| 
 Moc dla Davis'a 
 | 
| Litmash | 
 Dodany dnia 19-12-2012 18:31:25 
 | 
 
  
Level 8 
 
 
  
Postów: 534 
Data rejestracji: 09-09-2012 
  | 
obrazek nie działa | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| t1ker | 
 Dodany dnia 19-12-2012 18:36:47 
 | 
 
  
Level 2 
 
 
  
Postów: 20 
Data rejestracji: 16-12-2012 
  | 
WidzÄ™  
 LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2   
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| t1ker | 
 Dodany dnia 19-12-2012 18:37:09 
 | 
 
  
Level 2 
 
 
  
Postów: 20 
Data rejestracji: 16-12-2012 
  | 
Wytłumaczyć ci o co mi chodzi ;D? 
 LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2   
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Litmash | 
 Dodany dnia 19-12-2012 18:38:46 
 | 
 
  
Level 8 
 
 
  
Postów: 534 
Data rejestracji: 09-09-2012 
  | 
Nie jestem specjalistą od  daty  wytłumacz Hariemu i Gadowi | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| t1ker | 
 Dodany dnia 19-12-2012 18:41:16 
 | 
 
  
Level 2 
 
 
  
Postów: 20 
Data rejestracji: 16-12-2012 
  | 
Chodzi o moc Freeze'na (te kolumny lodowe) chciałbym je dodać do mocy Davis'a
 LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2   
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Litmash | 
 Dodany dnia 19-12-2012 18:44:38 
 | 
 
  
Level 8 
 
 
  
Postów: 534 
Data rejestracji: 09-09-2012 
  | 
<frame> 245 Down_punch 
   pic: 78  state: 3  wait: 1  next: 246  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  centerx: 39  centery: 79  hit_a: 0  hit_d: 0  hit_j: 0 mp: 150 
   wpoint: 
      kind: 1  x: 35  y: 48  weaponact: 30  attacking: 0  cover: 1  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  
   wpoint_end: 
   bdy: 
      kind: 0  x: 24  y: 14  w: 31  h: 64 
   bdy_end: 
<frame_end> 
 
<frame> 246 Down_punch 
   pic: 79  state: 3  wait: 1  next: 247  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  centerx: 30  centery: 79  hit_a: 0  hit_d: 0  hit_j: 0 
  sound: data\019.wav  
   wpoint: 
      kind: 1  x: 35  y: 48  weaponact: 30  attacking: 0  cover: 1  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  
   wpoint_end: 
   bdy: 
      kind: 0  x: 24  y: 14  w: 31  h: 64 
   bdy_end: 
<frame_end> 
 
<frame> 247 Down_punch 
   pic: 87  state: 3  wait: 1  next: 248  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  centerx: 30  centery: 79  hit_a: 0  hit_d: 0  hit_j: 0 
   wpoint: 
      kind: 1  x: 35  y: 48  weaponact: 30  attacking: 0  cover: 1  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  
   wpoint_end: 
   bdy: 
      kind: 0  x: 24  y: 14  w: 31  h: 64 
   bdy_end: 
<frame_end> 
 
<frame> 248 Down_punch 
   pic: 88  state: 3  wait: 1  next: 249  dvx: 2  dvy: 0  dvz: 0  centerx: 28  centery: 79  hit_a: 0  hit_d: 0  hit_j: 0 
   wpoint: 
      kind: 1  x: 35  y: 48  weaponact: 30  attacking: 0  cover: 1  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  
   wpoint_end: 
   bdy: 
      kind: 0  x: 24  y: 14  w: 31  h: 64 
   bdy_end: 
<frame_end> 
 
<frame> 249 Down_punch 
   pic: 89  state: 3  wait: 1  next: 250  dvx: 2  dvy: 0  dvz: 0  centerx: 32  centery: 79  hit_a: 0  hit_d: 0  hit_j: 0 
  sound: data\020.wav  
   wpoint: 
      kind: 1  x: 35  y: 48  weaponact: 30  attacking: 0  cover: 1  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  
   wpoint_end: 
   bdy: 
      kind: 0  x: 24  y: 14  w: 31  h: 64 
   bdy_end: 
<frame_end> 
 
<frame> 250 Down_punch 
   pic: 115  state: 3  wait: 2  next: 251  dvx: 1  dvy: 0  dvz: 0  centerx: 32  centery: 79  hit_a: 0  hit_d: 0  hit_j: 0 
   opoint: 
      kind: 1  x: 105  y: 77  action: 100  dvx: 0  dvy: 0  oid: 212  facing: 0 
   opoint_end: 
   wpoint: 
      kind: 1  x: 35  y: 48  weaponact: 30  attacking: 0  cover: 1  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  
   wpoint_end: 
   bdy: 
      kind: 0  x: 24  y: 14  w: 31  h: 64 
   bdy_end: 
<frame_end> 
 
<frame> 251 Down_punch 
   pic: 116  state: 3  wait: 4  next: 252  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  centerx: 32  centery: 79  hit_a: 0  hit_d: 0  hit_j: 0 
   wpoint: 
      kind: 1  x: 35  y: 48  weaponact: 30  attacking: 0  cover: 1  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  
   wpoint_end: 
   bdy: 
      kind: 0  x: 24  y: 14  w: 31  h: 64 
   bdy_end: 
<frame_end> 
 
<frame> 252 Down_punch 
   pic: 119  state: 3  wait: 3  next: 999  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  centerx: 32  centery: 79  hit_a: 0  hit_d: 0  hit_j: 0 
   wpoint: 
      kind: 1  x: 35  y: 48  weaponact: 30  attacking: 0  cover: 1  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  
   wpoint_end: 
   bdy: 
      kind: 0  x: 24  y: 14  w: 31  h: 64 
   bdy_end: 
<frame_end> | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| t1ker | 
 Dodany dnia 19-12-2012 18:45:42 
 | 
 
  
Level 2 
 
 
  
Postów: 20 
Data rejestracji: 16-12-2012 
  | 
Wielkie dzięki można na tobie polegać ! ;]
 LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2   
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Litmash | 
 Dodany dnia 19-12-2012 18:48:27 
 | 
 
  
Level 8 
 
 
  
Postów: 534 
Data rejestracji: 09-09-2012 
  | 
hit_Fj: 245 wklejasz przy klatkach stania chodzenia i obrony 
 
 
np. 
 
<frame> 0 standing 
   pic: 0  state: 0  wait: 16  next: 1  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  centerx: 39  centery: 79  hit_a: 0  hit_d: 0  hit_j: 0  hit_Fj: 245  
   bpoint: 
      x: 40  y: 35 
   bpoint_end: 
   wpoint: 
      kind: 1  x: 40  y: 43  weaponact: 35  attacking: 0  cover: 0  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  
   wpoint_end: 
   bdy: 
      kind: 0  x: 21  y: 18  w: 43  h: 62 
   bdy_end: 
<frame_end> | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Litmash | 
 Dodany dnia 19-12-2012 18:50:15 
 | 
 
  
Level 8 
 
 
  
Postów: 534 
Data rejestracji: 09-09-2012 
  | 
jak są inne skill'e o tych samych numerach których nie chcesz użyć to je usuń  
 
 
Pic odpowiada za numer obrazka | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| t1ker | 
 Dodany dnia 19-12-2012 19:01:54 
 | 
 
  
Level 2 
 
 
  
Postów: 20 
Data rejestracji: 16-12-2012 
  | 
Nie ma ;d
 LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2   
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Litmash | 
 Dodany dnia 19-12-2012 19:09:22 
 | 
 
  
Level 8 
 
 
  
Postów: 534 
Data rejestracji: 09-09-2012 
  | 
hit_Fj: 245 wkleiłeś w klatkach standing walking defend i usunąłeś niepotrzebne skille których nie będziesz używał | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| t1ker | 
 Dodany dnia 19-12-2012 19:09:59 
 | 
 
  
Level 2 
 
 
  
Postów: 20 
Data rejestracji: 16-12-2012 
  | 
Jeszcze nie powinno być to: 
<bmp_begin> 
file(0-27): sprite\sys\freeze_col.bmp  w: 109  h: 109  row: 7  col: 4 
file(28-37): sprite\sys\freeze_ww.bmp  w: 159  h: 159  row: 5  col: 2 
weapon_hit_sound: data\072.wav 
weapon_drop_sound: data\072.wav 
weapon_broken_sound: data\072.wav 
<bmp_end> 
 
<frame> 0 column 
   pic: 0  state: 15  wait: 1  next: 1  dvx: 0  dvy: 0  dvz: 0  centerx: 44  centery: 111  hit_a: 0  hit_d: 0  hit_j: 0 
   itr: 
      kind: 0  x: 3  y: 59  w: 42  h: 51  dvx: 7  dvy: -10  fall: 20  vrest: 50  bdefend: 16  injury: 60   
      effect: 30   
   itr_end: 
   bdy: 
      kind: 0  x: 3  y: 59  w: 42  h: 51 
   bdy_end: 
<frame_end> 
ITD....
 LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2   
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Litmash | 
 Dodany dnia 19-12-2012 19:15:44 
 | 
 
  
Level 8 
 
 
  
Postów: 534 
Data rejestracji: 09-09-2012 
  | 
dałem ci tak że to bezpośrednio odnosi się do pliku freeze_column.dat | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Litmash | 
 Dodany dnia 19-12-2012 19:16:33 
 | 
 
  
Level 8 
 
 
  
Postów: 534 
Data rejestracji: 09-09-2012 
  | 
możesz mi dać linka do postaci zobaczę co jest źle na sendspace
 
Edytowane przez Litmash dnia 19-12-2012 19:17:26
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| t1ker | 
 Dodany dnia 19-12-2012 21:14:04 
 | 
 
  
Level 2 
 
 
  
Postów: 20 
Data rejestracji: 16-12-2012 
  | 
podaj gg to zrobimy ;p 
 LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2   
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Litmash | 
 Dodany dnia 20-12-2012 11:48:24 
 | 
 
  
Level 8 
 
 
  
Postów: 534 
Data rejestracji: 09-09-2012 
  | 
34696268 | 
|   | 
 
 
 
 |