Shadow HH, póki co wciąż nie. Na tą chwilę warto tylko jeśli chcesz pograć przez neta. W przyszłości być może będzie warty, o ile Marti doda coś ciekawego do niego.
Cykl Master of Characters trwa w najlepsze. W tej chwili rozgrywane są pojedynki fazy grupowej drugiego turnieju MoC, w którym gramy Woodym. W poniedziałek został zamknięty dział typera, w którym mogliście obstawić najlepszą trójkę MoC#2, natomiast do końca turnieju można oceniać postać, podając jego wady i zalety w tym dziale.
Nie tak dawno zakończył się także pierwszy turniej cyklu Master of Characters, w którym graliśmy Deepem. Po zliczeniu punktów, zostały uzupełnione tabele z wynikami, a także stworzony został panel "Hall of fame", w którym znajdować się będą triumfatorzy każdej z edycji. I tak klasyfikacje generalną po pierwszym cupie znajdziecie tutaj, natomiast wyniki typerów tutaj.
Przez cały cykl tworzone będą również bardziej szczegółowe statystyki. Na podstawie rozegranych pojedynków zliczany będzie bilans najlepszych graczy czy też ilość wygranych walk. Wszystkie te dane, wraz z wynikami turniejów i kilkoma innymi rzeczami będą umieszczane w tabeli specjalnie przygotowanej na Master of Characters. Po pierwszym turnieju prezentuje ona się następująco.
Deep jest typowo ofensywną postacią zadającą duże obrażenia za pomocą swojego miecza, który, niestety, spowalnia go. Jest to ulubiona postać Darka. Posiada on skille zadające duże obrażenia. Moim zdaniem, jego najlepszą zdolnością jest szarża. Potrafi ona zadać duże obrażenia kilku przeciwnikom naraz. Jednakże, pominięcie tego ataku przez przeciwnika pozwala na zadanie Deepowi ciosu w plecy. Deep potrafi przenosić ciężkie przedmioty (skrzynia, kamień) znacznie szybciej, niż jego stronnicy, przez co ma nad nimi przewagę pod tym względem. Jego skille pozwalają na wyjście spod oblężenia swojego przeciwnika. Dla przykładu: gdy bronimy się podczas ciosania przez przeciwnika, możemy użyć kombinacji D V A, wtedy nasz oponent zostanie "odrzucony" i nie będzie nas atakować.
ZALETY:
- Duże obrażenia od miecza,
- Szybsze poruszanie się z ciężkimi przedmiotami,
- Możliwość wydostania się spod ataku wroga.
WADY:
- Wolne poruszanie się,
- Wystawienie na atak po ominięciu ataku przez przeciwnika.
Ocena: 3,5
Pudzian
Ciężko powiedzieć czy Deep jest ofensywny czy defensywny. Myślę, że zależy to od stylu gry.
Ja używam go defensywnie i uważam, że jak najbardziej się do tego nadaje. Szczególnie cenię go za to, że można nie pozwolić przeciwnikowi podejść. To dzięki dwóm umiejętnościom. Pierwszą jest skok z cięciem. Gdy przeciwnik jest wystarczająco blisko wystarczy pojedynczy skok i cięcie tuż po oderwaniu stóp od ziemi. Jeśli oponent przybiera się do uderzenia pięścią, to mamy duże prawdopodobieństwo, że trafimy. Drugą umiejętnością jest podbitka po przyjęciu pierwszego ciosu na gardę.
Odpowiednio wykorzystując te dwie umiejętności, można zniechęcić przeciwnika do bicia na pięści. A większość graczy na tym opiera swoją strategię.
Ale to nie koniec zalet Deepa. D^J jest świetnym rozwiązaniem, jeśli przeciwnik jednak dotrze do nas i uda mu się nas trafić dwukrotnie.
Siła ataku też jest dość spora. Dajmy na to taka szarża. Co prawda łatwo przed nią uciec np po pierwszym ciosie, niemniej każdy z nich zadaje spore obrażenia.
Deep ma też wady. Najpoważniejszą jest słabość w walce na pięści, przez to tej lepiej unikać. Szybkość poruszania się też nie zachwyca.
Podsumowując: Zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie zalety niż wady Deepa i dlatego lubię nim grać. Dlatego oceniam go aż na 4.5 pkt.
Dark
Moim zdaniem Deep to jest postać typowo Defensywna którą się wyprowadza contry a w ofensywnie się leci na wymianę.
3 zalety :
- Świetna walka w zwarciu
- Unik który wykonuje się atakiem D+^+J
- Podbicie z obrony
- zamiany z Tanka w Berserka
- zabójcze contry przy ścianie
- Bardzo dobrze gra się nim defensywnie
3 wady :
- Wolny
- Praktycznie zerowa możliwość walki na dystans (wyjątek rzucanie przedmiotami )
- przy grze ofensywnej Deepem prawie zawsze zdaje się w wymiany które nie zawsze są korzystne.
Na czym się skupić :
To zależy jak chcesz wykreować obraz swojej gry, ja uważam że są 2 style walki Deppem czyli Tank oraz Berserk ( nazwy są mojego autorstwa )
Gra Tankiem :
To typowa defensywna gra która polega na kontrolowaniu środka pola walki Nie skupiamy się na szaleńczych atakach lecz na powolnej destrukcji przeciwnika z contry Nie prowadzimy gry bo robi to za nas przeciwnik my tylko dostosowujemy się do jego tempa gry Jesteśmy skupieni wtedy na zastawaniu pułapek, controwaniu drashów, wyczekiwania okazji do pobić oraz szarż, staramy się mało biegać i ustawiać tak aby przeciwnik nie miał możliwości ataku drashem dążymy z walki z zwarciu nie wdajemy się w wymiany ciosów, jedynie wtedy gdy mamy pewność że atak może dojść celu i jego wyprowadzenie jest słuszne. Tak gra zakrawa o PP lecz w istocie nią nie jest gdyż nie uciekamy od rywala a cały czas krążymy przy nim lecz w bezpiecznej odległości, bardziej doświadczeni gracze Deppem potrafią regenerować swoje HP kręcąc się przy rywalu i symulując pojedyncze ataki lub walkę wręcz.
Gra Berserkiem :
Agresywna mocno chaotyczna gra nastawiona na szaloną wymianę ciosów, zapominamy wtedy o tankowaniu wyprowadzamy serie szarż, aur miecza i innych kombinacji. Powinna być używana tylko wtedy gdy przeciwnik ma mało HP a my mamy zapas many oraz życia i chcemy już go dobić lub gdy złapiemy rywala od ścianą. Błędem wielu graczy którzy próbują grać Deepem jest tylko i wyłącznie takie nastawienie od początku rundy co kończy się przeważnie przegraną z kretesem bo berserka da się łatwo contrować. Powinno się przechodzić w zależności od sytuacji w tryb ( Tank/Berserk ) rzadko kiedy udaje się wygrać rundę grając tylko jednym z wyżej wymienionych sposób.
I słowo ode mnie na koniec :
Muszę przyznać że dopiero kiedy opanowałem sztukę gry na Tanka to coś tam znaczę na scenie lf2. Więc każdemu kto będzie chciał się nauczyć się grać Deepm mówie otwarcie aby nie popełnił mojego błędu kiedy sądziłem że gra tylko na Berserka jest grą słuszną no tak wcale nie jest ! najpierw naucz się być dobrym tankiem i wybuduj solidną oborane potem uczy się ofensywy, oczywiście ktoś może się ze mną nie zgodzić ale wtedy niech zobaczy ilu graczy gra Deepm jako Best Char.
Master of Characters - Woody edition start + finał Easy Cup #9
Master of Characters - Woody edition czas zacząć. Oto grupy:
Z każdej awansuje dwóch graczy z najlepszymi wynikami. Gramy 5 walk z każdym przeciwnikiem postacią Woody. Wyniki podajemy tutaj, termin to tydzień.
Tak jak poprzednim razem, możemy wytypować swoich faworytów w kąciku typera. Swoje typy oddajemy tutaj, mamy czas do końca niedzieli.
Powodzenia!
Po drobnych opóźnieniach zakończyły się walki półfinałowe Easy Cup #9. Oto wyniki:
Półfinał Easy Cup #9
BZq
5:0
Iczzy
oglamen
4:1
Shift
Pozostał więc już wielki finał i mecz o 3 miejsce. W finale zmierzą się obrońca tytułu BZq oraz oglamen. O brąz natomiast powalczy Shift oraz Iczzy. Rozgrywamy 5 walk, wyniki podajemy tutaj. Powodzenia!
Ankieta, w której użytkownicy LF PC wybierali postać, którą będzie rozgrywany drugi turniej Master of Characters dobiegła końca. Najwięcej głosów otrzymał Woody, tak więc turniej grać będziemy tą właśnie postacią.
Najwyższa więc pora rozpocząć zapisy do Master of Characters - Woody edition. Zapisujemy się na forum w tym temacie. Abyście nie musieli zbyt długo czekać na rozpoczęcie turnieju, tak jak poprzednim razem, zapisy potrwają jedynie 3 dni, a całą zabawę rozpoczniemy w piątek. Zapraszam wszystkich serdecznie do udziału!
Walki w turnieju Moc - Deep Edition zostały rozegrane już spory czas temu, więc najwyższy czas na przedstawienie podium turnieju i ruszenie z kolejną edycją.
Przypomnijmy, że w finale zmierzyli się dwaj gracze BB oraz lider AF, czyli: Fiol, Dark oraz Koczko. Pojedynki rozgrywane były na zasadzie każdy z każdym.
Oba swoje pojedynki wygrał Fiol (3:2) tym samym zapewniając sobie pierwsze miejsce w turnieju. Drugie miejsce zajął Koczko, ustępując wcześniej wymienionemu graczowi. Jednocześnie pokonał on Darka wynikiem 4:1. Trzecie miejsce zajął Dark zamykając podium.
Wszyscy trzej gracze mistrzowsko grają Deepem. Jeśli w przyszłości przyjdzie Wam się z nimi zmierzyć i wezmą oni Deepa, możecie spodziewać się trudnego pojedynku. Szkoda, że żaden z nich nie wysłał repków. Jeszcze nie jest za późno i może to naprawią.
Fioletix
Koczko
Dark
W najbliższym czasie na stronie głównej pojawi się belka ze zwycięzcą pierwszej edycji MoC oraz zostaną podliczone punkty w kąciku typera. A już teraz można głosować na kolejną postać, którą chcecie grać w drugiej edycji. Głosowanie potrwa zaledwie do poniedziałkowego wieczoru, więc nie ma zbyt wiele czasu. Po głosowaniu wystartują zapisy.
Na początek dodam trochę od siebie. Otóż nie było mnie przez pewien czas w domu i dlatego scena trochę ode mnie odpoczęła, ale nic nie może przecież wiecznie trwać... ;). Tak więc - HERE I AM :D. Od razu zabieram się do roboty i piszę tego oto newsa dot. powstania nowego klanu!
Klan ów zwie się Mages of Destruction (w wolnym tłumaczeniu Magowie Zniszczenia bądź po prostu Magowie Destrukcji), a w jego skład wchodzi (zgodnie z informacjami prezentowanymi na forum klanu) obecnie 4 graczy. Są to: Chester (CL), Grzany (Gracz), Arrow (Gracz) oraz Animal (Gracz). Choć w szeregach nie znajduje się żaden lepiej znany, doświadczony gracz, to nigdy nie wiadomo, czym reprezentanci tejże drużyny będą nas w stanie zadziwić. Póki co, życzymy powodzenia, dynamicznego przyrostu liczby członków oraz oczywiście jak najwięcej zwycięstw w turniejach!
Cookie Control - Little Fighter Polish Center wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.
Kliknij przycisk Akceptuj Cookies, aby zaakceptować Cookies.