Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Ciekawy surv bug
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Little Fighter 2 » Bugi
 Drukuj temat
Ciekawy surv bug
Alladyn
Gram sobie surva aż tu Rudolf się klonuje. Wybiłem jednego klona a potem zabiłem Rudolfa wirem a przy okazji klon w zbugowany (gdy skakał) dostał skrzynką. Jaki efekt ? Klon przeżył a do niego dołączył Dennis. Tutaj dowód Zarejestruj/Zaloguj się, aby zobaczyć link.
Dodam że to był 6 lvl a sam zdziwiłem się jak cholera :D
 
Broda
nie raz tak miałem i nie widze tu buga bo klon nie jest liczony jako przeciwnik przez surva i jak go zostawisz a zabijesz rudolfa to klon zostaje a następny stage wchodzi
"Graj tak żeby wygrać..." - Koczko 2015
 
Alladyn
Błąd oprogramowania lub w żargonie informatycznym bug (czytaj bag wymowa i) – usterka programu komputerowego powodująca jego nieprawidłowe działanie, wynikająca z błędu człowieka na jednym z etapów tworzenia oprogramowania, zwykle podczas tworzenia kodu źródłowego, lecz niekiedy także na etapie projektowania.

Programista musiał tego nie przewidzieć wiec nie zaprogramował odpowiedniego skryptu na to więc to podchodzi pod bug ponieważ na tym etapie powinno być na planszy 2 przeciwników a nie 1.
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
KINGAdijanko
U mnie jest inaczej, ponieważ u mnie LF2 traktuję klona jako przeciwnika, i gdy go zniszczę, to wtedy idzie inny.
天道, Tendō
修羅道, Shuradō
人間道, Ningendō
畜生道, Chikushōdo
餓鬼道, Gakidō
地獄道, Jigokudō

"Jesteśmy Pain, jesteśmy Bogiem"
 
Verleo
Apczu, źle to interpretujesz. Broda też nie do końca prawdziwe spostrzeżenia.

Zacznijmy od tego czym jest stage 6? Stage 6 to jeden random Hero x4 (czyli walczymy z pojedynczym random hero, po jego śmierci leci następny, w sumie czterech). Grając np. we dwóch można zauważyć, że niezależnie od tych hero, wyskakują bandity. Kiedy jednak zabijamy czwartego hero w stage 6, stage 7 nie rozpocznie się dopóki nie zabijemy ostatniego bandita. Bandit jest określony jako 'soldier' czyli będzie wyskakiwał tak długo aż nie padnie 4 random hero. Jesli tłuklibyśmy tylko banditów to możemy tak tkwić na stage 6 tak długo jak tylko chcemy. W ten sam sposób odbierany jest klon Rudolfa (choć nie jest określony jako 'soldier', gdyż jest tylko efektem umiejętności Rudolfa), jeśli powstał na początku stage 6 (gdy Rudolf był pierwszym random hero w stage 6) to będzie on walczył niezależnie od innych przeciwników w czasie trwania stage 6, możemy pokonać 4 random hero w tym czasie a klon Rudolfa będzie cały ten czas sobie pomykał. Dodatkowy przeciwnik którym jest klon Rudolfa jest zrobiony w ten sposób własnie po to, żeby nie powstrzymać przebiegu stage 6, gdyby było inaczej to właśnie to byłoby bugiem. Jednakże jeśli zabijemy 4 random hero, a klon Rudolfa wciąż pozostanie żywy, gra nie przejdzie do stage 7 tak długo aż klon Rudolfa będzie żył, gdyż klon stworzony w stage 6 pozostaje nieodłącznym elementem właśnie stage 6. Jednak random hero pojawiający się podczas stage 6 występują w nim bez zmiany stage na inny, więc klon Rudolfa, będący elementem stage 6, może istnieć niezależnie od pojawiających się hero. Aby przejść dany stage musimy pozbyć się wszystkich przeciwników z tegoż stage. Tak jak nie przejdziemy do stage 11 nie zabijając Juliana, tak też nie przejdziemy w tej sytuacji do stage 6 bez zabicia klona Rudolfa.

Ciężko pisać w robocie jednocześnie pracując, także jeśli coś jest niezrozumiałe to pytać a wyjaśnię dokładnie o czym mówię.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Shade
Moim zdaniem to nie jest bug, bo tak powinno być, klon Rudolfa nie jest "pełnoprawnym" bohaterem, tylko wynikiem umiejętności.
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Alladyn
Adijanko napisał(a):

U mnie jest inaczej, ponieważ u mnie LF2 traktuję klona jako przeciwnika, i gdy go zniszczę, to wtedy idzie inny.


I mi się wydaje że miałem kiedyś podobną sytuację że po klonach Rudolfa następy przeciwnik nie wchodził póki klonów się nie wybiło. Aż spróbuję to odtworzyć na survie czy to tak działa za każdym razem czy jest jakiś wyjątek od reguły.

Edit: Sprawdziłem i nie stało się nic ponad to ostatnio :D
Edytowane przez Alladyn dnia 22-12-2015 15:03:24
 
Verleo
Pub, właśnie to napisałem. ;-;

SirApczu, oczywiście, tak jak napisałem, obydwie sytuacje są możliwe. weźmy już ten przykłądowy stage 6. Występują po sobie czterej hero. Oznaczmy ich H1, H2, H3, H4. Jeśli Rudolf jest H1, i zrobi klony których nie zabijemy, będą one żyły podczasz walki z H2, H3 oraz H4. Natomiast jeśli Rudolf jest H4 i zrobi klony, to stage 6 nie skończy się póki nie zabijemy klonów. Wtedy dopiero po zabiciu klonów przechodzimy do stage 7.
"Patrz Verleo, tak ich łoimy, że nie wiedzą w którą stronę robić PP." ~Fioletix
Dobry podpis.
 
Alladyn
O już czaję czemu tak mogło mi się wydawać :D teraz to ma sens. Może nie bug ale ważne że merytoryczny temat.
-----------------------------------------
"Ja pierdole odchodzę z tego gówna w po spowiedzi jestem w wielki piątek się wkurwiłem co za jebana gra elo"~ Pub 2k17
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018