Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: DoP
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Little Fighter 2 » Dyskusje
 Drukuj temat
DoP
Verleo
To samo zrobi nam deep (dwa uderzenia, 4 uderzenia w trzymaniu, szarża, aura miecza jak się wydostaniesz), a także Davis (3 uderzenia, 5 uderzeń w trzymaniu, Dragon Punch) i inne postaci też pewnie coś mają czego teraz nie pamiętam.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Indiger
Podajcie przykład gracza z którym macie szczególne problemy gdy gra Dennisem. Nie widzę żadnego który by wyjątkowo grał "niedostępnie" i niszczył wszystkich.
 
Com
To samo zrobi nam deep (dwa uderzenia, 4 uderzenia w trzymaniu, szarża, aura miecza jak się wydostaniesz),

Nie tak szybko. Z szarży deepa da się wydostać nie zarabiając blasta na ryj kiedy się wydostaniesz. Jeśli wyczujesz moment, to wyjdziesz nie dostając obrażeń (Tych kiedy wstajesz po pierwszym uderzeniu) i chyba nawet będziesz miał szansę uderzyć deepa, czyli coś zupełnie odwrotnego niż w przypadku dennisa.

a także Davis (3 uderzenia, 5 uderzeń w trzymaniu, Dragon Punch)

Co do tego to nie jestem pewien, ale dp jest już ograniczone, więc wystarczy poczekać aż przeciwnik je zużyje i można podejść.

@Indiger - Nie chodzi tu o to, że ktoś ma konkretny problem z grą z jakimś graczem, a bardziej o to, że cały Dennis straszy swoim combosem przez co ciężko do niego podejść.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
RexEx
Kurczę, Dennis właśnie jest jedną z najpopularniejszych postaci dzięki temu, bez tego, nie robi nic :/

Deep, Deep na serio może wkurzać tą podbitką, ale wiadomo, że nie będę subiektywny bo to jedna z moich ulubionych postaci.

A Woody? Właśnie o to chodzi w Woodym, o opanowanie combosów i przemyślenie ruchu wroga.
 
Indiger
Gdyby tak szerzej na to spojrzeć to można dojść do wniosku że każda z postaci najczęściej wybieranych czyli Freeze, Woody, Dennis, Davis, Deep, są przesadzone
 
Com
Nie, nie są. To są po prostu łatwe i silne postacie, dlatego wielu ludzi nimi gra, ale taki john, czy louis też mają bardo silne combo, ale gra nimi jest po prostu ciężka, poza tym combo każdej z tych postaci które wymieniłeś da się contrować, a co z dennisem? Nie wydaje mi się, żeby była taka możliwość.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Alladyn
Ja ogólnie jestem za tym aby uznawać za spam granie cały czas jednym combem. Bo ani to nie wymagające skilla ani to nie widowskowe. Tak samo z blokowaniem i kontrą. Ale tu chyba nie chodzi o regulamin ale o mentalność graczy. Wg. mnie nie chodzi o to aby grać żeby wygrać tylko grać żeby się pobawić.
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Verleo
Co do Deepa to chyba jest ten moment, ale nie pamiętam dokładnie, więc się nie kłócę.
Co do tego to nie jestem pewien, ale dp jest już ograniczone, więc wystarczy poczekać aż przeciwnik je zużyje i można podejść.

Co do Davisa, to tego jestem pewien, bo często to stosuję. Problem w tym, że po dwóch takich combach (na które pozwala ograniczenie do dwóch DP) prawie już nie żyjesz. Prawda jest taka, że mając słaby skill na wszystko wpadniemy, a mając dobry skill nie damy się złapać na takie combo. A nawet jeśli, to i tak poradzimy sobie z takim przeciwnikiem. ;) Nie ma co tu ograniczać. To może i irytuje, ale czy nie irytuje was jak np. giniecie na 10/20/30 stage w survivalu? Ta gra taka jest i nie ma co się irytować tylko dobrze bawić. :D
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
RexEx
Kurczę, właśnie w tym problem, że nigdy nie doszedłem dalej niż 14 stage!
 
Verleo
To był przykład. W Twoim przypadku może być to 14 stage. Ale wątpię, żeby Cię to ucieszyło, że umarłeś na 14. :D
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Zakuba
Przykro mi, ale z comba Dennisa da się wyjść. Wystarczy na samym początku, kiedy próbuje nas doprowadzić do stanu kiwania, nacisnąć w odpowiednim momencie obronę. Wtedy nasz przeciwnik nie wprowadzi nas w stan kiwania, nie wydłuży nam tego stanu, nie kopnie nas 4 razy, a tylko wykona shrafe. I nie zabiera tyle HP, co w przypadku całościowego kombosa.
Hey there, hater...
Hey there, hater!
 
http://lf2.tnb.pl
KINGAdijanko
zawsze może użyć kręciołka ^^
天道, Tendō
修羅道, Shuradō
人間道, Ningendō
畜生道, Chikushōdo
餓鬼道, Gakidō
地獄道, Jigokudō

"Jesteśmy Pain, jesteśmy Bogiem"
 
Son Koczko
Zakuba, to wystarczy w tym momencie zrobić kręciołka i jak raz uderzy puścić i będzie się w stanie kiwania.
Argggh motherfuckers!
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018