Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Bugi
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Little Fighter 2 » Bugi
 Drukuj temat
Bugi
Caesar
Witam. Podaję stronkę, na której są opisane chyba wszystkie bugi znalezione w Little Fighter 2. Niektóre przydatne i niezabronione w walce, jak np turlanie się w dwie strony, gdy nie ma się many ;)
Opisy bugów są po angielsku, jeżeli ktoś nie da sobie rady, to oczywiście pomożemy :)

LINK:
Zarejestruj/Zaloguj się, aby zobaczyć link.


Wszystkie bugi do ściągnięcia pod tym adresem http://www.speedy...l_bugi.rar

Bug#1 - Gdy dwa przedmioty, lub kulki uderzą postać w tym samym momencie z dwóch różnych stron, postać nie upada
http://s2.postima...x/gif1.gif

Bug#2 - Znany bug, multi skok, który da się wykonać m.in Louisem i Henrym
http://s2.postima...1/gif2.gif

Bug#3 - Podwójne zamrożenie kulką Freeze'a
http://s2.postima...t/gif3.gif

Bug#4 - Gdy Firen bardzo szybko kończy swój firewalk płomienie znikają
http://s2.postima...l/gif4.gif

Bug#5 - Louis może 'kręcić' swoim teammatem, gdy ten jest zamrożony
http://s2.postima...d/gif5.gif

Bug#6 - Dziwny bug, 2 kulki Davisa odbite mieczem Freeze znikają
http://s2.postima...x/gif6.gif

Bug#7 - Niektóre postacie potrafią przerwać zwykłym ciosem kręciołek Dennisa
http://s2.postima...p/gif7.gif

Bug#8 - Niektóre postacie potrafią odbijać kulki tyłem
http://s2.postima...9/gif8.gif

Bug#9 - Gdy Henry trzyma broń i przeciwnika i chce wyrzucić przeciwnika, wyrzuca też broń
http://s2.postima...1/gif9.gif

Bug#10 - Gdy Deep nie ma wystarczająco many, a podczas turlania się wciska D >/< J, zmienia kierunek turlania się.
http://s2.postima.../gif10.gif

Bug#11 - Deep może wykonywać D^J w różnych kierunkach
http://s2.postima.../gif11.gif

Bug#12 - Gdy Louis zostanie uderzony w momencie gdy zaczyna kręcić przeciwnikiem dzieje się coś dziwnego
http://s2.postima.../gif12.gif

Bug#13 - Gdy postać trzyma kamień lub skrzynkę nad głową, i zostanie to zniszczone, postać zostaje w tej samej pozycji
http://s2.postima.../gif13.gif

Bug#14 - Gdy rudolf jest zmieniony w jakąś postać może się odmienić w każdej chwili, nawet gdy jest zamrożony lub gdy leży, lub gdy jest w powietrzu
http://s2.postima.../gif14.gif
http://s2.postima.../gif15.gif

Bug#15 - Bardzo dziwny bug, gdy rudolf zmienia się w jakąś postać, która zostanie kopnięta w odpowiednim momencie - zostaje unieruchomiona w powietrzu
http://s2.postima.../gif17.gif

Bug#16 - Strzała Henry'ego może zostać zniszczona za pomocą zwykłego ciosu
http://s2.postima.../gif18.gif

Bug#17 - Gdy postać ma 0HP, nawet gdy blokuje atak upada na ziemie.
http://s2.postima.../gif19.gif

Bug#18 - Dysk Johna może 'utknąć' w jego tarczy
http://s2.postima.../gif20.gif

Bug#19 - Kulka Freeze'a może jednocześnie zamrozić i zostać odbita
http://s2.postima.../gif21.gif

Bug#20 - Strzały Henry'ego czasem działają jak zwykła pięść
http://s2.postima.../gif22.gif

Bug#21 - Znany bug, gdy jakaś postać coś pije i wciśniemy F9, postać ciągle pije - tyle, że nie ma już butelki
http://s2.postima.../gif23.gif

Bug#22 - Gdy John stoi przy swojej tarczy, może zostać zamrożony, a kulka i tak zostanie odbita
http://s2.postima.../gif24.gif

Bug#23 - Gdy w odpowiednim momencie wskoczymy w tornado, tracimy HP lecz jesteśmy zamrożeni tylko przez chwilę
http://s2.postima.../gif25.gif

Bug#24 - Czasami gdy Henry trzyma w ręce bumerang, cios nie trafi w niego, tylko właśnie w bumerang
http://s2.postima.../gif26.gif

Bug#25 - Gdy trzymamy kogoś LouisemEX i wciśniemy J dzieje się coś dziwnego
http://s2.postima.../gif27.gif

Bug#26 - Davis potrafi wykonywać każdy atak z biegu, ponad to potrafi puszczać kulki z biegu w innym kierunku
http://s2.postima.../gif28.gif

Bug#27 - Davis podobnie jak Deep potrafi wykonywać D^J w różnych kierunkach
http://s2.postima.../gif30.gif
http://s2.postima.../gif29.gif

Bug#28 - Oprócz D^J w różnych kierunkach Davis potrafi także wykonywać Dragon Puncha w różnych kierunkach
http://s2.postima.../gif32.gif
http://s2.postima.../gif33.gif

Bug#29 - Gdy Davis przyjmie na shrafe więcej niż 4 gwiazdki Rudolfa potrafi wykonać super wysokie DP
http://s2.postima.../gif35.gif

Bug#30 - Gdy Rudolf jest wyrzucony, lub uderzony w powietrze, po szybkim naciśnięciu J + D>/<J możemy wykonać jego atak wysoko w powietrzu
http://s2.postima.../gif37.gif

Bug#31 - Gdy Louis jest uderzony jakimś przedmiotem i chwile potem wykonuje skok, upada na ziemie nie tracąc życia
http://s2.postima.../gif38.gif

Bug#32 - Gdy Davis wykonuje atak z biegu i podczas tego ataku wciśnie A, jego atak traci swój zasięg
http://s2.postima.../gif39.gif

Bug#33 - Gdy przeciwnik Firena się pali, a ten kopnie go z dasha czasami zmienia się z nim miejscami w dziwny sposób
http://s2.postima.../gif41.gif

Bug#34 - Gdy Rudolf jest zmieniony w LouisaEX i podczas skoku się odmienia, odmianie nie towarzyszy purpurowa chmura
http://s2.postima.../gif43.gif
Edytowane przez Caesar dnia 31-08-2011 13:12:18
 
bleeq
Dobra robota, ale niestety Bug#29 nie działa. :/
 
Danken
Fenomenalna robota, jeszcze długo będzie nam służyć ten temat ;) co prawda nie wszystkie sytuacje uznałbym za bug, ale z pewnością wszystkie są nietypowe
 
2Fast
Ładnie:D Nie wiedziałem, że np. utknięcie tarczy czy ataki z biegu to bug:D No, ale super robota!
Nie znałem przynajmniej 3 z tych wszystkich :O
 
Son Koczko
wszystkie fajne połowami się przytrafiłą
 
Riki
BleeQ napisał/a:
Dobra robota, ale niestety Bug#29 nie działa. :/


Działa własnie przed chwilą mi com tak zrobił :) Replay mam jak ktoś chce...
 
Marcin3003
ej bug #30 nie działa
 
Gad
oczywiście, że działa
ale to nie bug, tylko feature
 
Marcin3003
ale ja próbowałem
 
Shift
Fajne bugi ;)
 
Marcin3003
ale linki do bugów nie działają
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018