Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Nerf Dennisa
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Little Fighter 2 » Dyskusje
Czy chcesz Nerfa dla Dennisa ?
Tak Tak 25%[3 głosów]
Nie Nie 75%[9 głosów]
Głosów ogółem : 12
 Drukuj temat
Nerf Dennisa
Dark SoR
Witajcie.

Chciałbym poruszyć temat ograniczenia swobody gry Dennisa, uważam że postać jest zbyt OP i tutaj musi być radykalny nerf aby przywrócić jakieś balans.
Nie może być tak że postać robi 2x pełne combo i można praktycznie gasić światło w ringu, w czasie gdy dla przykładu zrobienie Woodem 3x TD = się ze stratą punktu.

Dlaczego chce nerfa tej postaci :

- Najszybsza w poruszaniu się
- Najbardziej prymitywny gameplay w opanowaniu
- Brak możliwości ucieczki gdy postać sprowadzi nas do stanu kiwania = ogromna ilość zadawanych obrażeń oraz sporo możliwości zadania max DMG ( 250 HP )

w celu znerfienia Dennisa i zbalansowania gry sugeruję zmianę przepisu DoP z 250HP na 200HP.

- Zachęcam do dyskusji na ten temat.

Jestem świadomy że Deepem oraz Woodym też idzie wbić taką sumę obrażeń, ale w odróżnieniu od Dennisa przez tym idzie się obronić jeżeli wie się jak to zrobić, i skuteczność ataku zależy od tego czy rywal odpowiednio wstaje lub upada postacią.
Honorowy Aferowicz Polskiej Sceny LF2.
 
bleeq
Myślę, że pomysł modyfikacji zasady o DoP z 250hp do 200hp jest ciekawą propozycją, i to nie tylko w kontekście samego Dennisa, ale globalnie.
Zawsze dotąd było tak, że w celu ograniczeń postaci stosowano limity ataków na walkę. Mimo to nadal postacie typowo walczące mają przewagę w grach VS mode.

Propozycja zmiany przepisu o DoP jest spojrzeniem na problem z nieco innej strony, i być może rozwiązaniem problemu u źródła, a nie objawowo. Zmiana DoP do 200hp spowoduje zmniejszenie nacisku na klasyczne dążenie do zwarcia, w dość prosty sposób niwelując siłę postaci najczęściej wybieranych w walkach VS Mode (dennis, davis), a promując te słabsze (Firen, Freeze).

Jeśli rzucić okiem na ataki postaci, które w łatwy sposób jesteśmy w stanie wykonać w trakcie walki bez możliwości obrony rywala, łatwo zauważyć że 2 postacie odstają pod względem zadawanych obrażeń od pozostałych:
davis - 3 pieści, 5 za fraki, dp = 250hp
dennis - 2 kopniaki, 5 za fraki, shrafe = 243hp
firen - 3 pięści, wybuch = 185hp
freeze - 3 pięści, 1 kula lodowa, tornado = 180hp
louis - 3 pieści, thunder kick = 170hp
woody - 3 pieści, tiger dash = 145hp
deep - 2 miecz, 5 za fraki = 145hp
john - 3 pięści, 5 za fraki = 135hp

Jeśli wprowadzony zostałby DoP z limitem 200hp, łatwo zauważyć, że dysproporcja między postaciami zostałaby zmniejszona. Inne postacie nadal nie osiągną w łatwy sposób 200hp obrażeń, ale wartości te zostaną do siebie zbliżone.

Oczywiście tyle teorii, ciężko przewidzieć jak w rzeczywistości zmiana zasady o DoP przełożyłaby się na walki w praktyce. Dlatego jeśli większość osób wypowie się pozytywnie o tej zmianie, to proponowałbym wypróbowanie jej w jakimś pilotażowym turnieju (np. Legacy Cup #2?).
 
Shade
O @Biyori, patrz, udało ci się
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Com
O kurde. Szczerze to tak jak Shade powiedział, kiedy zaczynałem grać Dennisem to powiedziałem "czekam aż ktoś kto nie umie przegrywać stwierdzi że ta postać jest op i będzie chciał ją zbanować" najwidoczniej się udało.

Jako gracz Dennisa myślę że mogę się odnieść do tego czy faktycznie ta postać jest za mocna. Z góry powiem, że jest bardzo dobry w pvp, ale nie bardziej niż inne postacie.

Pierwsza rzeczą którą poruszyłeś było to, że Dennis potrafi zabić kogoś na prawie 2 combosy i nie da się tego przerwać. No racja, da się tak zrobić jak najbardziej. Ale czy wtedy nie powinniśmy zbanować Davisa, bo jego combo z dragon punchem (3 ciosy, 4 w trzymaniu + dp = 230hp około) też jest nieprzerywalne? A może Johna też zbanujemy bo jego combo z tarczami zabiera równo 250hp czyli trochę więcej niż potrafi zabrać Dennis. O, a co powiecie na ban freeza? Jego tornado też zabiera bardzo dużo hp przy combosach. Większość postaci ma ten sam atut co Dennis. Takim Johnem jest co prawda ciężej wykonać combo, ale jeśli chodzi o takiego Davisa albo Freeza to już wygląda inaczej i nikt na to nie narzeka.

Drugi punk twojej wypowiedzi skupiał się na szybkim poruszaniu się Dennisa. Skąd ty to wziąłeś? Dennis porusza się tak samo szybko jak inne postacie, nie rozumiem co masz na myśli mówiąc że jest szybszy. Bo co? Bo jest szybszy niż Deep? Wiele postaci jest szybsze niż Deep.

Z tym że Dennis jest prymitywy, to się nawet zgodzę. Nie jest on trudny do opanowania (mimo że nawet on ma parę rzeczy, których trzeba się nauczyć), tylko co w tym złego? Totalnie nie rozumiem czemu mielibyśmy ograniczać postać tylko dla tego że jest łatwa. Może ja czegoś nie łapie, ale to chyba dobrze ze mamy łatwego Dennisa którym, nowicjusz może sobie w turnieju zrobić spore combo, ale mamy też takie postacie jak John, który jest najtrudniejsza postacią w grze do opanowania, ale ma o wiele większy potencjał niż Dennis.

Ogólnie to wymieniłeś same plusy Dennisa, ale nie wymieniłeś minusów więc zrobię to za ciebie, bo jest ich parę.

Po pierwsze - pieści. Jego pieści (a bardziej nogi) nie są może najgorsze w całej grze, ale nie są też jakoś szczególnie dobre. Mają mały hitbox. Dla porównania, Woody John i chyba też Deep (nie wiem bo w teorii on ma dobry hitbox, ale dziwnie się nim bije) mają lepsze pieści niż Dennis pod każdym względem. Jeśli chodzi o resztę postaci to taki Davis ma lepsze pieści na osi Y, tak samo Firen. Freeze natomiast dominuje nad Dennisem na osi X. Jedyna postać nad którą całkowicie dominuje Dennis, to Louis który ma po prostu beznadziejne pieści.
Oczywiście dużym plusem u Dennisa jest to, że wystarcza dwa uderzenia żeby wprowadzić do stanu kiwania, ale czekaj. Czy jakaś postać nie potrafi tego samego? :O

Dennis ma też najgorsze kulki w grze według mnie. Wypuszcza je bardzo powoli, ciężko nimi sprowadzić do stanu kiwania, bo w przeciwieństwie to Davisa, wypuszcza 4 kulki zamiast 3. Ogólnie nie są to najlepsze kulki.

Jeszcze na koniec wypowiem się o tym co sądzę o zmianie limitu hp dopa.
Według mnie jest to zły pomysł z wielu powodów. Ja wymienię tylko dwa największe.
Po pierwsze, ktos może stwierdzić "to tylko 50 hp przecież nie zmieni to dużo", no się okazuje że to duża różnica. Już widzę jak bardzo ograniczy to combosy. Wiele postaci nie będzie mogło już nie tylko wykonywać swoich combo, ale nawet robić rzeczy takich jak przedłużanie kiwania. Gra stanie się nudna, każdy będzie robił te same combosy, bo innych nie będzie mógł. Np. Czy ktoś wyobraża sobie Freeze bez combo z tornadem? Bo jest zupełnie inaczej niż blq powiedział. Co prawda będziemy mogli zrobić tornado, ale nic więcej. Nie będzie już dasha po tornadzie, nie będzie już mozns nawet zamrozić gracza spowrotem za pomocą lodowego miecza.

Po drugie, no kurwa. Przez parenascie lat ta zasada była niezmienna, nikt nie miał z nią problemów, nikt nie próbował tego zmieniać. Czemu mielibyśmy to zrobić teraz? Bo dark znowu z kimś przegrał i już nie może narzekać na to, że przegrał z postacią dystansową? Może wszyscy po prostu zacznijmy grać Woodym i Deepem, żeby darkowi to nie przeszkadzało?
Poza tym, przez to że przez lata było inaczej, to gdybyśmy ją zmienili doprowadziłoby to tylko do wielu sytuacji spornych. Byłoby więcej problemów i więcej przypadkowo zrobionych dopów. Nie ma nas już wiele na tej stronie, nie psujmy jeszcze tego zbędnymi ograniczeniami i bezsensownymi dyskusjami.
Według mnie jest to głupi pomysł i mam nadzieję, że on nie wejdzie, bo to zabije lfa już do końca.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Dark SoR
Com odpisuje tylko raz bo wiem że dyskusja z tobą nie należy do łatwych.

1. Piszesz o Johnie i Davisie oraz Freezie, a kto tym gra na poważnie meczach na turniejach? to są śladowe ilości graczy w pojedynczych rundach, ponieważ gra pod max dmg tymi podstacjami wymaga bardzo wysokiego skilla technicznego.

2. Widziałeś kiedyś DoP robiony inną postacią niż Dennis? ja usiłuje sobie przypomnieć taką sytuacje i to były pojedyncze przypadki gdy na drodze stał jakiś kamień.

3. Jeżeli chodzi szybkość Dennisa to chodzi mi to że postać ma najwięcej motoryki czyli najszybciej zrobisz nią Dash, najszybciej przebiegniesz z jednej strony ringu do drugiej, generalnie jej bieg jest najszybszy.

4. Uderzasz 2 raz lub w jakiś inny sposób sprowadzasz do stanu kiwania i robisz z oponentem co chcesz, ogarniasz sobie jak zadać mniej niż 251 HP i bawisz się przednio. To jest jedyna postać przed którą nie da się obronić przed max dmg kiedy sprowadzi cię do stanu kiwania!!!

5. Owszem są postacie które mają nieco lepszy hitbox ale żadna z nich jak trafi nie zrobi ci tyle krzywdy co Dennis.

6. Propozycja ograniczenia do 200 dmg to analiza moja oraz Blq.

7. Ja nie chce ograniczać innych postaci! chce tylko żeby Dennis nie mógł zadawać takich OP obrażeń bo to jest chory balans na chwilę obecną i każdy z was to wie ale świadomie zaprzecza temu.

8. Dyskusja jest na temat samego ograniczenia Dennisa bo tutaj dostrzegam problem, postać zawsze kosiła ale jakoś nie pamiętam żeby na turniejach gracze mieli tak opanowany ogar tego żeby nie robić DoPa dostawało się po te 200 dmg oczywiście +/- ale to było jeszcze do przeżycia.

9. Na chwilę obecną gracz który ma trochę wiedzy jak grać Dennisem, sprowadza oponenta 2 razy do stanu kiwania po czym robi combo podchodzące pod popuszczają granice i elooooooo można gasić światło w ringu.

10. Ustawiasz się w dystansie i spamujesz kulkami ile wlezie, czasami uda się kogoś na to złapać na to nie zarzekam akurat.

11. Kulkami możesz przedłużać stan kiwania, jak ogarniasz to jest to defakto przygotowanie sobie rywala pod max dmg.

12. Odniosę się do twojej końcowej wypowiedzi. Jebać moje wyniki. Pisze obiektywnie po analizach repów turniejowych, bo pozwoliłem sobie oglądnąć repy z fazy grupowej dość dokładnie i nawet po naszej pierwszej walce napisałem ci że Dennis jest zbyt OP względem innych postaci. Dawniej Woody był Main postacią która przez lata była mocno ograniczana a teraz wydaje mi się że Dennis przejął jego role, dlatego też napisałem ten temat.

13. Ja wiem że gdyby temat napisał ktoś inny niż ja to nie było by tak nieładnych odniesień z twojej strony w moim kierunku. czyli tekstów typu : :"czekam aż ktoś kto nie umie przegrywać stwierdzi że ta postać jest op i będzie chciał ją zbanować" lub pisania Dark z małej litery :) akurat tego się mogłem spodziewać otwierając ten temat.

14. Jeżeli pomysł jest głupi twoim zdaniem to się kopcie po czole tymi Dennisami dalej w mirror meczach i liczcie sobie punkciki DMG po meczach drżąc o to czy zrobi się DoPa czy też nie, jak narazie to przepisy grania Dennisem zabijają lfa.
Honorowy Aferowicz Polskiej Sceny LF2.
 
ybnn
Przyznam szczerze - jestem bardzo leniwy i czytalem tylko losowe fragmenty waszych postow (too long, did not read), wiec nie bede wdawal sie w dyskusje, przedstawie natomiast swoja opinie.

Kazda postac ma jeden, lub wiele combosow, ktore zabieraja ~250 hp. Kazda postac ma mozliwosc przedluzania stanu kiwania przeciwnika aby zmaksymalizowac dmg (co prawda niektore postacie jak np John i Firen maja tylko jedna mozliwa opcje aby to zrobic, postacie jak Dennis i Davis maja 2, a Deep ma az 3 - wiec jest tu lekki imbalans).
Problemem nie jest to, ze Dennis jako jedyny jest w stanie zadac taki dmg. Problemem jest roznica w latwosci z jaka to combo moze byc wykonane. U niektorych postaci trzeba sie niezle natrudzic, zeby wpadlo kombo zadajace ~250HP, u Dennisa jest to w zasadzie najprostrza metoda, do ktorej potrzebna jest tylko jedna kombinacja (DvA). To ewentualnie moze byc argumentem dla ktorego mozna nerfic Dennisa, np ograniczyc ilosc Shrafe jakie moze wykonac po zlapaniu przeciwnika. ACZKOLWIEK.

Mozliwosc gry Dennisem i wykonaniu tego combo nie zmienila sie na naszej scenie od ponad 10 lat. Nigdy nie bylo z tym problemu, przynajmniej ja nie przypominam sobie aby wczesniej byla na scenie dyskusja o nerfieniu Dennisa, tak jak dyskutowalismy o Woodym i Davisie.

Bleeq podzielil sie wczoraj ze mna ciekawa grafika, z jednego z OPC z przed kilku lat, gdy aktywnosc na scenie byla bardzo duza:

i.ibb.co/vjZRJKZ/unknown.png

Jak widac Dennis - mimo, ze byl bardziej ograniczony niz teraz, a jego Shrafe nie mialo nerfow znajdowal sie zaledwie na 5 miejscu jesli chodzi o popularnosc. Gdyby ktos zrobil graf wybranych postaci w ostatnim Legacy Cup to mysle, ze wygladaloby to podobnie. W zwiazku z tym, nie uwazam zeby jakikolwiek Nerf byl potrzebny.

Mysle, ze Dark ma duzy problem z Dennisem poniewaz Dennis jest jedna z najlepszych kontr postaci przeciwko Deepowi - nalezy jednak zadac sobie pytanie, czy rozwiazaniem tego problemu jest zaczynanie kampanii aby znerfowac Dennisa, czy moze rozszerzenie swojego repertuaru i opanowanie gry postaciami, ktore kontruja Dennisa - jest ich kilka.

Tak wiec podsumowujac - nie uwazam aby jakiekolwiek zmiany regulaminowe byly potrzebne, glosuje na nie.
 
Dark SoR
Zgadzam się z pierwszą częścią wypowiedzi Ybanana, Dennis ma sporą łatwość w zadawaniu ogromnych obrażeń w chwili gdy inne postacie wymagają już większego ogaru technicznego i tutaj dobrą sugestią jest ograniczenie Shrafe oraz ilości wchodzenia w Whirlwind Kick.

Co do wyboru postaci na Legancy Cup uważam że Dennis plasował by się wyżej niżeli na tych wykresach z OPC#11 ale to już Blq musiał by zrobić rzetelne statystyki na ten temat.
Honorowy Aferowicz Polskiej Sceny LF2.
 
Shade
Co do wyboru postaci na Legancy Cup uważam że Dennis plasował by się wyżej niżeli na tych wykresach z OPC#11 ale to już Blq musiał by zrobić rzetelne statystyki na ten temat.


ja tylko wtrącę, że takie statystyki nie byłyby problemem, sam mógłbym je zrobić, gdyby GRACZE WSTAWIALI REPKI ZE SWOICH WALK
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Fioletix
Też nie czytałem większości postów ale jako hobbysta i entuzjasta Denka nie chcę by mi go nerfili, bo tak mi wygodnie. Jest na NIE
I tak uważam że Woody nadal jest najsilniejszy ze swoimi podbitkami i dashami z miejsca. Dennis to jedyna sensowna kontrsiła i mój uniwersalny wybór.
Jedyna forma ograniczenia Shade to podczas trzymania za fraki np ze 3 lub 4 razy. Ale można też zrobić kręciołek no i co wtedy?
 
Alladyn
Shade napisał(a):

Co do wyboru postaci na Legancy Cup uważam że Dennis plasował by się wyżej niżeli na tych wykresach z OPC#11 ale to już Blq musiał by zrobić rzetelne statystyki na ten temat.


ja tylko wtrącę, że takie statystyki nie byłyby problemem, sam mógłbym je zrobić, gdyby GRACZE WSTAWIALI REPKI ZE SWOICH WALK


Shade kiedy to się stało że tu taka bezczelna gównażeria się wysypała i jedyne co potrafią wprowadzać to podziały i brak zrozumienia jednostki?
Wchodzę żeby sobie nostalgnąć, odkrywam że niektórzy weterani sceny jeszcze siedzą, radość, euforia, kurde ludzie sprzed tylu lat jeszcze w ogóle żyją i grają w tą grę. Potem smutek i żałość bo okazuje się że i tutaj dotarł trend bycia internetowym napinaczem i zgówniałym impertynentem.
Szkoda.
ZA MOICH CZASÓW BYŁO LEPIEJ.

A i widzę że administratorzy też się średnio przejmują burdą. Beka jak rzeka.
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Com
Co do wyboru postaci na Legancy Cup uważam że Dennis plasował by się wyżej niżeli na tych wykresach z OPC#11 ale to już Blq musiał by zrobić rzetelne statystyki na ten temat.



ja tylko wtrącę, że takie statystyki nie byłyby problemem, sam mógłbym je zrobić, gdyby GRACZE WSTAWIALI REPKI ZE SWOICH WALK


Nie shade, twoje nie byłyby rzetelne. Jeszcze by pokazały, że nikt nie gra dennisem poza mna i blq i co wtedy.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Com
Miałem ci nie odpisywać dark, ale w sumie takie głupoty piszesz, że aż zdanie zmieniłem. Odpiszę ci na te twoje punkty.

1. Piszesz o Johnie i Davisie oraz Freezie, a kto tym gra na poważnie meczach na turniejach? to są śladowe ilości graczy w pojedynczych rundach, ponieważ gra pod max dmg tymi podstacjami wymaga bardzo wysokiego skilla technicznego.


Tak, zapomniałem że nikt nie gra niczym innym niż woody i deep, bo dark tak powiedział. No co ty teraz za głupoty piszesz. John może faktycznie jest niszową postacią, ale davis i freeze? Davisem gra np danken lub hubi. Grał nim też ybnn przeciwko mnie, a nawet chyba koczko kiedyś go wybrał w jakims turnieju na mnie. A przecież grałem OP Dennisem. Freezem gra na przykład Mefju.
Dennisem natomiast gramy tylko ja i Blq. Nikt poza nami nie wybiera tej postaci, chyba żę okazyjnie kiedy im pasuje (np. tak jak ybnn powiedział, że jest to super kontra na deepa).

2. Widziałeś kiedyś DoP robiony inną postacią niż Dennis? ja usiłuje sobie przypomnieć taką sytuacje i to były pojedyncze przypadki gdy na drodze stał jakiś kamień.


Widać, że grasz tylko Woodym i Deepem. Zupełnie nawet nie wiesz jakie combosy potrafią zrobić inne postacie. Tak, Freezem, Davisem i Firenem da sie bardzo łatwo zrobić DoPa. Czemu się tak często nie widuje w turniejach zapytasz? Może dlatego, że jest to zabronione i nikt nie jest na tyle głupi, żeby to robić. xD

Tutaj masz gifa z prostego DoPa Firenem.

i.imgur.com/7DL1bRe.gif

A tutaj masz Davisem.

i.imgur.com/JAKZGC1.gif

A tu Freezem

i.imgur.com/xvrgxTO.gif

3. Jeżeli chodzi szybkość Dennisa to chodzi mi to że postać ma najwięcej motoryki czyli najszybciej zrobisz nią Dash, najszybciej przebiegniesz z jednej strony ringu do drugiej, generalnie jej bieg jest najszybszy.


No to się mylisz. Dennis ma taką samą prędkość ruchu jak inne postacie. Chodzi tak samo szybko, biega tak samo, dashuje też tak samo. Pod spodem ci porównałem kod dla Dennisa i Woodyego, żebyś sam zobaczył, że nie ma praktycznie różnicy.

Na screenie widać, że Dennis porusza się minimalnie szybciej w dół lub w górę, ale jest to tak mała ilość, że nie robi żadnej różnicy. (Dla przykładu prędkość poruszania się Deepa to 8.500000, czyli o wiele mniej)
Zarejestruj/Zaloguj się, aby zobaczyć link.

4. Uderzasz 2 raz lub w jakiś inny sposób sprowadzasz do stanu kiwania i robisz z oponentem co chcesz, ogarniasz sobie jak zadać mniej niż 251 HP i bawisz się przednio. To jest jedyna postać przed którą nie da się obronić przed max dmg kiedy sprowadzi cię do stanu kiwania!!!


Tak jak mówiłem wyżej (zobacz sobie gifa). Nie jest jedyny. Firen Davis i Freeze potrafią to samo. John też, ale on już jest trochę trudniejszy. Nawet woodym dałoby radę zrobić dopa gdybyś tylko chciał i umiał.

5. Owszem są postacie które mają nieco lepszy hitbox ale żadna z nich jak trafi nie zrobi ci tyle krzywdy co Dennis.


Mogą. Patrz wyżej.

7. Ja nie chce ograniczać innych postaci! chce tylko żeby Dennis nie mógł zadawać takich OP obrażeń bo to jest chory balans na chwilę obecną i każdy z was to wie ale świadomie zaprzecza temu.


Wiem. Właśnie dlatego się z tobą nie zgadzam. Nie pasuje ci to, że Dennisem można grać, bo nie umiesz na niego grać. Nie widzę, żeby ktoś poza tobą tutaj płakał jaki Dennis jest OP i że trzeba go usunąć. Jest dobrą postacią, ale są nawet o wiele lepsze postacie od niego.

8. Dyskusja jest na temat samego ograniczenia Dennisa bo tutaj dostrzegam problem, postać zawsze kosiła ale jakoś nie pamiętam żeby na turniejach gracze mieli tak opanowany ogar tego żeby nie robić DoPa dostawało się po te 200 dmg oczywiście +/- ale to było jeszcze do przeżycia.


To ktoś ostatnio zrobił DoPa Dennisem w ogóle? Pamiętam tylko, że ty zrobiłeś DoPa w meczu ze mną, bo nawet nie grałeś nigdy Dennisem i nie wiedziałeś ile zabierają jego ataki. Nikt inny się nie wykłóca o to, że ja albo Blq zrobiliśmy DoPa.

9. Na chwilę obecną gracz który ma trochę wiedzy jak grać Dennisem, sprowadza oponenta 2 razy do stanu kiwania po czym robi combo podchodzące pod popuszczają granice i elooooooo można gasić światło w ringu.


To samo możesz zrobić innymi postaciami. Jedyna różnica jest taka, że musisz uderzyć 3 razy. Nic więcej.

10. Ustawiasz się w dystansie i spamujesz kulkami ile wlezie, czasami uda się kogoś na to złapać na to nie zarzekam akurat.


No właśnie Dennisem nie jest to takie proste. Jest to praktycznie niemożliwe sprowadzić kogoś do kiwania kulami Dennisa.

Kulkami możesz przedłużać stan kiwania, jak ogarniasz to jest to defakto przygotowanie sobie rywala pod max dmg.


A Davisem nie możesz? Możesz to nawet zrobić pięścią, więc teoretycznie możesz to zrobić każdą postacią. (Nawet twój ukochany Deep może swoją aurą miecza przedłużać kiwanie jeśli jest dobrze ustawiony.)

12. Odniosę się do twojej końcowej wypowiedzi. Jebać moje wyniki. Pisze obiektywnie po analizach repów turniejowych, bo pozwoliłem sobie oglądnąć repy z fazy grupowej dość dokładnie i nawet po naszej pierwszej walce napisałem ci że Dennis jest zbyt OP względem innych postaci. Dawniej Woody był Main postacią która przez lata była mocno ograniczana a teraz wydaje mi się że Dennis przejął jego role, dlatego też napisałem ten temat.


Nie wiem, odniosłem tylko takie wrażenie, że to ty masz problem z postacią. Nikt inny po prostu nie narzeka na to że Dennis jest za mocny.

13. Ja wiem że gdyby temat napisał ktoś inny niż ja to nie było by tak nieładnych odniesień z twojej strony w moim kierunku. czyli tekstów typu : :"czekam aż ktoś kto nie umie przegrywać stwierdzi że ta postać jest op i będzie chciał ją zbanować" lub pisania Dark z małej litery :) akurat tego się mogłem spodziewać otwierając ten temat.


Dark (a może powinienem powiedzieć dark), nie oszukujmy się. Nie jesteś na stronie od wczoraj. Każdy wie, że zawsze jak przegrywałeś na dystansowe, to byłeś pierwszą osobą, która usunęłaby te postacie z gry. Teraz trafiłeś na turniej w którym nie ma tych postaci, ale znowu odpadłeś grając na ybnn który zagrał Dennisem i nagle zaczęła ci ta postać przeszkadzać mimo, że od dekady było cicho na jej temat i nigdy sie nie wypowiadałeś jakoś o niej negatywnie. Mi to po prostu wygląda jakbyś nie umiał przegrywać.

14. Jeżeli pomysł jest głupi twoim zdaniem to się kopcie po czole tymi Dennisami dalej w mirror meczach i liczcie sobie punkciki DMG po meczach drżąc o to czy zrobi się DoPa czy też nie, jak narazie to przepisy grania Dennisem zabijają lfa.


Ja tylko wyraziłem swoje zdanie na temat tego pomysłu. Kto chce to sobie może przeczytać i napisać co sam o tym sądzi. Jak na razie to tylko ty masz z tym problem.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Dark SoR
Ok, przeczytałem uważanie twój post i uważam że nie dogadamy się bo nasze postrzeganie mechaniki gry to dwa różne światy.

1.Rzucasz tu jakieś gify abstrakcyjnych sytuacji które na turniejach zdarzą się raz na ruski rok, bo mało kto jest w stanie wykonać takie combo podczas gry z poważnym rywalem tymi postaciami.

2. Nadinterpretujesz w niewłaściwy sposób to co napisałem, wmawiasz mi że ja coś mówie i tak być ... kiedy jedynie zasugerowałem ograniczenie dla danej postaci gdyż uważam że jest mocno przesadzona względem innych w aspekcie prostoty wbijania nią max dmg.

3. Na turniejach nie zobaczysz takich zagrywek bo każdy gracz który gra na wysokim poziomie w cupie nie wyskoczy ci dla przykładu Firenem czy Davisem na takiego Wooda, Dennisa czy Deepa bo wie że nie było by co z niego zbierać, więc nie gadaj głupot.

4.Napisz jeszcze że Deep szybciej przebiegnie z jednego końca mapy na drugą niż Dennis to może się pośmieje razem z tobą :)

5. Przedłużanie stanu kiwania za pomocą kulek czy pojedynczego uderzenia ... kur*a no trzymajcie mnie :D gdzie ty to masz !!! gdzie na meczach pucharowych gracze myślą o tego typu atakach gdy jest gra pod presją, nawet na sparingu rzadko kiedy się robi takie rzeczy nie mówiąc już o walce na ptk w turnieju.
Jak masz lagi to płynne wykonanie czegoś takiego to utopia.

6. Chłopie ty masz jakieś urojenia :) ja nic nie mam do postaci Dennisa, jedynie uważam że zależy ograniczyć jego swobodę ponieważ częstotliwość tego że wbije się max dmg jest zbyt częsta i zbyt trywialna do wykonania. Dlatego proponuje ograniczenie ilości Shrafe oraz ilości wchodzenia w Whirlwind Kick i to jest przedmiotem tego że postawiałem temat.

7. Nie mam tu żadnych pretensji, bólu dupy czy też innych ukrytych zamiarów które zawsze mi się wmawia na siłę kiedy podejmuje jakiś trudny temat.

8. Nie mówimy o temacie postaci dystansowych ( to jest zamknięty rozdział ) tylko o ograniczeniu beztroskiej gry Dennisa, ja wiem że tobie jest wygodnie korzystać z tego że przylgnęła do mnie łatka osoby która neguje wszystko jeżeli coś jest dla niej niekorzystne, ale jeżeli dalej patrzysz przez ten pryzmat to jesteś w błędzie.

9. A skąd wiesz że mi nie przeszkadzało wcześniej ? pewnie dlatego że nie było dramy na forum :)

10. Gdybyś napisał swoje argumenty w swoim pierwszym poście w sposób wyważony i merytoryczny to nie odpisywał bym ci nic, tylko przyjął twoje argumenty i je uszanował, ale ty musisz po swojemu wywlekać jakieś impertynencje i swoje przypuszczenia w bardzo nie ładnym kontekście w stosunku do mojej osoby, a piszesz tutaj w takim tonie jak byś miał ewidentny problem że rzuciłem tutaj taki temat. Równie dobrze mógłbym napisać tego posta za pół roku tak ooo nie biorąc udziału w żadnych rozrywkach.

11. Powinniście podziękować że aktywność robie na forum :)
Edytowane przez Dark SoR dnia 13-02-2021 19:43:13
Honorowy Aferowicz Polskiej Sceny LF2.
 
Alladyn
Beka z dyskusji jak w ankiecie Dark i jego multikonto są za a reszta sceny przeciw. Wyszło ci to ogarnianie aktywności dziękujemy Ci.
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Son Koczko
Dark w jakim cyrku robisz, bo bym z chęcią wpadł i zobaczył twoje występy.
Argggh motherfuckers!
 
Com
1.Rzucasz tu jakieś gify abstrakcyjnych sytuacji które na turniejach zdarzą się raz na ruski rok, bo mało kto jest w stanie wykonać takie combo podczas gry z poważnym rywalem tymi postaciami.


Co ty teraz za głupoty gadasz. Podaj mi jednego dobrego gracza, który nie umie uderzyć 5 razy w trzymaniu davisem i zrobić DP. To jest DOKŁADNIE TO SAMO COMBO które chcesz tak nerfić. Uderzyć 5 razy i użyć skilla.

zasugerowałem ograniczenie dla danej postaci gdyż uważam że jest mocno przesadzona względem innych w aspekcie prostoty wbijania nią max dmg.


A co jest w tym złego? W sensie jeśli combo zabiera tyle samo HP i jedyna różnica jest taka, że jest łatwiejsze, to po co to nerfić? To chyba dobrze, że mamy łatwe i trudne postacie. To nie tak, że on potrafi coś więcej niż inne postacie.

3. Na turniejach nie zobaczysz takich zagrywek bo każdy gracz który gra na wysokim poziomie w cupie nie wyskoczy ci dla przykładu Firenem czy Davisem na takiego Wooda, Dennisa czy Deepa bo wie że nie było by co z niego zbierać, więc nie gadaj głupot.


Co ty mówisz teraz. To czym niby ludzie przeciwko mnie grają? Czym ty przeciwko bananowi grałeś? Banan przeciwko mojemu Dennisowi wybrał Davisa i patrz. Udało mu się wygrać. Twoja teoria nie ma żadnego sensu.

4.Napisz jeszcze że Deep szybciej przebiegnie z jednego końca mapy na drugą niż Dennis to może się pośmieje razem z tobą


Naucz się pisać ze zrozumieniem.Napisałem ci wyżej nawet, że DEEP JEST WOLNIEJSZY NIŻ RESZTA POSTACI. Davisem, Woodym, Firenem czy Freezem tez przebiegniesz szybciej, bo to po prostu Deep jest wolniejszy.

Przedłużanie stanu kiwania za pomocą kulek czy pojedynczego uderzenia ... kur*a no trzymajcie mnie :D gdzie ty to masz !!! gdzie na meczach pucharowych gracze myślą o tego typu atakach gdy jest gra pod presją, nawet na sparingu rzadko kiedy się robi takie rzeczy nie mówiąc już o walce na ptk w turnieju.
Jak masz lagi to płynne wykonanie czegoś takiego to utopia.


No nie wiem. Ja na przykład zawsze przedłużam na turniejach kiwanie kulkami. To nie jest nic trudnego i dużo osób tak robi. Obejrzyj sobie jakieś repy z ćwierćfinałów Legacy Cup i się sam przekonaj.

6. Chłopie ty masz jakieś urojenia :) ja nic nie mam do postaci Dennisa, jedynie uważam że zależy ograniczyć jego swobodę ponieważ częstotliwość tego że wbije się max dmg jest zbyt częsta i zbyt trywialna do wykonania. Dlatego proponuje ograniczenie ilości Shrafe oraz ilości wchodzenia w Whirlwind Kick i to jest przedmiotem tego że postawiałem temat.


No to albo masz coś do Dennisa albo nie. Zdecyduj się. Jeśli nic nie masz do tej postaci i uważasz ze wszystko z nią w porządku to po co ten cały temat?

8. Nie mówimy o temacie postaci dystansowych ( to jest zamknięty rozdział ) tylko o ograniczeniu beztroskiej gry Dennisa, ja wiem że tobie jest wygodnie korzystać z tego że przylgnęła do mnie łatka osoby która neguje wszystko jeżeli coś jest dla niej niekorzystne, ale jeżeli dalej patrzysz przez ten pryzmat to jesteś w błędzie.


Masz taką łatkę, bo sam do tego doprowadziłeś takimi tematami jak ten. Dobrze wiemy, że jeśli teraz ograniczymy Dennisa i zacznę wygrywać z tobą Davisem. To znowu będziesz pisał, że DP jest za mocne. To jest blędne koło, które sam tworzysz tym, że nie umiesz przyznać się do tego, że słabszy jesteś i tyle.

9. A skąd wiesz że mi nie przeszkadzało wcześniej ? pewnie dlatego że nie było dramy na forum


Dokładnie. Grasz na tej stronie od ponad 10 lat. Jeśli by ci to przeszkadzało wcześniej, to jestem pewien, że byś napisał już coś o tym. Nie zrobiłeś tego, więc nie dziw się, że to wygląda w ten sposób.

11. Powinniście podziękować że aktywność robie na forum :)


Dziękuję Dark.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Dark SoR
Con czytam te twoje wypociny i z każdą chwilą mam przekonanie że nasze postrzeganie tej gry to dwie odległe wyspy na innym końcu świata. Ty za wszelką cenę będziesz negował każdy mój argument z przekonania nawet jeżeli miał bym racje.

1. Con nikt o zdrowych zmysłach i respekcie do poziomu rywala w ważnym meczu turniejowym nie będzie ci ryzykował takiego comba lub nie będzie w stanie wg zrobić czegoś takiego tymi postaciami które pokazałeś na gifach, jeżeli to się zdarzy to jest to rzadkość. zauważ że mecze o stawkę przeważnie nie są ładne dla oka bo tam się gra po to żeby ubić rywala sprawdzoną metodą, to co piszesz to jest zaginanie rzeczywistości skoro Dennis, Woody, Deep, Freeze zjadają ci swoją mobilnością resztę postaci. Co z tego że ja ci tu napiszę nicki graczy skoro Davisem gra się w śladowych ilościach.

2. Zrozum to że wykonanie max dmg Dennisem nie wymaga wielkiego kunsztu gry w czasie kiedy wykonanie max dmg bez Dopa innymi postaciami to jest wyzwanie, jak przeanalizujesz dokładnie cały core tej postaci to zrozumiesz co czym pisze, tylko musisz przestać traktować to co pisze jak zło. 2x praktycznie max combo Dennisem i jest koniec rundy co jest do wykonania, repy z turnieju nie kłamią. Nerfić po to żeby był równiejszy balans w grze.

3. Ybnn zlał cię w zwarciu Davisem, nie ładował ci jakiś imba obrażeń które podchodziły by pod 250hp tylko powoli sukcesywnie cię rozbijał mniejszymi atakami. Ja przeciwko niemu grałem Deepem, Woodym i próbowałem Dennisem ( jedną rundę ) gdybym spróbował grać inną postacią z poza tych 3 to robił by gość ze mną co chciał. Na ciebie przeważnie Woody jakieś mirror walki Dennisami ktoś Freezem zależne od tego kto kim gra jako swój main.

4.Deep w biegu jest najwolniejszą postacią ( sam bieg z jednego końca mapy na drugi )

5. No i spoko cieszę się że przedłużasz stan kiwania za pomocą kulek raz na ruski rok :) Con na meczach turniejowych na takie zabawy nie ma czasu, tak się można bawić jak się ma 3 ptk przewagę w meczu i czujesz że dominujesz rywala w każdym aspekcie pojedynku. Normalnie gra się tak żeby wbić dmg i przejść do kolejnej akcji taka zabawa w przedłużanie stanu kiwania jest dużym ryzykiem w istotnym pojedynku bo nóż lekko ci zalaguje rywal się przestanie kiwać i masz contrę z jego strony. Naprawdę szanuje to że ktoś podejmuje takie próby ataku ale z doświadczenia wiem że tak się nie gra zbyt często bo jest za dużo presji.

6. I tutaj właśnie twój wpis pokazuje to że nasza rozmowa nie ma kompletnie sensu. Pisze ci tam jak byk : "uważam że zależy ograniczyć jego swobodę ponieważ częstotliwość tego że wbije się max dmg jest zbyt częsta i zbyt trywialna do wykonania. Dlatego proponuje ograniczenie ilości Shrafe oraz ilości wchodzenia w Whirlwind Kick i to jest przedmiotem tego że postawiałem temat".

7. Nie ma na to szans, ponieważ Davis uderza 3 razy co stanowi główny kontrargument na twoją tezę, jego mobiność w ataku nie ma takiej siły rażenia jak Dennisa, istnieje masa możliwości aby wyjść z pod ataku Davisa, nawet jeżeli sprowadzi cię on do stanu kiwania, osobiście jestem w stanie się z tego wymknąć w przepadku Dennisa mogę tylko bezradnie patrzeć jak to jak rywal w prymitywny sposób ładuje we mnie prawie 250 HP. Jeżeli ktoś jest mocniejszym graczem niż ja to po walce dostaje uszanowanie i propsy, spytaj się twojego przyjaciela Shada :)

8. Czyli idąc tym tokiem myślenia przez tyle lat musiał bym zrobić tutaj o wiele więcej dram niż zrobiłem :) Stawiam takie tematy jeżeli chce się z kimś publicznie podzielić swoją analizą nie zależnie czy temat zostanie rozpatrzony pozytywnie, przez lata pewne kwestie dotyczące regulaminu wolałem omawiać z adminami po przez rozmowy prywatne ( temat Dennisa również poruszałem ), te rozmowy bardzo mocno utwierdziły mnie w przekonaniu że nie warto nic robić gdyż tutaj nie uznaje się czegoś takiego jak logiczny balans gry. Najlepsze w tym wszystkim jest to że każdy wie iż temat OP Dennisa jest uciążliwy od wielu lat ale nikt z tym nie chce nic zrobić bo to rozwaliło by cały przyjęty model gry i święty regulamin którego każdy broni niczym konstytucji. A czy ja proszę o tak wiele ... chce tylko żeby nie można było robić tylu Shrafe oraz Whirlwind Kicka.

9. Proszę bardzo.

10. Alladyn drugi głos na tak należy do Blq gdyż razem rozważaliśmy owy temat.
Edytowane przez Dark SoR dnia 13-02-2021 22:20:41
Honorowy Aferowicz Polskiej Sceny LF2.
 
Com
1. Con nikt o zdrowych zmysłach i respekcie do poziomu rywala w ważnym meczu turniejowym nie będzie ci ryzykował takiego comba lub nie będzie w stanie wg zrobić czegoś takiego tymi postaciami które pokazałeś na gifach, jeżeli to się zdarzy to jest to rzadkość. zauważ że mecze o stawkę przeważnie nie są ładne dla oka bo tam się gra po to żeby ubić rywala sprawdzoną metodą, to co piszesz to jest zaginanie rzeczywistości skoro Dennis, Woody, Deep, Freeze zjadają ci swoją mobilnością resztę postaci. Co z tego że ja ci tu napiszę nicki graczy skoro Davisem gra się w śladowych ilościach.


Ale o czym ty w ogóle mówisz Dark. Że niby combo gdzie uderzasz 5 razy i robisz DP jest trudniejsze od tego gdzie uderzasz 5 razy i robisz shrafe? Przedstawiłem ci 2 takie same combosy, a ty mi wmawiasz, że nikt tego nie wykona na multi. Jeśli chodzi o to, że Davisem nikt nie gra to jest kłamstwo. Dużo ludzi gra Davisem. Czy ty oglądałeś w ogóle jakieś repy z tego turnieju poza swoimi?

2. Zrozum to że wykonanie max dmg Dennisem nie wymaga wielkiego kunsztu gry w czasie kiedy wykonanie max dmg bez Dopa innymi postaciami to jest wyzwanie, jak przeanalizujesz dokładnie cały core tej postaci to zrozumiesz co czym pisze, tylko musisz przestać traktować to co pisze jak zło. 2x praktycznie max combo Dennisem i jest koniec rundy co jest do wykonania, repy z turnieju nie kłamią. Nerfić po to żeby był równiejszy balans w grze.


Ale to co ty gadasz to jest nieprawda. Spójrz sobie na tego mojego gifa davisem. Co ty tam trudnego widzisz w tym combosie? To jest dokładnie to samo combo, które robi Dennis. Uderzasz 3 razy, opcjonalnie przedłużasz kiwanie, robisz 5 uderzen w trzymaniu i używasz DP. Powiedz mi czym to sie różni od combo Dennisem. Bo co, bo Dennis nie ma DP tylko Shrafe?

3. Ybnn zlał cię w zwarciu Davisem, nie ładował ci jakiś imba obrażeń które podchodziły by pod 250hp tylko powoli sukcesywnie cię rozbijał mniejszymi atakami. Ja przeciwko niemu grałem Deepem, Woodym i próbowałem Dennisem ( jedną rundę ) gdybym spróbował grać inną postacią z poza tych 3 to robił by gość ze mną co chciał. Na ciebie przeważnie Woody jakieś mirror walki Dennisami ktoś Freezem zależne od tego kto kim gra jako swój main.


Breakdown wleciał dzisiaj na strone mojej walki z ybnn. Obejrzyj je dokładnie. Banan mi nie raz zrobił combosa, który zabiera bardzo duże ilości HP.

4.Deep w biegu jest najwolniejszą postacią ( sam bieg z jednego końca mapy na drugi )


No o tym mówię wlaśnie. xD Dennis wcale nie jest szybszy niż inne postacie. To Deep jest wolniejszy niż inne.

5. No i spoko cieszę się że przedłużasz stan kiwania za pomocą kulek raz na ruski rok :) Con na meczach turniejowych na takie zabawy nie ma czasu, tak się można bawić jak się ma 3 ptk przewagę w meczu i czujesz że dominujesz rywala w każdym aspekcie pojedynku. Normalnie gra się tak żeby wbić dmg i przejść do kolejnej akcji taka zabawa w przedłużanie stanu kiwania jest dużym ryzykiem w istotnym pojedynku bo nóż lekko ci zalaguje rywal się przestanie kiwać i masz contrę z jego strony. Naprawdę szanuje to że ktoś podejmuje takie próby ataku ale z doświadczenia wiem że tak się nie gra zbyt często bo jest za dużo presji.


O czym ty teraz mówisz. Przecież ja to robię w prawie każdej walce w której nie mam lagów jak z Asem albo Koczkiem. Obejrzyj sobie w końcu jakieś repki to zobaczysz, że te kulki które tak uważasz za niemozliwe do zrobienia są o wiele łatwiejsze niż uderzenie 5 razy w trzymaniu.

Szczerze nawet nie chce mi sie juz dalej tłumaczyć ci tego samego w kółko. Po prostu podsumuję jedynm zdaniem cały ten temat.

Dark nie ma pojęcia o czym gada, ale przegrał w turnieju więc zwala to na postać na którą nie umie grać. Zresztą jak zwykle.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Dark SoR
Dobra kończymy tą rozmowę bo to nie ma sensu, gdyż nie jesteś w stanie rozumieć o co mi chodzi dokładnie, musiał bym porozmawiać z tobą na głosowym, ale po tym co tutaj zostało napisane przez ciebie nie mam na to najmniejszej ochoty.

Wywaliłeś na czerwono że nie masz pojęcia o czym mówie i to jest w sumie najlepsze potwierdzenie tego dlaczego moja rozmowa z tobą jest daremna + sugerujesz że temat powstał dlatego że przegrałem walkę :) nawet jak bym wbił pierwsze miejsce to bym postawił ten temat po zakończeniu turnieju panie wszystkowiedzący, pomysł na to powstał w mojej głowie po 5 pojedynku w fazie grupowej jeszcze, chciałem poczekać aż turniej się zakończy aby nie robić zamieszania i wrzucić go na forum, więc nie wprowadzaj tutaj ludzi w błąd swoimi nędznymi przypuszczeniami, jak zwykle to jak tylko jest okazja negowania mojego punktu widzenia to musisz dolać oliwy do ogrania, ty chyba to bardzo lubisz :) powtarzać jak mantrę "O czym ty mówisz" zabawne :D

Dobrym był byś gościem od szerzenia propagandy masz do tego talent :D

- Tak, Combo zadające max dmg Dennisem jest najprostsze do wykonania pod względem technicznym. Combo Davisem zadające max dmg jest cięższe do wykonania dlatego mniej osób gra w turniejach Davisem ( na logikę ) dlatego Dennisem jesteś w stanie wbijać OP dmg na turniejach a innymi postaciami jest to ciężkie do wykonania i niepraktyczne w mechanice przy wysokim poziomie gry twojego rywala. Ale ty tego nie pojmiesz i będziesz na siłę szedł w zaparte :) mimo że wiesz że w tej kwestii mam racje. Tak oglądałem repy dość uważnie, te które były zamieszone na forum oraz wasze materiały video i swoje wiem.

Przed DP jest sporo możliwości uniku, sam atak zadaje dużo dmg ale jest niepraktyczny w porównaniu z Shrafe Dennisa który jest straszliwie OP tak jak OP jest Whirlwind Kick te dwa ataki rozpierdalają kompletnie balans gry, w czasie gdy Woody robi 3x TD i jest strata ptk ... kur*a no przecież to jest absurd.

Oglądałem Breakdown panie, pokaż mi jeden fragment gdzie ybnn zrobił ci combo w którym dostałeś prawie max dmg od gościa. pokaż mi ku*wa jeden fragment w którym ybnn zrobił przedłużanie kulakami pod max dmg Davisa, jak on cię zajeździł prostymi akacjami w zwarciu + dashem od czasu do czasu a ty ładowałeś spore obrażenia Dennisem w najbardziej trywialnym stylu, przedłużania kiwania ybanana z twojej strony tam też nie uświadczyłem, więc skończ gadać te swoje wyświechtane truizmy.

z Asem ( z całym szacunkiem dla niego ) to ja zdążę się podrapać po Uchu i sprawdzić discord czy ktoś coś pisał w czasie meczu, więc że tam zrobisz jakieś przedłużenie kiwania to nie robi to na mnie żadnego wrażenia, ja mówie o poważnych walkach z graczami górnej części tabeli, tam się tego nie robi, bo na takie zabawy nie ma czasu oraz pewności że wykonanie takiego ataku będzie sukcesem.

Com myśli że zawsze ma racje a kiedy jest wyjaśniony to stara się w bezczelny sposób zrobić z kogoś głupka bo brakuje mu argumentów. Zresztą jak zwykle.

Temat do zamknięcia, nikt nie określił się czy chciałby zmniejszenia ilości Shrafe oraz ilości wchodzenia w Whirlwind Kick, ale wnioskując po ankiecie nie ma szans tutaj na żadne logiczne zmiany w balansie.
Edytowane przez Dark SoR dnia 14-02-2021 17:43:34
Honorowy Aferowicz Polskiej Sceny LF2.
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018