Cześć wszystkim!
Mamy dziś przyjemność zaprezentować wam wczesną wersję mapy Clan Wars. Prawdą jest, że mapa nie wygląda powalająco pięknie, ale wystarczająco się namęczyliśmy nad jej funkcjonalnością. Najważniejsze jednak, że po wielu latach ktoś jednak postanowił zająć się tym legendarnym projektem, który do tej pory przypominał bardziej marzenia które nigdy nie zostaną zrealizowane.
Naszą mapę wstępnie umieściliśmy w realiach Europy z roku 1938. Niestety w trakcie tworzenia okazało się, że na nasze potrzeby musimy zmienić nieco granice państw oraz stworzyć parę nieistniejących państw. Mimo to, myślę, że nie jest to szczególny problem, zwłaszcza, że głównym założeniem mapy jest to, aby była grywalna. Wierzymy, że mapa wam się spodoba, co zmotywuje nas także do udoskonalenia jej w przyszłości.
~Biyori & Verleo
MAPA CW
ZAPISY
Regulamin Mapy Wojen Klanowych LF2
Mapa Wojen Klanowych:
1. Rozgrywki działają na zasadzie walk między klanami o terytoria na wirtualnej mapie.
2. Mapa jest restartowana co rok, każdy restart rozpoczyna następną edycję Mapy Wojen Klanowych.
3. Każdą edycję Mapy Wojen Klanowych poprzedzają zapisy.
- Klan, który zamierza wziąć udział w rozgrywkach powinien posiadać co najmniej 3 aktywnych członków. Nie ma limitu co do maksymalnej ilości graczy dla klanu.
- Jeżeli klan nie posiada 3 członków to dopuszczalne jest rozgrywanie klanówek w 1 lub 2 osoby. Niedopuszczalne jednak jest by klan posiadający 3 osoby w składzie wystawił ich mniej do klanówki.
- Aby wziąć udział, lider danej drużyny musi zapisać ją w odpowiednim temacie na forum strony lf2.pl.
- Klan zapisując się, automatycznie akceptuje Regulamin Mapy terytorialnej Wojen Klanowych LF2.
- W trakcie trwania edycji rozgrywek można wpisać swój klan, gdyby nie zrobiło się tego wcześniej, lub w przypadku powstania nowego klanu.
- Każdy miesiąc opóźnienia w zapisach jest równoznaczny z rozpoczęciem rozgrywek posiadając teren mniej.
4. Na początku każdej edycji, każdy klan, który wyraził chęć gry w zapisach otrzymuje taką samą ilość terenów (12) wraz ze stolicą. Od tego momentu klany mogą toczyć ze sobą wojny.
5. Stolica jest terenem Który można podbić tylko i wyłącznie wtedy, gdy klan nie będzie posiadał już żadnych innych terenów.
6. Na mapie znajdują się także tereny morskie o które nie rozgrywa się Wojen Klanowych, ale można zdobyć dominację na danym terenie.
7. Istnieją również znajdujące się na mapie tereny neutralne których podbijać nie można. Są one potencjalnym terenem dla klanów które dopiszą się w trakcie rozgrywek.
8. W przypadku gdy klan w trakcie rozgrywek przejdzie w stan nieaktywny przynajmniej na miesiąc to postęp klanu zostanie anulowany, a jego tereny staną się neutralne.
Zasady wojen klanowych:
1. Każda potyczka toczy się między dwoma klanami, gdzie jeden atakuje, a drugi się broni, o wybrane, pojedyncze terytorium, należące do klanu broniącego się.
2. Każda klanówka toczy się na systemie 3 na 3 graczy, każdy mecz po 5 walk na zasadach LFPC.
3. Atakować można jedynie te tereny, które graniczą z terytorium danego klanu.
4. Jakiekolwiek działania wojenne powinien podejmować lider klanu, jednak w razie jego nieobecności może to zrobić wice-lider lub inny członek klanu.
5. Klan może prowadzić maksymalnie 3 klanówki jednocześnie.
6. Na każdą klanówkę przypadają dwa tygodnie na rozgrywanie walk, chyba, że obaj liderzy klanów zgodzą się na przedłużenie terminu.
7. Jeśli jeden klan chce podbić terytorium innego, lider tego klanu musi wyzwać na pojedynek przeciwny klan w odpowiednim temacie.
- Osoba wyzywająca ustala w swoim poście szczegóły potyczki, a więc: który klan chce wyzwać oraz o jakie terytorium chce toczyć bitwę (numer sektoru).
- Klan wyzywany na pojedynek ma 4 dni na odpowiedź, może przyjąć wyzwanie lub je odrzucić.
- Jeżeli po upływie 4 dni od rzucenia wyzwania, klan wyzywany nie odpowie, automatycznie traci dany teren
- Jeśli wyzywany klan odrzuci wyzwanie, automatycznie traci dany region, chyba, że uzasadni to poważnym powodem, jak niekompletny skład (mniejszy niż 3 osoby) i w takim przypadku klan musi udowodnić, że dane osoby nie mogą grać. W kontrowersyjnej sytuacji o losie terytorium decydują organizatorzy.
- Jeśli klan przyjmie wyzwanie, liderzy obu klanów ustalają między sobą na gg lub pw, którzy gracze zagrają w klanówce. Potem przynajmniej jedna z drużyn zakłada temat o CW na swojej stronie klanowej. Po upływie terminu na rozgrywanie lub rozegraniu wszystkich walk wygrywa klan z większą ilością punktów.
- Jeżeli klanówkę wygra drużyna atakująca, przejmuje teren.
- Jeżeli klanówka zostanie wygrana przez klan broniący się lub dojdzie do remisu, teren zostaje w ich posiadaniu.
8. Nie można atakować dwa razy z rzędu tego samego klanu.
- Zasada nie obowiązuje jeżeli klan sąsiaduje tylko z jednym klanem (lub więcej, jeśli jakieś klany graniczą z nim tylko poprzez stolice).
Walki o Dominację Morską:
1.Walki te w ogólnym rozumieniu nie są klanówkami z dwóch powodów: po pierwsze odbywają się na innych zasadach; po drugie ilość zdominowanych terenów morskich nie ma żadnego wpływu na klasyfikację końcową.
2. Dominować można tylko tereny morskie przyległe do terenów lądowych należących do klanu lub przyległe do zdominowanych już terenów morskich.
3. Tereny morskie można dominować w celu umożliwienia ataku na teren klanu drogą morską, np. w przypadku gdy klan nie ma dostępu do danego terenu drogą lądową. Zdobywając dominację nad terenem morskim można także umożliwić zdobycie kolejnego terenu morskiego graniczącego z poprzednim.
4. Aby zdominować teren morski należy zgłosić to w odpowiednim temacie na lf2.pl i odczekać 24 godziny. Po tym czasie teren morski zostaje zdominowany, chyba że inny klan zgłosi sprzeciw.
5. Sprzeciw może zgłosić tylko ten klan który również terytorialnie przylega do danego terenu morskiego lub zdominował inny teren morski przylegający do tego terenu.
6. W przypadku zgłoszenia sprzeciwu przez inny klan należy stoczyć walkę o Dominację Morską.
7. Walki o dominację na morzu rozgrywa się na następujących zasadach:
- Klany wystawiają przeciwko sobie po 3 graczy (lub mniej, jeżeli klan nie ma wystarczająco dużo członków) którzy zagrają po 3 walki z każdym przeciwnikiem.
- Zasady walk LFPC
- Każdy gracz musi wybrać postać losowo (random)
Nagrody:
Klan, który będzie posiadał najwięcej terytoriów w danym miesiącu otrzyma nagrodę w postaci punktów do LFPC Rank oraz Rankingu Polskich Klanów.
Klan, który osiągnie najlepsze wyniki w ciągu całego roku otrzyma dodatkowe punkty do wyżej wymienionych rankingu, a także nagrodę specjalną.
Organizacja:
1. W kwestiach spornych lub niejasnych decyduje organizator lub osoba przez niego wyznaczona.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany lub edycji w punktach regulaminu w każdej chwili.
3. W razie jakiejkolwiek nowości lub zmiany w regulaminie organizator ma obowiązek poinformowania o tym użytkowników.
4. W przypadku gdy klan graniczy tylko z terenami neutralnymi, dopuszcza się możliwość podbicia tych terenów. W tej sytuacji terenów neutralnych bronić będzie skład do którego 3 inne klany wystawią po jednym członku.
5. Terenów neutralnych bronią 3 klany które znajdują się najbliżej danego terenu neutralnego. Dopuszcza się też możliwość obrony terenu przez inne klany, jednak taka sytuacja musi zostać zatwierdzona przez zgromadzenia CLów.
6. Zgromadzenia CLów to zebranie przywódców klanów podczas którego omawia się dany problem bądź sytuację sporną, a następnie głosuje się jak należy rozwiązać problem.
|