Postacie wybierane w OPC#12 - ograniczenia?
|
Verleo |
Dodany dnia 05-02-2017 12:54:38
|
Admin
Postów: 507
Data rejestracji: 09-04-2015
|
Nie chciałem już tu się odzywać, ale czytam tu takie pierdoły że muszę.
E tam davisa bardzo trudno ogarnąć.
Co k*%#a? DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ale się uśmiałem.
Co do Rudolfa i Henrego to powiem tylko tyle, że już dość długo są dozwoleni a bardzo mało osób nimi gra, jeszcze mniej potrafi nimi grać. Nie zauważyłem żeby ktokolwiek nagle stał się TOP1 graczem bo nimi gra, nie zauważyłem też zażaleń na grę PP tymi postaciami. Czytając ten temat można raczej wywnioskować, że bardziej się biega jednak za postaciami które nie strzelają. Więc może zabrońmy tych nie strzelających, bo przecież gra nie polega na ganianiu za przeciwnikiem. Kappa.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
|
|
|
|
Walsemore |
Dodany dnia 06-02-2017 21:04:21
|
Level 7
Postów: 449
Data rejestracji: 18-05-2007
|
Ja byłbym nawet za pozwoleniem na zmianę Rudolfa - więcej tolerancji dla osób transpłciowych.
Ja tam nie mogę pogodzić się z przewagą Woody'ego, o, drogie kolesiarze.
Freeze bez miecza jest jak Freeze z mieczem, tylko że bez miecza.
|
|
|
|
As098 |
Dodany dnia 06-02-2017 21:21:36
|
Level 7
Postów: 427
Data rejestracji: 09-11-2014
|
Moim zdaniem najlepsza propozycja to zakaz gry więcej niż raz jedną postacią w meczu 5walkowym i zakaz gry gry więcej niż 2 razy jedną postacią w meczu 7walkowym. Myślę, że to zminimalizowałoby trochę tę monotonię panującą w tej materii.
Wals możesz takie OPC zrobić ale musisz wyłożyć kasę. Inaczej nikt nie posłucha. |
|
|
|
Shade |
Dodany dnia 07-02-2017 18:31:11
|
Redaktor
Postów: 789
Data rejestracji: 07-10-2014
|
Jeśli chodzi o przemianę Rudolfem, to byłoby to totalne nieporozumienie. Bierzesz sobie Rudolfa i masz przewagę na dystans, a naciskając 3 przyciski masz takie same szanse w zwarciu, co rywal. Więc z automatu masz lepszą pozycję.
Ewentualnie jakby po transformacji Rudolf tracił jakiś główny atak, np. przemieniając się w Davisa tracił Dragon Punch i dostał ograniczenie możliwości przemiany/odmiany to w sumie urozmaiciłoby to rozgrywkę i na coś takiego jestem w stanie się zgodzić, bo aktualnie gra Rudolfem to same gwiazdki i katany, co po jakimś czasie staje się nudne. |
|
|
|
Alladyn |
Dodany dnia 07-02-2017 19:25:36
|
Moderator
Postów: 511
Data rejestracji: 27-07-2015
|
Shade napisał(a):
bo aktualnie gra Rudolfem to same gwiazdki i katany, co po jakimÅ› czasie staje siÄ™ nudne.
Deep ma sam miecz, John ma samą pałkę a Rudolf ma katany, noże i shurikeny ? Widzisz jaka różnorodność ?
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
|
|
|
|
Shade |
Dodany dnia 07-02-2017 19:50:29
|
Redaktor
Postów: 789
Data rejestracji: 07-10-2014
|
Te postaci mają jeszcze po 4-5 różnorodnych czarów, których mogą użyć w różny sposób, a Rudolf potrafi... rzucać gwiazdki na 2 sposoby, skoczyć z kataną i... wyskoczyć z kataną Oczywiście ma jeszcze znikanie i klony, ale przez ograniczenie i czas wykonywania bardzo rzadko są używane.
Do tego zmierzam, że aktualnie walki z Rudolfem, szczególnie te długie, bywają dość monotonne (mimo, że dynamiczne).
Edytowane przez Shade dnia 07-02-2017 20:01:23
|
|
|