Zasady walk
1. ZASADY OGÓLNE:
1.1. Gry odbywają się w LF2 2.0 lub 2.0a.
1.2. Gry odbywają się w trybie VS Mode.
1.3. Gry odbywają się na mapie HK Coliseum.
1.4. Rozgrywa się 5 walk.
2. OGRANICZENIA:
2.1. Zezwala się grać tylko następującymi postaciami:
- Davis, Deep, Dennis, Firen, Freeze, John, Louis, Woody.
2.2. Ograniczenia ataków na walkę:
- Woody: 4 razy Tiger Dash (D>J);
- Davis: 2 razy Dragon Punch (D^A);
- Dennis: 3 razy Chasing Blast (D^A), Whirlwind Kick (D>J) podczas trzymania przeciwnika jest zabroniony;
- John: 3 Heal (DvJ lub D^J);
- LouisEX: 2 razy pod rząd Phoenix Palm (D>A).
2.3. DoP (dance of pain, czyli atak, który zabiera przeciwnikowi więcej niż [250] punktów życia (połowa), nie pozwalając przy tym na zblokowanie lub będący praktycznie nie do zablokowania), jest zabroniony.
2.4. Przedłużanie stanu oszołomienia ("kiwania się" ) u przeciwnika więcej, niż dwoma ciosami (pięściami, kulkami etc.) jest zabronione.
2.5. Picie mleka i piwa jest zabronione.
2.6. Używanie kodów jest zabronione.
2.7. Notoryczne powtarzanie zachowań takich jak:
- uciekanie od przeciwnika,
- unikanie kontaktu z przeciwnikiem (np. wyłączne podnoszenie i rzucanie przedmiotami),
- wykonywanie ataków, które uniemożliwiają podejście przeciwnika (np. blokowanie tarczami),
- nadużywanie jednego typu ataku specjalnego w niewielkich odstępach czasu (np. spam kulek),
jest zabronione.
2.8. Używanie klawiszy od F2 do F9 podczas gry jest zabronione.
2.9. Używanie klawisza F1 (pauza) podczas wykonywania ataku jest zabronione.
* Złamanie przez zawodnika któregokolwiek z punktów 2.2-2.9 regulaminu oznacza punkt dla jego rywala w walce, w której nastąpiło wykroczenie, chyba że rywal zdecyduje inaczej.
Zasady organizacyjne
3. POWTARZANIE WALK:
3.1. W wyjątkowych sytuacjach stosuje się powtórzenie walki:
- Gdy rezultatem walki jest śmierć obu postaci (np. w wyniku zderzenia);
- Przerwanie gry przez łącze internetowe;
- Problemy techniczne z grą;
- Śmierć spowodowana spadającą skrzynią lub kamieniem, ale tylko w przypadku, gdy przeciwnik ma mniej niż 1/4 HP.
4. SYSTEMY PUNKTACJI:
4.1. Jeśli gracze będą posiadali tyle samo punktów, brane pod uwagę będą w kolejności:
- Duże punkty;
- Bilans małych punktów (=wygrane-przegrane);
- Wynik w bezpośrednim starciu graczy posiadających jednakowy bilans.
* Jeśli w dalszym przypadku będzie remis należy rozegrać dogrywkę składającą się z 5 walk.
5. SYTUACJE SPORNE:
5.1. W sytuacjach spornych o wyniku decyduje administracja na podstawie replayów lub wszelkich innych materiałów dowodowych, opierając się na zasadach uczciwości.
5.2. Jeśli gracz oskarża przeciwnika o złamanie regulaminu, gracz jest zobligowany zapewnić materiał dowodowy. W przypadku braku jakichkolwiek dowodów oskarżenie nie zostanie rozpatrzone, chyba że materiał dowodowy w sposób podstępny (np. wciśnięcie F4) został zniszczony.
5.3. Jeśli strona chce ubiegać się o przyznanie walkowera lub przedłużenie terminu, musi swoją prośbę przedstawić w temacie, gdzie zgłaszane są wyniki walk, wraz z uzasadnieniem oraz materiałem dowodowym.
5.4. Skargi należy zgłaszać przed zakończeniem terminu trwania rundy. W innym przypadku skarga nie zostanie rozpatrzona.
5.5. Walkower daje stronie duże punkty. W turniejach indywidualnych walkower nie daje stronie małych punktów. W turniejach drużynowych walkower daje stronie małe punkty.
* Jeśli zasady danego turnieju stoją w sprzeczności z regulaminem LF PC, stosuje się w zagadnieniach sprzecznych regulamin turnieju. Pozostałe zasady LF PC pozostają nienaruszone. Little Fighter Polish Center zastrzega możliwość zmiany regulaminu w każdym momencie. Zmiany regulaminu wchodzą w życie w dniu ich ogłoszenia. Zmiany regulaminu nie dotyczą turniejów już trwających. W razie niejasności przepisów administracja LF2 PC przedstawia swoją interpretację przepisów. Interpretacja ta jest powszechnie obowiązująca. W sprawach przez regulamin nieprzewidzianych administracja LF2 PC rozstrzyga według zasad słuszności i uczciwości.