Shadow HH, póki co wciąż nie. Na tą chwilę warto tylko jeśli chcesz pograć przez neta. W przyszłości być może będzie warty, o ile Marti doda coś ciekawego do niego.
Siema, dziś ruszamy z kolejną już #9 edycją Survival Tournament!
Jak przystało na tego typu turniej będzie miał on swoje jedyne oryginalne zasady. Tym razem edycja #9 będzie nosić nazwę One Try Edition. Z czym to się wiąże?
Każdy będzie miał tylko jedną próbę. Aby zagrać trzeba będzie napisać do jednego z adminów, połączyć się z nim i rozegrać solowego survivala. Taki wynik jaki uzyskasz jest Twoim wynikiem w turnieju. Po nagraniu repka gracze będą wpisywani do panelu, który znajduje się z prawej strony, z tym że nie będzie widoczny stage jaki osiągnęli a sam nick. Wyniki jakie osiągnął każdy z graczy będą ujawnione dopiero w newsie podsumowującym turniej. Zwiększy to na pewno emocje. Prosiłbym dlatego by nie dzielić się swoimi wynikami, bo cała zabawa nie wyjdzie.
Ważne jest też to że replay musi zawierać nick gracza, który go nagrywał a w "recording info" musi znajdować się napis: "ST#9" unikniemy w ten sposób niedomówień. Na wszelki wypadek admin również nagra repka.
Do turnieju nie ma zapisów, każda chętna osoba zgłasza adminowi chęć rozegrania survivalu. Każdy ma jedno podejście.
Adminami którzy odpowiadają za oglądanie replayów są : Indiger, bleeq, Pudzian, Clicket. W razie częstej nieobecności większości adminów, powołana zostanie osoba, która w naszym imieniu będzie łączyła się z graczem.
Cała zabawa potrwa tydzień. Zapraszamy do wzięcia udziału nawet jeśli survival to nie twój typ. Zawsze warto spróbować, a zważywszy na to że jest jedno podejście może nawiązać się ciekawa walka o podium. Pozdrawiam i życzę wysokich stagów!
Rozumiem, że oszukiwanie poprzez używanie programów zwalniających tempo gry nie będzie tolerowane?
Każdy może sobie wymiatać w survie grając u siebie, bo prawie każdy który gdzieś dalej dochodzi zwalnia sobie grę.
Ma się rozumieć, że jeśli admin zobaczy, że tempo gry jest bardzo stabilne ale wyraźnie wolniejsze to zareaguje?
Co do FPS Changera to nie nazwałbym tego oszukiwaniem. A przynajmniej na podstawie swoich własnych doświadczeń. Co mam na myśli? Wyjaśnię na przykładzie, będzie mi łatwiej.
Jeśli w ostatnim czasie grałem z kimś z kim tempo gry nie jest zbyt szybkie to przyzwyczajam się do tempa spowolnionego - na normalnym mam spowolniony czas reakcji a na spowolnionym gram normalnie. Wtedy dobrze sobie spowolnić surva.
Jeśli z kolei grałem z graczami z którymi tempo jest szybkie lub bardzo szybkie to jestem z kolei do takiego przyzwyczajony i wtedy nie ma sensu spowalniać gry, bo jeśli tempo jest zbyt wolne to ciężko ogarnąć nawet zwykłego skilla postaci a co dopiero mówić tu o jakiejś skutecznej walce.
W każdym razie to moje zdanie i nie każdy musi się ze mną zgadzać.
na normalnym mam spowolniony czas reakcji a na spowolnionym gram normalnie
To. O to mi chodzi.
Każdy ma lepszy czas reakcji na spowolnionym tempie, dlatego to nie ma sensu. Jak kogoś zaskoczyć gdy tempo jest wolne? Przypominam, że kiedyś osoby, które używały fps changera były wyrzucane z OPC. Jeszcze tego brakowało, żebym wam tłumaczył dlaczego gra na NORMALNYM tempie jest OK, a zwalnianie tempa jest złe. Zarówno w survie jak i w grze.
W survie to jest jeszcze o tyle MNIEJ nie w porządku, że gramy przeciwko AI. Nasz przeciwnik gra bardzo schematycznie i zmniejszając tempo po prostu mamy większy czas na reakcję.
Za to grając 1v1 jest to o wiele BARDZIEJ nie w porządku. Dlatego, że nie gramy przeciwko AI i nie mamy pojęcia co nasz przeciwnik tak naprawdę zrobi. Zwalniając tempo klatka po klatce widzimy kiedy przygotowuje się do wykonania czaru, kiedy wciska blok, kiedy wstaje po podbitce etc ( i nie chodzi mi o jakieś wielkie zwolnienie tempa, wystarczy kilka klatek)
Jestem wielkim zwolennikiem ZWYKŁEJ dynamicznej gry, czyli w lanowych warunkach jeśli chodzi o lagi i tempo.
Są proste sposoby znegowania działania FPS changera lub innych programów typu Cheat Engine etc. Jeśli macie z kimś NON STOP wolne tempo to napiszcie do mnie. Ja się z tym kimś połączę i zobaczymy czy nagle tempo się nie znormalizuje. Wtedy będziemy wiedzieć kto na scenie nie do końca gra fair (ja już wiem, zakładam że wam też nie trudno się domyślić).
na normalnym mam spowolniony czas reakcji a na spowolnionym gram normalnie
To. O to mi chodzi.
Wyciągasz zdania z kontekstu. Ważnym elementem zdania jest
przyzwyczajam się do tempa spowolnionego
Spróbuj kiedyś odpalić surva normalnie, zapisz sobie dokąd doszedłeś. Następnie odpal Surva na tempie spowolnionym, albo zagraj z kimś z kim tempo jest wolne. Ale nie przez 5 minut. Co najmniej pół godziny. Następnie odpal ostatniego surva, już na normalnym tempie. Gwarantuję Ci, że wynik ostatniego surva będzie dużo gorszy od pierwszego. Tu nie chodzi o to, że mamy lepszą reakcję na spowolnionym tempie, tylko o to, że na spowolnionym zaczyna być normalna. Wtedy na normalnym tempie mamy spowolnioną reakcję mimo że normalnie mamy dużo szybszą. Człowiek się dostosowuje. Co do gry PvP to w 100% Cię popieram. Najlepiej byłoby gdyby ze wszystkimi tempo było idealne, wtedy nie byłoby potrzebne (moim tokiem rozumowania) używanie żadnych spowalniaczy. Bo byłoby się cały czas przyzwyczajonym do normalnej gry. Sytuacja idealna. I zdecydowanie popieram Twój pogląd co do tego że gra na normalnym tempie jest ok. Niestety nie ze wszystkimi gra na normalnym tempie się zdarza (a już zwłaszcza się nie zdarza grając w surva we 4). Może tylko ja jestem taki dziwny, że reaguję na grę na takim tempie przyzwyczajaniem się. Jeśli tak - wyprowadźcie mnie z błędu, ale wydaje mi się że każdy tak ma. Chodzi o to żeby spowalniacze gry wykorzystać w sposób odpowiedni: przykładowo do gry z kimś z kim tempo jest dobre a przyzwyczajony jestem do gry na wolnym, przygotowuję się grając kilka survów, albo z comami. Raz na tempie do którego jestem przyzwyczajony, drugi raz na tempie pomiędzy normalnym a tym do którego jestem przyzwyczajony i trzeci raz na normalnym. Nie chcę żeby ktokolwiek stwierdził że uważam że gra na zwolnionym tempie jest ok. Bo tak jak Ty uważam, że nie jest ok.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Cookie Control - Little Fighter Polish Center wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.
Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.