Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Nowe Zasady LF PC
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Scena LF2 » Zasady gry LF PC
 Drukuj temat
Nowe Zasady LF PC
bleeq
Witam

W ostatnim czasie czynione były różne działania mające na celu przedyskutowanie zasad LF PC, wprowadzenia poprawek i dodatkowych punktów. Stworzony został temat, w którym mogliście podawać swoje propozycje zmian czy też taki, w którym mogliście opowiedzieć się za lub przeciw wprowadzeniu Louisa Exa.
Wszystkie propozycje przedyskutowaliśmy i po dokładnej analizie stworzony został nowy, poprawiony regulamin LF PC.

Jednak przed oficjalnym wprowadzeniem tych nowych zasad, postanowiliśmy przedstawić je właśnie tutaj na forum. Jeśli ktoś widzi jakieś nieścisłości lub "dziury", może podzielić się nimi tutaj, albo niech zamilknie na wieki.


Zasady walk

1. ZASADY OGÓLNE:
1.1. Gry odbywają się w LF2 2.0 lub 2.0a.
1.2. Gry odbywają się w trybie VS Mode.
1.3. Gry odbywają się na mapie HK Coliseum.
1.4. Rozgrywa się 5 walk.

2. OGRANICZENIA:
2.1. Zezwala się grać tylko następującymi postaciami:
- Davis, Deep, Dennis, Firen, Freeze, John, Louis, Woody.
2.2. Ograniczenia ataków na walkę:
- Woody: 4 razy Tiger Dash (D>J);
- Davis: 2 razy Dragon Punch (D^A);
- Dennis: 3 razy Chasing Blast (D^A), Whirlwind Kick (D>J) podczas trzymania przeciwnika jest zabroniony;
- John: 3 Heal (DvJ lub D^J);
- LouisEX: 2 razy pod rząd Phoenix Palm (D>A).
2.3. DoP (dance of pain, czyli atak, który zabiera przeciwnikowi więcej niż [250] punktów życia (połowa), nie pozwalając przy tym na zblokowanie lub będący praktycznie nie do zablokowania), jest zabroniony.
2.4. Przedłużanie stanu oszołomienia ("kiwania się" ) u przeciwnika więcej, niż dwoma ciosami (pięściami, kulkami etc.) jest zabronione.
2.5. Picie mleka i piwa jest zabronione.
2.6. Używanie kodów jest zabronione.
2.7. Notoryczne powtarzanie zachowań takich jak:
- uciekanie od przeciwnika,
- unikanie kontaktu z przeciwnikiem (np. wyłączne podnoszenie i rzucanie przedmiotami),
- wykonywanie ataków, które uniemożliwiają podejście przeciwnika (np. blokowanie tarczami),
- nadużywanie jednego typu ataku specjalnego w niewielkich odstępach czasu (np. spam kulek),
jest zabronione.
2.8. Używanie klawiszy od F2 do F9 podczas gry jest zabronione.
2.9. Używanie klawisza F1 (pauza) podczas wykonywania ataku jest zabronione.
* Złamanie przez zawodnika któregokolwiek z punktów 2.2-2.9 regulaminu oznacza punkt dla jego rywala w walce, w której nastąpiło wykroczenie, chyba że rywal zdecyduje inaczej.


Zasady organizacyjne

3. POWTARZANIE WALK:
3.1. W wyjątkowych sytuacjach stosuje się powtórzenie walki:
- Gdy rezultatem walki jest śmierć obu postaci (np. w wyniku zderzenia);
- Przerwanie gry przez łącze internetowe;
- Problemy techniczne z grą;
- Śmierć spowodowana spadającą skrzynią lub kamieniem, ale tylko w przypadku, gdy przeciwnik ma mniej niż 1/4 HP.

4. SYSTEMY PUNKTACJI:
4.1. Jeśli gracze będą posiadali tyle samo punktów, brane pod uwagę będą w kolejności:
- Duże punkty;
- Bilans małych punktów (=wygrane-przegrane);
- Wynik w bezpośrednim starciu graczy posiadających jednakowy bilans.
* Jeśli w dalszym przypadku będzie remis należy rozegrać dogrywkę składającą się z 5 walk.

5. SYTUACJE SPORNE:
5.1. W sytuacjach spornych o wyniku decyduje administracja na podstawie replayów lub wszelkich innych materiałów dowodowych, opierając się na zasadach uczciwości.
5.2. Jeśli gracz oskarża przeciwnika o złamanie regulaminu, gracz jest zobligowany zapewnić materiał dowodowy. W przypadku braku jakichkolwiek dowodów oskarżenie nie zostanie rozpatrzone, chyba że materiał dowodowy w sposób podstępny (np. wciśnięcie F4) został zniszczony.
5.3. Jeśli strona chce ubiegać się o przyznanie walkowera lub przedłużenie terminu, musi swoją prośbę przedstawić w temacie, gdzie zgłaszane są wyniki walk, wraz z uzasadnieniem oraz materiałem dowodowym.
5.4. Skargi należy zgłaszać przed zakończeniem terminu trwania rundy. W innym przypadku skarga nie zostanie rozpatrzona.
5.5. Walkower daje stronie duże punkty. W turniejach indywidualnych walkower nie daje stronie małych punktów. W turniejach drużynowych walkower daje stronie małe punkty.


* Jeśli zasady danego turnieju stoją w sprzeczności z regulaminem LF PC, stosuje się w zagadnieniach sprzecznych regulamin turnieju. Pozostałe zasady LF PC pozostają nienaruszone. Little Fighter Polish Center zastrzega możliwość zmiany regulaminu w każdym momencie. Zmiany regulaminu wchodzą w życie w dniu ich ogłoszenia. Zmiany regulaminu nie dotyczą turniejów już trwających. W razie niejasności przepisów administracja LF2 PC przedstawia swoją interpretację przepisów. Interpretacja ta jest powszechnie obowiązująca. W sprawach przez regulamin nieprzewidzianych administracja LF2 PC rozstrzyga według zasad słuszności i uczciwości.



Po krótce: zasady zostały podzielone na "zasady walk" i "zasady organizacyjnie", poprawione i dokładnie wyjaśnione zostało pojęcie gry PP, dodano możliwość zamiany w Louisa Exa, zmniejszono ograniczenia u Johna oraz udoskonalono punkt odnośnie sytuacji spornych.
 
DanielS
Dużo się nie zmieniło poza tym że John ma 3 Heal i nie ogarniczoną ilość dysków no i Louis ex jest
 
KINGAdijanko
Czyli można dodawać boty do teamu? Nieźle cool
天道, Tendō
修羅道, Shuradō
人間道, Ningendō
畜生道, Chikushōdo
餓鬼道, Gakidō
地獄道, Jigokudō

"Jesteśmy Pain, jesteśmy Bogiem"
 
Shade
Bardzo fajnie, generalnie zmiany na lepsze.
Jednak boję się, że teraz John będzie zbyt OP.
O ile 3 leczenia nie są takie złe, to brak ograniczeń na dyski to według mnie zbyt duże ułatwienie.
Chciałbym zarazem zauważyć, że Dennis dalej ma ograniczenie na kule samonaprowadzające, które łatwiej jest ominąć i są zdecydowanie słabsze.
No nic, mam nadzieję, że nie będzie tak źle jak mi się wydaje.

Aha, czy te ograniczenia na Johna obowiązują w John Edition?
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Fear
O kurczę! Ex! Chyba zacznę grać Louisem!
Drugie
miejsce wEasy Cup'ie #13
__________________________________________
Drugie miejsce turnieju Easy Cup 2vs2.
Razem z Shiftem

_________________________________________

Statuetka w kategorii "Najbardziej lubiany gracz" i kategorii Najlepszy avatar
 
bleeq
Bardzo fajnie, generalnie zmiany na lepsze.
Jednak boję się, że teraz John będzie zbyt OP.
O ile 3 leczenia nie są takie złe, to brak ograniczeń na dyski to według mnie zbyt duże ułatwienie.
Chciałbym zarazem zauważyć, że Dennis dalej ma ograniczenie na kule samonaprowadzające, które łatwiej jest ominąć i są zdecydowanie słabsze.
No nic, mam nadzieję, że nie będzie tak źle jak mi się wydaje.

Brak ograniczeń dysków na pierwszy rzut oka może się to wydawać przesadą, ale spokojnie. Tarcza Johna zabiera mniej HP niż zwykła kulka Johna, a do tego kosztuje aż 50% many. Wcale więc nie jest taka dobra. Do tego tarcza i kulka to są jedyne dwa ofensywne ataki tej postaci.

Co do Dennisa, to on już jest wystarczająco silny i dlatego ma nałożone ograniczenia. Poza tym jego kulka zbiera niewiele mniej HP niż tarcza, a do tego kosztuje ponad 3 razy mniej many.


Aha, czy te ograniczenia na Johna obowiązują w John Edition?

Nie. Zasady wejdą w życie dopiero po oficjalnym ich ogłoszeniu.
 
oglamen999
Też mi się wydaje, że John teraz będzie uber koksem. Dysk Johnem to potężna broń, bo nie zabiera tak dużo many. Przy pełnej manie będzie można robić dwa dyski, a wtedy przeciwnik nie będzie miał szansy ucieczki, zwłaszcza, gdy się będzie na niego biegiem skakało z różdżką. Przeciwnik będzie miał zerowe szanse na unik i zawsze będziemy trafiać, pytanie tylko kto to lepiej wykorzysta.
Ale dla mnie to dobrze i być może nawet porzucę Woodyego na rzecz Johna. :)
 
As098
Też mi się wydaje że john będzie przesadzony dwóch dysków trudno uniknąć. John w zwarciu też nie jest słaby. Co powiecie na to brak ograniczeń na leczenie i 2 lub 3 dyski. Leczenie johna działa tylko do pewnego poziomu. Można dać też ograniczenie tylko jeden dysk na raz
 
Shade
Jakbym miał na to wpływ to dałbym ograniczenie 5 dysków i 2x przyspieszenie regeneracji HP ("lecznie" )
 
http://supremesquad.forumpolish.com
As098
Zobaczymy co z tego będzie mam wrażenie że pół sceny będzie johnem grać
 
Indiger
A niech grają, będzie prościej ich pokonać :P Nawet z tymi nowymi ograniczeniami John jest słaby w porównaniu do Woodiego.
 
Shade
Woody zawsze będzie przesadzony, ale z tym nic zrobisz. Można co najwyżej zacząć nim grać.
 
http://supremesquad.forumpolish.com
As098
Ja się przerzuciłem z woodego na Deepa bo nie wiedziałem jak pokonać gracza grającego woodym. Po za tym jak woody i davis biją łatwiej wykonać wyskok czy DP. Trudno natomiast jest z freezezem to wykonać bo szybko bije. Mogę ująć że najlepsze przeciw woodemu są postacie defensywne. Woody jest mocny na pięści to jest jego główny atut. Przeciw Johnowi trzeba będzie inaczej grać.
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018