skok z miejsca
|
Sbagers |
Dodany dnia 06-11-2011 10:55:03
|
Level 4
Postów: 143
Data rejestracji: 26-12-2008
|
pytanie do wszystkich prosów: jak zrobić tzw skok z miejsca bez rozbiegu? czy jest to po prostu baaaardzo szybkie wciśnięcię 2 razy klawisza biegu i skok, czy jest na to jakiś trick, którego nie znam. kiedyś o tym czytałem, ale nie pamiętam gdzie.
|
|
|
|
Caesar |
Dodany dnia 06-11-2011 10:58:21
|
Level 7
Postów: 453
Data rejestracji: 09-07-2007
|
Bardzo szybkie wciśnięcie + dopasowanie tego wciśnięcia do tempa gry. Nic więcej. Wciskasz kierunek dwa razy i praktycznie skok razem z atakiem.
"I know you wanna see me follow but it's better to lead."
|
|
|
|
bleeq |
Dodany dnia 06-11-2011 10:59:43
|
Admin
Postów: 1350
Data rejestracji: 17-01-2009
|
yBnn wie jak to robić. coś tam mówił, że w 2 sekundzie trzeba bok wcisnąć.... no jego musisz zapytać. =P |
|
|
|
Caesar |
Dodany dnia 06-11-2011 11:05:19
|
Level 7
Postów: 453
Data rejestracji: 09-07-2007
|
AAa, znaczy chodzi Ci o run buga?
Cytując yBanana, z naszego wspaniałego forum IH
Running bug :
Running bug polega na wyrzuceniu przeciwnika po trzymaniu i wyskoku teoretycznie z miejsca, tak aby trafić przeciwnika
dashem zanim ten upadnie. Jak większość ataków w LFie ma to swoje wady jaki i zalety, a mianowicie :
PLUSY :
+ Gdy dobrze opanujemy running buga możemy po wyrzuceniu biec wciskając strzałkę w prawo tylko raz
+ Bez użycia many możemy w ten sposób zabrać przeciwnikowi 130 hp zaskakującym atakiem
+ Jest to bardzo efektowne i fajnie wyglÄ…da
MINUSY :
- Sami tracimy przy tym 30 hp
- 50% szans powodzenia - wszystko zależy od tego czy przeciwnik wstanie
- Minimalny lag i nie wyjdzie nam to na 99%
Wykonanie jest dość łatwe - wbrew pozorom, a mianowicie wystarczy złapać przeciwnika, i w trzeciej klatce po wyrzuceniu go
wcisnąć strzałkę do przodu. Tak wiem, wydaje się trudne - 3 klatka po wyrzuceniu ? Kto jest w stanie wyłapać trzecią klatkę
?! Wszystko to kwestia treningu - polecam na początku pobrać Little Fighter 1.9(c) oraz program FPS Changer i zmienić
prędkość gry. Gdy zacznie nam wychodzić na wolniejszym tempie powoli zwiększajmy je, aż ustawimy normalne tempo gry.
Nie zniechęcajcie się jeśli nie będzie wam wychodzić, to wszystko kwestia czasu i chęci.
UWAGA : Podczas treningu nie naciskajcie po wyrzucie kogoś strzałki kilka razy, wystarczy raz - a później skok i atak.
Innymi słowy: uderzasz przeciwnika, aż będzie się kiwał, wciskasz strzałkę by w niego wejść i potem wyrzucasz go klikając strzałkę i atak i po wyrzuceniu, wyczuwasz odpowiedni moment i wciskasz tylko RAZ strzałkę, postać zacznie biec. Tak jakby strzałka, którą wciskasz przy wyrzucaniu, była już tą, która jest odpowiedzialna za bieg. Mam nadzieję, że rozumiesz : )
"I know you wanna see me follow but it's better to lead."
|
|
|
|
Sbagers |
Dodany dnia 06-11-2011 11:08:50
|
Level 4
Postów: 143
Data rejestracji: 26-12-2008
|
rozumiem, dzięki chłopaki ; D
|
|
|
|
Megatron |
Dodany dnia 06-11-2011 12:49:00
|
Level 4
Postów: 102
Data rejestracji: 13-03-2007
|
Z tego co widzę, Sbagers pytał o całego runbuga, a nie o bieg tylko po wyrzuceniu kogoś trzymając go wcześniej za fraki. Caesar, widzę, że wraz z yBananem w tym siedzicie, więc dlaczego nie powiedzieliście mu reszty?
Runbug przydaje się w wielu kombosach. Chodzi w nim dokładnie o to, aby wcisnąć strzałkę boku, później dany atak składający się z trzech przycisków (koniecznie na raz, nie po kolei D+>+A!), a na końcu powtarzającą strzałkę w bok. W rezultacie otrzymamy coś takiego:
[img]http://i40.tinypic.com/ehi2dl.gif[/img] is not a valid Image.
Albo można również wykorzystać go w tym celu, o którym powiedział Caesar cytując yBanana:
[img]http://i37.tinypic.com/xeho9g.gif[/img] is not a valid Image.
[img]http://i36.tinypic.com/10o20r6.gif[/img] is not a valid Image.
Co do zadania dodatkowych obrażeń po wyrzuceniu przeciwnika - picowato, ale jednak - można zastosować coś takiego:
[img]http://i39.tinypic.com/28btda1.gif[/img] is not a valid Image.
I na koniec runbug w zastosowaniu do jakiegoÅ› kombosa:
[img]http://i43.tinypic.com/j6ih03.gif[/img] is not a valid Image.
Zapraszam tutaj, gdzie znajdziecie wiele zastosowań runbuga.
Pozdrawiam
Edytowane przez Megatron dnia 06-11-2011 12:50:44
Twój podpis został usunięty, gdyż był niezgodny z regulaminem. Zapoznaj się z zasadami obowiązującymi na forum w dziale "Regulamin".
|
|
|
|
Caesar |
Dodany dnia 06-11-2011 13:24:13
|
Level 7
Postów: 453
Data rejestracji: 09-07-2007
|
Megatron napisał/a:
Z tego co widzę, Sbagers pytał o całego runbuga, a nie o bieg tylko po wyrzuceniu kogoś trzymając go wcześniej za fraki. Caesar, widzę, że wraz z yBananem w tym siedzicie, więc dlaczego nie powiedzieliście mu reszty?
Powiedziałem mu wszystko, co wiedziałem. Jak chcesz się pochwalić kombosam, to załóż temat, a nie mi tu wjeżdżasz, że coś ukrywam przed kimś.
"I know you wanna see me follow but it's better to lead."
|
|
|
|
Hubi |
Dodany dnia 06-11-2011 14:25:40
|
Level 7
Postów: 523
Data rejestracji: 04-11-2009
|
Mgn się chwalił się tylko pokazywał jak to wygląda ;D |
|
|
|
bleeq |
Dodany dnia 06-11-2011 14:45:38
|
Admin
Postów: 1350
Data rejestracji: 17-01-2009
|
A z tego co jeszcze pamiętam to nie każda postać po wyrzuceniu może uderzyć tego co leci. Te wolniejsze nie dadzą rady bodajże. No Louis na pewno. =P |
|
|
|
Megatron |
Dodany dnia 06-11-2011 15:06:04
|
Level 4
Postów: 102
Data rejestracji: 13-03-2007
|
Masz rację Tylko Woody, Dennis, Freeze, Rudolf, Henry i bodajże jeszcze John i Deep, których nie jestem pewien - to potrafią z podstawowych postaci
Twój podpis został usunięty, gdyż był niezgodny z regulaminem. Zapoznaj się z zasadami obowiązującymi na forum w dziale "Regulamin".
|
|
|
|
ybnn |
Dodany dnia 06-11-2011 15:16:40
|
Redaktor
Postów: 1062
Data rejestracji: 26-12-2007
|
John jest w stanie 'uderzyć' w przeciwnika ale raczej głową niż pałką, myślę, że wiecie co mam na myśli ? ;d
|
|
|
|
fatality |
Dodany dnia 13-12-2011 16:55:12
|
Level 1
Postów: 6
Data rejestracji: 06-05-2007
|
http://www.sfd.pl/Skok_z_miejsca_w_dal-t199446.html poczytaj może sie nauczysz |
|
|