Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Ograniczenia postaci - RELEASE THE KRAKEN!
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Little Fighter 2 » Dyskusje
 Drukuj temat
Ograniczenia postaci - RELEASE THE KRAKEN!
Walsemore
vader.joemonster.org/upload/rqk/13985569418fd8afrabz_Let_the_shit_s.jpg
Tak więc, jak poruszono w streamie, porozmawiajmy o ograniczeniach postaci. Zaistniałe kwestie to:
1. Ograniczenia Woody'ego
2. Ograniczenia Dennisa a ograniczenia Johna
3. Ograniczenia Freeze'a

Tak więc, co ja powiem:
1. Można Woody'emu zabrać wszystkie TD, mimo to i tak będzie najpopularniejszą postacią. Nie w TD jego siła, a w łapach, zaś chyba nikt nie ograniczy bicia łapami? Jeżeli chcemy przez jakiś zapis regulaminowy wpłynąć na zmniejszenie popularności tej postaci, to proponowałbym coś takiego: można wybrać Woody'ego ograniczoną liczbę razy w trakcie starcia. Np gramy 5 walk, Woody'ego można wybrać tylko dwa razy. Nie łudźmy się - Woody jest postacią za silną. Jego popularność nie bierze się z niczego.
2. Według mnie absurdalną jest sytuacją, że kule Dennisa są ograniczone, a dyski Johna nie - wg mnie te dwie umiejętności są podobne. Mało tego, dyski są bardziej śmiercionośne niż kule. Co bym proponował? Ustanowić z powrotem limit na dyski Johna, ale nie 2 - bo to jest za mała liczba. Powiedzmy, 5 czy 7. Sugerowałbym też zwiększenie liczby kul Dennisa. Plus ograniczenie - jedna kula równocześnie na planszy, bo to było straszne, co Verleo robił podczas gry ze mną.
3. Żadnych ograniczeń!

Jakie są wasze sugestie?
 
http://www.lf2.pl
Hubi
Co do kul dennisa zgadzam się.
A dla Freeza ograniczyć miecze i będzie spoko.
 
Verleo
Co do Woody'ego to zakażmy używania go tak długo jak zakazany będzie wciąż Rudolf i Henry. :)

Co do Johna - limit na tyle dysków ile kulek Freeza z bliskiej odległości.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Com
Właściwie to racja. Freezowi można ograniczyć miecze.

No i oczywiście odblokować Rudolfa :v
[ Twitch ] [ Youtube ]
 
Alladyn
Pisałem o Woodym długiego posta ale się skasował. Powiem tylko tyle. Jeśli go zbanujecie albo pozwolicie używać tylko w kilku rundach to ograniczenie umysłowe tej sceny osiągnie szczytowy punkt. Nie umiemy grać na dystans zabanujmy Rudolfa i Henrego. Nie umiemy grać wręcz zabanujmy Woodiego. Nie umiemy pokonać lekko PP Freeze zabanujmy miecze. Kto na tym najwięcej skorzysta ? Gracze Deep który będzie bez obaw o szybkiego Woodiego czy miecz Freeze być stojakiem, promowani będą również gracze Johna bo nie dość że 3 heale i nikt im tego nie zbije bo bez dobrej walki wręcz Woodym i presingu oraz przy nakur... dyskami Johnem trudno będzie mu to życie zbić. Dodatkowo chcecie jeszcze ulepszyć Dennisa który i tak jes zabójczy ? To się panowie kolesiarze nie nazywa wyrównywanie proporcji tylko polepszanie pozycji określonej grupy graczy kosztem innej która sobie na swoją pozycję zapracowała. A popularność Woodiego nie bierze się.z jego mocy tylko z łatwości że każdy może go dostosować pod siebie. I strasznie mnie denerwuje że ktoś chce ograniczyć wybór tej postaci tylko ze względu ni na mocne skille lecz temu że ani nie imię grać na pięści albo Davisem z lepszą szybkością i zasięgiem oraz 2 DP i Dennisem który jednym prostym combem bierze pół HP gdzie Woodyim gdzie gramy na kogoś doświadczonego. Å jak nie to macie tyle contr na Wopdiego. Jest defensywna gra Deepe. jest miecz Freeze, jest Louis z kosą. Ale nie najprościej jest pozbyć się konkurencji grającej Woodyim ograniczając jego wybór :\
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Zakuba
1. Myślę, że całkowite usunięcie TD Woody'ego to byłaby przesada. Można by połączyć ograniczenie TD na walkę i ilość użyć Woodka w meczu. Proponuję jedno TD na walkę i 2 użycia Woody'ego na 5 walk oraz 4 użycia na 7 walk.

2. 5 lub 7 dysków Johna na walkę to też dla mnie za dużo, tym bardziej, skoro są bardziej śmiercionośne od kulek Dennisa. Proponuję trzy. A jeśli chodzi o kulki Dennisa, to nie widzę przeciwwskazań, aby zwiększyć ich ilość.

3. Jedyne, co bym ograniczył we Freeze'ie, to miecze, ale nie ilość na walkę, tylko do jednego znajdującego się w danym czasie na planszy. Nawet, jak trzyma go przeciwnik. Jeśli pierdzielnie i się połamie lub wyleci za mapę, to wtedy można zrobić nowy.
Hey there, hater...
Hey there, hater!
 
http://lf2.tnb.pl
Alladyn
Eh co za absurdalny przepis z tym ograniczeniem Woodiego w kilku rundach.Już myślałem że ludzie się ogarną i wspólnymi siłami zdejmiemy bana z Rudolfa i Henrego a wy ewidentnie próbujecie ograniczyć liczbę zwycięstw ludzi dotychczas grających Woodym bo przecież 2 walkami meczu nie wygrasz. Widzę że póki co wypowiadają się o tym pomyśle ludzie nie grający tą postacią ale mam nadzieję że jutro sytuacja się zmieni. Ale uważajcie i wy bo może następną postacią na którą scena nałoży absurdalne ograniczenia będzie Freeze albo Deep i będziecie wiedzieli jak to jest kiedy akurat trenujesz jedną postać stawiasz na jedną kartę zaczyna Ci dobrze iść i nagle jeb nie ma Cię... bo ktoś wstawił głupawy i absurdalny zakaz do regulaminu.
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Mefju
Wals i po co zakladales ten temat, teraz nam Freeza ogranicza xD

Niech wszystko zostanie tak jak jest.
 
ybnn
Tak samo jak grając np w DOTE 1v1 pewne postacie są bardziej do tego przystosowane tak samo jest i tutaj, stąd taka rozbieżność w ich wyborze.

Pomysły z ograniczeniem Woodiego 2x na 5 walk, lub jakiejkolwiek innej postaci są absurdalne. Ograniczenie TD do 3 - no problem moim zdaniem, wątpię żeby cokolwiek to zmieniło, a ewentualnie można to sprawdzić wprowadzając taką zmianę na próbę na jakiś turniej.

U Freeza ewentualne ograniczenie jakie mogłoby mieć sens to ograniczenie mieczy na walkę, chociaż ja tak czy siak jestem przeciw bo moim zdaniem Freeze z mieczem ma więcej dodatkowych słabości niż dodatkowych zalet.

Jeśli chodzi o Dennisa - więcej kulek to zdecydowanie nie dobry pomysł. Ewentualnie można je podnieść do 4, ale nie więcej CHYBA ŻE wprowadzimy zasadę, że na mapie może być tylko jedna kulka na raz, wtedy może być ich nawet nieskończoność.

Jeśli chcemy urozmaicić grę pod względem wyboru postaci to proponuję, żeby w każdym turnieju obowiązkowo grało się randomem :)
 
Walsemore
1. Jeżeli celem jest zmniejszenie atrakcyjności Woody'ego to samo zmniejszenie liczby TD nic nie zmieni wg mnie, bo nie w tym jest jego siła. Sirapczu, nie rozumiem Twojego posta? Że co, że ograniczenie Woody'ego ograniczy naszą scenę? Wg mnie teraz scena jest bardziej ograniczona skoro połowa walk w turnieju została rozegrana jedną postacią. Skoro wizja niemożności grą Woody'ego oznacza dla Ciebie porażkę... no to przykro mi.
Skąd popularność Woody'ego? Wg mnie z prostoty combossów tej postaci. Kiedy gram z botami boty wykonują comba bardzo zbliżone do ludzkich.
2. Co do dysków Johna swoje powiedziałem. John jest postacią niepopularną i argument o tym, że będzie za mocny, jest nietrafiony. Verleo mnie wkurzał swoim dyskiem za dyskiem, ale przynajmniej gra była ciekawsze niż to, co zawsze - Woody, Woody, Woody, góra, dół, góra dół, Woody, Woody, góra, dół...
3. Ograniczenia na Freeze'a? Nie rozumiem sensu ograniczenia jednego miecza na planszy. Jestem przeciwnikiem jakichkolwiek ograniczeń Freeze'a.

Podsumowując - argument, że jakaś postać, której popularność w turnieju nie przekroczyła 10% jest za mocna, trochę mnie śmieszy.
Freeze bez miecza jest jak Freeze z mieczem, tylko że bez miecza.
 
http://www.lf2.pl
Verleo
Jestem za zbanowaniem Woodego i Davisa, bo są za dobrzy na pięści, jestem za zbanowaniem Deepa, bo jest za dobry z kontry, jestem za zbanowaniem Freeza, bo zamraża i Firena bo podpala. Jestem za zbanowaniem Louisa bo ma pancerz, a co gorsza może go zdjąć. Jestem za zbanowaniem Dennisa, bo bije nogami i sprowadza do kiwania po 2 ciosach. Jestem za zbanowaniem Johna, bo się healuje, a nikt inny się nie healuje. Tak długo będę za zbanowaniem tych postaci jak długo zbanowani będą Rudolf i Henry.

A tak zupełnie serio. Im więcej ograniczeń wprowadzacie ludzie, tym więcej ograniczeń wprowadzacie na siebie i na swój punkt widzenia i myślenia. Już teraz po prostu nie potraficie myśleć na tyle żeby potrafić grać przeciw Rudolfowi i Henremu, dlatego nie chcecie ich dopuścić. Teraz boicie się Woodyego, jutro Deepa. Niedługo wszyscy będziemy napierdalać templakami. ;)
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
As098
Jeśli chodzi o ograniczenie Woodego, niech zostanie tak jak jest, można mu najwyżej 1 td zabrać.
Na Woodego najlepiej grać z kontry, można zablokować pierwszy cios i wykonać np. Podbicie Deepem.
Zmiany regulaminu jakoś nie przypadają mi do gustu.
ybanan, jak gra się randomem to rolę odgrywa też szczęście, może trafić np. Firena na Woodego.
 
Mefju
Akurat Firen na Wooda aż taki koślawy nie jest :D
 
Alladyn
1.Wals postaw się w sytuacji max 2 walki na 5 Freeze. Fajnie by się grało ? Ja tam mogę przejść na Dennisa czy Davisa ale wkurza mnie ułomność ludzi którzy twierdzą że scena jest ograniczona jeśli możemy czymś grać. I to tylko dla tego że wielu osobom ta postać się spodobała bo fajnie im się nią grało a ni temu że była zbyt silna. Równość nigdy nie równa się sprawiedliwość. Po co sztucznie ograniczać scenę skoro każdy może wybrać postać według własnych preferencji szczególnie jeśli nie jest za silna. I czy w końcu sztuczne ograniczenie sceny po to żeby wszystko ładnie wyglądało w słupku jest warte tego aby kazać graczą mainującym Woodiego zmienić postać przy okazji skreślając ich umiejętności tą że postacią. Popularność Woodiego bierze się z prostych combosów ? Proszę nie rozśmieszaj mnie. Wiesz jak trudno jest przewidzieć co zrobi twój doświadczony przeciwnik aby uniknąć twojego combo ? Masz jakieś 10 % szans na to że coś zdziałasz. Za to dla odmiany są comba Freeze które biorą prawie pół życia mają conajmniej 50 % skuteczność a przy zamrożonym przeciwniku jest tyle czasu że wykonałby je średnio ogarnięty 8-latek. I podsumowując Wals mam wrażenie że próbujesz zdelegalizować Woodiego bo 2 razy przegrałeś z nim na OPC bronisz Freeze jakbyś miał klapki na oczach bo masz w tym interes tak jak inni w regulaminie innych postaci więc dobrze by było nie wysuwać aż tak drastycznych metod ograniczania popularności bo to akurat może być kogoś postać i koniec końców nie rozumiesz tego że regulamin jest od tego żeby ograniczać postacie za silne a nie za popularne a siła nie równa się popularności. Po prostu Woodym się gra w miarę prosto bo wymaga więcej refleksu od taktyki ale to z kolei też wymaga jakiejś umiejętności å nadstawianie jednej umiejętności nad drugą jest niesprawiedliwe. Å regulamin jest od tego żeby być sprawiedliwym.

PS. Generalnie mam wrażenie że Verleo napisał to bardziej treściwie i wcześniej odemnie. Chwała Ci za to Verleo xD
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Verleo
Nie przejmuj się apczu. Zdelegalizujmy Woodego, za pół roku zdelegalizujemy Deepa. :D za rok Freeza. :D
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
bleeq
Ja już się na streamie trochę wypowiedziałem, ale napisze też w tym temacie. Najpierw jednak tabela z postaciami używanymi w OPC:

[img]http://bleeq.strefa.pl/postacie.png[/img] is not a valid Image.

Na wstępnie chciałbym napisać zastrzeżenia jakimi się kieruję ograniczając postacie:
1. Według mnie graniczenie jakiegokolwiek ataku ma sens tylko i wyłącznie max do 3 razy.
Gdy coś jest ograniczone więcej niż 3 razy to zwyczajnie w świecie człowiek nie jest w stanie zapamiętać ile ataków już wykonał. Dla przykładu gdy gram Dennisem (kulki 3x) to prawie zawsze wiem ile kulek mogę jeszcze użyć a ile już wykorzystałem. Natomiast gdy gram Woodkiem praktycznie zawsze gubię się ile TD już wykorzystałem.
Stąd uważam, że 3 to max.
2. Staram się jak najmniej ingerować w postacie, jak najmniej dawać ograniczeń. Regulamin i tak już jest skomplikowany, tak więc dodawanie dodatkowych punktów co można a co nie można jest strzałem w stopę. Regulamin powinien blokować tylko i wyłącznie przesadzone ataki.


Biorąc pod uwagę powyższe zastrzeżenia to pomysły typu ograniczenie do 7 razy czy skomplikowane ograniczenia Woodyego w jakichś tam konkretnych walkach nie uważam za zbyt dobre. Tak samo ograniczenie mieczów Freeza, szarż Deepa czy wybuchów Firena niczemu nie służy.


Jeśli chodzi o ograniczenia konkretnych postaci, to tak jak wspominałem na streamie, uważam że czynnikiem który powinien skłaniać do ograniczenia danej postaci powinna być ilość osób, która daną postać wybiera, czyli to co przedstawia wykres. Nie natomiast indywidualne "widzimisie" poszczególnych osób, które nie lubią czy to Johna, czy to Freeza, czy to Woodyego.

Uważam, że poprawny balans postaci będzie wtedy, gdy powyższe słupki u każdej z postaci będą na mniej więcej jednakowym poziomie.

Jak widać obecnie mamy podział na 3 kategorie.
Najczęściej wybierany jest Woody i to o lata świetlne.
Dalej na podobnym poziomie jest Deep, Freeze, Davis.
I na dole są Dennis, John, Firen i Louis.

I myślę że wyrównanie tych poziomów powinno być celem ograniczeń. A nie to czy któraś postać denerwuje czy nie.
Bo na przykład Woody niewiele osób wkurza, a mimo to jest ona zdecydowanie najsilniejsza i najczęściej wybierana.
Natomiast taki John, którym praktycznie nikt nie gra i jest słabszy wkurza niektórych i przez to chcą go blokować. Tyle że takie blokowanie sprawi, ze ta postać stanie się jeszcze mniej grywalna i spadnie do poziomu zera.

Moim zdaniem sensowniejsze byłoby ograniczenie Woodyego. Stąd moja propozycja. Proponowałbym ograniczyć TD Woodyego do 2 (ewentualnie 3) razy.

Co do porównania kulek Dennisa i dysków Johna, to uważam podobnie jak ybnn, czyli: "Nie ma sensu porównywać bezpośrednio jednego czaru z drugim czarem [...]. Jeżeli byłyby to jedyne czary tych postaci wtedy miałoby to sens, ale tak nie jest. Trzeba patrzeć jak te czary komplementują się z ich innymi czarami."
W tym przypadku trzeba brać pod uwagę to, że Dysk Johna to jego najsilniejszy atak. Natomiast Dennis oprócz kulek ma m.in. kręciołek, shrafe, które są bardzo śmiercionośne. Zabranie kulek Dennisowi praktycznie nie zmieni jego siły. Natomiast zabranie dysków Johnowi sprawi że stanie się słaby.



Czyli podsumowując moja propozycja taka:
-Woody max. 2 TD (ewentualnie 3)
-pozostałe bez zmian. nie ograniczamy nikogo więcej
 
ybnn
Dążenie do wyrównania wyboru postaci jest spoko ale mija się trochę z celem.
Bez względu na ataki szczerze mówiąc. Są po prostu postacie, którymi w vs mode gra się lepiej i ŁATWIEJ (co jest sporym czynnikiem jeśli chodzi o wybór postaci przez mniej doświadczonych graczy z mniejszym skillem).

Surowe ograniczenia ataków mogą minimalnie coś zmienić, ale jedynie minimalnie. Wybór postaci nigdy się do końca nie wyrówna. Gdybym miał wybór między Woodym bez jakichkolwiek dozwolonych czarów, a Firenem lub Louisem bez jakichkolwiek ograniczeń nadal wybrałbym Woodka.

Postacie takie jak John, Firen, Louis czy nawet Dennis wymagają o wiele więcej praktyki aby grać nimi na jakimś poziomie, gdy grając np Woodkiem lub Deepem potrzebujemy znacznie mniej czasu aby je opanować, bo po prostu margines błędu jest mniejszy.

Dodatkowo warto zerknąć z jakiego powodu są wybierane postacie (gdybyśmy hipotetycznie mieli wybrać tylko jeden z dwóch - czary lub walka na pięści(+dashe w tym))

Woody - zdecydowanie pięści
Deep - zdecydowanie czary
Freeze - zdecydowanie czary
Davis - raczej pięści
Dennis - zdecydowanie czary
John - zdecydowanie czary
Firen - zdecydowanie czary
Louis - raczej czary

Postacie, przy których napisałem, że są wybierane ze względu na ich czary BARDZIEJ, niż ich umiejętności walki w zwarciu są wybierane mniej, ponieważ są o wiele słabsze w walce na pięści od np Woodka. Przynajmniej tak sprawa wygląda dla osób, które nie są zbyt dobre w walce w zwarciu (80% graczy).

Więc aby zbalansować wybór postaci nie należy ograniczać tych postaci częściej wybieranych. Jedyna rzecz, która mogłaby zadziałać to gdyby gracze DOBROWOLNIE zaczeli skillować inne postacie. Każda postać ma spory potencjał w walce na pięści, wystarczy się nauczyć nią grać - proste przykłady (John - ja, Firen - Fioletix).

Problem tkwi w tym, że gracze nie chcą się uczyć GRAĆ W ZWARCIU innymi postaciami, a nie w czarach i atakach. Firen nie ma żadnych ograniczeń, John też prawie ich nie ma, a zobaczmy jak mało byli wybierani.

Troszkę to wszystko poplątałem, więc podsumuję moją wypowiedź:

Kolejne ograniczenia nic nie zmienią, ponieważ brak skilla w walce na pięści jest powodem małego wyboru pewnych postaci, a nie przesadzone czary innych.
Aby to rozwiązać potrzebujemy więcej graczy, którzy po prostu poświęcą trochę czasu na grę mniej popularnymi postaciami aby nauczyć się nimi grać. Oczywiście patrząc na to realnie pewnie nigdy się to nie stanie, więc jedynym sensownym rozwiązaniem jest gra randomami w turniejach. Wtedy każdy gracz będzie musiał ogarniać i szlifować każdą postać jeśli będzie chciał się zaliczać do czołówki.
 
bleeq
Rozumiem i w większości popieram. Może w mojej wypowiedzi nadużyłem stwierdzeń wyrównania słupków, ale to głównie w obronie postaci typu John, Freeze, Firen przed chęcią ich ograniczania.
Tak jak sugerujesz, tak i moja propozycja nie ma na celu ograniczenia wszystkich pro postaci (woody, davis, freeze, deep) mocno w dół do poziomu najsłabszych. To by było oczywiście bez sensu.
Proponuję jedynie zmniejszyć skrajność jaką jest Woody i trochę go osłabić. Wtedy może niektórzy postanowią spróbować swoich sił innymi postaciami. A to wpłynie korzystnie i powinno wyrównać trochę słupki.


Jeśli chodzi o grę randomami to jestem zdecydowanie przeciwny. W grze powinien wygrać ten kto jest lepszy, a nie ten któremu wylosuje się łatwiejsza postać.
Natomiast bez problemu można organizować turnieje zmuszające do spróbowania swoich sił innymi postaciami. A nóż ktoś się przestawi! Przykładem takiego turnieju jest choćby MoC.
Edytowane przez bleeq dnia 18-01-2016 02:12:45
 
ybnn
Zrobiłem ankietę (głosować można na stronie głównej) co do ilośći TD u Woodka.
Opcje jakie wziąłem pod uwagę to 4(czyli bez zmian) 3 oraz 2, ponieważ uważam, że jak na razie ograniczenie ich do mniej niż dwóch to przesada.
Oczywiście ankieta o niczym nie rozstrzyga chyba, że zauważymy bardzo dużą przewagę którejś z możliwości.
Tak czy siak zobaczymy jak wygląda pogląd graczy na sprawę TD u Woodka.
 
Walsemore
Trochę się przez noc namnożyło tych postów, postaram się odnieść do każdego po kolei:
Verleo - Twojego toku rozumowania nie jestem w stanie zrozumieć. Gdyby ograniczono Woody'ego i dopuszczono Henry'ego z Rudolfem to ja nie miałbym nic przeciwko. W sprawie postaci strzelających zawsze stałem na pozycji neutralnej.

Sirapczu - wczoraj czytałem tego posta, nie wiem, czy czegoś nie przekręcę. Skoro comba Freeze'em są takie proste i śmiercionośne to czemu nie Freeze jest najpopularniejszą postacią, hmm? Ty wiesz, o czym mówisz? Freeze nie ma żadnego comba, z którego doświadczony gracz nie umiałby wyskoczyć. Chcesz ograniczyć Freeze'a do dwóch gier tak jak ja Woody'ego? Proszę Cię bardzo! Najwyraźniej mniej mnie to zaboli niż Ciebie ograniczenia Woody'ego. Mówisz, że jestem przeciwko tej psotaci, bo przegrałem z nią w finałach? Nie sądzę. Jestem przeciwko tej postaci, bo:
W walce z Pudzianem - grałem przeciwko Woody'emu
Z Koczkiem - przeciwko Woody'emu
Z Darkiem - nawet Dark, po dwóch przegranych walkach Deepem wybrał Woody'ego
Z yBananem - wybierał random :P
Finał - rozgrywany Woody'ym. Wszędzie Woody...
Zresztą, zauważ, że Woody'emu nawet jak na początku walki wpadniesz w łapska to zrobi z Ciebie placki ziemniaczane, a Freeze staje machiną zniszczenia dopiero, kiedy ma mało HP. Co często nie pozwala mu stać się machiną zniszczenia, bo zaraz go zabiją. Nie przegrałem z Koczkiem i Pudzianem z tego powodu, że grali Woody'ym. Wygrali, bo byli lepsi ode mnie.

BleeQ - najsensowniejszy post do tej pory.
Wg mnie najlepszym ograniczeniem TD jest do 4 i tak zagłosowałem w ankiecie. Przypomina mi to sytuację ze starożytnego Rzymu, gdzie za przekroczenie dozwolonej liczby wymierzonych batów były bardzo surowe kary dla strażników 0 dlatego nigdy nie bili równo 50 razy tylko zawsze 49 :P
Zgadzam się, że celem ograniczeń powinno być wyrównanie popularności, a nie to, że kogoś postać wkurza. Prawdą jest, że najbardziej wkurzającą postacią jest John, ale kto w dzisiejszych czasach gra JohneM?

yBanan - również bardzo sensowna wypowiedź. Tylko, że wg mnie w dzisiejszych czasach wszyscy idą do zwarcia i dlatego postacie nienadające się do zwarcia są mniej popularne. Moja technika gry sprowadza się do tego, aby ograniczyć walkę w zwarciu... i dlatego jeszcze niedawno zarzucano granie mi PP.
Losowanie postaci? Niby to jest jakieś rozwiązanie, niby robi się tak międzynarodowo, ale nie. Ja nadal proponuję ograniczenie Woody'ego do dwóch walk z pięciu albo trzech z siedmiu. Lub takie ograniczenie na każdą postać.

Podsumowując powtórzę swoje zdanie jeszcze raz: ogranieczenie TD Woody'ego nie wpłynie znacząco na jego popularność. Natomiast właśnie moim celem jest ograniczenie popularności Woody'ego, ponieważ te wykresy przedstawione przez Banana przedstawiają skalę dominacji tej postaci nad całą sceną. Owszem, każdy to wiedział, ale teraz dopiero było to tak wyraźne.
Edytowane przez Walsemore dnia 18-01-2016 08:37:14
Freeze bez miecza jest jak Freeze z mieczem, tylko że bez miecza.
 
http://www.lf2.pl
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018