Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Espo
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Rozrywka » Muzyka
 Drukuj temat
Espo
Caesar
Siemanko.
Pewnie parę osób z Was o mnie pamięta, jak się jarałem i chwaliłem swoimi pierwszymi nagrywkami :D
W sumie, odkąd zacząłem nagrywać, zrobiłem kilka albumów - Powrót do początku EP, Przebudzenie, Odnaleziony EP i Wyższe Wartości.
Wszystko to było "cymbalstwem" i żałuję, że w ogóle to gdzieś wrzuciłem :D

Od kilku tygodniu dosłownie studiuję muzykę, czytając mnóstwo stron i for internetowych na temat mixu, mastringu i ogólnego pojęcia jakim jest home recording. Wydałem sporo kasy, by zrobić adaptację akustyczną swojego pokoju i będę teraz NAKURWIAŁ nową płytę.

Chciałem Wam pokazać dwa kawałki, jeden nagrany na próbę, by przetestować jak obecnie prezentuje się jakość nagrań w moim domu, a drugi kawałek na konkurs, na portalu popkiller.pl

Cóż, proszę o krytykę :)
Zarejestruj/Zaloguj się, aby zobaczyć link.

Zarejestruj/Zaloguj się, aby zobaczyć link.


Może ktoś z Was ma podobne hobby i jakieś rady? :>
Edytowane przez Caesar dnia 06-11-2011 23:50:08


"I know you wanna see me follow but it's better to lead."
 
frecel
Zdecydowanie lepsze od tego crapu który kiedyś nagrywałeś.

Ale czy tylko ja mam wrażenie, że akcenty się rozmijają w podkładzie i twoim "śpiewaniu"?
Mnie takie rzeczy strasznie drażnią zwłaszcza w tak rytmicznych gatunkach muzyki jak rap. Może jestem przewrażliwiony na to.
Edytowane przez frecel dnia 07-11-2011 00:16:49


/Ok przyznaję się. We mnie też Dark rozpala ambicje/
 
http://jak podam
Caesar
O jakie akcenty chodzi Ci dokładnie?
Masz na myśli kiepską panoramę, tak jakby wokal był na zupełnie innych częstotliwościach niż cała reszta?

Jeżeli o to Ci chodzi, to są lata praktyki mixu i masteringu, także jeszcze długo zanim będę w stanie osiągnąć coś dobrze grającego no i też sprzęt nie ten : )


"I know you wanna see me follow but it's better to lead."
 
Gad