Logowanie
Shoutbox Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.
O nie! Ta strona potrzebuje włączonej obsługi języka JavaScript !
Twoja przeglądarka nie obsługuje tego języka lub ma wyłączoną jego obsługę. Włącz wykonywanie kodu JavaScript w swojej przeglądarce internetowej, aby skorzystać ze wszystkich funkcji strony lub skorzystaj z programu obsługującego język JavaScript, np. Mozilla Firefox , Apple Safari , Opera , Google Chrome lub Windows Internet Explorer w wersji wyższej niż 6.
Legenda
A (attack) - atak | J (jump) - skok | D (defence) - obrona
> - prawo | < - lewo | ^ - góra | v - dół | >> - bieg
HP (health points) - punkty życia | MP (mana points) - punkty many
Wygląd
Nazwa
Opis
Kombinacja
HP (500)
MP (500)
D A V I S
Leap Attack
Wyskakuje po czym "wgniata" przeciwnika w ziemię.
D ^ J
50(10%)
25(5%)
Energy Blast
Wystrzeliwuje małe kule energii w bardzo szybkim tempie. Podczas lotu lecą lekko w górę lub w dół.
D > A (+A +A...)
30(6%)
50(10%)
Shrafe
Szybka kombinacja ciosów, która na koniec wyrzuca rywala w górę.
D v A
100* Pełny atak to 4 uderzenia. Pojedyczne uderzenie zabiera 25HP. (20%)
100(20%)
Singlong
Energiczny wyskok wyrzucający każdego wroga w powietrze.
D ^ A
85* Gdy niepełne trafienie. /115(17/23%)
200(40%)
20(4%)
80(16%)
60(12%)
15(3%)
D E N N I S
Energy Blast
Tworzy bardzo szybko małe kule energii przypominające te Davisa.
D > A (+A+A...)
30(6%)
40(8%)
Shrafe
Kombinacja szybkich kopnięć zadająca dużo obrażeń.
D v A
108(22%)
75(15%)
Chasing Blast
Po stworzeniu tej kuli, automatycznie naprowadza się na wroga i goni go, dopóki go nie trafi.
D ^ A
40(8%)
75(15%)
Whirlwind Kick
Dennis obraca się wokół własnej osi, kopiąc rywali stojących dookoła.
D > J
140* Pełny atak to 4 trafienia. Pojedyczne uderzenie zabiera 35HP. (28%)
100+25@(20+5@%)
30(6%)
70(14%)
50(10%)
35(7%)
15(3%)
F I R E N
Fire Ball
Kule ognia, mogą być łączone w jednej sekwencji, zawierającej 3 kule.
D > A (+A+A...)
45(9%)
75(15%)
Blaze
Firen zaczyna płonąć i biec w wybranym kierunku, pozostawiając za sobą ognisty ślad.
D > J
45(9%)
75+25@(15+5@%)
Inferno
Firen tworzy płomień i popycha go dmuchnięciem w wybraną stronę.
D v J
85(17%)
150+25@(30+5@%)
Explosion
Potężna eksplozja zadająca sporo obrażeń. Firen przeznacza na wybuch kilka punktów życia.
D ^ J
125 -8(25 -2%)
300(60%)
Fuse
Kiedy Firen i Freeze mają poniżej 33% HP mogą wbiec na siebie tworząc Firzena.
Run to Freeze
0-500+(0-100%)
0(0%)
20(4%)
70(14%)
50(10%)
35(7%)
15(3%)
F R E E Z E
Ice Blast
Lodowa kula jest powolna, lecz po uderzeniu zamraża wroga.
D > A
45(9%)
100(20%)
Summon Sword
Freeze tworzy lodowy miecz, który zamraża rywali.
D v J
0(0%)
150(30%)
Icicle
Freeze tworzy trzy lodowe filary. Ta umiejętność przydaje się w walce z wieloma przeciwnikami.
D > J
60(12%)
150(30%)
Whirlwind
Freeze tworzy tornado, które zamraża i wyrzuca w górę przeciwników. W połączeniu z lodowym mieczem może stworzyć combosa.
D ^ J
75(15%)
300(60%)
Fuse
Kiedy Firen i Freeze mają poniżej 33% HP mogą wbiec na siebie tworząc Firzena.
Run to Firen
0-500+(0-100%)
0(0%)
20(4%)
70(14%)
50(10%)
35(7%)
15(3%)
L O U I S
Thunder Punch
Potężny cios z rozpędu będący w stanie powalić kilku przeciwników.
>> A
65/130* Gdy przeciwnik trafiony podwójnie. (13/26%)
50(10%)
Thunder Punch
Podobny do zwykłego uderzenia pioruna, ale zadaje nieco większe obrażenia i jest wykonywany dodatkowo z wyskoku.
>> J A
80(16%)
75(15%)
Thunder Kick
Louis wykonuje serię kopnięć w powietrzu. Atak ten potrafi zatrzymać wielu rywali.
D > J
110(22%)
50(10%)
Whirlwind Throw
Obraca wroga wokół własnej osi a następnie wyrzuca go w powietrze.
D ^ J (+J+J...)
20+30* Spowodowane uderzeniem w ziemie. (4+6%)
75(15%)
Phoenix Palm
Atak ten tworzy falę uderzeniową na lewo i prawo.
D > A
55* Gdy wykonane z daleka. /60(11/12%)
150(30%)
Transform
Louis ściąga swoją zbroję, zadając obrażenia wszystkim w pobliżu niego. Dodatkowo przekształca się w Louisa EX-a.
D J A
55* Gdy wykonane z daleka. /60(11/12%)
0(0%)
20(4%)
80 -75MP(16 -10%)
65 -50MP(13 -15%)
45(9%)
15(3%)
W O O D Y
Flip Kick
Kopniak w górę, przy jednoczesnym przewrocie w tył. Bardzo przydatna umiejętność, pozwala wyrzucić przeciwnika w powietrze.
D ^ A
70(14%)
0(0%)
Teleport (to friend)
Teleportuje do kogoś z naszej drużyny.
D v J
0(0%)
50(10%)
Teleport (to enemy)
Teleportuje do przeciwnika.
D ^ J
0(0%)
50(10%)
Turning Kick
Popularnie zwany "break dance". Woody zaczyna kręcić się na rękach i przesuwając się do przodu kopie przeciwników.
D v A
60* Pełny atak to 3 trafienia. Pojedyczne uderzenie zabiera 20HP. (12%)
50(10%)
Energy Blast
Woody tworzy dwa łuki energii, z których jeden leci nieznacznie do góry, a drugi w dół.
D > A
45/90* Gdy przeciwnik oberwie dwoma pociskami. (9/18%)
125(25%)
Tiger Dash
Woody wyskakuje wprzód wyrzucając trafionych przeciwników na sporą odległość. Znakomity atak.
D > J
45-85* Przy ścianie 115-130HP. Obrażenia zależą od odległości. (9-17%)
200(40%)
20(4%)
70(14%)
35/110(7/22%)
35(7%)
15(3%)
H E N R Y
Dragon Palm
Henry "naciska" na ziemię, tworząc niewidzialną falę uderzeniową.
D > A
55* Gdy wykonane z daleka. /80(11/16%)
150(30%)
Multiple Shot
Henry wystrzeliwuje pięć strzał, które lecą w różnych kierunkach. Jest to przydatny atak obszarowy.
D J A (+A+A...)
25-125* 5 strzał: 125HP 3 strzały: 75HP 1 strzała: 25HP. (5-25%)
150(30%)
Critical Shot
Henry wypuszcza płonącą strzałę, która przebija wszystkie ciosy i potrafi przewrócić (a nawet zabić) każdego przeciwnika.
D > J
50(10%)
200(40%)
Sonata of the Death
Henry gra sonatę za pomocą fletu, unosząc przeciwników do góry i odbierając im punkty życia.
D ^ J
77-90* Najczęściej 81HP (16%). (15-18%)
350(70%)
40 -4MP(8 -1%)
45(9%)
35(7%)
40(8%)
15(3%)
R U D O L F
Leap Attack
Rudolf wyskakuje tnąc rywala małymi sztyletami, sprawia również że ten "kiwa się".
D > J
35(7%)
0(0%)
Multiple Ninja Star
Atak obszarowy, za każdym razem rzucane jest 5 shurikenów.
D > A (+A+A...)
22-113* 5 shurikenów: 113HP 3 shurikeny: 66-69HP 1 shuriken: 22HP. (13-14%)
100(20%)
Transform
Dzięki tej umiejętności Rudolf zmienia się w przeciwnika i zdobywa wszystkie jego umiejętności.
Grip Other D J A
0(0%)
150(30%)
Hide
Dzięki tej umiejętności postać staje się niewidzialna i nietykalna przez kilkanaście sekund.
D ^ J
0(0%)
350(70%)
Double
Ta umiejętność tworzy 2 klony postaci. Pomagają one w walce, lecz mają bardzo małą ilość HP.
D v J
0(0%)
350(70%)
22 -2MP(4 -1%)
75(15%)
80(16%)
35(7%)
15(3%)
Cookie Control - Little Fighter Polish Center wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.
Kliknij przycisk Akceptuj Cookies , aby zaakceptować Cookies.
Ostatnie newsy
Ostatnio Widziani Gości online: 2
Użytkowników online: 0
Najnowszy użytkownik: roshua maki
Łącznie użytkowników: 5,648
Discord