Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Regulamin LF PC - zmiany, opinie, poprawki, niedociągnięcia #2
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Scena LF2 » Zasady gry LF PC
 Drukuj temat
Regulamin LF PC - zmiany, opinie, poprawki, niedociągnięcia #2
Dark SoR
1. Należy zdefiniować PP !

2.Obowiązkowe Repy do każdej pucharowej walki ! brak repów z walki oznacza niezaliczenie walki i podwójne w/o dla obu graczy co do definicji zostawiam to wam

3. Należy zdefiniować SPAM !

4. Danken zaproponował HOSTOWANIE walk które są na lagach ! jeżeli warunki gry to klatkowanie to walka nie ma sensu i zostaje 0-0 ... 3 sloty na looby żeby admin widział co się dzieje że jest lipa a nie tempo ... looba stawia osoba która ma najlepsze włączę.
 
Com
Co do 1, 2 i 3 punktu to się zgadzam, ale 4 to według mnie kompletna głupota. Po co tak bardzo to komplikować? Nie łatwiej jest nauczyć się grać na lagach?
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Alladyn
To z repkami niektórych walk jeśli obaj gracze uważają że wynik jest ok i nie ma spięć to w walkach gupowych których i tak nikt nie ogląda to czasami nie ma sensu wstawiać.
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Verleo
BiYoRi, gra na lagach to jedno, ale jakie szanse ma mieć na lagach przykładowy Dark, który rzadko kiedy gra na lagach przeciw takiemu Koczkowi który prawie zawsze gra na lagach. Siłą rzeczy Koczko ZAWSZE będzie grał na lagach lepiej niż Dark. I prawdopodobnie lepiej niż każdy z nas.

Apczu, a nóż akurat ktoś będzie chciał obejrzeć. Może akurat nie musi się to równać z unieważnieniem walki, ale przynajmniej jeden z graczy powinien mieć repki całej walki (zdecydowanie łatwiej jest je po prostu wrzucić razem z wynikiem niż pilnować żeby się nie zgubiły) gdyby ktoś chciał obejrzeć. Najlepiej byłoby wrzucać repki tak jak proponuje Dark, a kategorycznie zabronione powinno być niszczenie repków.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Com
Verleo, Może i masz rację. Koczko będzie grał lepiej na lagach, ale teraz zastanów się dlaczego. Koczko przyzwyczaił się do lagów, nauczył na nich grać, a Dark najzwyczajniej w świecie woli narzekać na to, że ktoś ma lagi zamiast trochę na nich pograć i się nauczyć.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Zakuba
1. Jak chcesz je zdefiniować? "Unikanie walki przez więcej niż 30 sekund jest zabronione."? Temat był już kilka razy przerabiany i zostało stwierdzone, że nie da się dokładnie opisać, czym jest PP. Ale jeśli masz jakiś pomysł, chętnie Cię wysłuchamy :)

2. Nie widzę takiej potrzeby. Repy przydają się tylko w sytuacjach spornych, a i tak zazwyczaj jedna ze stron je posiada w takowych momentach. Jeżeli ktoś chce z nich zrobić większy użytek, to po prostu o nie prosi w odpowiednim momencie i nie ma z tym większych problemów. Wprowadzenie obowiązkowego ich wstawiania przysporzy graczom niepotrzebnego stresu, bo zapomnieli włączyć nagrywanie, bo jeden myślał, że drugi je ma i na odwrót. Nie nie nie.

3. "2.5. Spam (spamowanie, czyli nadużywanie jednego typu ataku specjalnego w niewielkich odstępach czasu), wykraczające grubo ponad normę jest zabronione." - Co tu więcej definiować?

4. To nie ma sensu, gdyż jeśli walka zostanie 0-0, to jak rozstrzygnąć, kto wygrał? Takie rozwiązanie może być użyteczne w fazach grupowych, ale co z ćwierćfinałem/półfinałem/finałem? Poza tym gra i tak będzie chodzić tempem osoby, która ma najmniej przystępne warunki do gry (bo lagi to nie jest kwesta łącza).
Hey there, hater...
Hey there, hater!
 
http://lf2.tnb.pl
Son Koczko
Kto wam takich bzdur naopowiadał, że umiem grać na lagach i że się do nich przyzwyczaiłem. Gdyby nie lagi to tak bym zasuwał po planszy, to taki Pub by nie wiedział co się dzieje.
Argggh motherfuckers!
 
Com
3. "2.5. Spam (spamowanie, czyli nadużywanie jednego typu ataku specjalnego w niewielkich odstępach czasu), wykraczające grubo ponad normę jest zabronione." - Co tu więcej definiować?

Być może zdefiniować tą normę? Bo dla takiego Grzanego normą może być napierdalanie z sopli jakichś lodowych zamków, a dla takiego Puba norma to sople co 30 sekund.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Verleo
to po prostu o nie prosi w odpowiednim momencie i nie ma z tym większych problemów


No właśnie. Prosi o nie. A żeby je otrzymał to muszą być nagrane. A nie zniszczone przez np. f4. I Wątpię żeby komukolwiek się chciało trzymac wszystkie repki ładnie uporzadkowane. Napiszę np. do Fiola że bardzo by mi się przydał repek z tego jak grał rok temu MoC w grupie z kimś tam. Wątpię żeby jeszcze tego repka miał. Albo jak zapytać Caesara o jego repki? Jak skoro jest nieaktywny? Chyba że lepiej napisać przykładowo bezpośrednio do Koczka 'No, cześć, podeślij mi parę swoich repków, bo chcę rozpracować Twoją strategię i Cię pokonać' Wątpię, że by wypaliło. To tylko kilka przykładów tego jak repki wrzucane na stronę mogą pomóc.

Co do tego PP to się uparliście dziko na te odliczanie sekund. Nie lepiej spróbować zdefiniować tego na zasadzie 'gracz ciągle ucieka nie wykonując ataków z dystansu ani nie podejmując żadnych ataków regeneruje swoje HP nie pozwalając się przeciwnikowi do niego zbliżyć'

Co do punktu 3 to można określić coś na zasadzie 'mając mało HP (szybka regeneracja many) przeciwnik używa prawie bez przerwy najlepszych ataków specjalnych np. tornado freeza, czekając aż przeciwnik sam się na nie nadzieje.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
PlackozordxRecoome
Co do repków, powinna to być kwestia organizatora jakiegoś konkretnego turnieju, jeżeli on uzna walkę za nieważna z powodu braku repkow to spoko, jego turniej, jego regulamin. Nie można czegoś od tak nakazywac wszystkim.
 
Shade
@Verleo, definicja PP, którą podałeś to jeden z elementów gry Darka i paru innych osób. Moim zdaniem jeśli ktoś nie robi tego naprawdę długo to nie jest to PP.

@Grzancio, dokładnie xD

@Dark, mądrze prawi polać mu!
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Verleo
Pub, nikt mi nie wmówi że Dark gra z założeniem taktycznym 'uciec od przeciwnika, żeby on mnie nie udeżył bez względu na to czy ja mu coś zrobię czy nie.' Dark zastawia pułapki, jak to sam z resztą określił. I tę skromną różnicę bardzo widać w stylu gry.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Shade
Dark też "regeneruje" sobie hp, mówił o tym nieraz.
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Verleo
Ale nie robi tego kosztem jakiejkolwiek walki tak jak ja to napisałem. Dark regeneruje sobie HP bijąc Cię.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Dark SoR
BiYoRi - Ja mam w chu*u grę na lagach ! zero przyjemności tylko wkurwianie się poza tym lagi nie weryfikują niczego co się potrafi wiesz czemu Grzany ! bo nie ma tam żadnego elementu zaskoczenia pojmij to wkońcu że to jest toporna gra gdzie los decyduje o wygranej a nie SKILL !

Verleo & Pub - Sztuka regeneracji HP bez wykroczenia poza regulamin to rzecz którą opanowałem znajdując właśnie lukę w tym starym regulaminie, nikt nie ma jak mi tego udowodnić gdyż jestem cały czas przy tobie w walce a moja regeneracja polega na tym że odskakuje wtedy gry ma być zwarcie i ktoś myśli że szukam innej pozycji do przeprowadzenia ataku.
 
Com
Ja mam w chu*u grę na lagach ! zero przyjemności tylko wkurwianie się

Spoko. Jest jedno proste wyjście. Jeśli cie to denerwuje to nie graj.

lagi nie weryfikują niczego co się potrafi wiesz czemu Grzany ! bo nie ma tam żadnego elementu zaskoczenia

Element zaskoczenia może być zawsze, nawet na lagach. Lagi to po prostu zwykła gra, tylko wolniejsza, co oznacza, że nie ma powodu dla którego miała by nie "Weryfikować niczego co się potrafi".

to jest toporna gra gdzie los decyduje o wygranej a nie SKILL !


To prawda, czasami zdarzają się lagi przy momentach gdzie masz już wykończyć przeciwnika, ale nie jest tak zawsze. Nawet mogę powiedzieć, że rzadko się z tym spotykam. Poza tym jeśli masz umiejętności gry na lagach (Skill), to los nie jest tak bardzo ważny.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Dark SoR
Grzany ale pan pierdoły wypisujesz ...

1. Jak masz wprowadzić w życie element zaskoczenia skoro każdy twój ruch jest przewidywalny, przykładowo robisz z skok z pałką aby rzucić nią w rywala to w 99 % twój przeciwnik to zablokuje no chyba że lag spowoduje że oberwie jakimś cudem. Żadna kiwka ci nie wyjdzie bo jesteś za wolny na lagach aby zrobić to dostatecznie dynamicznie i skutecznie, twój rywal połapie się o co chodzi bardzo szybko dostaniesz contrę, ostatnio miałem mecz z BLQ na lagach potężnych i męczyłem się niemiłosiernie w jedynej rundzie leciały kur*y do monitora bo jak by było normalne tempo to skoczył bym ten mecz 3 raz już a tak to się pierdo*e bo jakieś lag powoduje że nie mogę zrobić czegoś jak chce !

2. Lagi to nie jest zwykła gra ! to jest iluzja prawdziwej walki która nie ma nic wspólnego z LF2 i nazywanie gry na takim tempie meczem powinno być zakazane i karane banowaniem ludzi którzy bronią tak bezsensowne walki :)

3. Ja ci gwarantuje obrońco lagów że kiedyś przepierdo*isz jakiś ważny mecz przez warunki i przypomnisz sobie moje słowa po czym stwierdzisz "Dark miał Racje"

4. Nie będę się uczył obrzydzania sobie gry, żeby toporzyć mecze po 3-2 i podniecać się na forum że niby wygrałem walkę ... Fetysz Flegmatyków a.k.a gra na lagach.
Edytowane przez Dark SoR dnia 27-09-2015 00:08:32
 
Com
Jak masz wprowadzić w życie element zaskoczenia skoro każdy twój ruch jest przewidywalny, przykładowo robisz z skok z pałką aby rzucić nią w rywala to w 99 %

Skoro coś takiego jest przewidywalne na lagach, to może lepiej tylko udawać, że rzucasz, a potem zdashować przeciwnika kiedy wciśnie obronę? To już będzie trudniejsze do przewidzenia nawet na lagach. Jest naprawdę wiele sposobów na zaskoczenie przeciwnika na lagach, trzeba po prostu myśleć.


Lagi to nie jest zwykła gra ! to jest iluzja prawdziwej walki która nie ma nic wspólnego z LF2 i nazywanie gry na takim tempie meczem powinno być zakazane i karane banowaniem ludzi którzy bronią tak bezsensowne walki :)


Nie, to ty tak uważasz. Lagi to rzecz normalna, którą trzeba zaakceptować nawet jeśli jej nie lubisz. Gry na lagach różnią się jedynie tym, że są wolniejsze, reszty można się nauczyć, dzięki czemu gra wygląda jak normalna.


Ja ci gwarantuje obrońco lagów że kiedyś przepierdo*isz jakiś ważny mecz przez warunki i przypomnisz sobie moje słowa po czym stwierdzisz "Dark miał Racje"


Teoretycznie, to ja w większości sytuacji mam duże lagi i jakoś dotąd narzekałem na nie jeden raz, kiedy z kimś grałem do czegoś (Nie pamietam już), bo lagi były takie, że żeby mieć sekundę gry, trzeba było czekać 30 (Dosłownie)
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
PlackozordxRecoome
BiYoRi napisał(a):

Jak masz wprowadzić w życie element zaskoczenia skoro każdy twój ruch jest przewidywalny, przykładowo robisz z skok z pałką aby rzucić nią w rywala to w 99 %

Skoro coś takiego jest przewidywalne na lagach, to może lepiej tylko udawać, że rzucasz, a potem zdashować przeciwnika kiedy wciśnie obronę? To już będzie trudniejsze do przewidzenia nawet na lagach. Jest naprawdę wiele sposobów na zaskoczenie przeciwnika na lagach, trzeba po prostu myśleć.

Nie wiem jak Ty chcesz dashować z piłką, aha no i jak udawać, że rzucasz? Postać robi zamach, ale piłeczka zostaje? xDDD Pozbycie się piłki wymaga trochę czasu, a później wykonanie dasha jeszcze więcej, pamiętaj, że twój przeciwnik nie stoi jak kołek. Osoby, które polegają na swoim szybkim czasie reakcji(czyli chcą "zaskakiwać" przeciwnika) mają chujnie w grach na lagach, bo ich największy atut w tej chwili przestaje mieć znaczenie, bo przeciwnik ma w chuj czasu na reakcję. Troszeczkę pomyśl zanim coś napiszesz.



Dark ma rację jeżeli chodzi o grę na lagach, szczególnie jeżeli jego styl gry ich nie przewiduje. Jednak to chyba nie jest temat do dyskusji na temat gry na lagach. Jeżeli chodzi o przesuwanie walk z powodu właśnie lagów to powinno zależeć od - UWAGA ZNOWU - organizatora turnieju. To właśnie on powinien zdecydować czy walka jest na tyle ważna, żeby przesuwać dla niej termin. Sorry, ale dla walki grupowej typu - Plackozord vs jakiś inny lamus nie warto przesuwać terminu i kazać innym graczom czekać, jeżeli ten punkt byłby w regulaminie, to każdy gracz by się tego domagał i miałby do tego prawo(niby można sprecyzować ten punkt, ale po co go w ogóle robić, jeżeli to i tak będzie decydował organizator turnieju).
 
Verleo
Zdecydowanie popieram wypowiedź Darka. Sam widzę, że jest mi dużo łatwiej grać na lagach, bo nie da się wtedy zaskoczyć, nawet jeśli gra porusza się o drobinę wolniej to już jest łatwiej - więcej czasu na reakcję. W większości przypadków gry na lagach zawsze zdążysz zablokować dasha którego nie zablokowałbyś bez lagów bo najzywczajniej w świecie zanim byś nacisął obronę to już byś miał pięść/miecz/pałkę przeciwnika już na ryju. I mimo, że na lagach gra mi się łatwiej to też wolę tę grę bez. Bo Dark ma słuszność mówiąc że gra na lagach mniej weryfikuje umiejętności a często właśnie wynik zależy od losu.

Verleo & Pub - Sztuka regeneracji HP bez wykroczenia poza regulamin to rzecz którą opanowałem znajdując właśnie lukę w tym starym regulaminie, nikt nie ma jak mi tego udowodnić gdyż jestem cały czas przy tobie w walce a moja regeneracja polega na tym że odskakuje wtedy gry ma być zwarcie i ktoś myśli że szukam innej pozycji do przeprowadzenia ataku.


Właśnie o tym mówię. I właśnie to tłumaczę Pubowi, choć trochę nieudolnie, bo nie jestem dobry w tłumaczeniu komukolwiek czegokolwiek. xD Chodzi o to że regenerując HP jesteś przy przeciwniku, i mimo że wszystko jest pod Twoją kontrolą to gdybyś się pomylił to przeciwnik może Cię skutecznie zaatakować. I wg mnie to ma niewiele wspólnego z PP. PP dla mnie to odskakiwanie cały czas. Tworzenie pozorów walki to już styl gry który daje możliwość uderzenia przeciwnika. Pewna osoba z którą grałem używała perfidnego PP w którym odskakiwała czekała aż podejdę i nadzieję się na wybuch firena po czym uciekała tak długo aż znowu nie nazbierała na wybuch i tak w kółko. Różnica jest chyba znaczna, prawda?
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018