Little Fighter Polish Center - News: Tryb sieciowy w Little Fighter 2 Remastered!
Facebook
Youtube
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 

Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

[off] 23-12-2025 14:34:47
Siema xD

[off] 23-12-2025 00:11:10
Shade, jesteś szefem dzięki

[off] 22-12-2025 18:30:53
Wbijam tu po 18 latach (sic!), a wciąż widzę takie nicki, jak: Fioletix, Gad czy 2Fast. Yalla Panowie, pozdrawiam :D

[off] 20-12-2025 21:11:55
As zrób turniej, ty całe życie aktywny jesteś :D

[off] 09-12-2025 06:43:52
Za mało osób jest

[off] 30-11-2025 09:10:54
Zróbcie turniej grania dużo osób aktywnych w lf2r na steamcharts

[off] 29-11-2025 22:28:42

[off] 30-10-2025 17:03:57
pamiętam że było coś w deseń "CHŁOPAKI LOUIS SIE ROZBIERA" na D+J+A louisa

[off] 30-10-2025 15:49:16
siema, kilka lat temu była strona gdzie wszystkie postacie miały żartobliwe opisy ataków. ktoś ma linka albo wgl wie o czym mówie?

[off] 17-10-2025 12:19:36
elo

 

Tryb sieciowy w Little Fighter 2 Remastered!

Nieco ponad 5 miesięcy od premiery LF2 Remastered, gra otrzymała aktualizację (V2.15), która umożliwia grę przez internet ze znajomymi poprzez lobby z poziomu gry, bez konieczności podawania IP, otwierania portów czy też używania zewnętrznych programów.

Po uruchomieniu w menu gry sieciowej, mamy do wyboru opcje połączenia:
-> Steam Network / Steam - nowe lobby wbudowane w grę
-> Private Server - klasyczny tryb łączenia się przez IP



Po wybraniu opcji Steam Network, mamy do wyboru stworzenie własnego servera lub dołączenie do już istniejących.
Aby stworzyć własny server, musimy podać jego nazwę oraz opcjonalnie możemy zabezpieczyć go za pomocą hasła.



Po utworzeniu servera, gra wyświetla nam tabelę z listą graczy (obecnie max. 4, natomiast w wersji beta testowane jest już połączenie dla 8 graczy). Grę możemy wystartować po dołączeniu przynajmniej jednej osoby.
Jako właściciel servera mamy również do wyboru parametr "latency", który określa czas reakcji gry na naciśnięcie klawiszy. Niskie latency powoduje, że reakcja na wciśnięcie klawiszy jest szybsza, natomiast może to powodować lagi, z kolei wysokie latency powoduje że reakcja na wcisnięcie klawiszy jest wolniejsza, natomiast zapewnia to większą płynność rozgrywki. W zależności od jakości połączenia rekomendowane są wartości od 1-2 dla gry przez wifi/w jednej lokalizacji, po wartości 10 dla gry z osobami z innych krajów.



Natomiast jeśli chcemy dołączyć do stworzonych serverów, otrzymujemy listę utworzonych gier, która oprócz nazwy roomu zawiera informacje o kraju hosta, liczbie graczy czy wymaganego hasła.


 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
 Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Ostatnie newsy
Tryb sieciowy w Little Fighter 2 Remastered!
Little Fighter 2 Remastered - pierwsza aktualizacja
Przebudzenie albo Śmierć
Little Fighter 2 Remastered
Legenda LF2
Nowe wieści o LF2 Remake
LF2 super AI
Zagraniczny turniej i święta
Wake up cup 3
 

Ostatnio Widziani
Gości online: 2
Użytkowników online: 0
@Destroyer00:36:21
#bleeq05:05:34
#Silver06:45:06
Mefju 2 dni
Caesar 3 dni
koociz 3 dni
*Fioletix 5 dni
As098 2 tygodni
Najnowszy użytkownik: Krzy35
Łącznie użytkowników: 5,676
 

Discord
 

Polecamy






Kup książkę!


sprawdź replaya!

Little Fighter 2 com pl

LF2 Rulez

Legitimate Team

Immortal Hunters

Blizzard Beasts

Mages of Destruction

 

Copyright © LF2 PC 2003-2018