Zasady walk
1. ZASADY OGÓLNE:
1.1. Gry odbywają się w LF2 2.0 lub 2.0a.
1.2. Gry odbywają się w trybie VS Mode.
1.3. Gry odbywają się na mapie HK Coliseum.
1.4. Rozgrywa się 5 walk.
1.5. Domyślny czas trwania rundy turnieju to tydzień.
2. OGRANICZENIA:
2.1. Zezwala się grać tylko następującymi postaciami:
- Davis, Deep, Dennis, Firen, Freeze, Henry, John, Louis, Rudolf, Woody.
2.2. Ograniczenia ataków na walkę:
- Woody: 2 razy Tiger Dash (D>J);
- Davis: 2 razy Dragon Punch (D^A);
- Dennis: 3 razy Chasing Blast (D^A);
- John: 3 Heal (DvJ lub D^J);
- LouisEX: 2 razy pod rząd trafiony Phoenix Palm (D>A);
- Rudolf: 1 raz klonowanie (DvJ), 1 raz znikanie (D^J), przemiana w przeciwnika jest zabroniona;
- Henry: 1 raz pełna sonata (D^J) LUB 2 razy sonata na maksymalną wysokość.
2.3. DoP (dance of pain, czyli atak, który zabiera przeciwnikowi więcej niż [250] punktów życia (połowa), nie pozwalając przy tym na zblokowanie lub będący praktycznie nie do zablokowania), jest zabroniony.
2.4. Przedłużanie stanu oszołomienia ("kiwania się") u przeciwnika więcej, niż dwoma ciosami (pięściami, kulkami etc.) jest zabronione.
2.5. Picie mleka i piwa jest zabronione (dopuszczony jest 1 przypadek w meczu).
2.6. Używanie kodów jest zabronione.
2.7. Zabrania się gry pasywnej rozumianej jako uciekanie od przeciwnika bez próby zadawania obrażeń jedynie w celu przedłużenia walki.
2.8. Używanie klawiszy od F2 do F9 podczas gry jest zabronione.
2.9. Używanie klawisza F1 (pauza) podczas wykonywania ataku jest zabronione.
2.10. Modyfikowanie gry, używanie programów zewnętrznych oraz inne celowe działania, które wpływają na rozgrywkę, powodują utrudnienie gry lub uzyskanie przewagi są zabronione (np. FPS Changer, Cheat Engine).
* Złamanie przez zawodnika któregokolwiek z punktów 2.2-2.10 regulaminu oznacza punkt dla jego rywala w walce, w której nastąpiło wykroczenie, chyba że rywal zdecyduje inaczej.
Zasady organizacyjne
v Rozwiń v
3. POWTARZANIE WALK:
3.1. W wyjątkowych sytuacjach stosuje się powtórzenie walki:
- Gdy rezultatem walki jest śmierć obu postaci (np. w wyniku zderzenia);
- Przerwanie gry przez łącze internetowe;
- Problemy techniczne z grą;
- Śmierć spowodowana spadającą z nieba skrzynią lub kamieniem, ale tylko w przypadku, gdy przeciwnik ma mniej niż 1/4 HP.
4. SYSTEMY PUNKTACJI:
4.1. Jeśli gracze będą posiadali tyle samo punktów, brane pod uwagę będą w kolejności:
- Duże punkty;
- Bilans małych punktów (=wygrane-przegrane);
- Wynik w bezpośrednim starciu graczy posiadających jednakowy bilans.
* Jeśli w dalszym przypadku będzie remis należy rozegrać dogrywkę składającą się z 5 walk.
5. SYTUACJE SPORNE:
5.1. W sytuacjach spornych o wyniku decyduje administracja na podstawie replayów lub wszelkich innych materiałów dowodowych, opierając się na zasadach uczciwości.
5.2. Jeśli gracz oskarża przeciwnika o złamanie regulaminu, gracz jest zobligowany zapewnić materiał dowodowy. W przypadku braku jakichkolwiek dowodów oskarżenie nie zostanie rozpatrzone, chyba że materiał dowodowy w sposób podstępny (np. wciśnięcie F4) został zniszczony.
5.3. Jeśli strona chce ubiegać się o przyznanie walkowera lub przedłużenie terminu, musi swoją prośbę przedstawić w temacie, gdzie zgłaszane są wyniki walk, wraz z uzasadnieniem oraz materiałem dowodowym.
5.4. Skargi należy zgłaszać przed zakończeniem terminu trwania rundy. W innym przypadku skarga nie zostanie rozpatrzona.
5.5. Walkower daje stronie duże punkty. W turniejach indywidualnych walkower nie daje stronie małych punktów. W turniejach drużynowych walkower daje stronie małe punkty.
5.6. Administrator ma prawo do niezaakceptowania wyniku z powodu braku replayów dołączonych w temacie z wynikami na forum.
* Jeśli zasady danego turnieju stoją w sprzeczności z regulaminem LF PC, stosuje się w zagadnieniach sprzecznych regulamin turnieju. Pozostałe zasady LF PC pozostają nienaruszone. Little Fighter Polish Center zastrzega możliwość zmiany regulaminu w każdym momencie. Zmiany regulaminu wchodzą w życie w dniu ich ogłoszenia. Zmiany regulaminu nie dotyczą turniejów już trwających. W razie niejasności przepisów administracja LF2 PC przedstawia swoją interpretację przepisów. Interpretacja ta jest powszechnie obowiązująca. W sprawach przez regulamin nieprzewidzianych administracja LF2 PC rozstrzyga według zasad słuszności i uczciwości.