Data changer tworzenie surva
|
As098 |
Dodany dnia 05-07-2016 22:04:49
|

Level 7

Postów: 429
Data rejestracji: 09-11-2014
|
Ostatnio nasze forum, niemalże zdechło. Aby to naprawić podzielę się z wami swoją wiedzą na temat Data changera. Skoro jest tworzenie postaci to dlaczego tworzenie surva miałoby być zakazane. Pokaże wam jak stworzyć własny survival po kolei:
- Po pierwsze musimy stworzyć kopię wszystkich plików LF2. Ponieważ jeśli pliki są zmienione i każdy z graczy ma inaczej nie można się połączyć przez internet. Po skopiowaniu plików otwieramy data changer, oraz wchodzimy w folder data i otwieramy stage dat. Mamy coś takiego:
<stage> id: 50 #Survival Stage
<phase> bound: 1500 # phase 0 bandit
music: bgm\stage4.wma
id: 122 x: 100 #milk ratio: 1
id: 30 hp: 50 times: 1
id: 30 hp: 50 times: 1 ratio: 0.7
id: 30 hp: 50 times: 1 ratio: 0.3
<phase_end>
<phase> bound: 1500 # phase 1 bandit/hunter
id: 30 hp: 50 times: 1
id: 31 hp: 50 times: 1
id: 30 hp: 50 times: 1 ratio: 0.7
id: 31 hp: 50 times: 1 ratio: 0.3
<phase_end>
<phase> bound: 1500 # phase 2 jack
id: 122 x: 100 #milk
id: 122 x: 100 #milk ratio: 0.5
id: 33 hp: 150 <boss>
id: 33 hp: 150 ratio: .3 <boss>
id: 3000 hp: 50 ratio: 0.7 <soldier>
id: 3000 hp: 50 ratio: 0.3 <soldier>
<phase_end>
<phase> bound: 1500 # phase 3 mark
id: 32 hp: 200 <boss>
id: 32 hp: 200 ratio: .3 <boss>
id: 3000 hp: 50 ratio: 0.7 <soldier>
id: 3000 hp: 50 ratio: 0.3 <soldier>
<phase_end>
ITD. to znaczy że już weszliśmy do konfiguracji każda postać lf2 ma swoje ID ,, coś dzięki czemu komputer rozpoznaje postać,, oraz [hp] ilość punktów życia[x 2 ile danych bosów będzie przybywać po kolei]
Status Boos - główny przeciwnik
Status soldier to są jednostki przybywające bez końca póki nie pokonamy boosa.
ratio: jeśli gra więcej niż 1 gracz to są dodatkowe posiłki dla komputera w zależności od ilości graczy i jakości postaci[ Julian 3x Firzen 2x]
Oczywiście teraz opisy id. Aby komputer rozpoznał id musi być oznaczone czerwonym kolorem.
id 52 - Julian
id 51 - Firzen
id 50 Louis ex
id 38 Bat
id 1000 - hero [ losowa postać podstawowa do lf2]
id 30 - Bandit
id 31 - Hunter
id 32 - Mark
id 33 - Jack
id 34 - Sorcer
id 35 - Monk
id 36 - Jan
id 37 - Knight
id 39 - Jusitin
pliki ratio: mają inne id ale nie będę ich opisywał
A teraz kilka ważnych uwag aby nie było błędów przy grze:
- Nie modyfikujemy stage 0 w przeciwnym razie może wystąpić błąd przy pojawianiu się butelek
- Nie modyfikujemy <phase> bound: 1500 oraz <phase_end> to oznacza początek i koniec danego stage.
- Zmieniając muzykę na poszczególnych stage należy uważać by komputer nie grał 2x pod rząd tej samej piosenki
- Ostatnie when_clear_goto_phase: 90 też musi zostać ponieważ survival jest nieskończony więc usunięcie tego może wywołać błąd.
Wskazówki:
Dla ułatwienia możecie się posługiwać metodą zaznaczania danego stage, czy obszaru lewym przyciskiem myszy,, wtedy obszar podświetlony na czarno możemy:
cut - skasować
copy - skopiować
paste - Wkleić
Po przygotowaniu pozostaje przetestować lf2. Aby wysłać musicie spakować wszystkie pliki z grą w win rara. Potem możecie wysłać na gg lub stronę lf2.
Pamiętajcie każdy głupi może stworzyć surv nie do przejścia - sztuką jest stworzyć coś w co fajnie się gra 
w razie zastrzeżeń lub uwag pisać na gg.
Edytowane przez As098 dnia 06-07-2016 17:05:38
|
|
x1
|
|
|
|
hunden |
Dodany dnia 06-07-2016 09:05:49
|

Level 1

Postów: 18
Data rejestracji: 05-06-2016
|
Poradnik bardzo ładnie napisany, wytłumaczenie poszczególnych ID i w końcu coś co nie jest postacią. Wielki plus  |
|
|
|
KINGAdijanko |
Dodany dnia 07-07-2016 01:08:18
|

Level 8

Postów: 534
Data rejestracji: 19-11-2013
|
żeby ożywić LF PC tworzysz poradnik jak stworzyć survivala?
天道, Tendō
修羅道, Shuradō
人間道, Ningendō
畜生道, Chikushōdo
餓鬼道, Gakidō
地獄道, Jigokudō
"Jesteśmy Pain, jesteśmy Bogiem"
|
|
|
|
Com |
Dodany dnia 07-07-2016 03:27:38
|

Level 9

Postów: 916
Data rejestracji: 19-05-2014
|
Ja bardziej sie zastanawiam gdzie w tym jest jakiś poradnik.
|
|
|
|
Alladyn |
Dodany dnia 07-07-2016 10:12:02
|

Moderator

Postów: 511
Data rejestracji: 27-07-2015
|
Jak zwykle trafne spostrzeżenie Adiego . A poradnik dobry propsuje.
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
|
|
|
|
Kuba4ful aka Senpai |
Dodany dnia 08-07-2016 16:01:32
|

Level 9

Postów: 798
Data rejestracji: 09-07-2012
|
Zabrakło:
id: 3000 (Albo pojawi się bandit albo hunter)
id: 300 (czyli criminal, do po prawnego działania tego trzeba użyć act i x)
act: xx (postać pojawi się w tej klatce, którą ustawisz tutaj (np, jak weźmiesz bata i w act wpiszesz klatkę, w której on przyzywa nietoperze to jak on się zrespi od razu przyzwie nietoperze))
join: xx (postać po śmierci dołączy z ilością hp którą ustawisz tutaj)
join_reserve: xx (ile razy postać się zrespi po śmierci po dołączeniu)
x: xxx (miejsce, w którym pojawi się postać)
times: xxx (ile razy postać się zrespi po śmierci)
Po co wypisywać id postaci, (oprócz 1000 i 3000) skoro są w pliku data?
|
|
|
|
As098 |
Dodany dnia 11-08-2016 01:19:47
|

Level 7

Postów: 429
Data rejestracji: 09-11-2014
|
Crininal dałbym w drugiej części poradnika o tworzeniu stage. Chociaż należy przyznać że tworzenie i dodawanie postaci jest trudniejsze |
|
|