Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Deep - ograniczenia
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Scena LF2 » Zasady gry LF PC
 Drukuj temat
Deep - ograniczenia
ybnn
Deep nie ma żadnych ograniczeń, przez to ludzie (nie wszyscy) grający nim 'odwalają' i zabierają przyjemność z gry, która jest najważniejsza.
Co jest denerwujące i co proponuję :
1. Deep stoi w miejscu i macha mieczem gdy ktoś podchodzi próbując uderzyć z pięści - oczywiście tego nie zabronimy, ale to wkurzające i próbuję częste robienie tego zakwalifikować pod passive, w końcu stanie w miejscu i machanie mieczem jest dość pasywne.
2. Zdecydowanie częste powtarzanie D^J podczas tego gdy ktoś bije Deepa jest równie denerwujące i nikt nie lubi uganiać się za Deepem odskakującym w ten sposób - moja propozycja 2 razy pod rząd - zabronić, więcej niż 3 razy w walce - zabronić.
3. Szarża (D>J) 3razy na walkę
4. DvA - 4 razy na walkę - nie zabiera dużo HP, ale można tym przerwać 4/5 wszystkich ataków, a 'nowi' używają około 10-15 na walkę machając mieczem bez sensu.

Zarejestruj/Zaloguj się, aby zobaczyć link.
Punkt 2 w filmiku 1:02
Punkt 4 w filmiku od 1:20

Osoby za :
yBanan
Pendzik
Gad
Rybkon
Michaello
Capricorn
Deiv

Osoby przeciw :
Edytowane przez ybnn dnia 19-01-2012 15:10:22
 
Pendzik
Ta postać za bardzo wykracza umiejętnościami od reszty. Całkowicie zgadzam się z tym, co napisałeś. Ludzie grający Deep'em bardzo często grają pasywnie. Oczywiście - jestem za ograniczeniem tej postaci ;)

.
 
Cord
: DDDDDD nie powiem, że się nie spodziewałem. Ale cóż, spróbuję się odnieść do wszystkiego w miarę obiektywnie:
1. Nie wiem, nie uświadczyłem trudności w starciu z tym albo się z takim twardym tłuczeniem nie spotkałem. Pas.
2. Dejwis i Rudek mają podobne ataki. Albo nie ograniczać wcale albo ograniczyć wszystkim.
3. Tiger Dash Łódka jest imo o wiele bardziej przydatny, a ma ograniczenie do 4 na walkę.
4. DvA jest podobne do DP(:*), lecz zadaje mniejsze obrażenia i kosztuje mniej many. Trzeba jeszcze wziąć poprawkę na regenerację, bardzo niekorzystną dla ataków zabierających mało hp. 6 na walkę optymalne mym skromnym zdaniem.
 
ybnn
2. Davis tak i to też trzeba ograniczyć, Rudolf nie, u niego to nie działa ZAWSZE, zależy od przeciwnika i tego jak kliknie. U Davisa i Deepa tylko i wyłącznie od tego jak my klikniemy.
3. (UPS :D) Taaa, TD zostało ograniczone do 4 i proszę - nagle 50% osób przestało grać woodkiem.
Gdyby D>J Deepa było ograniczone (mniej przydatne od TD ? zabiera więcej HP, pozwala zmienić kierunek turlania się i tworzy zaskakującą możliwość ataku podczas turlania, można go też użyć podczas trzymania kogoś 'za fraki';) może także poskutkowałoby poprawieniem jakości gry i CZERPALIBYŚMY WIĘKSZĄ PRZYJEMNOŚÄ†, O TO CHODZI !
4. Nie chodzi o HP tylko o możliwość przerwania każdego ataku - ograniczyć do 4 i tyle.

Nie wiem Cord czy jesteś za czy przeciw, czy olewasz więc dopisz ;d
Edytowane przez ybnn dnia 19-01-2012 13:31:09
 
Gad
Banan dobrze odparł 'argumenty' ukazane przez corda.

Niesamowicie irytuje mnie też to, że można użyć w locie dwa razy ataku, gdy większość postaci nie może. Raz nie trafi to ma lipę, a ten typ może spróbować po raz drugi :(.

I jeszcze zmienianie kierunku turlania, gdy nie ma many na D>J. Strasznie irytuje.

Jestem przeciwny tej postaci, w ogóle powinni ją wywalić.

Spam D>A też jest wkurzający. Ograniczyć. Samym tym można zarąbać ostre kombo za 1/4 hp.
Edytowane przez Gad dnia 19-01-2012 13:32:16
 
Cord
2. Dawno temu, jak jeszcze z Noirem siepałem to wchodziło zawsze. Nie znam dokładnie mechanizmu, jak dokładnie trzeba kliknąć żeby nie weszło. źle klikałem widocznie :D
3. Uhm? Weszła jakaś nowa zmiana w regulaminie o której nie wiem? Zarejestruj/Zaloguj się, aby zobaczyć link. Tu jest napisane wyraźnie, że do 4.
4. Staram się porównywać do podobnych ataków innych postaci. DP(:*) jest podobny. Przerywanie ataków tu i tu, demydż większy przy DP, regeneracja HP bardziej ciula Deepa. Dlatego uważam, że 6 ^^.
EDIT: O :) i DP można użyć podczas turlania się.

Jestem za, ale z poprawkami, więc nie wpisuj mnie na razie nigdzie ;)
Edytowane przez Cord dnia 19-01-2012 13:32:53
 
Riki
@ybn
co do 3. Łatwo można wyjść z tego, a woodkiem to nie da się podbić flipKick'em?

@Gad większość może dwa razy walnąć z ataku. Przynajmniej wiem, że tyle: Freeze, Firen, Dennis, Deep, Johna (nie wiem rzadko gram) Louis raczej tak, Woody też, Davis?
Edytowane przez Riki dnia 19-01-2012 13:43:09
 
ybnn
Nie, woodkiem nie da się zrobić podbitki tak, żeby przerwać komuś kombinacje ciosów, chyba, że wcześniej zrobi się blok pierwszego ciosu, ale to już inna bajka (grając 5 lat powinieneś to wiedzieć)
Większość może 2 razy, ale jest to niepraktyczne i szanse trafienia są minimalne, u deepa to bardzo efektywne.
 
Michaello
Gad napisał/a:
Jestem przeciwny tej postaci, w ogóle powinni ją wywalić.


Haha :)
Bardzo ciekawe ale obawiam się, że nie będzie to za bardzo możliwe.
Aby nie offtopować napiszę, że deep to faktycznie postać bardzo dobra. Jak yBnn napisał : ale można tym przerwać 4/5 wszystkich ataków - zgadzam się z tym, gdyż bardzo mnie denerwuje, gdy ktoś tak robi w czasie bicia - popieram ograniczenie.
Pragnę jeszcze dodać opcje ograniczenia, albo uznania za spam pewnej rzeczy, a mianowicie Skok + Atak ze strzałką. Jak grałem przeciw deepowi na jakiejś ważniejszej walce to na pięć prób podejścia do przeciwnika trzy kończyły się miazgą. Teraz czas na szarżę D>J, tak jest to bardzo denerwujące gdy ktoś tym spamuje, a jeszcze gdy ma się mało hp - jestem za ograniczeniem do 3 razy, ale trochę dziwne to będzie bo nie raz można się z niego wydostać po jednym uderzeniu miecza. Nie wiem czy to będzie wtedy liczone jako zaliczone ? Chyba tyle, więc możesz mnie dopisać do '' za ''

Riki proszę nie spinaj się tak o byle co, oni chcą (z tego co zrozumiałem) tylko abyś uzasadnił swój głos jakimś sensownym argumentem tak samo jak w sprawie o Rudym i Henryku. :) Dużo ludzi nie zgadza się z yBananem ale to nie powód, aby robić sobie wrogów.
Edytowane przez Michaello dnia 19-01-2012 14:11:46
 
http://www.lf2.lt.pl
Rybkon
@Riki
Louis skacze wyżej od pozostałych postaci, więc wiesz...
Tak, atak z wyskoku u innych jest mniej praktyczny niż u Deep'a. Deep skacze, robi atak zaraz po wyskoku i trafia. U innych, z tego co pamiętam to niemożliwe. Mogą zadać obrażenia jedynie już wyżej w powietrzu, no albo kiedy już spadają.

Bardzo ciekawa koncepcja z tym ograniczeniem Deep'a i muszę przyznać, że po części się z nią zgodzę. Kiedy zaczynałem grać online i przeczytałem regulamin, nie mogłem uwierzyć, że D>J Deep'a nie jest ograniczone, tak jak np. DP Davisa lub TD Woody'ego.
Pierwszy problem może nie jest jakiś szczególnie poważny. Właściwie tak może robić każda postać ;)
Z drugim problemem który poruszyłeś, spotkałem się jedynie w walce z moim bratem, który (och, jak dobrze!) nie prezentował się ze swoją grą na scenie LF2. Ale, być może nie jest konieczne wprowadzenie takowego ograniczenia?
Trzeci punkt- jak najbardziej za.
Co do czwartego, w sumie też mogę się zgodzić.
To tyle, mości Bananie i inni zacni użytkownicy.
 
Deiv
ybnn napisał/a:
CZERPALIBYŚMY WIĘKSZĄ PRZYJEMNOŚÄ†, O TO CHODZI !


Wyróżniłeś to w jakiś sposób, więc myślę, że o to głownie Ci chodzi, żeby gra sprawiała każdemu przyjemność.

„”Wkurwia mnie jak ktoś gra johnem, bo się może uleczać, to jest jak picie mleka, które jest zakazane.””
„” Wkurwia mnie jak ktoś gra deepem, bo może mnie podrzucić mieczem w górę praktycznie za każdym razem jak próbuję zacząć walkę z nim wręcz.””
„” Wkurwia mnie jak ktoś gra henrym, bo może użyć fletu i wtedy nie mam nawet jak się obronić, a tracę stosunkowo dużo hp.””
„” Wkurwia mnie jak ktoś gra rudolfem, bo gdy ma mało many może spamować co chwilę wyrzucaniem wielu gwiazdek na raz i trudno mi do niego podejść.””
„” Wkurwia mnie jak ktoś gra louisem, bo ma zbroję i trzeba go dłużej bić niż inne postacie, żeby doprowadzić do stanu kibotania.””
„” Wkurwia mnie jak ktoś gra firenem, bo może cały czas spamować podpalaniem podłogi i często się na to nadziewam.””
„” Wkurwia mnie jak ktoś gra freezem, bo ma lodowy miecz, żadna inna postać nie ma skilla przez który może uzyskać przedmiot dodatkowy.””
„” Wkurwia mnie jak ktoś gra dennisem, bo często zamiast walczyć wręcz używa ciągle kręciołka””
„” Wkurwia mnie jak ktoś gra woodym, bo ma teleportację i gdy już jestem o krok od uderzenia go, to może uciec.””
„” Wkurwia mnie jak ktoś gra davisem, bo może spamować kulki, które lecą z dużą szybkością i sobie nie radzę.””

To nie moje powody, tylko tak pisane na szybkiego. To jest tylko po JEDNYM z powodów dla każdej postaci, które przeciętny gracz LF2 na polskiej scenie MOŻE przedstawić jako powody, dla którego gra nie jest dla niego przyjemna. A może ich być dla każdej postaci SETKI! Z takich małych powodów mogą się robić jeszcze większe WĄTPLIWOŚCI takie jak np. w stosunku do deepa przedstawiłeś, które będą prowadziły do OGRANICZENIA KAŻDEJ POSTACI, a w końcu w efekcie to ZAKAZANIA nimi grać w Polsce. Jeśli nikt nie jest zadowolony, to wycofajmy może wszystkie postacie, bo dla nikogo nie będzie gra przyjemna. Zostawmy template; oczywiście zakładając przy tym, że każdemu się podoba jego „wygląd”. Ten temat jest jak rzeka, powodów, wątpliwości może być tysiące na temat każdej postaci. Nigdy nikt nie będzie zadowolony.
Edytowane przez Deiv dnia 19-01-2012 14:14:33
 
Gad
John - Przecież jest ograniczone leczenie.
Deep - Chcemy ograniczyć
Henry - Sonata powinna być ograniczona do jednej pełnej, w ogóle chcecie go wywalić.
Rudolf - Chcecie go wywalić, gdzie problem?
Louis - Popieram, wywalić.
Firen - Ograniczyć spamowanie podpalaniem podłogi.
Freeze - Ograniczyć tworzenie miecza do jednego na rundę.
Dennis - Przecież jest ograniczenie na kręciołek.
Woody - Teleportacja bardzo długo się 'castuje', jak można mu tego nie przerwać? nie ogarniam
Davis - Ograniczyć kulki.

To moje kontrargumenty.
Edytowane przez Gad dnia 19-01-2012 14:19:54
 
Deiv
:D A to są tylko przykładowe, w ogóle nie przemyślane, i tyle już gadania o tym mogłoby być... A ile różnych zdań, różnych osób? Nigdy by nie było zgody. Do każdej postaci można setki takich, bardziej przemyślanych, dlaczego, akurat ją ograniczyć bardziej niż inne postacie lub zakazać nią grać.
Edytowane przez Deiv dnia 19-01-2012 14:21:54
 
Riki
@Gad może ciebie ograniczymy?

Debilny, niepotrzebny post. Przykro mi, ale warn.
Edytowane przez Mefju dnia 19-01-2012 18:59:56
 
ybnn
Małe sprostowanie - John się nie ulecza, tylko przyspiesza regeneracje życia, a teraz argument Darka : ja tylko napisałem, mogli się nie zgodzić, a większość, która się tu wypowiada mnie popiera więc ? 'Wznieśmy' deepowi ataki.
 
Capricorn
Zgadzam się z większością, że należy ograniczyć. Ta postać jest po prostu za mocna by grać bez ograniczeń. Do 2 i 4 się zgadzam. Niektórzy, gdy mają mało hp ciągle używają DvA co nie pozwala się praktycznie wogóle zbliżyć, a większość comb które człowiek stara się wtedy wykonać zostaje zniszczone. Szarże można by dać 4x bo niektórzy to porównują do TD.
 
Deiv
Goić się, leczyć, uzdrawiać, przyspieszyć regenerację życia, wiadomo o co chodzi :) Nic prostować nie trzeba wg mnie, dla większości ludzi jest to po prostu 'leczenie' i tak się przyjęło. Nie tylko na polskiej scenie LF2.
Edytowane przez Deiv dnia 19-01-2012 14:28:48
 
Capricorn
O lol w czasie gdy napisałem w spokoju post, wy zdążyliście napisać ich 5 ^^. Gad, lodowych mieczy Freeze musi być co najmiej 2-3 na rundę bo mają mała wytrzymałość ;)
 
ybnn
Deiv - fakt, ale nie można tego porównywać do picia mleka.
Capricorn - wpisać do 'za' ?
Edytowane przez ybnn dnia 19-01-2012 14:35:09
 
Riki
Tak, ale zamraża gościa i nie da się nic zrobić.
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018