Witam, niedawno na forum pojawił się regulamin LFPC stworzony przez Indigera. Był on jednak bardzo niedokładny i miał wiele luk, więc Verleo wyszedł z inicjatywą poprawienia tego regulaminu.
W związku z jednym z punktów regulaminu, każdy użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu. Gdyż jego nieznajomość nie zwalnia z przestrzegania go.
Link do regulaminu znajdziecie poniżej
Dopisałem punkt IV, 6. "Administrator nie może decydować w sprawach dotyczących jego samego." o którym zapomnieliśmy. Jest to raczej oczywiste, ale lepiej mieć coś takiego zapisane.
podpunkt 5 dopisek 2: "5. Wszelkie spory rozstrzygane są przez Organizatora, wyjątkiem są sytuacje gdy:
- spór dotyczy samego Organizatora,
- Administracja wspólnie nie zgadza się z decyzją organizatora."
Pod słowem wspólnie rozumiem wszyscy. W takim razie jest usless bo wystarczy że jeden admin zniknie na 2 miesiące i lipa... co przerwiecie turniej na 2 miesiące?
"2. Każdy Użytkownik ma prawo do organizacji wydarzeń po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów z Administracją."
Ostatnio Bjori mi stwierdził że Moderatorzy mają się kontaktować w celu organizowania turniejów z adminami nie wiem czy to tylko jakaś przypadkowa wizja naszego ulubionego administratora ale proszę o dopisanie tego.
Po sprawdzenia ma być przecinek. Wyraz "polskiego" piszemy z małej litery. Ktoś zjadł ł w wyrazie całkowicie i . Nie wymagam jakiejkolwiek logiki od moderatora ale myślałem że żeby zdobyć tutaj tą range trzeba przynajmniej umieć pisać
"Administracja ma prawo w każdej chwili zmienić Regulamin jeżeli uzna taką decyzję za słuszną, jednak żaden Administrator nie jest uprawniony do takiej zmiany na własną rękę."
DD a Tym podpunktem to zniszczyłeś temat pisząc to jako zmianę regulaminu innego administratora będą moderatorem. Jakbyś jeszcze chciał poopowiadać jakieś kawały to odpowiedz śmiało.
Brakuje mi w regulaminie rozstrzygnięcia kwestii statusu moderatora.
Aktualnie nie wiadomo czy moderatorzy podpadają pod termin "Administracja", który dość często się przewija w tym regulaminie, bo jak się wejdzie na forum w dział ADMINISTRACJA, w temat ADMINISTRACJA, to wymienieni są tam także moderatorzy, więc zakładając, że byłbym nowym użytkownikiem i laikiem mógłbym uznać, że moderator zalicza się do administracji. A jeśli tak jest to:
5. Wszelkie spory rozstrzygane są przez Organizatora, wyjątkiem są sytuacje gdy:
- spór dotyczy samego Organizatora,
- Administracja wspólnie nie zgadza się z decyzją organizatora.
Czyli jeżeli np. jakiś moderator Apczu stwierdzi, że zgadza się z decyzją organizatora, podczas gdy wszyscy admini się z nim nie zgadzają to decyzję dalej podejmuje organizator?
Dlatego moim zdaniem trzeba w regulaminie podjąć temat roli moderatora.
Poza tym doprecyzowałbym punkt V 1.:
1. Administracja ma prawo w każdej chwili zmienić Regulamin jeżeli uzna taką decyzję za słuszną, jednak żaden Administrator nie jest uprawniony do takiej zmiany na własną rękę.
"Administracja" mam rozumieć jako wszystkich administratorów (i tu znów pojawia się kwestia czy mod zalicza się do administracji) czy jako któregokolwiek z administratorów? Moim zdaniem punkt jest trochę nieczytelny i niejasny, warto go doprecyzować.
Pod słowem wspólnie rozumiem wszyscy. W takim razie jest usless bo wystarczy że jeden admin zniknie na 2 miesiące i lipa... co przerwiecie turniej na 2 miesiące?
Dlaczego miałoby coś być przerwane jeżeli jeden organizator się z czymś nie zgadza? Wtedy organizator decyduje - mówi o tym sens logiczny cytowanego przez Ciebie punktu. Chyba że jeden administrator jest jedynym aktywnym to coś mi się wydaje że jest wtedy jedynym głosem administracji, ale mogę się mylić jak coś.
Ostatnio Bjori mi stwierdził że Moderatorzy mają się kontaktować w celu organizowania turniejów z adminami nie wiem czy to tylko jakaś przypadkowa wizja naszego ulubionego administratora ale proszę o dopisanie tego.
A nie pomyślałeś, że fajnie by było gdyby wydarzenia na scenie odbywały się w sposób zorganizowany i uporzadkowany, tak żeby wszyscy nawzajem nie wchodzili sobie w drogę i nie przeszkadzali sobie? Bo mi sie wydaje, że to całkiem dobry pomysł tak się dogadywać i w ogóle.
Po sprawdzenia ma być przecinek. Wyraz "polskiego" piszemy z małej litery. Ktoś zjadł ł w wyrazie całkowicie i . Nie wymagam jakiejkolwiek logiki od moderatora ale myślałem że żeby zdobyć tutaj tą range trzeba przynajmniej umieć pisać
Dziękuję, że znalazłeś kilka błędów które mi się wkradły do dość długiego regulaminu. Dobrze, że chociaż Ty potrafisz pisać po polsku co idealnie widać w Twoich bezbłędnych newsach i komentarzach. Dobrze też że potrafisz konstruować sensowne wypowiedzi takie jak 'Ktoś zjadł ł w wyrazie całkowicie i .' Dzięki czemu od razu wiadomo o czym mówi.
DD a Tym podpunktem to zniszczyłeś temat pisząc to jako zmianę regulaminu innego administratora będą moderatorem. Jakbyś jeszcze chciał poopowiadać jakieś kawały to odpowiedz śmiało.
Ej, ziomek, ale Ty wiesz, że ja nie zmieniłem żadnego regulaminu? Ty rozumiesz sytuację w której znalazł się regulamin? Moderator Verleo zaproponował zmianę regulaminu, napisał swoją jego wersję i przedstawił ją administracji. Administracja z kolei zatwierdziła i wprowadziła regulamin do użytku. Ja wrzuciłem go tylko na forum aby pomóc administracji bo tym zajmuje się moderator. W skrócie ADMINISTRACJA zmieniła regulamin na ten zaproponowany przeze mnie. Jeżeli Ty lub ktokolwiek inny uważacie, że napisalibyście lepszy to mile widziane są propozycje, wierz mi. Każdy może zaproponować zmiany.
Brakuje mi w regulaminie rozstrzygnięcia kwestii statusu moderatora.
Aktualnie nie wiadomo czy moderatorzy podpadają pod termin "Administracja", który dość często się przewija w tym regulaminie, bo jak się wejdzie na forum w dział ADMINISTRACJA, w temat ADMINISTRACJA, to wymienieni są tam także moderatorzy, więc zakładając, że byłbym nowym użytkownikiem i laikiem mógłbym uznać, że moderator zalicza się do administracji.
Dla mnie wystarczająco logicznym jest, że moderator nie jest administratorem bo jego funkcja nazywa się moderator a nie administrator. W związku z tym uważam, że w skład ADMINISTRACJI wchodzą ADMINISTRATORZY. Jesli ktoś tu jest winny interpretacji o której mówisz to wg mnie jest to osoba nazywająca temat w taki sposób, co z pewnością poprawię. Nie mnie jednak o tym decydować, więc jeżeli administracja uzna, że trzeba by dodać tego typu punkt to z pewnością się on w regulaminie pojawi.
"Administracja" mam rozumieć jako wszystkich administratorów (i tu znów pojawia się kwestia czy mod zalicza się do administracji) czy jako któregokolwiek z administratorów? Moim zdaniem punkt jest trochę nieczytelny i niejasny, warto go doprecyzować.
Zgodnie z definicją słowa 'administracja' (LINK) nazywanie jednego administratora administracją jest błędne, gdyż definicja w żaden sposób nie próbuje w ten sposób nawet określić jednej osoby tylko zespół na który składają się administratorzy. To tak jakbym napisał, że słowo 'ludzie' określa tylko jednego człowieka. Ale jak wyżej, to moje zdanie, być może administracja uważa inaczej i wprowadzi poprawki do mojego regulaminu.
Zgodnie z definicją słowa 'administracja' (LINK) nazywanie jednego administratora administracją jest błędne, gdyż definicja w żaden sposób nie próbuje w ten sposób nawet określić jednej osoby tylko zespół na który składają się administratorzy. To tak jakbym napisał, że słowo 'ludzie' określa tylko jednego człowieka.
Chyba że jeden administrator jest jedynym aktywnym to coś mi się wydaje że jest wtedy jedynym głosem administracji, ale mogę się mylić jak coś.
Verleo sprzecza się z samym sobą proponuje jakieś leczenie czy coś
Wiem, że umiejętności czytania ze zrozumieniem są trudne, ale 'jedyny głos administracji' nie oznacza 'administracja to to samo co jeden administrator'. A skoro już tak teoretyzujemy to napisałem 'ale mogę się mylić jak coś.' więc polecam jakiś kurs czytania ze zrozumieniem.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.
Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Cookie Control - Little Fighter Polish Center wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.
Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.