| 
 Data changer tworzenie surva 
 | 
| As098 | 
 Dodany dnia 05-07-2016 22:04:49 
 | 
 
  
Level 7 
 
 
  
Postów: 432 
Data rejestracji: 09-11-2014 
  | 
Ostatnio nasze forum, niemalże zdechło. Aby to naprawić podzielę się z wami swoją wiedzą na temat Data changera. Skoro jest tworzenie postaci to dlaczego tworzenie surva miałoby być zakazane. Pokaże wam jak stworzyć własny survival po kolei: 
- Po pierwsze musimy stworzyć kopię wszystkich plików LF2. Ponieważ jeśli pliki są zmienione i każdy z graczy ma inaczej nie można się połączyć przez internet. Po skopiowaniu plików otwieramy data changer, oraz wchodzimy w folder data i otwieramy stage dat. Mamy coś takiego: 
 
<stage> id: 50  #Survival Stage 
        <phase> bound: 1500  # phase 0   bandit 
                music: bgm\stage4.wma 
                id: 122  x: 100  #milk  ratio: 1 
                id: 30 hp: 50  times: 1 
                id: 30 hp: 50  times: 1  ratio: 0.7 
                id: 30 hp: 50  times: 1  ratio: 0.3 
        <phase_end> 
 
        <phase> bound: 1500  # phase 1   bandit/hunter 
                id: 30 hp: 50  times: 1 
                id: 31 hp: 50  times: 1 
                id: 30 hp: 50  times: 1  ratio: 0.7 
                id: 31 hp: 50  times: 1  ratio: 0.3 
        <phase_end> 
 
        <phase> bound: 1500  # phase 2   jack 
                id: 122  x: 100  #milk 
                id: 122  x: 100  #milk  ratio: 0.5 
                id: 33  hp: 150 <boss> 
                id: 33  hp: 150 ratio: .3 <boss> 
                id: 3000 hp: 50  ratio: 0.7     <soldier> 
                id: 3000 hp: 50  ratio: 0.3     <soldier> 
        <phase_end> 
 
        <phase> bound: 1500  # phase 3   mark 
                id: 32  hp: 200 <boss> 
                id: 32  hp: 200 ratio: .3 <boss> 
                id: 3000 hp: 50  ratio: 0.7     <soldier> 
                id: 3000 hp: 50  ratio: 0.3     <soldier> 
        <phase_end> 
ITD. to znaczy że już weszliśmy do konfiguracji każda postać lf2 ma swoje ID ,, coś dzięki czemu komputer rozpoznaje postać,, oraz [hp] ilość punktów życia[x 2 ile danych bosów będzie przybywać po kolei] 
Status Boos - główny przeciwnik 
Status soldier to są jednostki przybywające bez końca póki nie pokonamy boosa.  
ratio: jeśli gra więcej niż 1 gracz to są dodatkowe posiłki dla komputera w zależności od ilości graczy i jakości postaci[ Julian 3x Firzen 2x] 
Oczywiście teraz opisy id. Aby komputer rozpoznał id musi być oznaczone czerwonym kolorem. 
id 52 - Julian 
id 51 - Firzen 
id 50 Louis ex 
id 38 Bat 
id 1000 - hero [ losowa postać podstawowa do lf2] 
id 30 - Bandit 
id 31 - Hunter 
id 32 - Mark 
id 33 - Jack  
id 34 - Sorcer 
id 35 - Monk 
id 36 - Jan 
id 37 - Knight 
id 39 - Jusitin 
pliki ratio: mają inne id ale nie będę ich opisywał 
 
A teraz kilka ważnych uwag aby nie było błędów przy grze: 
 - Nie modyfikujemy stage 0 w przeciwnym razie może wystąpić błąd przy pojawianiu się butelek  
 - Nie modyfikujemy <phase> bound: 1500 oraz <phase_end> to oznacza początek i koniec danego stage.  
 - Zmieniając muzykę na poszczególnych stage należy uważać by komputer nie grał 2x pod rząd tej samej piosenki 
 - Ostatnie when_clear_goto_phase: 90 też musi zostać ponieważ survival jest nieskończony więc usunięcie tego może wywołać błąd. 
Wskazówki: 
Dla ułatwienia możecie się posługiwać metodą zaznaczania danego stage, czy obszaru lewym przyciskiem myszy,, wtedy obszar podświetlony na czarno możemy: 
cut - skasować 
copy - skopiować 
paste - Wkleić 
 
Po przygotowaniu pozostaje przetestować lf2. Aby wysłać musicie spakować wszystkie pliki z grą w win rara. Potem możecie wysłać na gg lub stronę lf2.  
Pamiętajcie każdy głupi może stworzyć surv nie do przejścia - sztuką jest stworzyć coś w co fajnie się gra   
w razie zastrzeżeń lub uwag pisać na gg.
 
Edytowane przez As098 dnia 06-07-2016 17:05:38
 | 
 | 
  x1
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| hunden | 
 Dodany dnia 06-07-2016 09:05:49 
 | 
 
  
Level 1 
 
 
  
Postów: 18 
Data rejestracji: 05-06-2016 
  | 
Poradnik bardzo ładnie napisany, wytłumaczenie poszczególnych ID i w końcu coś co nie jest postacią. Wielki plus   | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| KINGAdijanko | 
 Dodany dnia 07-07-2016 01:08:18 
 | 
 
  
Level 8 
 
 
  
Postów: 534 
Data rejestracji: 19-11-2013 
  | 
żeby ożywić LF PC tworzysz poradnik jak stworzyć survivala?
 天道, Tendō  
修羅道, Shuradō  
人間道, Ningendō  
畜生道, Chikushōdo 
餓鬼道, Gakidō  
地獄道, Jigokudō  
 
"Jesteśmy Pain, jesteśmy Bogiem" 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Yuuri | 
 Dodany dnia 07-07-2016 03:27:38 
 | 
 
  
Level 9 
 
 
  
Postów: 918 
Data rejestracji: 19-05-2014 
  | 
Ja bardziej sie zastanawiam gdzie w tym jest jakiś poradnik.
 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Alladyn | 
 Dodany dnia 07-07-2016 10:12:02 
 | 
 
  
Moderator 
 
 
  
Postów: 503 
Data rejestracji: 27-07-2015 
  | 
 
 
Jak zwykle trafne spostrzeżenie Adiego  . A poradnik dobry propsuje.
 ----------------------------------------- 
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Kuba4ful aka Senpai | 
 Dodany dnia 08-07-2016 16:01:32 
 | 
 
  
Level 9 
 
 
  
Postów: 798 
Data rejestracji: 09-07-2012 
  | 
Zabrakło: 
id: 3000 (Albo pojawi się bandit albo hunter) 
id: 300 (czyli criminal, do po prawnego działania tego trzeba użyć act i x) 
act: xx (postać pojawi się w tej klatce, którą ustawisz tutaj (np, jak weźmiesz bata i w act wpiszesz klatkę, w której on przyzywa nietoperze to jak on się zrespi od razu przyzwie nietoperze)) 
join: xx (postać po śmierci dołączy z ilością hp którą ustawisz tutaj) 
join_reserve: xx (ile razy postać się zrespi po śmierci po dołączeniu) 
x: xxx (miejsce, w którym pojawi się postać) 
times: xxx (ile razy postać się zrespi po śmierci) 
Po co wypisywać id postaci, (oprócz 1000 i 3000) skoro są w pliku data?
 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| As098 | 
 Dodany dnia 11-08-2016 01:19:47 
 | 
 
  
Level 7 
 
 
  
Postów: 432 
Data rejestracji: 09-11-2014 
  | 
Crininal dałbym w drugiej części poradnika o tworzeniu stage. Chociaż należy przyznać że tworzenie i dodawanie postaci jest trudniejsze | 
|   | 
 
 
 
 |