Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Zmiana personelu.
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Forum » Sugestie
 Drukuj temat
Zmiana personelu.
ybnn
Sugeruję przyjęcie jakiejś nowej AMBITNEJ osoby do grona administratorów, lub wyrzucenie kogoś, kto obecnie tam jest i niewiele robi... Moim zdaniem ostatnio administratorzy się łagodnie mówiąc opierdzielają... ktoś musi zareagować, albo scena, albo wy.

Proponuję ankietę związaną z przyjęciem nowej osoby na stanowisko administratora - niech przez określony czas ludzie zgłaszają podania, a potem my wybierzemy najbardziej odpowiednią osobę według nas.
Edytowane przez ybnn dnia 02-11-2011 21:15:20
 
Caesar
Ja byłem i mam czas, bo jestem studentem, ale dostałem sromotną, siermiężną karę i cycki :D


"I know you wanna see me follow but it's better to lead."
 
Ramper
Pomysł dobry, proponuję Mefju, ciekawe tylko czy się zgodzi na umieszczenie go w ankiecie xD
Edytowane przez Ramper dnia 02-11-2011 22:29:02
 
ybnn
Btw :

Od: Bleeq
Data: 2011-11-02 22:18:20 PM

Ja
22:18:20
yy
22:18:23
kiedy newsik będzie ?
bleeq
22:42:00
dzisiaj

cool story
 
Danken
Nie jestem pewien czy to co właśnie zrobiłeś to nie jest czasem naruszenie prywatności. Ołkej, nie moja sprawa.
Obiecałem że news będzie we wspomnianym "dzisiaj", przepraszam najmocniej za to że przedkładam sprawy prywatne/rzeczywiste nad istnienie pojedynczego newsa.
A pomysł jak najbardziej dobry, należy zweryfikować czy wszyscy admini są aktywni i *ekhm* ambitni, a potem zgłosić przykładnego kandydata na stanowisko admina. Ten otrzyma test sprawdzający jego preferencje językowe. Mam tu na myśli kogoś, kto łączy cechy:
obiektywność, dojrzałość emocjonalna i umysłowa, odpowiedzialność, ambicja, zdolność do kooperacji oraz rozwinięta etyka.
Coś pominąłem? Czegoś jest za dużo?
 
ybnn
obiektywność, dojrzałość emocjonalna i umysłowa, odpowiedzialność, ambicja, zdolność do kooperacji oraz rozwinięta etyka.