Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: LF2 HD xD
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Little Fighter 2 » Projekty
 Drukuj temat
LF2 HD xD
Oko
Ten pasek na którym wyświetla się hp i mp postaci jakoś mało mi się podoba, a raczej nei podobba mi się że jeśli nie ma postaci to jest jakaś resztka tego paska. Plansze mi się takie podobają:D, a "powierzchnia" po której się chodzi też się zwiększyła czy tylko wygląd?
 
http://sorforum.darkbb.com
bleeq
fajnie przestrzennie, byś mógł podesłać : )
 
Ramper
Z mapek nie podoba mi się tylko HK rozciągnięty dół ? o.o
 
bleeq
Nooo, na HK możesz dodać publikę na dole mapki jeszcze ^^
 
Ramper
i na hk powinny spadać krzesła zamiast kamyków xD
 
hari
Tych pasków u góry nie da rady usunąć po pierwsze bo zasłaniają one jakieś cyfry i literki wyświetlające się na ekranie (chyba fragment kodu gry, nie znam się :P), po drugie ten obrazek jest zapisany w pliku exe, a ja nie jestem jakimś hakerem xD W HK wlaście miała być publika na dole, ale znowu dupa, bo ten szary kolor też jest zapisany w kodzie gry :(
Pewnie, że powierzchnia jest większa, inaczej nie miało by to sensu.

A propos krzeseł w moim aktualnie robiącym się modzie w pierwszej planszy będzie bijatyka w barze na krzesła i stoły xD (już gotowe)
Edytowane przez hari dnia 12-02-2012 21:50:49
 
Capricorn
Dawaj linka Hari :P
od razu widać że całkiem utalentowany jesteś :) chociaż tu chodzi chyba bardziej o ambicje, ja za leniwy jestem
 
Gad
Coś Ci sięścięło to "thanks".

Żadnych specjalnych zmian nie widzę, nawet ciężko spostrzec to, że plansze pozmieniane.
 
hari
Drogie panie, chapajcie linka w 1 poście ;)

Eee... Gad, przecież pisałem, że komendy są animowane, po prostu scrren mi się zrobił w takim momencie :P
A czego tu chcieć od plansz, przecież nie robię nowych, tylko po prostu powiększyłem stare, tak żeby rozciągnąć je na cały ekran.