Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Dennis edition
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Turnieje » Master of Characters » Oceny postaci
 Drukuj temat
Dennis edition
bleeq
Tutaj możemy dyskutować o Dennisie. Wymieniać jego mocne, jak i słabe strony. I ocenić w skali 1-5, z możliwością dania połowy punktu.


Temat z lekkim opóźnieniem, ale co tam! Jak możecie to oceńcie. :)
 
Indiger
Ok coś tam gram tym Dennisem więc chyba mogę co nieco powiedzieć o nim.

Plusy:
-2x kopnięcia do stanu kiwania
-Combo najbliższe dopowi z pośród wszystkich postaci
-kulki samonaprowadzające które dają okazję do zaatakowania przeciwnika gdy ten zajęty jest kulami
- kręciołek
- zasięg nóg

Minusy:

-Jest wolniejszy w bezpośredniej walce niż np. Woody
-łatwo uniknąć i skontrować kręciołka
-samonaprowadzające kule łatwo zniszczyć lub odbić

Chyba tyle moja ocena 4/5
 
Pudzian
Och, ja też ocenię :D

Nie lubię grać przeciwko Dennisowi, a to za sprawą tego, że wystarczy jeden błąd i już człowiek traci pół hp. Mam na myśli to, że wystarczy raz oberwać zwykłym ciosem, a potem leci cała wiązanka. Czyli drugie kopnięcie, fraki, kilka uderzeń i DvA. Jak nadmienił Indiger- prawie DoP.
Dlatego jest to dobra postać dla początkujących graczy, ponieważ wystarczy się nauczyć trochę grać na pięści (kopnięcia w tym przypadku) i przy niewielkim wysiłku zabrać przeciwnikowi dużo hp tylko jedną kombinacją.

Postać dobra do gry 1vs1, ale już nie na większą liczbę przeciwników. Mam tu na myśli głównie tryb survival mode. Zniszczenie przeciwników do stage'a 10 to pryszcz. Można kopnąć przeciwnika 2 razy, złapać za fraki, użyć kręciołka, znowu złapać, kręciołek itd itd. Wszystko dotąd aż przeciwnik padnie. I wystarczy tylko jedno combo. To bardzo przydatne chociażby na Juliana.
Co do wielu przeciwników to Dennis nie ma zbytnio ataku, który raziłby ich wszystkich. Co prawda można zaliczyć do takich DvA czy kręciołek, ale DvA ma bardzo mały zasięg i trochę trwa. Zanim skończymy, już przeciwnicy zdążą podejść. A kręciołek łatwo zbić, więc też się nie sprawdza.

Fajne ma też kulki samonaprowadzające. Gdy przeciwnik ma mało hp i zachowamy sobie kulki na koniec walki- jest duża szansa położenia oponenta na deski. Jedna kulka to mało i łatwo jej uniknąć. Ale wystrzelenie 2, a nawet 3 jedna za drugą może przysporzyć sporo problemów. Jeszcze jak uda się podłapać bumerang, to już w ogóle ho ho :D Właściwie dobrze, że jest ograniczenie do 3 kulek, bo ciągłe ich używanie byłoby bardzo męczące dla przeciwnika, a w wykonaniu Dennisa nie byłoby oznaką żadnego skilla, a jedynie próbą unikania walki i puszczania kulek jak tylko napełni się mana. W Izraelu mają nielimitowane i spamują nimi, że szok. No ale tam to wgl patologia :P No i odbiegam od tematu.

Wydaje mi się, że sam kręciołek do zbicia nie jest taki łatwy, jeżeli gramy 1vs1 (wcześniej napisałem o jego łatwym zbiciu, ale przez większą grupkę przeciwników). Co też czyni go niebezpieczną bronią, bo sprowadzenie postaci do stanu kiwania w ten sposób otwiera drogę do comba zabierającego niemal pół hp (243 jeśli dobrze pamiętam).

Zalety:
- Wystarczą 2 ciosy, aby sprowadzić przeciwnika do stanu kiwania
- Kulki samonaprowadzające
- Łatwe do wykonania combo, które zabiera niemal pół hp
- Szybko biega, dzięki czemu można w miarę łatwo uciec od większej grupy przeciwników

Wady:
- Kręciołek łatwo zbić jeśli gramy na większą ilość przeciwników
- Brak dobrego ataku masowego (mam na myśli np TD Woody'ego)
- Długo trwający cios kończący mający za zadanie powalić przeciwnika(poprzez pojęcie ciosu kończącego mam na myśli 3 kopnięcie. Czyli najpierw 2 zwykłe ciosy, po których przeciwnik się kiwa lub nie, jeśli zablokuje. I trzecie naciśnięcie ciosu oznacza właśnie cios kończący). Przez to łatwo go uniknąć jeśli zablokuje się cios drugi, sprowadzający do stanu kiwania.

Ocena: 4
 
Shade
Nie będę się jakoś rozpisywał :P

Plusy:
- łatwy do gry, głównie z powodu prostego comba zabierającego prawie pół hp,
- kule samonaprowadzające,
- 2 kopnięcia do stanu kiwania,
- tanie moce,
- kulkami można zablokować dash.

Minusy:
- łatwo skontrować kręciołek lub kulę samonaprowadzającą,
- wolny w walce w zwarciu,
- brak ataku dobrego na grupkę przeciwników,
- wolne kulki.

Ocena: 4/5
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Kuba4ful aka Senpai
Ma szybkie ataki, jest szybki, ma silne combo (prawie DoP jak pisali moi przedmówcy) i samonaprowadzające kulki, które mogą zapewnić nie dużą przewagę.

Plusy:
+Samonaprowadzające kulki
+Szybkość
+Kręciołek
+2 kopnięcia do stanu kiwania
+Tanie kulki (te zwykłe)
+Łatwy do ogarnięcia (tak samo combo)
+Silne combo...

Minusy:
-...w którym jak się pomylisz o jedno kopnięcie to jest DoP
-Najsłabsza postać z tych bez kodu na stagu i survivalu (nie licząc template)
-Freeze może skontrować jego kulki
-Jego kręciołek można łatwo zepsuć

Ocena: 4.5
 
Zakuba
Dennis jest postacią posiadającą zwinne nogi, z pomocą których już po dwóch ciosach można sprowadzić oponenta do stanu kiwania, po czym złożyć odpowiednie kombo. Posiada on dwa ataki na odległość oraz dwa w zwarciu. Z ataków na odległość posiada on m.in. kulki, za pomocą których można w łatwy sposób zatrzymać dasha, oraz Chasing Blast, które odpowiednio wykorzystane, może osaczyć przeciwnika i doprowadzić do zadania obrażeń. W przypadku ataków w zwarciu, mamy do dyspozycji whirlwind kick, który, niestety, w bardzo łatwy sposób możemy skontrować, ale, jeśli przeciwnik nie zdoła się w odpowiednim czasie obronić, można go doprowadzić do stanu kiwania. Drugim atakiem jest Shrafe (czy jak tam się nazywał), którym elegancko można zakończyć kombosy.
Bardzo lubię tę postać, mimo tego, że jako bot w survivalu, dość mocno spamuje kulkami samonaprowadzającymi.

Ocena: 4.5
Hey there, hater...
Hey there, hater!
 
http://lf2.tnb.pl
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018