Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Jaką postać preferujecie + Czy opyla się grać Firenem
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Forum » Pytania
 Drukuj temat
Jaką postać preferujecie + Czy opyla się grać Firenem
Shade
Mam do was takie 2 pytania:
1. Którą postacią gracie najczęściej? Jestem początkujący i nie wiem, które postacie są 'najpopularniejsze' wśród was, ponieważ sam nie wiem kim grać, ale także tak po prostu z ciekawości :)
2. Czy opłaca się grać firenem, zadaję to pytanie, ponieważ zamierzam nim grać, bo jest efektywny i efektowny na grupki i armię, ale słyszałem, że jest słaby 1na1. Jednak chciałbym poznać wasze zdanie każdego z osobna :)

Zachęcam do odpowiadania! ;D
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Kuba4ful aka Senpai
1. Najpopularniejsi sÄ… Davis, Dennis i Woody.
2. Firenem można koksić 1v1 jak się umie nim grać, tylko trzeba uważać na DoPy :P
 
Shade
@Kuba4ful A kogo ty preferujesz?
 
http://supremesquad.forumpolish.com
Kuba4ful aka Senpai
Dennis'a, ale jakby można było grać Rudolfem to bym grał nim :)
 
Fear
@Kuba4ful, Dennis najpopularniejszy? Nim gra jedna osoba na dwadzieścia :P

1. NAJpopularniejszy jest definitywnie Woody i Freeze
2. Firen, jest baaardzo trudny ale jak już go opanujesz to będziesz niszczył wszystkich...jak mówił Kuba4ful, DoP'ów też ma dużo.


Ja osobiście preferuje Dennisa, ale ostatnio zacząłem pogrywać Firenem i trochę Woodym, ale narazie gram nimi dwa razy słabiej niż Dennisem, i rzadko nimi gram jeśli gramy na punkty itp.
 
Kuba4ful aka Senpai
Napisałem, że preferuje Dennisa, nie pisałem, że jest najpopularniejszy.
 
Fear
Kuba4ful :Najpopularniejsi sÄ… Davis, Dennis i Woody.


Napisałeś że najpopularniejsi xD
 
Pudzian
Według mnie prym na scenie wiedzie Woody. Ale to, że MoC rozgrywane było również Deepem i Davisem, też o czymś swiadczy.