Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Jak uploadować replaye.
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Artykuły » Poradniki
 Drukuj temat
Jak uploadować replaye.
ybnn
Ok, najwyższy czas was nauczyć.

Krok pierwszy - tworzymy nowy folder
Krok drugi - w nazwie folderu wpisujemy kto vs kto
Krok trzeci - kopiujemy wybrane repki do folderu
Krok czwarty - cały folder pakujemy do formatu rar
Krok piąty - spakowany folder wrzucamy na dowolny hosting
Krok szósty - link do spakowanego folderu wrzucamy na forum używając Zarejestruj/Zaloguj się, aby zobaczyć link.

Jeżeli chcecie żeby wasze repki były użyte w jakimkolwiek breakdownie lub abyśmy zrobili do nich komentarz to bardzo proszę przestrzegajcie tych wskazówek.
 
Biyori
Ok. Dziękuję drogi bananie za tą jakże niezbędą dla mnie jak i reszty sceny wiedzę. Nie mogę ci podarować więcej dlatego przyjmij moje podziękowania.
Edytowane przez Biyori dnia 21-01-2016 01:31:28
[ Twitch ] [ Youtube ]

"Tak, znowu mam małe dziewczynki w awatarze."
 
Adijanko
Dziękuję za ten bardzo przydatny poradnik. Buziaczki :* :* :* :*
天道, Tendō
修羅道, Shuradō
人間道, Ningendō
畜生道, Chikushōdo
餓鬼道, Gakidō
地獄道, Jigokudō

"Jesteśmy Pain, jesteśmy Bogiem"
 
2Fast
Jeśli tyle dla was znaczy... jeśli tyle dla was znaczy, ludzie takie zaangażowanie na scenie, jak Banana gdzie postawił swoją rodzinę, swoje życie prywatne, czas, wszystko inne i dla was tylko znaczyło to pierdolone sarkastyczne posty, to was powinno się jebać kurwa, tak się powinno was jebać, jak tylko was może jebać As.
Koczko was tak nie wyruchał, jak wyrucha was As, kurwa. Aż was kukle kurwa będą swędziały z bólu
To jest dramat kurwa!
Mój karakański klan wszystko przegrywa

Elegancko - wiersz jednostrofowy, autor Dark z SOR

elegancko proste słowo które mnie wyraża
elegancko nikogo do siebie nie zrażam
elegancko ja tym słowem władam
bo elegancko kurde jest .... dopisz se co chcesz
ja wiem że mimo to elegancko jest

"odkryłem co było przyczynom mojej słabej gry przez ostatnie 3 miesiące brak słuchawek na uszach podczas gry jestem o 50 % wydajniejszy w słuchawkach" - Dark z SoR
 
Biyori
A to przepraszam.
[ Twitch ] [ Youtube ]

"Tak, znowu mam małe dziewczynki w awatarze."
 
Gri
2Fast, najebany to do spania ;D

A tak po za tym to racja! nie utrudniać życia Bananowi i reszcie co breakdowny robi ;D

Cztery Oskary w jednej kategorii :> Dziękuję :*
 
Verleo
Myślę, że ten 'poradnik' to bardziej prośba, bo mi osobiście (i z pewnością nie tylko mi) nigdy nie chciało się rarować folderu i uploadowałem same repki. xD Po przeczytaniu tego faktycznie zdałem sobie sprawę, że to musi irytować. xD W związku z tym nie ma co ironizować, tylko warto zastosować się do zasad żeby ułatwić zadanie komuś kto i tak robi coś dla nas. :D
 
bleeq
Nie no jak dla mnie prościej jest wrzucić jeden plik i podać na forum jeden link.
As woli wrzucać każdy replay osobno i potem wklejać każdy link osobno.
Co za wytrwałość w utrudnianiu. ;D
x1
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2015