Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Gra pasywna a gra na dystans
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Little Fighter 2 » Dyskusje
 Drukuj temat
Gra pasywna a gra na dystans
Shade
Witam.
Naszła mnie taka myśl, że skoro wszyscy sądzą, że nie da się lub bardzo trudno jest odróżnić kiedy ktoś gra pasywnie i wybuchają o to spory to można by to skonkretyzować w pewien sposób.
Jako możliwe rozwiązanie przyszedł mi do głowy pewien system punktowy. Już tłumaczę o co chodzi.
Kiedy gracz zgłosi, że przeciwnik robił PP i da repki to organizator bierze repy pod lupę i ma za zadanie policzyć "Punkty aktywności gry".
Zasady są proste, jeżeli ktoś atakuje aktywnie = nie gra pasywnie zdobędzie więcej niż 100 punktów.

System przyznawania punktów mógłby wyglądać tak:
1. Powalenie rywala na deski w wygranej walce w zwarciu - 30 punktów.
2. Atak dashem/przedmiot​em - 10 punktów.
3. Celny (trafiony lub odbity) atak czarem/przedmiotem - 10 punktów.
4. Combo - 40 punktów, mini-combo 20 punktów (skoro robi combo to znaczy, że chce walczyć, nie ucieka i nie gra pasywnie)
5. +10 punktów opcjonalnie jeśli widać na oko, że gracz dążył choć raz do walki.
6. Jeśli gracz osiągnie ponad 100 punktów - nie ma mowy o PP, jeśli osiągnie około 70-99 punktów - decyduje administracja, jeśli 0-69 punktów - PP.
7. Ilość punktów byłaby skalowana w zależności od długości potyczki (domyślnie 1 minuta = 100 punktów).

Jednak z góry mówię, że system wymaga prawdopodobnie wielu poprawek, więc proszę wszystkich o wypowiedzenie się w tym temacie odnośnie owego systemu: co o tym pomyśle sądzicie oraz ewentualnie co byście w nim zmienili, dodali?

Druga sprawa to poruszony pod ostatnim newsem i w najnowszym odcinku LF Stage 6 temat gry na dystans - Czy według was dobrze jest, że gra na dystans jest praktycznie zabroniona przez obecny regulamin czy zmienilibyście pewne punkty w regulaminie tak, aby gra na dystans była dozwolona?

Skoro już jesteśmy w temacie gry na dystans to może ponownie powinna ruszyć ankieta odnośnie Rudolfa i Henry'ego?
Edytowane przez Shade dnia 03-02-2016 21:18:24
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Ramper
Rzucę 10 razy nożem i już mam 100 pkt :P

Co oznacza "wygrana walka w zwarciu"? Czy jeżeli podejdę do Deepa uderzę go kilka razy, a on oczywiście mnie podrzuci - ja leże na deskach - to czy jest to wygrana walka w zwarciu? Jeżeli tak to można sobie pełno punktów tym sposobem nabić.

Jedynie 7 punkt mnie zainteresował. Czas gry - jeżeli jest dłuższy niż X min, to wtedy sprawdza się przez kogo tak się stało i dlaczego. Nie mówię, że z automatu oskarżać kogoś o PP, bo np. może to być wina obu graczy :P

Jak już chcielibyście system punktowy to lepiej byłoby go zrobić na odwrót - zaczynami z pulą punktów i za zagrywki, które mogą być podciągane pod PP będą odejmowane punkty - wtedy ktoś, kto zrobi coś takiego pare razy na walkę nie straci wystarczającej ilości punktów, a ktoś, kto robi tak bardzo często będzie miał punkty na minusie, czyli PP
 
Com
Ochuj, to spoko, ja sobie biore notatnik i ide spisywać ile punktów ktoś zdobył w każdej grze ze mną. :v

A tak na poważnie, to nie wiem po co wymyślać jakieś skomplikowane systemy punktowe, skoro wystarczy zmienić definicje pp, na taką, aby nie zabraniała ona gry na dystans, a jednocześnie nie pozwalała na uciekanie od przeciwnika przez całą grę.

Co do gry na dystans, to sie juz wypowiedziałem na ten temat. Oczywiście, że trzeba wprowadzić jakieś zmiany z tym związane. (Dodajcie tego Rudolfa przy okazji)
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Ramper
Nie trzeba liczyć podczas walki... Ty tak serio? Jeżeli wydaje Ci się, że ktoś odpierdala kaszane, to po skończonej walce to zgłaszasz i admini liczą dopiero na repkach. Dlatego sam system punktowy może być ciekawym rozwiązaniem(nie w takiej formie), który mimo wszystko jest bardzo formalny. Jak coś jest formalnego, to nie można z tym dyskutować, więc teoretycznie nie byłoby takich sporów jak ostatnio na naszej scenie.

wystarczy zmienić definicje pp, na taką, aby nie zabraniała ona gry na dystans, a jednocześnie nie pozwalała na uciekanie od przeciwnika przez całą grę.

Jeżeli to TYLKO WYSTARCZY zmienić to spróbuj to wszystko zdefiniować. Ciężko słownie określić takie zachowanie. Myślę, że admini, jak i gracze są otwarci na propozycje, więc pisz swoją propozycje. Przecież to proste ;)
 
Verleo
Scena mówi 'oo, określcie jakoś PP'.
Ktoś wychodzi z inicjatywą która jest najbardziej sensownym pomysłem dotychczas aby to zrobić.
Spizgajmy go ironizując z jego pomysłów.
Stwierdźmy 'Oczywiście, że trzeba wprowadzić jakieś zmiany z tym związane'
Dziwmy się, że w ciągu dalszym nikt nie zdefiniował PP.

Panie i Panowie, brawa.

Ramper - musiałbyś 10 razy trafić nożem. :D Choć ja bym dał im w tym systemie jakieś 5 punktów. wtedy trzeba trafić 20 razy z dystansu w ciągu 1 minuty. To chyba ma sens.

Pomysł z punktami ujemnymi... Jasne, fajnie to brzmi, ale za jakie zachowania punkty ujemne? Za 'uciekanie dłużej niż 10 sekund'?
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Ramper
Verleo napisał(a):
Pomysł z punktami ujemnymi... Jasne, fajnie to brzmi, ale za jakie zachowania punkty ujemne? Za 'uciekanie dłużej niż 10 sekund'?

Bardziej miałem na myśli coś w rodzaju "odskok od walki w zwarciu, gdy przeciwnik do Ciebie podchodzi" = -5pkt (nie twierdzę, że takie zachowanie to coś złego - po prostu robienie tego ponad miarę jest złe. Czyli trzeba byłoby wyłapać każde zachowanie, które w małych ilościach jest spoko, a nawet zalecane, a w dużych określane jako PP)
Oczywiście żeby to działało, trzeba duuużo czasu, duuużo przeglądania różnych repków, dużo definicji, dużo cierpliwości i dużo pracy
 
2Fast
Krótko powiem - Taki system byłby bardzo trudny w implementacji, każda gra jest inna. A to czy PP jest czy nie, nawet gracz o niewielkim doświadczeniu powinien być w stanie stwierdzić po obejrzeniu repka. Bo to po prostu, kurwa, czuć na kilometr.
Mój karakański klan wszystko przegrywa

Elegancko - wiersz jednostrofowy, autor Dark z SOR

elegancko proste słowo które mnie wyraża
elegancko nikogo do siebie nie zrażam
elegancko ja tym słowem władam
bo elegancko kurde jest .... dopisz se co chcesz
ja wiem że mimo to elegancko jest

"odkryłem co było przyczynom mojej słabej gry przez ostatnie 3 miesiące brak słuchawek na uszach podczas gry jestem o 50 % wydajniejszy w słuchawkach" - Dark z SoR
 
Verleo
Każdy powinien być w stanie stwierdzić ale jednak nikt nie potrafi stwierdzić tak, żeby nie było wątpliwości. Nikt nie potrafi stwierdzić i zdecydować tak, żeby oskarżony nie mógł poczuć się pokrzywdzony. Odnośnie ostatniej sytuacji, mimo że zdecydowana większość uważa, że Dark grał PP, to Dark czuje się pokrzywdzony, a gdyby według tego typu zasady wyszło że było PP to nie byłoby o czym dyskutować. Myślę że pomysł jest fajny przede wszystkim o tyle, że pozwala na określenie tego tak jasno jak innych rzeczy jak np nie picie mleka, ograniczenia skilli itd. Każdy wie, że jeśli zrobił trzeciego DP to złamał regulamin. I raczej w takich sytuacjach nikt się nie rzuca, że czemu zabrany mu jest punkt, przecież on tylko 3 razy zrobił to DP.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
As098
W przypadku Deepa moje pojęcie pp jest proste.
Nie można uciekać od przeciwnika, np odskok i użycie fali. Albo ciągle odchodzisz i używasz aury miecza.
Nie można zbyt dużo przyjmować na obronę i podbijać.
Nadmierne machanie podbiciem na oślep podchodzi pod spam.

Reszta bez ograniczeń i tak Deepem gra mało osób.
 
Com
Jeżeli to TYLKO WYSTARCZY zmienić to spróbuj to wszystko zdefiniować. Ciężko słownie określić takie zachowanie. Myślę, że admini, jak i gracze są otwarci na propozycje, więc pisz swoją propozycje. Przecież to proste


A gdzie ja powiedziałem, że to proste? Wiem, że ciężko jest coś takiego wymyślić. Więc kurwa nie mów mi teraz czegoś takiego "Skoro takie łatwe to wymyśl, a ja sie będe przyglądał."

Co do systemu punktowego, to jest to głupie. Co wam przyjdzie z punktów, jak taki dark sobie zagra pp i pod koniec zacznie napierdalać nożami i robić dashe jak pojebany. Wystarczy, że uzbiera punkty i nie ma mowy o pp. Tak samo jak ktoś nie robi pp. Po prostu będzie atakował w dłuższych odstępach czasu i nie zbierze punktów, albo będzie tylko dashował, lub rzucał itemami, dalej nie zdobędzie punktów.

W przypadku Deepa moje pojęcie pp jest proste.
Nie można uciekać od przeciwnika, np odskok i użycie fali. Albo ciągle odchodzisz i używasz aury miecza.
Nie można zbyt dużo przyjmować na obronę i podbijać.
Nadmierne machanie podbiciem na oślep podchodzi pod spam.

Reszta bez ograniczeń i tak Deepem gra mało osób.


Ile to jest zbyt dużo? Ile to jest nadmierne? Już takie coś każdy może interpretować inaczej.
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Ramper
BiYoRi napisał(a):
Co do systemu punktowego, to jest to głupie. Co wam przyjdzie z punktów, jak taki dark sobie zagra pp i pod koniec zacznie napierdalać nożami i robić dashe jak pojebany. Wystarczy, że uzbiera punkty i nie ma mowy o pp. Tak samo jak ktoś nie robi pp. Po prostu będzie atakował w dłuższych odstępach czasu i nie zbierze punktów, albo będzie tylko dashował, lub rzucał itemami, dalej nie zdobędzie punktów.

Fajnie, fajnie już o tym mówiliśmy. Dlatego jak już to ujemne punkty.
Tyle, że tak jak już mówiłem(2fast w sumie też) byłoby to bardzo ciężko wprowadzić, a jak już to lista musiałaby być ciągle aktualizowana.
 
Walsemore
Powiem tak: ten system jest zbyt skomplikowany. Serio, trzeba by było siedzieć z notesikiem i liczyć punkty w trakcie walki.
Widzicie, tak to jest z próbą sformułowania jakiegoś regulaminu. Działalność prawotwórcza nie należy do łatwych!
Moja propozycja? Repek musi mieć co najmniej 1,5 min, żeby móc w ogóle rozpatrywać PP (powiedzmy, że ktoś dostał wpierdol w przeciągu 10 sekund i przez minutę ucieka, by zdechnąć. Gracz, który nie dawałby sobie rady z uciekającym dziadem po prostu nie goniłby go, czekając, aż repek osiągnie odpowiednią długość). Wtedy zastosować wyczucie PP u ludu - najlepiej niech ocenia to komisja trzech niezależnych ekspertów
I serio, odwalcie się od gry na dystans. Jesteście przyzwyczajeni do gry typu "wezmę Woody'ego, będę wchodził w przeciwnika i walił na ślepo atak, bo przecież jego łapa ma taki zasięg na prawo i lewo od ręki, że zawsze trafi", a gdy ktoś nie daje się wam w to złapać i zmusza do innej gry to byście najchętniej powiedzieli "nie, tak nie można, on grał PP, bo nie dążył do zwarcia".
Freeze bez miecza jest jak Freeze z mieczem, tylko że bez miecza.
x1
 
http://www.lf2.pl
Shade
No ok, nie spodziewałem się takiego odzewu, ale to dobrze :D

Powiem tak: był to pierwszy lepszy pomysł, żeby zasada o PP była przejrzysta, aby unikać sporów takich jak ten z walki Dark vs 2Fast. No cóż, widzę, że pomysł z systemem punktowym nie wypalił, ale za to prawie każdy wypowiadający się tu wyraził się jako chętny do zmian w regulaminie co do PP.

Moja propozycja? Repek musi mieć co najmniej 1,5 min, żeby móc w ogóle rozpatrywać PP (powiedzmy, że ktoś dostał wpierdol w przeciągu 10 sekund i przez minutę ucieka, by zdechnąć.

No spoko, dobry pomysł, ale kiedy ktoś pozywa o PP to chyba zawsze walka trwa więcej niż półtorej minuty. Jak najbardziej można coś takiego zastosować, ale niewiele to zmienia :P

Wtedy zastosować wyczucie PP u ludu - najlepiej niech ocenia to komisja trzech niezależnych ekspertów

No to jest jakaś myśl, ale lepiej, żeby co do PP była jakaś zasada niż żeby ktoś oceniał według jego widzimisię.

A to czy PP jest czy nie, nawet gracz o niewielkim doświadczeniu powinien być w stanie stwierdzić po obejrzeniu repka. Bo to po prostu, kurwa, czuć na kilometr.

Właśnie nie, przez różnice w grze każdy postrzega Passive Playing inaczej. I w tym sedno. Dla Ciebie na przykład gra na dystans to już gra pasywna, dla kogoś innego PP jest kiedy ktoś ucieka i skacze po mapie bez zamiaru atakowania i stąd te pomysły jak to ujednolicić, żeby nie było sporów, bo każdy patrzy na to inaczej (co swoją drogą jest posrane).

Ogólnie moje zdanie na ten temat jest takie jak Walsa:
Jesteście przyzwyczajeni do gry typu "wezmę Woody'ego, będę wchodził w przeciwnika i walił na ślepo atak, bo przecież jego łapa ma taki zasięg na prawo i lewo od ręki, że zawsze trafi", a gdy ktoś nie daje się wam w to złapać i zmusza do innej gry to byście najchętniej powiedzieli "nie, tak nie można, on grał PP, bo nie dążył do zwarcia".


No dobra, to ja na pierwszy ogień chciałbym wywalić ten punkt w regulaminie:
- unikanie kontaktu z przeciwnikiem (np. wyłączne podnoszenie i rzucanie przedmiotami); [notoryczne powtarzanie = PP]

Dlaczego? Dlatego, że ten punkt blokuje możliwość gry na dystans, bo przecież to też podobno gra pasywna (co z tego, że atakujesz...).
Pewnie teraz dużo osób napisze "to naucz się grać na pięści", ale serio, czy tego właśnie chcecie? Żeby wszystkie walki polegały na samej walce w zwarciu? Ja wolę stawiać na różnorodność.
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Alladyn
Jesteście przyzwyczajeni do gry typu "wezmę Woody'ego, będę wchodził w przeciwnika i walił na ślepo atak, bo przecież jego łapa ma taki zasięg na prawo i lewo od ręki, że zawsze trafi",


Co do tego się akurat nie zgodzę. O ile na Freeze to działa o tyle grając w ten sposób wręcz na np. Deepa zwycięstwo graniczy z cudem.
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Verleo
Myślę, że to był tylko przykład. W każdym razie co prawda to prawda. Ciężko aktualnie stwierdzić czy ktoś jest lepszy w LFa czy gorszy od innej osoby. Bo na obecnym regulaminie można jedynie stwierdzić czy jest lepszy czy gorszy w zwarciu a nie w grze ogółem.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Pudzian
Trudny to temat. Nawet ciężko mi obrać jakiekolwiek stanowsiko.

Na wejściu podziękowania dla Puba za próbę uniknięcia przyszłych konfliktów za pomocą sprecyzowania regulaminu.

Punkty odnośnie gry pasywnej były aktualizowane kilka miesięcy przy burzy mózgów i propozycjach tych, którzy chcieli coś zmienić. W ten sposób powstały modyfikacje w regulaminie, które mamy do dziś. Więc każdy miał okazję się wypowiedzieć i coś zmienić. Dlatego nie narzekajcie aż tak bardzo jaki to "dziurawy" jest regulamin, bo tworzyliśmy go wszyscy.

Jak ktoś przede mną słusznie zauważył, jeden z punktów regulaminu zabrania gry na dystans. Więc trzeba będzie go przeformułować. Jak? Czekam na propozycje ludzi, którym ten punkt tak bardzo przeszkadza. Dzięki temu nie będzie na przyszłość tekstu jaka ta administracja jest niedobra i jaki zły regulamin tworzy ;) Nie może być tak, że gra w zwarciu jest jedyną słuszną.

Co do systemu Puba... mam bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony w końcu ktoś konkretnie zdefiniował PP. Z drugiej zaś trzeba poświęcić bardzo dużo czasu na to, żeby wszystkie te zasady sformułować tak, żeby potem nikt nie czuł się pokrzywdzony, bo "regulamin jest sformułowany źle". Tak jak przede mną niektórzy słusznie zauważyli, można kombinować i "nabijać" te punkty. I znowu będzie wykorzystywanie luk w regulaminie.
Poza tym system ten byłby bardzo skomplikowany. Gracz wtedy nie byłby pewny czy grał PP czy nie, bo nikt przecież nie będzie liczył punktów w trakcie walki. Możemy dojść do absurdalnej sytuacji, w której zwykłe obejrzenie repka da opinię "nie ma mowy o PP", a podliczone punkty powiedzą coś innego. I co wtedy? I wtedy administracja będzie musiała podjąć decyzję i ponieść konsekwencję.

Dziękuję za propozycję pomysłu, ale trzeba by go dość mocno przebudować, albo pójść jeszcze w innym kierunku. Jakim? Nie mam pojęcia.

Czy punkty ujemne mają sens w tym systemie? Wydaje mi się że nie. Jeśli za każdy odskok otrzymujemy ujemne punkty, to w pewnym momencie może dojść do takiej sytuacji, w której nie możemy robić uników i się bronić, bo punkty wykażą PP. Jeśli przeciwnik nas bije- bronimy się, lub odskakujemy. I kilka takich akcji da nam ujemne punkty. Mam nadzieję, że rozumiecie.

Czekam na kolejne propozycje
 
Dark SoR
To trzeba zrobić prosto bez kombinacji !

Punkt A ( OPIS ) - I link do filmiku które przedstawia daną sytuacje
Punkt B ( OPIS ) - to samo tylko inny przykład
Punkt C ( OPIS ) - to samo tylko inny przykład
ITP ...

To powinno być jasne i klarowne, powinny być też uwzględnione elementy gry taktycznej i jedna żelazna interpretacja regulaminu napisana tak aby każdy nawet matoł to ogarniał porządnie.

Kolejna rzecz to nie mylenie planu taktycznego gry na dystans z PP bo przez moją walką z 2fastem jest cała dyskusja dlatego że nikt nie chce zaakceptować faktu że co robiłem było w pełni świadome.

I na koniec dodam że PP - to jest kompletny brak zainteresowania grą noobowskie gonitwy bez ładu i składu z których żadna ze stron nie ma pożytku ani uciekająca ani atakująca, proszę nie mylić tego ze szkołą gry jaką prezentuje : Ja, As, Wals, SirApacz, Fiol, Pudzian, Shift ... bo to że my gramy cofnięci nie oznacza że robimy PP tylko zostawiamy wam pole do gry i jesteśmy nastawieni na grę z contry ! nasz mózg cały czas myśli to są przemyślane świadome zagrania ! wiec ta definicja PP która jest teraz jest przestarzała i nieprecyzyjna i nieadekwatna z realizmem naszego zamysłu gry !

Nie może być tak że gracze którzy grają agresywnego lfa są stawiani wyżej niż my mimo że jest nas trochę mniej, wczujcie się w nas na chwile ... cały czas znosimy i przyjmujemy salwy Dashów na blok, cały czas musimy schodzić z linii waszych szaleńczych ataków, jako że nie preferujemy głupich wymian czyli gry na aferę to jesteśmy narażeni jeszcze na PP ... To trzeba zbanalizować zdecydowanie !
Edytowane przez Dark SoR dnia 03-02-2016 23:02:18
 
Ramper
Pudzian napisał(a):
Czy punkty ujemne mają sens w tym systemie? Wydaje mi się że nie. Jeśli za każdy odskok otrzymujemy ujemne punkty, to w pewnym momencie może dojść do takiej sytuacji, w której nie możemy robić uników i się bronić, bo punkty wykażą PP. Jeśli przeciwnik nas bije- bronimy się, lub odskakujemy. I kilka takich akcji da nam ujemne punkty. Mam nadzieję, że rozumiecie.

Dlatego powinno się te punkty ustalić z głową(co wymaga duuuużo analiz, statystyk i czasu). Trzeba byłoby ustalić te punkty tak, żeby serio tylko gra, która "wykracza poza normę" się na to łapała. Walki po 5+min to czasami przesada :P
To też nie musi być odskok, trzeba by te "zachowania" ustalić wspólnie. Jednak to wymaga pracy, a my nie lubimy pracy i wysiłku.
 
2Fast
Po pierwsze primo, myślę że poza graczami którzy grają defensywnie, to pozostali też używają mózgu :)
Po drugie, z graczy których wymieniłeś tylko a propos Ciebie padły dotąd zarzuty o PP - i to od dawna.
A skoro wspomniałeś o naszej walce - powiedz mi, jaki jest sens Twojego planu taktycznego (a przynajmniej jego części - odskok plus aura miecza), jeżeli jego skuteczność jest zdecydowanie poniżej 10%? Nie wspomnę już o tym, że wskakiwałem w tę pułapkę po prostu dlatego, bo dość już miałem podchodzenia tylko po to, żebyś odskoczył. I byłem świadom tego, że na 90% stracę życie. Jeżeli chcesz wkurwiać przeciwników i sprawić, żeby nie mieli chęci z Tobą grać, to graj tak nadal. Popatrz, jak gra Pudzian. Również jest nastawiony na kontrę. Ale nikt nigdy nie zarzucił mu PP i na pewno tak się nie stanie.
Mówisz "być jak woda" - no to bądź też sam jak woda, woda się zmienia. Dlaczego do swojego planu taktycznego nie dołożysz trochę zdecydowanej ofensywy?
Moim zdaniem regulamin jest dobry, nie należy go zmieniać. Zarzut o PP jest na tyle rzadki, że takie przypadki mogą być rozpatrywane przez administrację.
Mój karakański klan wszystko przegrywa

Elegancko - wiersz jednostrofowy, autor Dark z SOR

elegancko proste słowo które mnie wyraża
elegancko nikogo do siebie nie zrażam
elegancko ja tym słowem władam
bo elegancko kurde jest .... dopisz se co chcesz
ja wiem że mimo to elegancko jest

"odkryłem co było przyczynom mojej słabej gry przez ostatnie 3 miesiące brak słuchawek na uszach podczas gry jestem o 50 % wydajniejszy w słuchawkach" - Dark z SoR
 
Dark SoR
Cieszy mnie to że myślicie :) inaczej gra nie miała by sensu.

Tak pogranicze PP to moje drugie imię :) w poście wyżej masz napisane dokładnie czym jest PP moim subiektywnym zdaniem i tego się trzymam.

Sens mojego planu był taki aby nie wdawać się z tobą w żadne awantury na zwarcie i szanować swoje punkty życia, to że atak ( skok + Aura ) nie był skuteczny powinien cię zadowalać, bo jak byś się odpowiednio ustawił to byś mnie ty elegancko wycontrował i zapewne wygrał ten mecz, nie wiem czy czytałeś uważnie moje poprzednie posty ale tłumaczyłem już że to zagranie służy mi do tego abyś poszedł za mną i nadział się na contrę. Jeżeli chodzi ci o Pudziana to przez lity rok grał identycznie jak ja i ludzie również się buntowali, jego dzisiejszy kunszt jest ciekawy gdyż potrafi pięknie kontrolować tempo gry i to jest jego atut który powoduje że nie masz złudzenia tego że jego gra nie zakrawa o PP.

Stwierdzenie "Być jak Woda" jest autorstwa ybanana ja jedynie zapożyczyłem go przy komentowaniu walk, a mówiąc konkretniej i prosto dlatego że jesteś na mojej czarnej liście graczy agresywnych na których zamykam się i gram na contre, nie idę na aferę tylko powoli sobie ciebie punktuje kawałek po kawałku bo to ty prowadzisz tempo gry a ja dopasowuje się pod ciebie niczym woda ...

Regulamin trzeba zmienić bo nie może być tak że gracze twojego pokroju robią co chcą SPAMUJA i nadużywają słowa PP a jak dostają w pałę to szukają darmowych punktów u adminów tyle ode mnie bez odbioru.
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018