Regulamin Mapy Wojen Drużynowych LF2
Mapa Wojen Drużynowych:
1. Rozgrywki działają na zasadzie walk między drużynami o terytoria na wirtualnej mapie.
2. Mapa jest restartowana co rok, każdy restart rozpoczyna następną edycję Mapy Wojen Drużynowych.
3. Każdą edycję Mapy Wojen Drużynowych poprzedzają zapisy.
- Drużyna która chce wziąć udział w rozgrywkach musi składać się z dwóch członków.
- Aby wziąć udział, lider danej drużyny musi zapisać ją w odpowiednim temacie na forum strony lf2.pl.
- Drużyna zapisując się, automatycznie akceptuje Regulamin Mapy terytorialnej Wojen Drużynowych LF2.
- W trakcie trwania edycji rozgrywek można wpisać swóją drużynę, gdyby nie zrobiło się tego wcześniej.
- Każdy miesiąc opóźnienia w zapisach jest równoznaczny z rozpoczęciem rozgrywek posiadając teren mniej.
4. Na początku każdej edycji, każda drużyna, która wyraziła chęć gry w zapisach otrzymuje taką samą ilość terenów (12) wraz ze stolicą. Od tego momentu drużyny mogą toczyć ze sobą wojny.
5. Stolica jest terenem Który można podbić tylko i wyłącznie wtedy, gdy klan nie będzie posiadał już żadnych innych terenów.
6. Na mapie znajdują się także tereny morskie o które nie rozgrywa się Wojen Drużynowych, ale można zdobyć dominację na danym terenie.
7. Istnieją również znajdujące się na mapie tereny neutralne których podbijać nie można. Są one potencjalnym terenem dla drużyn które dopiszą się w trakcie rozgrywek.
8. W przypadku gdy drużyna w trakcie rozgrywek przejdzie w stan nieaktywny przynajmniej na miesiąc to jej postęp zostanie anulowany, a jej tereny staną się neutralne.
Zasady wojen drużynowych:
1. Każda potyczka toczy się między dwoma drużynami, gdzie jeden atakuje, a drugi się broni, o wybrane, pojedyncze terytorium, należące do klanu broniącego się.
2. Każda potyczka toczy się na systemie 2 na 2 graczy, każdy mecz po 5 walk na zasadach LFPC.
3. Atakować można jedynie te tereny, które graniczą z terytorium danej drużyny.
4. Jakiekolwiek działania wojenne powinno podejmować się wspólnie aby uniknąć dezorganizacji rozgrywek.
5. Drużyna może prowadzić maksymalnie 3 potyczki jednocześnie.
6. Na każdą potyczkę przypadają dwa tygodnie na rozgrywanie walk, chyba, że obie drużyny zgodzą się na przedłużenie terminu.
7. Jeśli jedna drużyna chce podbić terytorium innej, jeden z członków tej drużyny musi wyzwać na pojedynek przeciwną drużynę w odpowiednim temacie.
- Osoba wyzywająca ustala w swoim poście szczegóły potyczki, a więc: którą drużynę chce wyzwać oraz o jakie terytorium chce toczyć bitwę (nazwa miasta lub terenu).
- Drużyna wyzywana na pojedynek ma 4 dni na odpowiedź, może przyjąć wyzwanie lub je odrzucić.
- Jeżeli po upływie 4 dni od rzucenia wyzwania, drużyna wyzywana nie odpowie, automatycznie traci dany teren
- Jeśli wyzywana drużyna odrzuci wyzwanie, automatycznie traci dany region, chyba, że uzasadni to poważnym powodem, jak brak możliwości gry w danym terminie, i w takim przypadku druzyna musi udowodnić, że jest w sytuacji w której nie mogą grać. W kontrowersyjnej sytuacji o losie terytorium decydują organizatorzy.
- Jeśli drużyna przyjmie wyzwanie to obydwie drużyny muszą napisać odpowiedni post w temacie poświęconym swojej drużynie. Post będzie aktualizowany przez jednego z członków drużyny (tego który napisał post) w celu dopisywania wyników. Po upływie terminu na rozgrywanie lub rozegraniu wszystkich walk wygrywa klan z większą ilością punktów.
- Jeżeli potyczkę wygra drużyna atakująca, przejmuje teren.
- Jeżeli potyczka zostanie wygrana przez drużynę broniącą się lub dojdzie do remisu, teren zostaje w ich posiadaniu.
8. Nie można atakować dwa razy z rzędu tej samej drużyny.
- Zasada nie obowiązuje jeżeli drużyna sąsiaduje tylko z jedną drużyną (lub więcej, jeśli jakieś drużyny graniczą z nią tylko poprzez stolice).
Walki o Dominację Morską:
1.Walki te w ogólnym rozumieniu nie są standardowymi potyczkami z dwóch powodów: po pierwsze odbywają się na innych zasadach; po drugie ilość zdominowanych terenów morskich nie ma żadnego wpływu na klasyfikację końcową.
2. Dominować można tylko tereny morskie przyległe do terenów lądowych należących do drużyny lub przyległe do zdominowanych już terenów morskich.
3. Tereny morskie można dominować w celu umożliwienia ataku na teren klanu drogą morską, np. w przypadku gdy drużyna nie ma dostępu do danego terenu drogą lądową. Zdobywając dominację nad terenem morskim można także umożliwić zdobycie kolejnego terenu morskiego graniczącego z poprzednim.
4. Aby zdominować teren morski należy zgłosić to w odpowiednim temacie na lf2.pl i odczekać 24 godziny. Po tym czasie teren morski zostaje zdominowany, chyba że inny klan zgłosi sprzeciw.
5. Sprzeciw może zgłosić tylko ta drużyna która również terytorialnie przylega do danego terenu morskiego lub zdominowała inny teren morski przylegający do tego terenu.
6. W przypadku zgłoszenia sprzeciwu przez inną drużynę należy stoczyć walkę o Dominację Morską.
7. Walki o dominację na morzu rozgrywa się na następujących zasadach:
- Członkowie drużyn zagrają po 3 walki z każdym przeciwnikiem.
- Zasady walk LFPC
- Każdy gracz musi wybrać postać losowo (random)
Nagrody:
Drużyna, która będzie posiadała najwięcej terytoriów w danym miesiącu otrzyma nagrodę w postaci punktów do LFPC Rank oraz Rankingu Polskich Klanów.
Drużyna, która osiągnie najlepsze wyniki w ciągu całego roku otrzyma dodatkowe punkty do wyżej wymienionych rankingów, a także nagrodę specjalną.
Organizacja:
1. W kwestiach spornych lub niejasnych decyduje organizator lub osoba przez niego wyznaczona.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany lub edycji w punktach regulaminu w każdej chwili.
3. W razie jakiejkolwiek nowości lub zmiany w regulaminie organizator ma obowiązek poinformowania o tym użytkowników.