Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: DoP
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Little Fighter 2 » Dyskusje
 Drukuj temat
DoP
Mordorianin
Cześć, chciałbym poruszyć jedną rzecz, która jest całkiem irytująca w graniu przeciwko Dennisowi. Jak wszyscy wiemy, w oficjalnych zasadach istnieje coś takiego jak "Dance of Pain", który zakazuje wykonywania kombosa zabierającego powyżej 1/2 hp - i tutaj pojawia się Dennis, który jest w stanie uderzyć 2x, złapać za fraki, uderzyć 4 albo nawet 5 razy i wykonać DvA. Combos zabiera na oko jakieś 48% hp (?), ale nie jest brany pod uwagę jako DoP. Podczas wykonywania tych obrażeń przez Dennisa, nie jesteśmy w stanie kompletnie nic zrobić. A już 2 takie comba spisują nas na przegraną. Umiejętny gracz, mógłby nie dać się nawet uderzyć, tym samym zabierając możliwość do wykonania tego combo, ale czasem nie jesteśmy w stanie w tak idealny sposób przewidzieć klatki animacji ataku i BUM - stało się. Nasz przeciwnik okazuje się (wg. mnie) kimś w rodzaju "zrobię wszystko byle wygrać" i zamiast kulturalnie po trzymaniu nas za fraki, po 4 uderzeniach - nas wyrzucić, oczekując tym samym np. naszego błędu ze stawaniem narażając się na dash - nasz opponent używa 5x A + DvA, co kompletnie rujnuje nam "wyrównaną walkę".

Co proponuję? Odrobinę zmienić termin "DoP", by zakazywał zabieranie powiedzmy 40%, 35% hp na combo?
Chodzi tylko i wyłącznie o frajdę z gry, a nie byciem maszyną do wygrywania za wszelką cenę i po jak najniżej linii oporu.
 
Indiger
Nie zgadzam się, w takim razie ograniczmy Deepa i jego przyjmowanie na obronę. Bo mi psuje frajdę z gry i psuje wyrównaną walkę.
Jakoś nie widać po ilości graczy, żeby Dennis był taki super hiper kozak. Jak każda postać ma on swoje minusy, dzięki czemu jest odpowiednio zbalansowany. :)
 
DanielS
ja powiem tak ograniczyć defensywe Davisa i Deepa najbardziej Deepa bo trzeba 3 ciosy aby wstawic kogos w stan kiwania a on może uciec d^j i to powinno byc ograniczone nie wykluczone
 
As098
Indiger jak ktoś cały czas gra contrami to jest pp. Po za tym Dennis, davis, woody też mają contry. Kiedy ktoś wciska blok użyj sharfe i po problemnie.
Daniels Deepa za to można skontrować kiedy wykona szarże przy trzymaniu. Albo też kiedy odskoczy.
Mordorianin jak się gra z Dennisem zawsze można zablokować 2 cios po tym jest sharfa i traci się mnie hp. Jeśli jest kręciołek to można się wydostać niektórymi postaciami. Deep też jest popularny gra nim chyba 3graczy może 4 jeśli wliczymy Pudziana. Ja nie lubie grać z kimś kto odemnie ucieka
 
Verleo
Indiger jak ktoś cały czas gra contrami to jest pp


Czy tylko ja mam wrażenie, że już niedługo wszystko będzie pp? x.x
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
As098
Verleo tak jest tylko jak ktoś tylko stoi i się blokuje
 
Verleo
To źle zrozumiałem, bo dla mnie gra z contry nie jest staniem w miejscu i blokowaniem, tylko... no grą z contry.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Broda
Mnie też denerwuje dennis którego bierze dużo osób akurat jak gram firenem albo frezzem którzy nie mają z nim szans w walce w ręcz getlost ale co zrobisz? nic nie zrobisz !
"Graj tak żeby wygrać..." - Koczko 2015
 
PlackozordxRecoome
As098 napisał(a):
Ja nie lubie grać z kimś kto odemnie ucieka

a to chyba Ty zawsze używasz "wyskoku" deepa, gdy przegrywasz walkę wręcz, praktycznie nie ma z tym zabawy. Jaki jest wtedy sens podchodzenia do Ciebie? Jeżeli walka wręcz z Tobą to, albo przegrana, albo twoja ucieczka, nigdy tak się nie irytowałem podczas gry xD. Dla mnie deep powinien dostać ograniczenie na własnie takie zagrywki.
Edytowane przez PlackozordxRecoome dnia 05-10-2015 17:47:12
 
Com
Ja się zgadzam z tym. Nawet nie przez to, że jest to irytujące, co po prostu to, że gra Dennisem ogranicza się jedynie do "Złapię go, zrobię combo dwa razy i wygram grę" co według mnie jest złym nastawieniem. Być może nie warto sprowadzać się do ograniczania samych dopów co jakiegoś ograniczenia tego combo?
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Shift
Wyskok można łatwo skontrować ,to nie wiem czemu wy macie z tym problem.
A z Podbitką wystarczy uderzyć rywala i lawirować przy przeciwniku, po podbiciu zajść za plecy i go zbić, jak wiecie że po 2 uderzeniach zrobi wyskok to wystarczy
walnąć dashem lub kulkami.

Co do Dennisa preferuje ograniczenie do 1 Combo (Kręciołek+ 2 kopnięcia+ Shrafe)
na rundę. :)
 
Shade
A ja się z wami nie zgadzam. Dennis jest irytującym przeciwnikiem, ale to combo jest prawie jedynym jego atutem.
Zluzować majtasy, wystarczy wziąć Deepa, który jest równie kontrowersjyny i walka jest równa.


@Megatron: to by przewróciło wszystko do góry nogami, poza tym wątpię, żebyś chciał zrezygnować z większości zwyczajnych combosów Woody'm.

@Shift: bez przesady, Dennis jest i tak najbardziej ograniczony, takie coś sprowadza nas do liczenia na palcach ile czego zrobiliśmy.

@As: wolnego, wolnego! Gra z contry to z całą pewnością nie PP.

@Plackozord: pełna zgoda, to potwornie wkurza, mimo, że sam gram Deep'em.

@Broda: niestety, takie wady Firena. Ale z kolei ja mogę powiedzieć, że Louisem mam szansę każdego pokonać, a z Firenem i Freezem mam o wiele trudniej, bo moja zbroja nie absorbuje ich czarów ;p
 
http://supremesquad.forumpolish.com
As098
Contra w moim powiedzeniu znaczy cały czas stać w miejscu i używać skila po zablokowaniu ciosu.
Co prawda można kilku użyć. Poprostu muszę być bardziej preceyzyjny w wypowiedziach.
 
KINGAdijanko
to pewnie PP u Ciebie to ciągłe nawalanie się :v :v :v
天道, Tendō
修羅道, Shuradō
人間道, Ningendō
畜生道, Chikushōdo
餓鬼道, Gakidō
地獄道, Jigokudō

"Jesteśmy Pain, jesteśmy Bogiem"
 
Zakuba
*Troll mode: on*
Ograniczenia, ograniczenia, ograniczenia... lol
Ja też chcę, żeby ograniczyli atak Deepem podczas skoku, bo ten ciągle lata w powietrzu i mnie mieczem wciska w ziemię i w ten sposób nic nie mogę zrobić xD
I żeby ograniczyli używanie kulki Freeze'a bo wprowadzeniu przeciwnika w stan kiwania.
I żeby ograniczyli kulki Deepa po podbiciu mieczem.
I żeby ograniczyli kulki Johna po jego super punch'u.
I żeby ograniczyli dash Woody'ego.
I żeby ograniczyli... tak.

*Troll mode: off*
Już niedługo będziemy mogli tylko się na pięści bić, bo walka polegać będzie na ciągłym używaniu skilli i robieniu combosów :S
Hey there, hater...
Hey there, hater!
 
http://lf2.tnb.pl
Verleo
Clicket! Dzięki! Podoba mi się Twoje zdanie. :D Dlaczego chcecie ograniczać wszystko z czym nie potraficie sobie poradzić? Jeśli Dennis zakłada wam combo na pół HP to wy też załóżcie mu combo na pół hp.
Może ograniczymy postać która powinna mieć na imię 'Combo' (patrz Woody) chciałbym żeby ograniczyć nim wykonywanie combosów, bo non stop tylko combosy robi i dostaję po ryju. On SPAMUJE combosami. W ogóle nie chce walczyć tylko combo i combo. I w ogóle ograniczmy wszystko i nawalajmy się tylko na pięści.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Alladyn
Zróbmy następny MoC na Temple to nikt nie będzie miał problemu ( w sumie regulamin i tak już mu ograniczył jedyne combo :D).
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Indiger
Jeśli wniesiemy blokady na Dennisa to z automatu blokujemy Deepa. Zostanie tylko sam Woody na scenie. Chcecie tego?
 
Verleo
Nie no, Woodego też blokujemy, bo względem innych byłby zbyt silny i nie wyważony.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Com
Tylko tu nie chodzi o to, że jest on irytujący i ktoś chce go ograniczyć bo nie umie sobie poradzić, ale samo to, że zabiera połowę hp dwoma uderzeniami nie pozwala nam na zbliżenie się do niego, bo cały czas może nas uderzyć i koniec gry.

Inne postaci tak nie mają, ponieważ mimo, że do takiego deepa trudno się zbliżyć, to nie jest to tak niemożliwe jak w przypadku dennisa, a nawet jeśli dostaniemy, to nie zabierze nam zbyt dużo zdrowia samą podbitką, więc nie ma się czego bać.

Tak samo w przypadku woodyego. Co z tego, że ma dużą ilość combo, skoro i tak można się z tego wydostać po prostu wstając (lub nie wstając) i nie dostać dzięki temu praktycznie żadnych obrażeń.

Według mnie shift ma rację, można ograniczyć combo dennisa do 1 na grę. Dennis zabierze około połowy zdrowia i dalej ma bardzo wyrównaną grę i nie jest taki przesadzony.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018