Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Woody edition
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Turnieje » Master of Characters » Oceny postaci
 Drukuj temat
Woody edition
bleeq
Tutaj możemy dyskutować o Woodym. Wymieniać jego mocne, jak i słabe strony. I ocenić w skali 1-5, z możliwością dania połowy punktu.
 
Gad
Mocne strony:
• Włosy jak z dragon bula
• Wali z kolana
• Bredgens (taniec na głowie)
• Teleporty
• Duże i silne łokcie

Słabe strony:
• Rzuca pomarańczowe banany
• Nie ma kopniaka z półobrotu
• Szybko się męczy

Oceniam na 2.5
 
Hubi
Gad, Woody za włosy jak w DB powinien dostać przynajmniej ocenę 3. : /
 
Bukorl
Btw., w tej grze każda postać (lub zdecydowana ich większość przynajmniej) posiada włosy, jak ktoś z serii DB (btw. to Dragon "Boll", jak już ma być zgodnie z wymową).

Woodym grać nie umiem, ale się wypowiem :P. Straszny "drasher" (@Dark, pozdro, Dark ;p!) i mi osobiście ciężko go skutecznie kontrować, także dupka blada ;/. Jako przeciwnik, to dla mnie ma dychę, ale gdy ja nim gram, to dla mnie jest to ewentualnie 2 (Louis dostałby 1 :P).

 
Zakuba
Fajnie się nim kombosy składa, jest "prosty w obsłudze", bo łatwo się nim gra, przez co jest najlepszym wyborem dla początkujących LFowskich gamerów. Daje 5!
Hey there, hater...
Hey there, hater!
 
http://lf2.tnb.pl
Animal
Woody - jedna z najczęściej wybieranych postaci. Charakteryzuje go duża szybkość, sporo kombosów i wysoka uniwersalność.

Plusy -
Baardzo dużo kombosów
Szybki
Łatwy


Minusy -
Możliwość tylko 4 razy uzycia TD
Obrażenia niezbyt duże
Jeśli walczysz przeciwko niemu i przeciwnik wyczuje moment twej nieuwagi to przegrałeś
 
Bukorl
@zakuba, Woodek dla newbiech? Pierwszy raz się spotykam z taką tezą. Ja bym prędzej Freeze'a dla początkujących obstawiał (ewentualnie Dennisa), ale Woodka O_o??? To, że ta postać ma tyle kombosów, nie świadczy o tym, że wszystkie są proste do wykonania, bo w większości ich trzeba się wykazać dobrym timingiem (co nie jest AŻ TAK wymagane np. u Freeze'a).

 
Animal
Ps. Oceniam go na 4.0/5
 
Gad
Nie zgadzam się z przedmówcami i oceniam go na 3.0
 
Animal
Niedawno było 2.5 :D
 
Shift
Woody to fajna postać z wieloma kombosami według mnie dla początek ciężko jest opanować woodka.

Plusy:
-Tiger Dash
-Teleport
-Breakdance
-Bicie łokciami
- Fajne ma włosy i ubranie
Minusy:

-Pociski które się rozdzielają i ciężko jest walnąć kogoś z dużej odległości
-Ograniczenie TD do 4 użyć na rundę
Edytowane przez Shift dnia 30-08-2014 13:16:56
 
Com
Hmmm... Jest to na pewno jedna z moich ulubionych postaci. Jest to dobra postać jeśli chcemy zadać łatwo obrażenia w zwarciu

Zalety:
-Zadające duże obrażenia a zarazem łatwe do opanowania combosy
-Duży zasięg przy uderzaniu pięściami (Walka łokciami xD)
-Jak to powiedzieli moi poprzednicy fajnie wygląda (chociaż nie wiem jak wam to pomoże w walce xD)
-Według mnie dla początkujących też się nadaje
-Tiger dash i Break dance które są naprawdę przydatne w walce
-Duża szybkość (zarówno ataku jak i poruszania)

Jak widzicie troche tego jest (pewnie znalazłbym coś jeszcze ale mi się nie chce ;p)

Wady:
-Według mnie prawie bezużyteczne teleporty (chociaż czasami się przydają)
-Ograniczenie Tiger dasha (chociaż 4 to i tak dużo xD)
-Jego pociski

To chyba tyle. Woody jest jedną z najlepszych postaci i według mnie zasłużył na 5
 
BZq7
Aż mnie ściska jak widzę co wypisujecie (Grzany and Zakuba) na temat prostoty wykonania combosów u Woodka, aby je wykonać trzeba mieć opanowany optymalnie szybki system kolejności przyciskania klawiszy przystosowany do sytuacji która daje możliwość aby wklepać jak najwięcej obrażeń combem które jest tak niezwykle rozbudowane u niego w różnoraki sposób. Tak sie zastawiam może nawet nie widzieliście ile możliwości jest dojebana przeciwnikowi w efektywny sposób tą postacią.
 
Bukorl
@BZq, dokładnie, a dodajmy, że nie tylko efektywny, ale również efektowny - jak ktoś dobrze ogarnia Woodka w 100%, to przeciwnik będzie tylko latać w powietrzu z lewa na prawo :P.

 
Pudzian
To i ja dodam coś od siebie :)

Uważam, że Woody jest bardzo dobrą postacią, dlatego gram nim wtedy, kiedy z jakiegoś powodu nie mogę wziąć Deepa. Jego ogromną zaletą jest walka na pięści. Ma dość spory zasięg i można śmiało podchodzić do przeciwnika. Z odrobiną szczęścia i umiejętności można go nieźle oklepać. To przemawia na korzyść graczy początkujących.

Ale tacy gracze nie wykorzystają jego całkowitego potencjału jaki oferuje. Mam na myśli rozbudowane comba. Jeśli ktoś potrafi przewidzieć zachowanie przeciwnika, to może jedną dłuższą akcją przesądzić walkę.

Podoba mi się też jego ruchliwość, o czym miałem okazję się przekonać grając z Oglamenem ;) Gość był niezwykle ruchliwy, biegał, skakał, robił dashe, TD, w ciągu jednej chwili znajdywał się na przeciwnej stronie mapy. To jest bardzo mylące. Szczególnie przydaje się w walce z botami, jeśli chcemy umknąć przed zbyt dużą ilością wrogów. Ale i przy walce "szarpanej", czyli podbieganie, szybki cios, np. dash i oddalenie się.

Widzę, że na temat jego pocisków są zdania raczej negatywne. A ja się pozwolę z nimi nie zgodzić. Załóżmy sytuację, kiedy kładziemy przeciwnika na deski przy lewej lub prawej krawędzi ekranu. Jest niewielkie prawdopodobieństwo, że wstając, będzie stał w miejscu. Pójdzie albo w górę, albo w dół. Kiedy leży, oddalamy się na pewną odległość używając pocisków. Jeden w górę, drugi w dół. Można tym odciąć drogę ucieczki i ograniczyć jego pole poruszania się, po czym np przycisnąć do narożnika.

Kolejną zaletą, o której jeszcze nie wspomniałem to podbitka. Nie zabiera w ogóle many i można z niej korzystać dosyć często. A przydaje się w wielu sytuacjach. Albo kiedy przeciwnik zawzięcie blokuje, albo kiedy atakuje dashem (to akurat wymaga dobrego timingu), albo kiedy symulujemy, że chcemy bić na pięści, a podchodzimy, bierzemy pierwszy cios na obronę, po czym podbitka. O tej metodzie wspominałem już przy okazji wyrażania opinii na temat Deepa. U Woodego działa ona w późniejszej klatce niż u Deepa, ale i tak jest niesamowicie skuteczna.

To jeszcze nie koniec zalet Woodego. Ma też teleporty. Są gracze, którzy robią serię teleportów za plecy, czym potrafią totalnie zdezorientować rywala. Bardzo skuteczne. Może się przydać np. kiedy przeciwnik ma mało hp i chce zachować dystans puszczając całe multum kulek. Wtedy wystarczy teleport za plecy i nie musimy przedzierać się przez lecący grad pocisków.

Turning kick jest atakiem, z którego korzystam najrzadziej, co nie znaczy wcale, że jest nieprzydatny. Łatwo go "zbić", ale tylko wtedy kiedy damy przeciwnikowi okazję ku temu. A używając go tylko po podbitce, kiedy przeciwnik nie ma czasu na kontrę, można zrobić z niego niezły użytek.

Animal wspomniał o dużej uniwersalności Woodego i w pełni się z nim zgodzę. Oczywiście na jedne postacie gra się nim łatwiej, na inne trudniej. Jednak ja nie znajduję żadnej, która byłaby złotym lekarstwem ja tego wojownika (wyprowadźcie mnie z błędu, jeśli się mylę).

Nawiązując jeszcze do wypowiedzi Bukorla o dashach, to również jest prawda. I ja to bardzo cenię. Szczególnie możliwość dasha po podbitce. Taki dash jest bardzo szybki, nie wymaga rozbiegu i może zaskoczyć oponenta.

Co do wad Woodego, to nie znajduję ich niemal w ogóle. To kompletnej postaci brakuje mi tego, co ma Deep i Davis, czyli ucieczka d^j po 2 ciosach. Ale wtedy przewyższał by inne postacie i wszyscy graliby Woodym, bo nie miałby konkurencji :P

Ograniczenie TD do 4, to nie wada postaci :) To tylko ograniczenie, aby wyrównać poziom postaci. TD są niezwykle groźne i bardzo ciężkie do uniknięcia, dlatego zostałe ograniczone. Gracz używający niemal non stop TD i poruszający się po planszy tak szybko jak Oglamen, jest niemal nie do uchwycenia, a co dopiero pokonania. TD jest podobnie groźnym atakiem jak DP Davisa, które również zostało ograniczone.

Podsumowując:

Zalety:
-mnogość ataków
-szybkość i ruchliwość
-zasięg pięści
-combosy
-pociski w dwie różne strony
-podbitka
-teleporty
-uniwersalność postaci

Wady:
-trudność w wykorzystaniu pełnego potencjału postaci
-brak możliwości ucieczki d^j

Oceniam Woodego na 4.5pkt.
 
oglamen999
Wooow, Pudzian, bardzo obszernie się wypowiedziałeś o Woody'm. :)
W sumie mój przedmówca napisał wszystko to, co ja miałem napisać, a nawet i więcej.

Ja gram tak a nie inaczej Woody'm, bo przemieszczanie się po mapie nim jest ułatwione przez zrobienie D^A, potem skoku + atak. Ma jeszcze Tiger Dash, i można to w jakiś sposób łączyć ze sobą.

Woody widzę, że ma jeszcze sporo zalet, tylko ja ich jakoś nie wykorzystuję. :)
 
Com
Ale mówiąc ze combosy woodyego są łatwe do opanowania nie chodziło mi o to że perfekcyjnie wykonać je można ot tak. Po prostu (przynajmniej mi) przyszło z łatwością opanowanie combo aby nadawało się do użytku. To że combosy są bardziej rozbudowane wiem ale początkujący gracze też mogą je opanować a potem z biegiem czasu doskonalić umiejętności (nikt się miszczem nie urodził xD)
 
Bukorl
"Nadawało się do użytku" to pojęcie względne raczej. Popatrz sobie, jak Koczko i ybnn cisną Woodkiem.

 
Com
Oj wiem ale ja początkujący jestem ^^
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018