| 
 Lobby Tournament#2 
 | 
| Riki | 
 Dodany dnia 22-12-2011 11:33:09 
 | 
 
  
Level 7 
 
 
  
Postów: 388 
Data rejestracji: 10-10-2011 
  | 
 
 
Witam, 
Może, nie którzy pamiętają edycje #1, którą Mefju zorganizował   Spytałem go czy mogę zorganizować drugą edycję turnieju LT#2 i wyraził zgode, a nawet Dał mi także stronę na której organizował turniej: Link 
Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału   
A zapomniałbym dla tych co nie wiedzą (nie tylko  ) Gra odbędzie się 2v2 (łączą się cztery osoby) 
Mam nadzieję że wypali, Zasady są na stronie   
Przewiduje start po świętach   
 
~Riki
 
Edytowane przez Riki dnia 25-12-2011 10:13:23
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Michaello | 
 Dodany dnia 22-12-2011 12:10:10 
 | 
 
  
Level 6 
 
 
  
Postów: 257 
Data rejestracji: 04-08-2011 
  | 
Bardzo fajny pomysł.   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Gad | 
 Dodany dnia 22-12-2011 13:04:53 
 | 
 
  
Level 7 
 
 
  
Postów: 421 
Data rejestracji: 05-07-2006 
  | 
Proponowałbym zmienić program na Multiserver, gdyż iż mniej laguje. 
Pomysł przedni. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Michaello | 
 Dodany dnia 22-12-2011 13:09:41 
 | 
 
  
Level 6 
 
 
  
Postów: 257 
Data rejestracji: 04-08-2011 
  | 
Lobby jest dobre jeśli masz słaby ping bo łączysz się na server, a MS jest jeśli łączysz się do osoby, jeśli źle mówię to mnie poprawcie. Martwię się jeszcze o organizację tego turnieju, może by tak ktoś doświadczony mu pomógł ? | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Gad | 
 Dodany dnia 22-12-2011 13:21:04 
 | 
 
  
Level 7 
 
 
  
Postów: 421 
Data rejestracji: 05-07-2006 
  | 
Nie do końca. Jak masz słaby ping to do Lobby też Twoje połączenie jest słabsze. Z natury połączenie Peer<->Server<->Peer powinno bardziej lagować, niż samo Peer<->Peer, bo połączenie idzie do serwera, a potem dopiero do gracza. W przypadku, gdy gra wymaga dużego uploadu danych stawia się ją tak na serwerze, żeby klient musiał tylko ściągać i w baaardzo niewielkim stopniu wysyłać. Opłacenie takiego serwera jest strasznie kosztowne etc, a ten serwer od Lobby jest jakiś trefny i przez to może takie lagi. 
 
Poza tym nie wiem, czy ten serwer nie służy tylko do nawiązywania połączeń, a potem wszystko przechodzi przez ten serwer do następnego gracza. Chodzi o to, że czasem dwójka graczy nie może się ze sobą połączyć w sieci z niewiadomych powodów, a taki serwer pełni wtedy rolę łącznika. Dane muszą wtedy pokonać drogą Klient->Serwer->Klient, zamiast po prostu Klien->Klient.
 
Edytowane przez Gad dnia 22-12-2011 13:21:21
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Dark SoR | 
 Dodany dnia 22-12-2011 13:37:32 
 | 
 
  
Level 8 
 
 
  
Postów: 618 
Data rejestracji: 05-06-2010 
  | 
nie wchodzÄ™ w to  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Michaello | 
 Dodany dnia 22-12-2011 13:42:25 
 | 
 
  
Level 6 
 
 
  
Postów: 257 
Data rejestracji: 04-08-2011 
  | 
Ok, rozumiem. Dzięki za wytłumaczenie.   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Son Koczko | 
 Dodany dnia 22-12-2011 15:19:32 
 | 
 
  
Level 10 
 
 
  
Postów: 1438 
Data rejestracji: 19-12-2008 
  | 
To można też za pomocą MSa zagrać
 Argggh motherfuckers! 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Riki | 
 Dodany dnia 22-12-2011 15:24:22 
 | 
 
  
Level 7 
 
 
  
Postów: 388 
Data rejestracji: 10-10-2011 
  | 
 Gad napisał/a: 
Proponowałbym zmienić program na Multiserver, gdyż iż mniej laguje. 
Pomysł przedni.  
 
To nazwa MultiServer Tournament?   Jak ktoś chce się łączyć za pomocą Multi to nie ma przeszkód   | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Riki | 
 Dodany dnia 24-12-2011 14:17:11 
 | 
 
  
Level 7 
 
 
  
Postów: 388 
Data rejestracji: 10-10-2011 
  | 
Witam zrobiłem ankietę   Czy chcecie grać Randomami (Głosuje na tak bo będzie bardziej wyrównanie  ) czy wybierane? Chciałbym poznać wasze zdanie   
Link | 
|   | 
 
 
 
 |