Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Rebalanced LF2 - Ultra Alfa
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Download » Modyfikacje
 Drukuj temat
Rebalanced LF2 - Ultra Alfa
Alladyn
Ostatnio w dyskusji o zmianie regulaminu była mowa o zmianie kodu źródłowego gry tak aby poziom postaci był zbalansowany. Pobawiłem się trochę kodem gry i oto efekt. Jest to bardzo wczesna wersja rozwoju tej modyfikacji więc prosiłbym o rady. Co polepszyć co, pogorszyć ? Czy dobrym było by zmieniać zasięgi skilli i walki wręcz ? Czy warto byłoby wprowadzać nowe skille do postaci ? Czy chcielibyście widzieć nowe skórki do map i postaci w tej modyfikacji czy zająć się tylko kodem gry ?

Link;
Zarejestruj/Zaloguj się, aby zobaczyć link.
Edytowane przez Alladyn dnia 13-03-2016 20:39:50
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
KINGAdijanko
Listę zmian poproszę
天道, Tendō
修羅道, Shuradō
人間道, Ningendō
畜生道, Chikushōdo
餓鬼道, Gakidō
地獄道, Jigokudō

"Jesteśmy Pain, jesteśmy Bogiem"
 
As098
W vs są słabsi Deep, Freze, Firen, Louis
Może się wprowadzi że Louis się zmienia w Exa kiedy ma 45% hp albo lepsze pięści.
btw nie chcę mi się pobrać.
 
Alladyn
Dobra Adi napisał słuszną uwagę o liście zmian:

Największego nerfa zebrali Woody i Deep bo te postacie najczęściej chciano ograniczyć. Woody ma teraz dalej swój duży zasięg ale bardziej ociężałe ciosy. Do tego TD stało się dużo mniej użyteczne. Bierze mimimalną ilość hp a kosztuje dużo many do tego koszt mp podniósł się breakdance ale lekko. Deep za do przestał móc zabijać machaniem w miejscu bo ma za długi czas animacji i można go łatwo pokonać jeśli tak gra. Do tego szarża dostała minimalni nerf ale podbitki przerywające ciosy kosztują ogromne ilości MP. Z dużych nefów oberwało się jeszcze Dennisowi na kręciołek króry można brać na onbronę i razem z schrafe zadają trochę mniej dmg a biorą trochę więcej many. Kulki naprowadzające też biorą minimalnie więcej many.

Z małych nerfów to miecz Freeze w końcu kosztuje potężną ilość many. John ma więcej minimalnie więcej kosztujące dyski a da się je zniszczyć. Więcej kosztują odepchnięcia Louis Ex. DP nie przerywa ataków i da się je zabrać na obronę.

Henryk i Rudolf mogą się klonować znikać i robić sonatę tylko pełną maną. Firen i Louis bez zmian bo po co ?

W następnej wersji polepszę Louisa, Firena trochę Davisa i trochę Freeze ewentualnie Johna.

Jak ktoś uważa że dana zmiana jest zła to proszę pisać :). W najbliższym czasie chciałem zorganizować turniej na tej wersji ale najpierw żeby ją ulepszyć potrzebuje sugestii od was :D
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Com
Niby wszystko ok, ale jednak nie ok. :v

Po pierwsze, Nerfy deepa są za duże. Deep teraz nie ma nawet szansy użyć drugiej podbitki po pierwszej, bo zabiera to ponad połowe many (wtf). Sugeruje zmniejszenie jej ilości. Drugą rzeczą w deepie jest to, że jego ataki nie mogą już sprowadzić przeciwnika do stanu kiwania, co właściwie mi sie podoba, bo i tak można po tym użyć podbitki.

Po drugie, nie wiem jak to będzie wyglądać w grze pvp, ale wydaje mi sie, że dyski johna są teraz bezużyteczne.

Polecam też zmniejszyć zużycie many woodyego na td, bo cała, to jednak za dużo.

Jeszcze co do rudolfa i henryego, to polecam zmniejszyć odrobine zużycie many, bo ich gwiazdki i strzały też ją zabierają i trzeba by tylko uciekać, żeby ją napełnić. Ewentualnie zdejmij koszt many z pocisków i strzał.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Alladyn
Nerf walki wręcz Deepem poprawię bo za dużo klatek animacji mu dałem na pierwszym ciosie. A podbitki znerfię tak że zostanie stary koszt many ale nie będą mogły ataków przerywać. Tutaj jak najbardziej masz rację.

Dyski Johna nadal będą przydatne bo będą działać jak np. huragan Freeze ktoś podchodzi z góry a tu dysk. Dyskowi jeszcze dodam więcej DMG w ramach polepszenia Johna. Ale tu by było lepiej jakby ktoś jeszcze się wypowiedział bo być może Grzany ma racje i tylko ja uważam że spam dyskami jest zbyt OP.

Co do TD Woodiego to to MP na TD zostaje bo nie dość że za dużo ludzi gra Woodym to jeszcze chciałbym doprowadzić do tego aby na tym modzie dało się grać w zbalansowany sposób bez ograniczeń na postacie z regulaminu LFPC. A w regulaminie to obecnie można wykonać 2. Jak zabierze całą manę i jeszcze bierze 50% mniej obrażeń to wątpię żeby ktoś tym spamował. Ewentualnie zmniejsze koszt do 400 MP i lekko zwiększe dmg ale tu muszę się jeszcze upewnić że to ma sens bo z tego co widziałem po ostatnich dyskusjach ludzie chcieli dosyć mocno znefić Woodyiego.

Koszt strzał z Rudolfa i Henryka zdejmę lub nie po jakimś większym turnieju bo nie mam zielonego pojęcia czy liczba graczy tymi postaciami będzie tak duża że trzeba je będzie znerfić czy tak mała że trzeba będzie polepszyć. Ale jak obaj nie będą w pierwszej 3_4 najczęściej wybieranych to jak najbardziej słuszna propozycja.

Dzięki za opinię :)
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Shade
Pobrałem, zagrałem, popróbowałem i powiem, że pomysł nie jest zły, ale chciałbym się odnieść do każdej z postaci, bo niektóre zmiany są nawet spoko, a niektóre są fatalne.

1. Davis - moim zdaniem niewielkie podniesienie kosztu DP to nawet dobry pomysł jeśli zamierasz zrezygnować z wszelkich ograniczeń, choć z kolei w takim układzie Davis z końcówką HP będzie DP-ującą bestią. Jednak generalnie zmiana na plus.

2. Woody - "To jest dramat, kur...". Najgorsza ze zmian. Po pierwsze Tiger Dash, który kosztuje całe MP... Poważnie? CAŁE MP? Kiedy podczas walki masz całe MP? Poza tym używanie TDna tej wersji jest bez sensu, bo zabiera mało HP. Fatalna zmiana, bo wykreśla całkowicie tą moc z gry, a chciałbym zauważyć, że DP Davisa, które jest o niebo lepsze od TD zabiera mniej MP.
Druga sprawa - kręciołek. No to już nie jest tak źle, ale i tak kręciołek zabierający pół MP jest niemalże niegrywalny.
I jedyna dobry pomysł to spowolnienie ataku Woody'ego, choć może zdeczka przesadzone, bo teraz ciężko jest wygrać nim walkę na pięści.
Rozumiem, że chcesz porządnie znerfić Woody'ego, ale w takim stanie jest on niegrywalny. :S

3. Dennis - nie będę się czepiał, bo nie wiem jak będzie to wyglądać w praktyce, ale na razie podoba mi się ta zmiana.

4. Freeze - to samo co u Dennisa, chociaż zmniejszyłbym lekko ten koszt many.

5. LouisEX - pomysł dobry, lecz taki koszt jest jednak zbyt wysoki, dałbym 40-50% many.

6. Rudolf - moim zdaniem niepotrzebna zmiana, było dobrze.

7. Henry - może być, Sonata to jednak silny atak, ale lepiej byłoby z kosztem 80-90% many.

8. John - ciekawa, fajna zmiana, nie czepiam się.

9. Deep - nerf by się przydał, ale nie aż taki. Najbardziej nie rozumiem nerfienia wyskoku "z cięciem", który zabiera 70% MP. WTF. To kiedy ja mam go użyć, skoro podbita zabiera połowę? :D
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Com
Tych animacji ataku deepem możesz nie poprawiać, niby głupi błąd, ale fajny nerf, który naprawdę by mu ograniczył możliwości walki wręcz.

Co do td, to pomyślałeś o tym, że zblokowałeś mu combo właśnie? Prawie całą mane zabiera breakdance i nawet nie użyjesz tego td.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Alladyn
Dobra a więc wziąłem się do roboty i już dziś macie wersję V 0.4.

Jakie zmiany zapytacie ? A więc tak:

Davis: zostaje
Woody: w końcu normalne koszty many
Dennis: zostaje
Louis EX: zostaje (normalnie by został domyślny koszt MP ale jako że chcę żeby na tym modzie dało się grać bez regulaminowych ograniczeń na postacie to to tak wysoki koszt many być musi)
Rudolf i Henry: jw. + lekko zmniejszony koszt strzału
Freeze: lekko zmniejszony koszt mieczy za to wydłużony czas ich tworzenia
John: Dysk da się zniszczyć ale nie jak zwykłą kulkę tylko jakimś mocnym atakiem
Deep: wracają stare koszty many na podbitki ale za to nie da się nimi przerywać akcji przeciwnika + walka wręcz ma domyślną szybkość ale pomniejszony zasięg.
+ Debug skakania

Link:

Zarejestruj/Zaloguj się, aby zobaczyć link.
Edytowane przez Alladyn dnia 13-03-2016 20:39:22
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
As098
Może żeby postacie były wyważone daj Louisowi większą szybkość wyprowadzania ciosów.
Freze, Deep też są słabsi od reszty już w standardowej wersji. Może im trochę zasięg poprawić.
Davis, Dennis zostają bez zmian
Woody nie mam zdania ale może zostać 2 td starczają
Edytowane przez As098 dnia 13-03-2016 14:48:07
 
Alladyn

Podrzucam taką mini zajawkę. Jest szkielet (jeszcze pójdzie do obróbki) :D jednej z nowych postaci dostępnej na kodach czyli Templariana.
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
ShinyPsyduck
Tak jak już wcześniej mówiłem w naszym klanowym gronie: jedyne akceptowane przeze mnie zmiany, nerfy czy buffy to te, które wprowadzili Marti i Starsky w 1999 r.
Także pis, joł, życzę powodzenia ale to nie dla mnie :D
 
Com
Znając życie, to i tak jeśli apczu sie za coś bierze, to pewnie zepsuje. :v
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Skettale
Link nie żyje
 
Indiger
Napisz do autora na gg
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018