Sandbag Variations
|
Litmash |
Dodany dnia 15-09-2013 11:22:35
|
Level 8
Postów: 534
Data rejestracji: 09-09-2012
|
[img]http://y2f.heliohost.org/signature/sandbags.png[/img] is not a valid Image.
Autor: YinYin
Link: Zarejestruj/Zaloguj się, aby zobaczyć link.
Pobrałeś postać? Oceń ją oraz podziel się uwagami z innymi.
Edytowane przez bleeq dnia 05-01-2014 04:12:23
|
|
|
|
Capricorn |
Dodany dnia 16-09-2013 21:30:01
|
Level 5
Postów: 183
Data rejestracji: 07-11-2011
|
ja pierdole, zajebiste
|
|
|
|
Riki |
Dodany dnia 13-12-2013 17:48:16
|
Level 7
Postów: 388
Data rejestracji: 10-10-2011
|
Może jeszcze powiem do czego to służy : ) Głównie to chyba zabawa z combami, a wygląda to tak:
[img]http://i26.tinypic.com/2i6e0ig.gif[/img] is not a valid Image.
[img]http://i31.tinypic.com/295ps3l.gif[/img] is not a valid Image.
[img]http://img504.imageshack.us/img504/5158/basicas4.gif[/img] is not a valid Image.
Jak widać po uderzeniu podskakuje, jeszcze po każdym nowym uderzeniu jak spada na ziemie odbija się i zmienia drużynę. Jeśli chcemy, aby odbijała się 1 raz od ziemi po naszym uderzeniu musimy uderzyć najpierw postacią z innej drużyny np. "2" to jeśli uderzymy postacią z "3" to podskoczy, jeśli jednak uderzymy pierwsze "3" i potem też to nie odbija się od ziemi. Wygląda to tak:
[img]http://oi25.tinypic.com/28s8qyq.jpg[/img] is not a valid Image.
Jeśli jednak uderzymy na początku tą samą postacią co później to stanie się tak i nie będzie się odbijać.
[img]http://i28.tinypic.com/256ba69.gif[/img] is not a valid Image.
Cytując YinYin:
- download the sandbag at y-2-f.tk and install it to your lf2
- choose two human players with different teams and one or more computer sandbags
- decide on which of the two characters to use and whether to do it with or without bouncing
Możemy wybrać też ciężkość worków, biały najlżejszy. Można się przy tym dobrze pobawić, a wiec miłej zabawy |
|
|
|
Litmash |
Dodany dnia 13-12-2013 19:05:27
|
Level 8
Postów: 534
Data rejestracji: 09-09-2012
|
Bardzo ładny opis. |
|
|
|
Bukorl |
Dodany dnia 13-12-2013 20:27:18
|
Level 6
Postów: 358
Data rejestracji: 11-07-2013
|
Hehe, wygląda na niezły bajer ;p...
|
|
|
|
Grzegorzmon417 |
Dodany dnia 06-01-2014 11:57:47
|
Level 4
Postów: 97
Data rejestracji: 05-01-2014
|
Dobre na trening Więc będę miał na czym się wyżyć |
|
|
|
Abbes |
Dodany dnia 06-01-2014 14:04:55
|
Level 2
Postów: 43
Data rejestracji: 26-12-2013
|
Co to za trening z czymś, co nie oddaje ciosów? Lepsza byłaby taka atrapa, do której jeśli podejdziemy, to nas bije, to byłby dopiero dobry trening. Można by było jeszcze dorzucić jakieś ataki dystansowe, które byłyby również aktywowane, gdy byśmy się znaleźli w polu rażenia. Jak trenować z takim czymś, to trzeba sobie utrudniać życie jak się da. |
|
|
|
Riki |
Dodany dnia 06-01-2014 14:12:45
|
Level 7
Postów: 388
Data rejestracji: 10-10-2011
|
Trening COMBOSĂW i ogólnie do zabawy. Nawet możesz sobie szybko dashować tylko i jakiś trening jest.
Edytowane przez Riki dnia 06-01-2014 14:13:04
|
|
|
|
Abbes |
Dodany dnia 06-01-2014 14:45:26
|
Level 2
Postów: 43
Data rejestracji: 26-12-2013
|
Combosy to raczej po to, by gra była efektowniejsza. Równie dobrze można wziąć drugiego, nieruszającego się playera. A combosy wyćwiczone na tych workach ciężko będzie zastosować w praktyce, bo inaczej się zachowują po otrzymaniu danego ataku. Ale zabawa zawsze jakaś jest. |
|
|
|
bleeq |
Dodany dnia 06-01-2014 16:16:54
|
Admin
Postów: 1350
Data rejestracji: 17-01-2009
|
Lepsza byłaby taka atrapa, do której jeśli podejdziemy, to nas bije, to byłby dopiero dobry trening. Można by było jeszcze dorzucić jakieś ataki dystansowe, które byłyby również aktywowane, gdy byśmy się znaleźli w polu rażenia. Jak trenować z takim czymś, to trzeba sobie utrudniać życie jak się da.
No to zwykłe Comy atakują jak się podejdzie. |
|
|
|
Abbes |
Dodany dnia 06-01-2014 18:06:48
|
Level 2
Postów: 43
Data rejestracji: 26-12-2013
|
Zgadza się, trochę ogólnikowo powiedziałem.
Manekin, do którego podejdziemy, to wtedy nas bije, a tak to się nie rusza. Zrobić przykładowo manekina do trenowania walki na pięści. Jakby się dało zaprogramować go tak, żeby uderzał w nas z jakimiś odstępami czasu, żeby ćwiczyć refleks, bo to się chyba w tej grze liczy. Taki manekin zależnie od której strony byśmy do niego podchodzili, to automatycznie by się zwracał w naszą stronę.
To by mogło być lepsze niż Com'y, ponieważ Com ma to do siebie, że łatwo jest go "zajść', albo wystarczy stać nad nim lub pod nim, i wtedy on wpadnie sam na nasze pięści. A taki manekin trenowałby zwarcie, i można byłoby sobie robić takie wyzwania, żeby uderzyć go 5 razy z rzędu tak, by on nas nie uderzył.
Edit. No i to samo by można było zrobić z atakami, np taki manekin by w nas czymś strzelał, jakimiś kulami samonaprowadzającymi, chociaż to można zastąpić Davisem, ale jest wiele możliwości. Najlepiej powołać kogoś, kto by się tym zajął, bo to mógłby być dobry pomysł na skuteczny trening. Ale póki co nie będę dyskutować na ten temat, bo off-top się robi i dostanę warna.
Edytowane przez Abbes dnia 06-01-2014 18:10:31
|
|
|
|
Karlord |
Dodany dnia 22-10-2017 18:18:41
|
Level 2
Postów: 30
Data rejestracji: 01-09-2015
|
Łał ale fajne
Edytowane przez Karlord dnia 10-02-2019 14:32:20
|
|
|
|
Azzy |
Dodany dnia 09-02-2018 17:04:07
|
Level 5
Postów: 175
Data rejestracji: 22-01-2017
|
fajne
1st place EC#17
3rd place MoC#3 - Firen Edition
|
|
|