Lobby Tournament#2
|
Riki |
Dodany dnia 22-12-2011 11:33:09
|
Level 7
Postów: 388
Data rejestracji: 10-10-2011
|
Witam,
Może, nie którzy pamiętają edycje #1, którą Mefju zorganizował Spytałem go czy mogę zorganizować drugą edycję turnieju LT#2 i wyraził zgode, a nawet Dał mi także stronę na której organizował turniej: Link
Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału
A zapomniałbym dla tych co nie wiedzą (nie tylko ) Gra odbędzie się 2v2 (łączą się cztery osoby)
Mam nadzieję że wypali, Zasady są na stronie
Przewiduje start po świętach
~Riki
Edytowane przez Riki dnia 25-12-2011 10:13:23
|
|
|
|
Michaello |
Dodany dnia 22-12-2011 12:10:10
|
Level 6
Postów: 257
Data rejestracji: 04-08-2011
|
Bardzo fajny pomysł. |
|
|
|
Gad |
Dodany dnia 22-12-2011 13:04:53
|
Level 7
Postów: 421
Data rejestracji: 05-07-2006
|
Proponowałbym zmienić program na Multiserver, gdyż iż mniej laguje.
Pomysł przedni.
|
|
|
|
Michaello |
Dodany dnia 22-12-2011 13:09:41
|
Level 6
Postów: 257
Data rejestracji: 04-08-2011
|
Lobby jest dobre jeśli masz słaby ping bo łączysz się na server, a MS jest jeśli łączysz się do osoby, jeśli źle mówię to mnie poprawcie. Martwię się jeszcze o organizację tego turnieju, może by tak ktoś doświadczony mu pomógł ? |
|
|
|
Gad |
Dodany dnia 22-12-2011 13:21:04
|
Level 7
Postów: 421
Data rejestracji: 05-07-2006
|
Nie do końca. Jak masz słaby ping to do Lobby też Twoje połączenie jest słabsze. Z natury połączenie Peer<->Server<->Peer powinno bardziej lagować, niż samo Peer<->Peer, bo połączenie idzie do serwera, a potem dopiero do gracza. W przypadku, gdy gra wymaga dużego uploadu danych stawia się ją tak na serwerze, żeby klient musiał tylko ściągać i w baaardzo niewielkim stopniu wysyłać. Opłacenie takiego serwera jest strasznie kosztowne etc, a ten serwer od Lobby jest jakiś trefny i przez to może takie lagi.
Poza tym nie wiem, czy ten serwer nie służy tylko do nawiązywania połączeń, a potem wszystko przechodzi przez ten serwer do następnego gracza. Chodzi o to, że czasem dwójka graczy nie może się ze sobą połączyć w sieci z niewiadomych powodów, a taki serwer pełni wtedy rolę łącznika. Dane muszą wtedy pokonać drogą Klient->Serwer->Klient, zamiast po prostu Klien->Klient.
Edytowane przez Gad dnia 22-12-2011 13:21:21
|
|
|
|
Dark SoR |
Dodany dnia 22-12-2011 13:37:32
|
Level 8
Postów: 618
Data rejestracji: 05-06-2010
|
nie wchodzÄ™ w to |
|
|
|
Michaello |
Dodany dnia 22-12-2011 13:42:25
|
Level 6
Postów: 257
Data rejestracji: 04-08-2011
|
Ok, rozumiem. Dzięki za wytłumaczenie. |
|
|
|
Son Koczko |
Dodany dnia 22-12-2011 15:19:32
|
Level 10
Postów: 1438
Data rejestracji: 19-12-2008
|
To można też za pomocą MSa zagrać
Argggh motherfuckers!
|
|
|
|
Riki |
Dodany dnia 22-12-2011 15:24:22
|
Level 7
Postów: 388
Data rejestracji: 10-10-2011
|
Gad napisał/a:
Proponowałbym zmienić program na Multiserver, gdyż iż mniej laguje.
Pomysł przedni.
To nazwa MultiServer Tournament? Jak ktoś chce się łączyć za pomocą Multi to nie ma przeszkód |
|
|
|
Riki |
Dodany dnia 24-12-2011 14:17:11
|
Level 7
Postów: 388
Data rejestracji: 10-10-2011
|
Witam zrobiłem ankietę Czy chcecie grać Randomami (Głosuje na tak bo będzie bardziej wyrównanie ) czy wybierane? Chciałbym poznać wasze zdanie
Link |
|
|