Matrix, Wong'owie zrobili Jeszcze Hero fighter jako następcę Lf2. O Lf3 niczego nie słyszałem bo lf nie przynosi żadnego zysku twórcom :v Było jeszcze LFO ale cheaterzy uniemożliwili rozgry
Pytanko mam Polacy zrobili lf3 Gdzieś w grze o ile pamiętam był kontakt do nich Pamiętam numer gg ale offline długo. Ciekawi mnie co u twórców Bo chyba już ponad 30 lat mają haha
Deep jest typowo ofensywną postacią zadającą duże obrażenia za pomocą swojego miecza, który, niestety, spowalnia go. Jest to ulubiona postać Darka. Posiada on skille zadające duże obrażenia. Moim zdaniem, jego najlepszą zdolnością jest szarża. Potrafi ona zadać duże obrażenia kilku przeciwnikom naraz. Jednakże, pominięcie tego ataku przez przeciwnika pozwala na zadanie Deepowi ciosu w plecy. Deep potrafi przenosić ciężkie przedmioty (skrzynia, kamień) znacznie szybciej, niż jego stronnicy, przez co ma nad nimi przewagę pod tym względem. Jego skille pozwalają na wyjście spod oblężenia swojego przeciwnika. Dla przykładu: gdy bronimy się podczas ciosania przez przeciwnika, możemy użyć kombinacji D V A, wtedy nasz oponent zostanie "odrzucony" i nie będzie nas atakować.
ZALETY:
- Duże obrażenia od miecza,
- Szybsze poruszanie się z ciężkimi przedmiotami,
- Możliwość wydostania się spod ataku wroga.
WADY:
- Wolne poruszanie się,
- Wystawienie na atak po ominięciu ataku przez przeciwnika.
Ocena: 3,5
Pudzian
Ciężko powiedzieć czy Deep jest ofensywny czy defensywny. Myślę, że zależy to od stylu gry.
Ja używam go defensywnie i uważam, że jak najbardziej się do tego nadaje. Szczególnie cenię go za to, że można nie pozwolić przeciwnikowi podejść. To dzięki dwóm umiejętnościom. Pierwszą jest skok z cięciem. Gdy przeciwnik jest wystarczająco blisko wystarczy pojedynczy skok i cięcie tuż po oderwaniu stóp od ziemi. Jeśli oponent przybiera się do uderzenia pięścią, to mamy duże prawdopodobieństwo, że trafimy. Drugą umiejętnością jest podbitka po przyjęciu pierwszego ciosu na gardę.
Odpowiednio wykorzystując te dwie umiejętności, można zniechęcić przeciwnika do bicia na pięści. A większość graczy na tym opiera swoją strategię.
Ale to nie koniec zalet Deepa. D^J jest świetnym rozwiązaniem, jeśli przeciwnik jednak dotrze do nas i uda mu się nas trafić dwukrotnie.
Siła ataku też jest dość spora. Dajmy na to taka szarża. Co prawda łatwo przed nią uciec np po pierwszym ciosie, niemniej każdy z nich zadaje spore obrażenia.
Deep ma też wady. Najpoważniejszą jest słabość w walce na pięści, przez to tej lepiej unikać. Szybkość poruszania się też nie zachwyca.
Podsumowując: Zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie zalety niż wady Deepa i dlatego lubię nim grać. Dlatego oceniam go aż na 4.5 pkt.
Dark
Moim zdaniem Deep to jest postać typowo Defensywna którą się wyprowadza contry a w ofensywnie się leci na wymianę.
3 zalety :
- Świetna walka w zwarciu
- Unik który wykonuje się atakiem D+^+J
- Podbicie z obrony
- zamiany z Tanka w Berserka
- zabójcze contry przy ścianie
- Bardzo dobrze gra się nim defensywnie
3 wady :
- Wolny
- Praktycznie zerowa możliwość walki na dystans (wyjątek rzucanie przedmiotami )
- przy grze ofensywnej Deepem prawie zawsze zdaje się w wymiany które nie zawsze są korzystne.
Na czym się skupić :
To zależy jak chcesz wykreować obraz swojej gry, ja uważam że są 2 style walki Deppem czyli Tank oraz Berserk ( nazwy są mojego autorstwa )
Gra Tankiem :
To typowa defensywna gra która polega na kontrolowaniu środka pola walki Nie skupiamy się na szaleńczych atakach lecz na powolnej destrukcji przeciwnika z contry Nie prowadzimy gry bo robi to za nas przeciwnik my tylko dostosowujemy się do jego tempa gry Jesteśmy skupieni wtedy na zastawaniu pułapek, controwaniu drashów, wyczekiwania okazji do pobić oraz szarż, staramy się mało biegać i ustawiać tak aby przeciwnik nie miał możliwości ataku drashem dążymy z walki z zwarciu nie wdajemy się w wymiany ciosów, jedynie wtedy gdy mamy pewność że atak może dojść celu i jego wyprowadzenie jest słuszne. Tak gra zakrawa o PP lecz w istocie nią nie jest gdyż nie uciekamy od rywala a cały czas krążymy przy nim lecz w bezpiecznej odległości, bardziej doświadczeni gracze Deppem potrafią regenerować swoje HP kręcąc się przy rywalu i symulując pojedyncze ataki lub walkę wręcz.
Gra Berserkiem :
Agresywna mocno chaotyczna gra nastawiona na szaloną wymianę ciosów, zapominamy wtedy o tankowaniu wyprowadzamy serie szarż, aur miecza i innych kombinacji. Powinna być używana tylko wtedy gdy przeciwnik ma mało HP a my mamy zapas many oraz życia i chcemy już go dobić lub gdy złapiemy rywala od ścianą. Błędem wielu graczy którzy próbują grać Deepem jest tylko i wyłącznie takie nastawienie od początku rundy co kończy się przeważnie przegraną z kretesem bo berserka da się łatwo contrować. Powinno się przechodzić w zależności od sytuacji w tryb ( Tank/Berserk ) rzadko kiedy udaje się wygrać rundę grając tylko jednym z wyżej wymienionych sposób.
I słowo ode mnie na koniec :
Muszę przyznać że dopiero kiedy opanowałem sztukę gry na Tanka to coś tam znaczę na scenie lf2. Więc każdemu kto będzie chciał się nauczyć się grać Deepm mówie otwarcie aby nie popełnił mojego błędu kiedy sądziłem że gra tylko na Berserka jest grą słuszną no tak wcale nie jest ! najpierw naucz się być dobrym tankiem i wybuduj solidną oborane potem uczy się ofensywy, oczywiście ktoś może się ze mną nie zgodzić ale wtedy niech zobaczy ilu graczy gra Deepm jako Best Char.
Ocena : 4.5 pkt.
Rozwiń
Grzany
Hmmm... Jest to na pewno jedna z moich ulubionych postaci. Jest to dobra postać jeśli chcemy zadać łatwo obrażenia w zwarciu.
Zalety:
-Zadające duże obrażenia a zarazem łatwe do opanowania combosy
-Duży zasięg przy uderzaniu pięściami (Walka łokciami xD)
-Jak to powiedzieli moi poprzednicy fajnie wygląda (chociaż nie wiem jak wam to pomoże w walce xD)
-Według mnie dla początkujących też się nadaje
-Tiger dash i Break dance które są naprawdę przydatne w walce
-Duża szybkość (zarówno ataku jak i poruszania)
Jak widzicie troche tego jest (pewnie znalazłbym coś jeszcze ale mi się nie chce ;p)
Wady:
-Według mnie prawie bezużyteczne teleporty (chociaż czasami się przydają)
-Ograniczenie Tiger dasha (chociaż 4 to i tak dużo xD)
-Jego pociski
To chyba tyle. Woody jest jedną z najlepszych postaci i według mnie zasłużył na 5
Shift
Woody to fajna postać z wieloma kombosami według mnie dla początek ciężko jest opanować woodka.
Plusy:
-Tiger Dash
-Teleport
-Breakdance
-Bicie łokciami
- Fajne ma włosy i ubranie
Minusy:
-Pociski które się rozdzielają i ciężko jest walnąć kogoś z dużej odległości
-Ograniczenie TD do 4 użyć na rundę
Animal
Woody - jedna z najczęściej wybieranych postaci. Charakteryzuje go duża szybkość, sporo kombosów i wysoka uniwersalność.
Plusy -
Baardzo dużo kombosów
Szybki
Łatwy
Minusy -
Możliwość tylko 4 razy uzycia TD
Obrażenia niezbyt duże
Jeśli walczysz przeciwko niemu i przeciwnik wyczuje moment twej nieuwagi to przegrałeś
Pudzian
Uważam, że Woody jest bardzo dobrą postacią, dlatego gram nim wtedy, kiedy z jakiegoś powodu nie mogę wziąć Deepa. Jego ogromną zaletą jest walka na pięści. Ma dość spory zasięg i można śmiało podchodzić do przeciwnika. Z odrobiną szczęścia i umiejętności można go nieźle oklepać. To przemawia na korzyść graczy początkujących.
Ale tacy gracze nie wykorzystają jego całkowitego potencjału jaki oferuje. Mam na myśli rozbudowane comba. Jeśli ktoś potrafi przewidzieć zachowanie przeciwnika, to może jedną dłuższą akcją przesądzić walkę.
Podoba mi się też jego ruchliwość, o czym miałem okazję się przekonać grając z Oglamenem ;) Gość był niezwykle ruchliwy, biegał, skakał, robił dashe, TD, w ciągu jednej chwili znajdywał się na przeciwnej stronie mapy. To jest bardzo mylące. Szczególnie przydaje się w walce z botami, jeśli chcemy umknąć przed zbyt dużą ilością wrogów. Ale i przy walce "szarpanej", czyli podbieganie, szybki cios, np. dash i oddalenie się.
Widzę, że na temat jego pocisków są zdania raczej negatywne. A ja się pozwolę z nimi nie zgodzić. Załóżmy sytuację, kiedy kładziemy przeciwnika na deski przy lewej lub prawej krawędzi ekranu. Jest niewielkie prawdopodobieństwo, że wstając, będzie stał w miejscu. Pójdzie albo w górę, albo w dół. Kiedy leży, oddalamy się na pewną odległość używając pocisków. Jeden w górę, drugi w dół. Można tym odciąć drogę ucieczki i ograniczyć jego pole poruszania się, po czym np przycisnąć do narożnika.
Kolejną zaletą, o której jeszcze nie wspomniałem to podbitka. Nie zabiera w ogóle many i można z niej korzystać dosyć często. A przydaje się w wielu sytuacjach. Albo kiedy przeciwnik zawzięcie blokuje, albo kiedy atakuje dashem (to akurat wymaga dobrego timingu), albo kiedy symulujemy, że chcemy bić na pięści, a podchodzimy, bierzemy pierwszy cios na obronę, po czym podbitka. O tej metodzie wspominałem już przy okazji wyrażania opinii na temat Deepa. U Woodego działa ona w późniejszej klatce niż u Deepa, ale i tak jest niesamowicie skuteczna.
To jeszcze nie koniec zalet Woodego. Ma też teleporty. Są gracze, którzy robią serię teleportów za plecy, czym potrafią totalnie zdezorientować rywala. Bardzo skuteczne. Może się przydać np. kiedy przeciwnik ma mało hp i chce zachować dystans puszczając całe multum kulek. Wtedy wystarczy teleport za plecy i nie musimy przedzierać się przez lecący grad pocisków.
Turning kick jest atakiem, z którego korzystam najrzadziej, co nie znaczy wcale, że jest nieprzydatny. Łatwo go "zbić", ale tylko wtedy kiedy damy przeciwnikowi okazję ku temu. A używając go tylko po podbitce, kiedy przeciwnik nie ma czasu na kontrę, można zrobić z niego niezły użytek.
Animal wspomniał o dużej uniwersalności Woodego i w pełni się z nim zgodzę. Oczywiście na jedne postacie gra się nim łatwiej, na inne trudniej. Jednak ja nie znajduję żadnej, która byłaby złotym lekarstwem ja tego wojownika (wyprowadźcie mnie z błędu, jeśli się mylę).
Nawiązując jeszcze do wypowiedzi Bukorla o dashach, to również jest prawda. I ja to bardzo cenię. Szczególnie możliwość dasha po podbitce. Taki dash jest bardzo szybki, nie wymaga rozbiegu i może zaskoczyć oponenta.
Co do wad Woodego, to nie znajduję ich niemal w ogóle. To kompletnej postaci brakuje mi tego, co ma Deep i Davis, czyli ucieczka d^j po 2 ciosach. Ale wtedy przewyższał by inne postacie i wszyscy graliby Woodym, bo nie miałby konkurencji :P
Ograniczenie TD do 4, to nie wada postaci :) To tylko ograniczenie, aby wyrównać poziom postaci. TD są niezwykle groźne i bardzo ciężkie do uniknięcia, dlatego zostałe ograniczone. Gracz używający niemal non stop TD i poruszający się po planszy tak szybko jak Oglamen, jest niemal nie do uchwycenia, a co dopiero pokonania. TD jest podobnie groźnym atakiem jak DP Davisa, które również zostało ograniczone.
Podsumowując:
Zalety:
-mnogość ataków
-szybkość i ruchliwość
-zasięg pięści
-combosy
-pociski w dwie różne strony
-podbitka
-teleporty
-uniwersalność postaci
Wady:
-trudność w wykorzystaniu pełnego potencjału postaci
-brak możliwości ucieczki d^j
Oceniam Woodego na 4.5pkt.
Zakuba
Fajnie się nim kombosy składa, jest "prosty w obsłudze", bo łatwo się nim gra, przez co jest najlepszym wyborem dla początkujących LFowskich gamerów. Daje 5!
Gad
Mocne strony:
• Włosy jak z dragon bula
• Wali z kolana
• Bredgens (taniec na głowie)
• Teleporty
• Duże i silne łokcie
Słabe strony:
• Rzuca pomarańczowe banany
• Nie ma kopniaka z półobrotu
• Szybko się męczy
Rozwiń
Fear
+PLUSY+
- bardzo duże obrażenia w zwarciu
- niekończące się kulki (nie licząc końca many ;P
- DP! - umiejętność z największymi obrażeniami w grze! (chyba)
- umiejętność pozwalająca uciec gdy ktoś uderzy cie 2 razy..chroni przed oszolomieniem
-MINUSY-
+na dystans jest już..powiedzmy troszeczke gorzej
+duże ograniczenie na DP :( (tylko 2)
+to on jest jak mówi zakuba idolem...a nie Dennis i za to -0,5 punkta
Ocena: 4
Zakuba
Davis jest "idolem" całego LF2. To właśnie jego podobizna widnieje na ikonie gry. Posiada on zdolności, które mogą zadawać obrażenia w zwarciu, jak i na odległość. Ataki w zwarciu, to m.in. Shrafe - seria ciosów zadających średnie obrażenia; wyskok z atakiem (nie pamiętam dokładnie jak się nazywa), oraz wszystkim znane DP, na ograniczenie którego poniektórzy narzekają. Z ataków na odległość posiada on tylko i wyłącznie kulkę, którą stosuje się często do zatrzymania dasha przeciwnika, lub zniszczenia wrogiej kulki (np. Chasing Blast Dennina).
Nie lubię tej postaci, bo gdy walczę z botem, jako Davisem, nie mogę po ludzku do niego podejść :(
Ocena: 3,5 (-0,5 za bota).
Indiger
Davis jest moją ulubioną postacią w całym LF. Co tu dużo mówić w zwarciu jest niemalże nie do pokonania, jedynym minusem jest to że jest fatalny na odległość ( dobrze że ma kulki bo było by na prawdę źle) i oczywiście limit DP :)
Ocena 4
Grzany
Jest to jedna z lepszych postaci. W przeciwieństwie do dennisa ma ataki z wyższą siłą, ale ceną zasięgu
Plusy:
-Kulki *-*
-Dobra postać do walki w zwarciu
-Skille dobre do ucieczki
-DP
-Kocham te jego dashe *-*
Minusy:
-Limit DP (co jest zrozumiałe biorąc pod uwagę ich siłę)
-Gorzej jest z walką na dystans, ale i to idzie mu dobrze
Ocena: 4
Kuba4ful
Davis, wojownik który ma strój jak z XXI wieku a rozgrywka przecież toczy się w średniowieczu xD
Plusy
-Ten strój xD
-Fajny bieg i atak :D
-Dobry na starcia z np. Dennisem...
Minusy
-...ale słaby np. z Freezem
-Łatwy do skontrowania Shrafe
-Nie trafisz 2x DP i już przegrana (chyba, że przeciwnik był noobem lub miał mało hp)
-On jest na ikonce gry zamiast Dennisa :( (Nie wpłynie to na ocenie :))
Ocena: 3,5
Ninjapro
Davis, jeden z najczęściej wybieranych postaci do walki. Moim zdaniem dobry wybór dla początkujących.
Plusy:
-Bardzo dobry w zwarciu,
-Może i mniej ma combosów niż Woody, ale łatwiej się je konstruuje,
-Każdy ze swoich ataków potrafi zrobić w biegu,
-Kulki, którymi można zatrzymać dash przeciwnika, przedłużać stan kiwania i do tego są szybkie i tanie jak barszcz w torebkach.
-Możliwość ucieczki od przeciwnika mocą D^J, gdy ten chce Davisa sprowadzić do stanu kiwania.
Minusy:
-Fatalny wybór na Freeza, który zamraża każdą jego kulkę i zatrzymuje każdy jego atak (poza DP) mieczem lub wichrem, czasem soplami, a zdarza się, że nawet kulką lub walnięciem,
-Ograniczenie 2 DP na rundę (wg mnie powinny być 3),
-Krótki zasięg rąk, żeby uderzyć przeciwnika.
Moja ocena: 3,5
Rozwiń
Kuba4ful
Dobra postać, ale wolna (niestety). Skille zabierają mu w ciul dużo many (szczególnie tornado). Prawdopodobnie jest bratem Firena.
Plusy:
+ Możliwość zamrożenia przeciwnika
+ Możliwość wykonania dobrego comba na zamrożonym przeciwniku
+ Jest bratem Firena (a ja lubię Firena)
+ Transformacja w Firzena
+ Dobry na stagu
+ Jego kulki zamrażają kulki Davisa, Woodego i Dennisa
+ W zasadach LF PC ni ma żadnych ograniczeń co do skilli.
+ Silne skille...
Minusy:
-...które zabierają mu dużo many
- Jego kulki są strasznie wolne...
-...on sam też jest wolny
- Łatwo odbić jego lodowe kulki (ponieważ są strasznie wolne)
- Lubi kolor niebieski (ja wolę czerwony) (nie wpłynie to na ocenę postaci)
Ocena: 4.0
Indiger
Plusy:
-łączenie w Firzena
-zamrożenie dzięki któremu można wykonać fajne comba
-lodowy miecz
-możliwość zamieniania zwykłych kulek w lodowe po odbiciu
-widowiskowe comba
Minusy
-kulki lecą z zawrotną szybkością
-jak nam ktoś zabierze miecz to nie jest kolorowo
-potrzeba dużo many na wykonanie skilli
-łatwo popsuć combo
Ocena 3.5
Oglamen
Plusy:
- Zamrażanie!
- Szybkie wyprowadzanie ciosów.
- Łatwe kombosy do opanowania.
- Miecz, który praktycznie zmienia przebieg walki i przeciwnik boi się podejść..
- Zamienianie zwykłych kulek w kulki Freeze'a.
- Wolne kulki, dlaczego jest to zaleta? Bo jego lodowe kule są wolne, ale tak samo szybko lecą w górę i w dół, i to umożliwia zamrożenie lodową kulą z bliska, bardzo przydatne. ;)
Minusy:
- Niewygodna walka wręcz (zwłaszcza gdy przeciwnik też gra Freeze).
- Kombosy mają mały damage.
- Uniknięcie i odbicie jego lodowych kul jest bardzo łatwe.
Ocena: 4.0
Ninjapro
Freeze to postać dość mierna biorąc pod uwagę popularność. Pewnie głównie dlatego, że Pan Lodu jest dosyć wolny i jego moce żrą dużo many. Jednak graczy odstrasza od Freeze'a najpewniej to, że granie nim opiera się na taktyce i strategii, a gra nim 'na szybkiego' i w zwarciu co sprawdza się np. u Woody'ego zwykle źle się kończy dla grającego Władcą mroźnego żywiołu.
Moja ocena to 4.5
Plusy:
*Szybko wyprowadza ciosy, najszybciej z podstawowych postaci;
*Zamrożenie. Jest to niewiarygodny atut. Po zamrożeniu możemy zrobić z delikfentem co chcemy, wyprowadzać bliskie DoP-u combosy (już samo walnięcie z dasha zabiera ok. 70hp) lub odejść na bezpieczną odległość;
*Duży zasięg dasha;
*Lodowy miecz - też duży atut - zwiększa nasz zasięg bicia (co u Freeze'a, który w walce w zwarciu [piąchy] z Deep'em, Davis'em, Woody'm, Dennisem, Johnem bez jakiejś zmyły, żeby przeciwnik odkrył plecy nie ma szans). Do tego mieczem wystarczy pacnąć raz i rywal jest zamrożony, a co nam daje zamrożenie już napisałem;
*Zamiana zwykłych energy blast'ów w kule Freeze'a przy styku z jego ręką i kulkami;
*Wolne kulki - mała prędkość tych kulek jest i plusem i minusem, ponieważ tak jak napisał Oglamen atutem niskiej prędkości tych kulek jest to, że strzelając do kogoś z bliska i z ukosu można łatwo trafić przeciwnika i tak doprowadzić go do zamrożenia co nie może nam się udać z kulą Davis'a albo Firen'a ze względu na ich prędkość - kulka zdąrzy pokonać pokaźną odległość zanim skręci i będzie już za naszym rywalem.
Minusy:
*Lecz tak jak wspomniałem mała prędkość jest także minusem, dlatego że taka kula jest łatwa do uniknięcia lub odbicia;
*Gdy nasz przeciwnik zabierze Freziowi lodowy miecz i jest na tyle ogarnięty, że wie jak się nim umiejętnie posłużyć (np.: Deep - pac mieczykiem z lodu i szarża) i go szybko nie stracić to robi się dość nieciekawie;
*Freeze jest dość slow (inglisz: wolny) i jego moce też prędkością nie dorównują Boltowi co oznacza, że raczej nie można przerodzić się w berserka grając nim;
*Jego moce i combosy kosztują nas dużo many.
Walsemore
Ocena: 5/5 :D
- Kulka ma tę zaletę, że tworzy się szybko, lecz równocześnie jest bardzo powolna, co według mnie czyni z nią broń krótkiego zasięgu
- skille Freeze'a pożerają dużo many, to prawda, i dlatego właściwie pod koniec walki, kiedy regeneracja many jest szybka, umiem się jakoś zaktywizować.
- Freeze nie jest popularny, bo królem jest Woody, a Freeze średnio nadaje się do walki z Woodym. Freeze jest bardzo przeciętną postacią do walki w zwarciu.
- zamrażanie Freezem determinuje wszystkie jego kombosy. Wg mnie to pozwala na zastanowienie się chwilę przed wyprowadzeniem następnego ciosu, rozegrać grę strategicznie.
- miecz jest bardzo przydatny. Tak jak wspominano, zwiększa znacznie zasięg ciosu Freeze'a, ale równocześnie może posłużyć jako szybsza wersja pocisku tejże postaci. Wiąże się jednak z tym ryzyko przechwycenia mieczyka przez przeciwnika co prawda :( no i mając mieczyk Freeze walczy w zwarciu jeszcze gorzej...
As098
Freeze to jest postać średnio popularna.
Mocne strony.
- Zamrażanie dzięki czemu można wykonać combo
-Ze wszystkich postaci Freeze ma najłatwiejsze Combo
-Zmiana większości kulek w kulki lodowe.
-Lodowy miecz dzięki któremu można zamrozić kilku przeciwników jednym uderzeniem.
-Na zasadach LF PC nie ma ograniczeń co do ataków specjalnych.
- Atak kulkami przygotowuję się szybko i można zamrozić przeciwnika po skosie.
- Huragan ułatwia walkę z Julianem bo nie trzeba zbijać pancerza.
Słabe strony.
-Freeze jest dość powolny.
-Można przechwycić lodowy miecz.
-Powolne kulki łatwo je odbić.
-Duże zużycie many na ataki.
-Czas na przygotowanie ataków soplami i huraganem jest na tyle długi że można oberwać.
-niewygodna walka wręcz.
Moja ocena 4.5
Fear
Freeze, władca lodu.
-PLUSY
- Wolna postać
- Szybkie uderzanie pięściami przez co wygrywa się większość walk
- Odbijanie wszystkich kulek ( oprócz Firena ) i zamienianie je tym sposobem w lodowe kulki sprzyjające jemu
- W momencie wyczarowania miecza, zasięg jego ataku się zwiększa i jego atak zaczyna zamrażać, niestety wtedy jego ataki są dużo wolniejsze
- Jak wspomniały osoby wyżej, kulki szybko się tworzące, lecz wolno lecące, dlatego nasz Freeze może zamrozić blisko stojącego rywala
+ PLUSY
+Jak już mówiłem, wolne kulki które zaliczam do plusów i minusów
+ Traci bardzo dużo many
+ Jeśli zgubi swój miecz, a rywal go znajdzie, będzie ciężko
4 to moja ocena
Rozwiń
Indiger
Plusy:
-2x kopnięcia do stanu kiwania
-Combo najbliższe dopowi z pośród wszystkich postaci
-kulki samonaprowadzające które dają okazję do zaatakowania przeciwnika gdy ten zajęty jest kulami
- kręciołek
- zasięg nóg
Minusy:
-Jest wolniejszy w bezpośredniej walce niż np. Woody
-łatwo uniknąć i skontrować kręciołka
-samonaprowadzające kule łatwo zniszczyć lub odbić
Chyba tyle moja ocena 4/5
Pudzian
Nie lubię grać przeciwko Dennisowi, a to za sprawą tego, że wystarczy jeden błąd i już człowiek traci pół hp. Mam na myśli to, że wystarczy raz oberwać zwykłym ciosem, a potem leci cała wiązanka. Czyli drugie kopnięcie, fraki, kilka uderzeń i DvA. Jak nadmienił Indiger- prawie DoP.
Dlatego jest to dobra postać dla początkujących graczy, ponieważ wystarczy się nauczyć trochę grać na pięści (kopnięcia w tym przypadku) i przy niewielkim wysiłku zabrać przeciwnikowi dużo hp tylko jedną kombinacją.
Postać dobra do gry 1vs1, ale już nie na większą liczbę przeciwników. Mam tu na myśli głównie tryb survival mode. Zniszczenie przeciwników do stage'a 10 to pryszcz. Można kopnąć przeciwnika 2 razy, złapać za fraki, użyć kręciołka, znowu złapać, kręciołek itd itd. Wszystko dotąd aż przeciwnik padnie. I wystarczy tylko jedno combo. To bardzo przydatne chociażby na Juliana.
Co do wielu przeciwników to Dennis nie ma zbytnio ataku, który raziłby ich wszystkich. Co prawda można zaliczyć do takich DvA czy kręciołek, ale DvA ma bardzo mały zasięg i trochę trwa. Zanim skończymy, już przeciwnicy zdążą podejść. A kręciołek łatwo zbić, więc też się nie sprawdza.
Fajne ma też kulki samonaprowadzające. Gdy przeciwnik ma mało hp i zachowamy sobie kulki na koniec walki- jest duża szansa położenia oponenta na deski. Jedna kulka to mało i łatwo jej uniknąć. Ale wystrzelenie 2, a nawet 3 jedna za drugą może przysporzyć sporo problemów. Jeszcze jak uda się podłapać bumerang, to już w ogóle ho ho :D Właściwie dobrze, że jest ograniczenie do 3 kulek, bo ciągłe ich używanie byłoby bardzo męczące dla przeciwnika, a w wykonaniu Dennisa nie byłoby oznaką żadnego skilla, a jedynie próbą unikania walki i puszczania kulek jak tylko napełni się mana. W Izraelu mają nielimitowane i spamują nimi, że szok. No ale tam to wgl patologia :P No i odbiegam od tematu.
Wydaje mi się, że sam kręciołek do zbicia nie jest taki łatwy, jeżeli gramy 1vs1 (wcześniej napisałem o jego łatwym zbiciu, ale przez większą grupkę przeciwników). Co też czyni go niebezpieczną bronią, bo sprowadzenie postaci do stanu kiwania w ten sposób otwiera drogę do comba zabierającego niemal pół hp (243 jeśli dobrze pamiętam).
Zalety:
- Wystarczą 2 ciosy, aby sprowadzić przeciwnika do stanu kiwania
- Kulki samonaprowadzające
- Łatwe do wykonania combo, które zabiera niemal pół hp
- Szybko biega, dzięki czemu można w miarę łatwo uciec od większej grupy przeciwników
Wady:
- Kręciołek łatwo zbić jeśli gramy na większą ilość przeciwników
- Brak dobrego ataku masowego (mam na myśli np TD Woody'ego)
- Długo trwający cios kończący mający za zadanie powalić przeciwnika(poprzez pojęcie ciosu kończącego mam na myśli 3 kopnięcie. Czyli najpierw 2 zwykłe ciosy, po których przeciwnik się kiwa lub nie, jeśli zablokuje. I trzecie naciśnięcie ciosu oznacza właśnie cios kończący). Przez to łatwo go uniknąć jeśli zablokuje się cios drugi, sprowadzający do stanu kiwania.
Ocena: 4
Pub
Plusy:
- łatwy do gry, głównie z powodu prostego comba zabierającego prawie pół hp,
- kule samonaprowadzające,
- 2 kopnięcia do stanu kiwania,
- tanie moce,
- kulkami można zablokować dash.
Minusy:
- łatwo skontrować kręciołek lub kulę samonaprowadzającą,
- wolny w walce w zwarciu,
- brak ataku dobrego na grupkę przeciwników,
- wolne kulki.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Cookie Control - Little Fighter Polish Center wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.
Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.