Davis edition
|
bleeq |
Dodany dnia 30-09-2014 03:23:09
|
Admin
Postów: 1350
Data rejestracji: 17-01-2009
|
Tutaj możemy dyskutować o Davisie. Wymieniać jego mocne, jak i słabe strony. I ocenić w skali 1-5, z możliwością dania połowy punktu. |
|
|
|
Fear |
Dodany dnia 30-09-2014 16:29:48
|
Level 6
Postów: 321
Data rejestracji: 27-09-2014
|
Davis - Brat mojej ulubionej postaci ( Dennis'a ) przez co dostaje + 0,5
+PLUSY+
- bardzo duże obrażenia w zwarciu
- niekończące się kulki (nie licząc końca many ;P
- DP! - umiejętność z największymi obrażeniami w grze! (chyba)
- umiejętność pozwalająca uciec gdy ktoś uderzy cie 2 razy..chroni przed oszolomieniem
-MINUSY-
+na dystans jest już..powiedzmy troszeczke gorzej
+duże ograniczenie na DP (tylko 2)
+to on jest jak mówi zakuba idolem...a nie Dennis i za to -0,5 punkta
Ocena: 4
Edytowane przez Fear dnia 07-10-2014 20:02:16
|
|
|
|
Zakuba |
Dodany dnia 30-09-2014 19:47:02
|
Level 10
Postów: 1234
Data rejestracji: 09-10-2010
|
Davis jest "idolem" całego LF2. To właśnie jego podobizna widnieje na ikonie gry. Posiada on zdolności, które mogą zadawać obrażenia w zwarciu, jak i na odległość. Ataki w zwarciu, to m.in. Shrafe - seria ciosów zadających średnie obrażenia; wyskok z atakiem (nie pamiętam dokładnie jak się nazywa), oraz wszystkim znane DP, na ograniczenie którego poniektórzy narzekają. Z ataków na odległość posiada on tylko i wyłącznie kulkę, którą stosuje się często do zatrzymania dasha przeciwnika, lub zniszczenia wrogiej kulki (np. Chasing Blast Dennina).
Nie lubię tej postaci, bo gdy walczę z botem, jako Davisem, nie mogę po ludzku do niego podejść
Ocena: 3,5 (-0,5 za bota).
Hey there, hater...
Hey there, hater!
|
|
|
|
Indiger |
Dodany dnia 30-09-2014 20:48:31
|
Level 7
Postów: 373
Data rejestracji: 07-09-2014
|
Davis jest moją ulubioną postacią w całym LF. Co tu dużo mówić w zwarciu jest niemalże nie do pokonania, jedynym minusem jest to że jest fatalny na odległość ( dobrze że ma kulki bo było by na prawdę źle) i oczywiście limit DP
Ocena 4 |
|
|
|
Com |
Dodany dnia 30-09-2014 21:07:09
|
Level 9
Postów: 916
Data rejestracji: 19-05-2014
|
Jest to jedna z lepszych postaci. W przeciwieństwie do dennisa ma ataki z wyższą siłą, ale ceną zasięgu
Plusy:
-Kulki *-*
-Dobra postać do walki w zwarciu
-Skille dobre do ucieczki
-DP
-Kocham te jego dashe *-*
Minusy:
-Limit DP (co jest zrozumiałe biorąc pod uwagę ich siłę)
-Gorzej jest z walką na dystans, ale i to idzie mu dobrze
Ocena: 4 |
|
|
|
Kuba4ful aka Senpai |
Dodany dnia 30-09-2014 21:39:21
|
Level 9
Postów: 798
Data rejestracji: 09-07-2012
|
Davis, wojownik który ma strój jak z XXI wieku a rozgrywka przecież toczy się w średniowieczu
Plusy
-Ten strój
-Fajny bieg i atak
-Dobry na starcia z np. Dennisem...
Minusy
-...ale słaby np. z Freezem
-Łatwy do skontrowania Shrafe
-Nie trafisz 2x DP i już przegrana (chyba, że przeciwnik był noobem lub miał mało hp)
-On jest na ikonce gry zamiast Dennisa (Nie wpłynie to na ocenie )
Ocena: 3,5
|
|
|
|
Ninja |
Dodany dnia 01-10-2014 19:42:20
|
Level 4
Postów: 97
Data rejestracji: 31-08-2014
|
Davis, jeden z najczęściej wybieranych postaci do walki. Moim zdaniem dobry wybór dla początkujących.
Plusy:
-Bardzo dobry w zwarciu,
-Może i mniej ma combosów niż Woody, ale łatwiej się je konstruuje,
-Każdy ze swoich ataków potrafi zrobić w biegu,
-Kulki, którymi można zatrzymać dash przeciwnika, przedłużać stan kiwania i do tego są szybkie i tanie jak barszcz w torebkach.
-Możliwość ucieczki od przeciwnika mocą D^J, gdy ten chce Davisa sprowadzić do stanu kiwania.
Minusy:
-Fatalny wybór na Freeza, który zamraża każdą jego kulkę i zatrzymuje każdy jego atak (poza DP) mieczem lub wichrem, czasem soplami, a zdarza się, że nawet kulką lub walnięciem,
-Ograniczenie 2 DP na rundę (wg mnie powinny być 3),
-Krótki zasięg rąk, żeby uderzyć przeciwnika.
Moja ocena: 3,5
Edytowane przez Ninja dnia 01-10-2014 19:51:14
|
|
|
|
KINGAdijanko |
Dodany dnia 01-10-2014 20:59:08
|
Level 8
Postów: 534
Data rejestracji: 19-11-2013
|
@Fear, jego kulki są chujowe a nie troszeczke gorsze.
@zakuba, zapomniałeś wspomnieć o tym,że jest również dostępny do kupienia .
@Indiger,daj mi byle jaką postać to Cie zniszcze w kilka sekund. Dodatkowo każdy z Was pluje się
o te ograniczenie na DP, a ja natomiast uznaję, że potrzebne. No i w końcu ktoś napisał, że jest
chujowy na odległość.
@Grzany, a więc DP, shrafe i kulka są dobre do ucieczki powiadasz? Interesujące. Gratulacje dla
Ciebie, ponieważ jeden z niektórych umiesz zaakceptować jego ograniczenie na DP.
@kuba4ful, tak, bo każda możliwa mapka w LF2 jest osadzona w średniowieczu. Gratuluje głupoty...
@Ninja, najlepszymi postaciami na początek są Dennis i Deep. Dlaczego? Bo wystarczą dwa uderzenia
i przeciwnik jest w stanie kiwania co oznacza, że może w niektórych przypadkach zadać połowę hp.
天道, Tendō
修羅道, Shuradō
人間道, Ningendō
畜生道, Chikushōdo
餓鬼道, Gakidō
地獄道, Jigokudō
"Jesteśmy Pain, jesteśmy Bogiem"
|
|
|
|
Ninja |
Dodany dnia 02-10-2014 14:44:43
|
Level 4
Postów: 97
Data rejestracji: 31-08-2014
|
@Adijanko; Ale za to Davisem najłatwiej się robi moce i konstruuje combosy |
|
|
|
Com |
Dodany dnia 04-10-2014 10:36:26
|
Level 9
Postów: 916
Data rejestracji: 19-05-2014
|
@adijanko: Nie chodziło mi o wszystkie ataki ale ten atak w którym Davis skacze w powietrze? Shrafe też czasami można uciec. A DP można zablokować większość ataków. |
|
|
|
Fear |
Dodany dnia 05-10-2014 18:41:30
|
Level 6
Postów: 321
Data rejestracji: 27-09-2014
|
@Ninja, nim najłatwiej się robi moce i kombosy?
Moce robi sie tak samo jak innymi..porównajmy Davisa i Deepa
Davis :
D^A - DP
D>A - Kulki
DvA - Seria
D^J - Wyskok
Deep :
D>J - Szarża
D>A - Kulki
DvA - Wybicie
D^J - Wyskok
Różnicy wielkiej nie widze... |
|
|
|
Ninja |
Dodany dnia 05-10-2014 20:20:00
|
Level 4
Postów: 97
Data rejestracji: 31-08-2014
|
@up ... łatwo się nim KONSTRUUJE combosy o dużej sile. Chodzi o to, że nawet początkującemu łatwo jest zrobić combo Davisem, które zabiera prawie połowę życia. Przykład:
*Walnięcie 3 razy z piąchy, złapanie walnięcie 2x, jeszcze podczas trzymania Seria ciosów (moc) i DP* Zabiera ok. pół życia, a nie trzeba specjalnego skilla, żeby to wykonać, a np. takim Woody'm musisz się postarać, żeby zrobić combo, które zabiera blisko połowy życia. W dodatku Davis ma w zanadżu więcej podobnych combosów. |
|
|
|
Fear |
Dodany dnia 06-10-2014 16:06:28
|
Level 6
Postów: 321
Data rejestracji: 27-09-2014
|
Davis ma więcej combosów niż Woody?! Nie
Zresztą robiąc to combo z doświadczonym graczem zrobisz tylko 3 uderzenia i 2 w przytrzymaniu ponieważ gdy Davis szykuje się do serii wypuszcza przeciwnika a wtedy można cie uderzyć |
|
|
|
Ninja |
Dodany dnia 06-10-2014 16:23:20
|
Level 4
Postów: 97
Data rejestracji: 31-08-2014
|
1. Koleś jak ty czytasz? Napisałem, że ma więcej PODOBNYCH combosów. Podobnych, czyli takich, które jest łatwo zrobić nawet początkującemu i które zabierają dużo życia, a nie, że ma więcej combosów niż Woody...
2. A co ma do rzeczy to, że przy doświadczonym graczu ten zablokuje w pewnym momencie combo? Ja napisałem tylko, że jest łatwe do zrobienia, a nie niezawodne. |
|
|
|
Fear |
Dodany dnia 06-10-2014 16:43:49
|
Level 6
Postów: 321
Data rejestracji: 27-09-2014
|
1.Masz racje...nie doczytałem
2.A więc nie jest takie dobre
3.W swoim 2 komentarzu napisałeś że ma łatwe moce ( skille )..
A ma takie same jak innych |
|
|
|
Bukorl |
Dodany dnia 06-10-2014 19:09:03
|
Level 6
Postów: 358
Data rejestracji: 11-07-2013
|
Muszę się wtrącić, bo ta dyskusja jest tak głupia, że masakra, a rzucam od czasu do czasu na nią okiem, więc widzę, jak się "rozwija". @Fear, człowieku, wróć się do podstawówki, Ninjy chodzi o to, że KOMBOSY są łatwiejsze, czyli łatwiej wykonać kombosy Davisem niż np. (jak to wspomniał Ninja) Woodym, który musi dashować, sraszować i Bóg wie co jeszcze. Davis podczas trzymania oponenta może "skonstruować" kombos, który się składa z 2 kombinacji klawiszy (DvA i D^A) i już masz pierwszy lepszy (i nawet sporo zabierający, jeśli cały trafi) kombos. Co NIE ZMIENIA faktu, że kombosy Davisa przeważnie łatwiej zablokować niż Woody'ego i teraz się zgadza wszystko, bo kombosy Davisa są łatwiejsze w "konstruowaniu", ale również łatwiejsze w uniknięciu, więc są plusy i minusy. Jaśniej nie umiem -_-...
Ps. Ninja napisał to samo, ale innymi słowami (no i krócej ;p).
|
|
x1
|
|
|
|
Fear |
Dodany dnia 06-10-2014 19:16:53
|
Level 6
Postów: 321
Data rejestracji: 27-09-2014
|
Czy ja pisze że Davisem combosy robi sie łatwiej? Nie...
No właśnie...więc koniec dyskusji |
|
|
|
Bukorl |
Dodany dnia 06-10-2014 19:31:00
|
Level 6
Postów: 358
Data rejestracji: 11-07-2013
|
Chodzi o sam fakt. Ninja ciągle Ci tłumaczył, że kombosy się ŁATWIEJ robi Davisem niż np. Deepem, czy Woodym, a Ty ciągle o tym, że skille robi się tak samo, bo Dv/^... Z czytaniem to widzę problemy są jeszcze...
|
|
|