| 
 Davis edition 
 | 
| bleeq | 
 Dodany dnia 30-09-2014 03:23:09 
 | 
 
  
Admin 
 
 
  
Postów: 1350 
Data rejestracji: 17-01-2009 
  | 
Tutaj możemy dyskutować o Davisie. Wymieniać jego mocne, jak i słabe strony. I ocenić w skali 1-5, z możliwością dania połowy punktu. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Fear | 
 Dodany dnia 30-09-2014 16:29:48 
 | 
 
  
Level 6 
 
 
  
Postów: 321 
Data rejestracji: 27-09-2014 
  | 
Davis - Brat mojej ulubionej postaci ( Dennis'a ) przez co dostaje + 0,5   
 
+PLUSY+ 
- bardzo duże obrażenia w zwarciu 
- niekończące się kulki (nie licząc końca many ;P 
- DP! - umiejętność z największymi obrażeniami w grze! (chyba) 
- umiejętność pozwalająca uciec gdy ktoś uderzy cie 2 razy..chroni przed oszolomieniem 
 
-MINUSY- 
+na dystans jest już..powiedzmy troszeczke gorzej 
+duże ograniczenie na DP   (tylko 2) 
+to on jest jak mówi zakuba idolem...a nie Dennis i za to -0,5 punkta 
 
Ocena: 4
 
Edytowane przez Fear dnia 07-10-2014 20:02:16
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Zakuba | 
 Dodany dnia 30-09-2014 19:47:02 
 | 
 
  
Level 10 
 
 
  
Postów: 1234 
Data rejestracji: 09-10-2010 
  | 
Davis jest "idolem" całego LF2. To właśnie jego podobizna widnieje na ikonie gry. Posiada on zdolności, które mogą zadawać obrażenia w zwarciu, jak i na odległość. Ataki w zwarciu, to m.in. Shrafe - seria ciosów zadających średnie obrażenia; wyskok z atakiem (nie pamiętam dokładnie jak się nazywa), oraz wszystkim znane DP, na ograniczenie którego poniektórzy narzekają. Z ataków na odległość posiada on tylko i wyłącznie kulkę, którą stosuje się często do zatrzymania dasha przeciwnika, lub zniszczenia wrogiej kulki (np. Chasing Blast Dennina). 
Nie lubię tej postaci, bo gdy walczę z botem, jako Davisem, nie mogę po ludzku do niego podejść   
 
Ocena: 3,5 (-0,5 za bota).
 Hey there, hater... 
Hey there, hater! 
 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Indiger | 
 Dodany dnia 30-09-2014 20:48:31 
 | 
 
  
Level 7 
 
 
  
Postów: 373 
Data rejestracji: 07-09-2014 
  | 
Davis jest moją ulubioną postacią w całym LF. Co tu dużo mówić  w zwarciu jest niemalże nie do pokonania, jedynym minusem jest to że jest fatalny na odległość ( dobrze że ma kulki bo było by na prawdę źle) i oczywiście limit DP   
 
Ocena 4 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Yuuri | 
 Dodany dnia 30-09-2014 21:07:09 
 | 
 
  
Level 9 
 
 
  
Postów: 918 
Data rejestracji: 19-05-2014 
  | 
Jest to jedna z lepszych postaci. W przeciwieństwie do dennisa ma ataki z wyższą siłą, ale ceną zasięgu  
 
Plusy: 
-Kulki *-*  
-Dobra postać do walki w zwarciu  
-Skille dobre do ucieczki  
-DP  
-Kocham te jego dashe *-* 
 
Minusy: 
-Limit DP (co jest zrozumiałe biorąc pod uwagę ich siłę)  
-Gorzej jest z walką na dystans, ale i to idzie mu dobrze  
 
Ocena: 4 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Kuba4ful aka Senpai | 
 Dodany dnia 30-09-2014 21:39:21 
 | 
 
  
Level 9 
 
 
  
Postów: 798 
Data rejestracji: 09-07-2012 
  | 
Davis, wojownik który ma strój jak z XXI wieku a rozgrywka przecież toczy się w średniowieczu   
Plusy 
-Ten strój   
-Fajny bieg i atak   
-Dobry na starcia z np. Dennisem... 
Minusy 
-...ale słaby np. z Freezem 
-Łatwy do skontrowania Shrafe 
-Nie trafisz 2x DP i już przegrana (chyba, że przeciwnik był noobem lub miał mało hp) 
-On jest na ikonce gry zamiast Dennisa   (Nie wpłynie to na ocenie  ) 
Ocena: 3,5
 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Ninja | 
 Dodany dnia 01-10-2014 19:42:20 
 | 
 
  
Level 4 
 
 
  
Postów: 97 
Data rejestracji: 31-08-2014 
  | 
Davis, jeden z najczęściej wybieranych postaci do walki. Moim zdaniem dobry wybór dla początkujących. 
 
Plusy: 
-Bardzo dobry w zwarciu, 
-Może i mniej ma combosów niż Woody, ale łatwiej się je konstruuje, 
-Każdy ze swoich ataków potrafi zrobić w biegu, 
-Kulki, którymi można zatrzymać dash przeciwnika, przedłużać stan kiwania i do tego są szybkie i tanie jak barszcz w torebkach. 
-Możliwość ucieczki od przeciwnika mocą D^J, gdy ten chce Davisa sprowadzić do stanu kiwania. 
  
Minusy: 
-Fatalny wybór na Freeza, który zamraża każdą jego kulkę i zatrzymuje każdy jego atak (poza DP) mieczem lub wichrem, czasem soplami, a zdarza się, że nawet kulką lub walnięciem, 
-Ograniczenie 2 DP na rundę (wg mnie powinny być 3), 
-Krótki zasięg rąk, żeby uderzyć przeciwnika. 
 
 Moja ocena: 3,5
 
Edytowane przez Ninja dnia 01-10-2014 19:51:14
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| KINGAdijanko | 
 Dodany dnia 01-10-2014 20:59:08 
 | 
 
  
Level 8 
 
 
  
Postów: 534 
Data rejestracji: 19-11-2013 
  | 
@Fear, jego kulki są chujowe a nie troszeczke gorsze. 
 
@zakuba, zapomniałeś wspomnieć o tym,że jest również dostępny do kupienia  . 
 
@Indiger,daj mi byle jaką postać to Cie zniszcze w kilka sekund. Dodatkowo każdy z Was pluje się 
o te ograniczenie na DP, a ja natomiast uznaję, że potrzebne. No i w końcu ktoś napisał, że jest 
chujowy na odległość. 
 
@Grzany, a więc DP, shrafe i kulka są dobre do ucieczki powiadasz? Interesujące. Gratulacje dla  
Ciebie, ponieważ jeden z niektórych umiesz zaakceptować jego ograniczenie na DP. 
 
@kuba4ful, tak, bo każda możliwa mapka w LF2 jest osadzona w średniowieczu. Gratuluje głupoty... 
 
@Ninja, najlepszymi postaciami na początek są Dennis i Deep. Dlaczego? Bo wystarczą dwa uderzenia  
i przeciwnik jest w stanie kiwania co oznacza, że może w niektórych przypadkach zadać połowę hp.
 天道, Tendō  
修羅道, Shuradō  
人間道, Ningendō  
畜生道, Chikushōdo 
餓鬼道, Gakidō  
地獄道, Jigokudō  
 
"Jesteśmy Pain, jesteśmy Bogiem" 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Ninja | 
 Dodany dnia 02-10-2014 14:44:43 
 | 
 
  
Level 4 
 
 
  
Postów: 97 
Data rejestracji: 31-08-2014 
  | 
@Adijanko; Ale za to Davisem najłatwiej się robi moce i konstruuje combosy   | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Yuuri | 
 Dodany dnia 04-10-2014 10:36:26 
 | 
 
  
Level 9 
 
 
  
Postów: 918 
Data rejestracji: 19-05-2014 
  | 
@adijanko: Nie chodziło mi o wszystkie ataki ale ten atak w którym Davis skacze w powietrze? Shrafe też czasami można uciec. A DP można zablokować większość ataków. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Fear | 
 Dodany dnia 05-10-2014 18:41:30 
 | 
 
  
Level 6 
 
 
  
Postów: 321 
Data rejestracji: 27-09-2014 
  | 
@Ninja, nim najłatwiej się robi moce i kombosy? 
 
Moce robi sie tak samo jak innymi..porównajmy Davisa i Deepa 
 
Davis : 
D^A - DP 
D>A - Kulki 
DvA - Seria 
D^J - Wyskok 
 
Deep : 
D>J - Szarża 
D>A - Kulki 
DvA - Wybicie 
D^J - Wyskok 
 
Różnicy wielkiej nie widze... | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Ninja | 
 Dodany dnia 05-10-2014 20:20:00 
 | 
 
  
Level 4 
 
 
  
Postów: 97 
Data rejestracji: 31-08-2014 
  | 
@up ... łatwo się nim KONSTRUUJE combosy o dużej sile. Chodzi o to, że nawet początkującemu łatwo jest zrobić combo Davisem, które zabiera prawie połowę życia. Przykład: 
 
*Walnięcie 3 razy z piąchy, złapanie walnięcie 2x, jeszcze podczas trzymania Seria ciosów (moc) i DP* Zabiera ok. pół życia, a nie trzeba specjalnego skilla, żeby to wykonać, a np. takim Woody'm musisz się postarać, żeby zrobić combo, które zabiera blisko połowy życia. W dodatku Davis ma w zanadżu więcej podobnych combosów. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Fear | 
 Dodany dnia 06-10-2014 16:06:28 
 | 
 
  
Level 6 
 
 
  
Postów: 321 
Data rejestracji: 27-09-2014 
  | 
Davis ma więcej combosów niż Woody?! Nie 
 
Zresztą robiąc to combo z doświadczonym graczem zrobisz tylko 3 uderzenia i 2 w przytrzymaniu ponieważ gdy Davis szykuje się do serii wypuszcza przeciwnika a wtedy można cie uderzyć | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Ninja | 
 Dodany dnia 06-10-2014 16:23:20 
 | 
 
  
Level 4 
 
 
  
Postów: 97 
Data rejestracji: 31-08-2014 
  | 
1. Koleś jak ty czytasz? Napisałem, że ma więcej PODOBNYCH combosów. Podobnych, czyli takich, które jest łatwo zrobić nawet początkującemu i które  zabierają dużo życia, a nie, że ma więcej combosów niż Woody...  
2. A co ma do rzeczy to, że przy doświadczonym graczu ten zablokuje w pewnym momencie combo? Ja napisałem tylko, że jest łatwe do zrobienia, a nie niezawodne. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Fear | 
 Dodany dnia 06-10-2014 16:43:49 
 | 
 
  
Level 6 
 
 
  
Postów: 321 
Data rejestracji: 27-09-2014 
  | 
1.Masz racje...nie doczytałem 
2.A więc nie jest takie dobre 
3.W swoim 2 komentarzu napisałeś że ma łatwe moce ( skille ).. 
A ma takie same jak innych | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Bukorl | 
 Dodany dnia 06-10-2014 19:09:03 
 | 
 
  
Level 6 
 
 
  
Postów: 358 
Data rejestracji: 11-07-2013 
  | 
Muszę się wtrącić, bo ta dyskusja jest tak głupia, że masakra, a rzucam od czasu do czasu na nią okiem, więc widzę, jak się "rozwija". @Fear, człowieku, wróć się do podstawówki, Ninjy chodzi o to, że KOMBOSY są łatwiejsze, czyli łatwiej wykonać kombosy Davisem niż np. (jak to wspomniał Ninja) Woodym, który musi dashować, sraszować i Bóg wie co jeszcze. Davis podczas trzymania oponenta może "skonstruować" kombos, który się składa z 2 kombinacji klawiszy (DvA i D^A) i już masz pierwszy lepszy (i nawet sporo zabierający, jeśli cały trafi) kombos. Co NIE ZMIENIA faktu, że kombosy Davisa przeważnie łatwiej zablokować niż Woody'ego i teraz się zgadza wszystko, bo kombosy Davisa są łatwiejsze w "konstruowaniu", ale również łatwiejsze w uniknięciu, więc są plusy i minusy. Jaśniej nie umiem -_-... 
Ps. Ninja napisał to samo, ale innymi słowami (no i krócej ;p).
  
  
 | 
 | 
  x1
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Fear | 
 Dodany dnia 06-10-2014 19:16:53 
 | 
 
  
Level 6 
 
 
  
Postów: 321 
Data rejestracji: 27-09-2014 
  | 
Czy ja pisze że Davisem combosy robi sie łatwiej? Nie... 
 
No właśnie...więc koniec dyskusji | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Bukorl | 
 Dodany dnia 06-10-2014 19:31:00 
 | 
 
  
Level 6 
 
 
  
Postów: 358 
Data rejestracji: 11-07-2013 
  | 
Chodzi o sam fakt. Ninja ciągle Ci tłumaczył, że kombosy się ŁATWIEJ robi Davisem niż np. Deepem, czy Woodym, a Ty ciągle o tym, że skille robi się tak samo, bo Dv/^... Z czytaniem to widzę problemy są jeszcze...
  
  
 | 
|   | 
 
 
 
 |