Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Sprawdź replaya
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Scena LF2 » Kontrola replayów (Dark)
 Drukuj temat
Sprawdź replaya
bleeq
tutaj możemy wstawić replaya do sprawdzenia
 
Shade
To może ja będę pierwszy.
Najlepiej widać to od 3 minuty.
Dark co sądzisz o grze Asa? Gdy tylko próbuję podejść i sprowadzić do stanu kiwania to on robi blok i podbitkę, czy to nie jest PP? Ktoś może powiedzieć, że sam gram podobnie na tym repku, ale jeśli tak to było to spowodowane tym, że As przez 3 walki robił ten sam ruch (blok>podbitka>cięcie/aura miecza), więc starałem się jakoś to zablokować.
Od razu mówię, że nie jest to żaden atak na Asa.
 
http://supremesquad.forumpolish.com
As098
Wykonałem 4 podbicia z obrony w czasie 4:51. Ciekawy mecz ale wygląda główinie tak że obaj stoimy i machamy mieczykami albo aurą miecza. W czasie pozostałych walk nie napewno nie nadużywsłem contr. Nie myl to ciosu samym podbiciem troche lagowało
Edytowane przez As098 dnia 08-10-2015 01:04:32
 
Dark SoR
Odpowiadam Pub - Ten rep ty typowa walka dwóch Deepów nastawionych na taktykę TANK wiec nie ma tutaj mowy o żadnym wykroczeniu, As obrał dozwoloną taktykę typu ( Garda + Podbicie ) gdybyś wykazał się większa kreatywnością przy rozbijaniu jego obrony nie było by całego tematu. Ciężko jest mi tutaj dać złotą radę gdyż walki typu Deep vs Deep to takie toporne wyczekiwanie błędu wywala.
 
DanielS
Nie oglądałem tego repka iż nie mam tego jak zrobić ale skoro Dark tak napisał to tak ma być i jeszcze chciałem zapytać bo teraz Dop mi się kojarzy z taktyką a taktyka z dopem skoro ktoś ma taktyke defensywną i starą się większość walki jak najmniej atakować i unikać dashów a prawie wgl nie atakować i spamować czarami to Dop ? xD
 
Broda
DoP? a co ma zrobić biedny freeze jak walczy z takim deepem albo Dennisem i nie ma szans w walce w ręcz :(
"Graj tak żeby wygrać..." - Koczko 2015
 
Verleo
Tylko że przed DoPem nie da się obronić... Więc nie widzę powiązania między DoPem a defensywnym stylem gry. ._.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Mordorianin
Myślę, że chodziło mu o PP.
@Broda
Freeze jest całkiem dobry w walce wręcz :) A może nawet lepszy od innych? Wymaga sporo wyczucia, ale jest postacią z bodajże najszybszą animacją ataku, dlatego czasem tak trudno jest zblokować choćby jeden jego cios.
Edytowane przez Mordorianin dnia 08-10-2015 15:49:17
 
Alladyn
Tu bym się sprzeczał czy przypadkiem Davis nie jest szybszy. Freeze jest trudny głównie temu że trudno jest kogoś trafić w poziomie lub po kącie.
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
DanielS
Pomyliło mi się chodziło mi właśnie o PP bo jak grałem kiedyś z Asem 1 raz to zawsze jak walczyliśmy wgl nie atakowal tylko czekał aż przeciwnik go zaatakuje z piesci a on wtedy robił obronę i sharfe i tak przez cała walke to jest pp ?? bo mnie wgl nie atakowal tylko czekal aż ja zaatakuje a on na garde i sharfe xD
 
As098
Wtedy grałem davisem i to jest pp.
 
Verleo
Nie, Davis nie ma najszybszego ataku, Davis ma duży zasięg, ale atak o normalnej prędkości. Freeze ma najszybszy atak. Tu nawet nie chodzi o animacje, ale o same w sobie klatki. Klatka ataku Freeza jest szybsza niż jakiejkolwiek innej postaci.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Litmash
A Firzen nie ma szybszej?
 
Verleo
Ja tam mówię tylko o postaciach dostępnych bez wpisania kodu. :D Tych dodatkowych nigdy nie zgłębiałem. :D
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Litmash
Radzę spojrzeć na Firzena <3 i jego wściekłe pięści węża.:D
 
Alladyn
Czyli tu http://ztage.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=1189 i tu http://lf2-global.com/article.asp?id=3 są nieprawdziwe informacje ? Aż to jutro sprawdzę w plikach gry.
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Shade
@Dark, myślałem, że to PP, ale okej. Gdybyś zobaczył jakie było tempo to byś się nie dziwił, że tak kaleczyłem grę i nie stosowałem większego pressingu.

Myślę, że chodziło tu o jego moce, rzeczywiście DP i shrafe są bardzo szybko wykonywane. A co do szybkości zwykłego ataku to jak sprawdzałem najszybciej biją Freeze i John.

No ale dobra, koniec offtopu, to dział od repków :)
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Verleo
Wyjaśnię Ci jak to wygląda w plikach. Autor mógł napisać, że Davis ma najszybszy atak w grze (z postaci standardowych) dlatego, że przejście z klatki do klatki (wartość wait) jest opisane cyfrą 1. W przypadku Freeza jest to cyfra 2, nie znaczy to jednak, że trwa to dwa razy dłużej, bo w rzeczywistości ta różnica jest znacznie mniejsza. Prawie nieodczuwalna. Jednak prawda jest taka że pojedynczy atak Davisa składa się aż z 4 klatek, gdzie atak Freeza składa się jedynie z dwóch! Gdzie gdyby obydwa ataki miały taką samą 'wartość wait' byłoby to rzeczywiste 2 razy szybciej. Dokładniej mówiąc, Davis minimalnie szybciej przechodzi do drugiej klatki ataku, gdzie zadawane są obrażenia (szybciej, ale wystarczająco wolno, żeby dało się zadać obrażenia jednocześnie) jednak Davis ma opóźnienie dwóch kolejnych klatek które musi odczekać zanim przejdzie do drugiego uderzenia, Freeze natomiast po klatce nr 2 przechodzi od razu do klatki 'wolnej' gdzie możemy zrobić co zechcemy czyli w tym przypadku wykonać drugie uderzenie. W przypadku zadania jednoczesnych obrażeń postać automatycznie przechodzi do klatki 'otrzymania obrażeń' więc taki Davis nie musi odczekiwać dwóch zbędnych klatek po ataku, tylko po przejściu z otrzymania obrażeń może przystąpić do ataku, stąd możliwość wystąpienia sytuacji, gdzie Davis vs Freeze zadają sobie jednocześnie 3 uderzenia i obydwoje są w stanie kiwania. Tak więc w takiej sytuacji szybkość ataku Freeza nie ma dla znaczenia, ale w sytuacji, gdzie przeciwnicy atakują się jednocześnie, jednakże żaden z nich nie trafia, Freeze szybciej może przejść do kolejnej klatki ataku podczas gdy Davis jeszcze kończy atak. Tutaj z kolei szybkość Freeza daje mu przewagę.

Żeby nie być gołosłownym wklejam klatki pojedynczego ataku Freeza jak i Davisa:

Freeze:
<frame> 60 punch
pic: 10 state: 3 wait: 2 next: 61 dvx: 1 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 42 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
itr:
kind: 2 x: 21 y: 57 w: 37 h: 24 vrest: 1

itr_end:
bdy:
kind: 0 x: 26 y: 12 w: 27 h: 68
bdy_end:
<frame_end>

<frame> 61 punch
pic: 11 state: 3 wait: 2 next: 999 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 35 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
sound: data\007.wav
itr:
kind: 0 x: 44 y: 31 w: 35 h: 22 dvx: 2 bdefend: 16 injury: 20
effect: 1
itr_end:
bdy:
kind: 0 x: 25 y: 11 w: 35 h: 69
bdy_end:
<frame_end>

Jak widać klatki tylko dwie. Przy pierwszej klatce wartość 'next' ustawiona na 61 oznacza przejście do klatki 61 czyli drugiej klatki ataku, przy drugiej wartość 'next' 999 oznacza przejście do stanu wolnego.

Davis:
<frame> 60 punch
pic: 10 state: 3 wait: 1 next: 61 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 42 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
itr:
kind: 2 x: 27 y: 57 w: 36 h: 25 vrest: 1

itr_end:
bdy:
kind: 0 x: 28 y: 12 w: 33 h: 70
bdy_end:
<frame_end>

<frame> 61 punch
pic: 11 state: 3 wait: 1 next: 62 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 23 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
sound: data\007.wav
itr:
kind: 0 x: 21 y: 31 w: 43 h: 18 dvx: 2 bdefend: 16 injury: 20
itr_end:
bdy:
kind: 0 x: 13 y: 11 w: 31 h: 68
bdy_end:
<frame_end>

<frame> 62 punch
pic: 12 state: 3 wait: 1 next: 63 dvx: 2 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 28 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
bdy:
kind: 0 x: 17 y: 9 w: 31 h: 72
bdy_end:
<frame_end>

<frame> 63 punch
pic: 13 state: 3 wait: 1 next: 999 dvx: 2 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 41 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
bdy:
kind: 0 x: 29 y: 10 w: 32 h: 70
bdy_end:
<frame_end>

Analogicznie, wartość 'next' oznacza przejścia do kolejnych klatek: 61, 62 oraz 63. I dopiero przy klatce 63 (u Freeza 61!) występuje wartość 'next' 999 oznaczająca przejście do stanu wolnego.

W przypadku Johna to tak jak u Freeza dwie klatki, jednak wartość 'wait' jest minimalnie większa niż u Freeza (klatka pierwsza: 2, klatka druga: 3)

A w przypadku Firzena, faktycznie, atak jest szybszy niż u Freeza, analogicznie tylko dwie klatki pojedynczego ataku, pierwsza z wartością 'wait' równą 1, druga z wartością 2.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Dark SoR
Pub - As nie grał pasywnie jedynie obrał taktykę takową na ciebie, również to nie był spam :)
 
Tokagero
Zarejestruj/Zaloguj się, aby zobaczyć link.
Czy moja gra (niebieski) jest pasywna?
Edytowane przez Tokagero dnia 21-10-2015 20:41:25
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018