Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Ograniczenia
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Scena LF2 » Zasady gry LF PC
 Drukuj temat
Ograniczenia
sztach
W takim razie co ze spamem? Jest to raczej luźne pojęcie i każdy może je interpretować na swój sposób.
 
Ramper
Hari napisał/a:
To że ktoś potrafi wykonać jakieś combo pokazuje jego umiejętności, a nie że akurat ta postać ma " przepakowane ataki".

To, że ktoś umie spamować skillami nie pokazuje jego umiejętności. Graj dłużej, to zobaczysz czemu są jakiekolwiek ograniczenia.
 
2Fast
Ograniczenia to cholerna uciążliwość, za każdym razem gdy jakieś wchodzi, to zmieniam z tego powodu postać. Po prostu nie chce mi się liczyć, ile wykonałem danych ataków, skoro muszę już liczyć te przeciwnika... Taak! Ograniczcie Deepa, bo tak cholernie ciężko się obronić przed pociskami, które rozpadają się zaraz po wystrzeleniu. Oczywiście! getlost
Ograniczcie Firena, bo trzy kulki z rzędu zbyt łatwo zrobić.
Ograniczcie Louisa, bo Phoenix Palm z bliska jest nie do przyjęcia na gardę.
Ograniczcie Freeze'a, niech robi maks jeden miecz, dwa huragany i trzy Icicle na walkę. - Postać zbyt epicka, bo przy niskim HP zbyt łatwo uzyskuje przewagę.

Dziwić się, że przy naszych zasadach mamy niewielu nowych graczy?

Powrót do 2008 jest dobrym rozwiązaniem.

Edytowane przez 2Fast dnia 14-03-2012 17:20:03
Mój karakański klan wszystko przegrywa

Elegancko - wiersz jednostrofowy, autor Dark z SOR

elegancko proste słowo które mnie wyraża
elegancko nikogo do siebie nie zrażam
elegancko ja tym słowem władam
bo elegancko kurde jest .... dopisz se co chcesz
ja wiem że mimo to elegancko jest

"odkryłem co było przyczynom mojej słabej gry przez ostatnie 3 miesiące brak słuchawek na uszach podczas gry jestem o 50 % wydajniejszy w słuchawkach" - Dark z SoR
 
Gad
Można wygrać z ograniczeniami? Można! To je kurwa załóżcie sprawiedliwie dla wszystkich, a nie tylko na dwie postaci, skoro Wam to nie przeszkadza, że są. Te ograniczenia, jak sama nazwa wskazuje - OGRANICZAJĄ grę i robi się ona mniej przyjemna. Jak ktoś jest kozakiem to nawet i bez używania żadnego DP wygra OPC. Tłumaczenie, że ktoś wygrał opc z nimi jest idiotyczne. Robimy dalej rewolucję.

Jestem za tym co proponuje 2fast i Csr mimo wszystko.
Edytowane przez Gad dnia 14-03-2012 20:34:30
 
brejnless
jestem za ograniczeniem adminow
p0wned?
/Twoja sygna została usunięta na prośbę byłego właściciela/
 
Caesar
Większość z nich jest ograniczona :)


"I know you wanna see me follow but it's better to lead."
 
brejnless
:)

ban inc
Edytowane przez brejnless dnia 14-03-2012 23:46:34
p0wned?
/Twoja sygna została usunięta na prośbę byłego właściciela/
 
Danken
Muszę się wmieszać póki jeszcze jest okazja.

IMO:

Kozi ma rację, Gri znowu, 2Fast dobrze mówi, z Caesarem się nawet zgodzę. Nie ma co się powtarzać.

Ograniczenia odbierają ochotę do gry. I to jest fakt tak niepodważalny jak to, że działalność yBnna wspiera ruch na scenie

O ile wobec KAŻDEGO ataku i KAŻDEJ postaci można wykorzystać drobne luki, o tyle już uciszyć "żenuę" podczas liczenia kulek, dysków, DP czy TD już jest trudniej.

No, inna sprawa z combosami, z których nie da się uciec w żaden sposób - a więc kluczowe ataki Dennisa i Davisa podczas trzymania za fraki i ostatecznie, imo, ewentualnie TD przy ścianie, nadają się do ograniczenia.
EDIT: oczywiście tak samo Sonata Henry'ego i specjalności Rudolfa też są uber.

A reszta? Fak, co to za tłumaczenie że mamy dużo młodych graczy i oni sobie nie radzą z obroną? To chyba po to trenują żeby sobie UMIEĆ radzić!. A jak nie pasuje to zawsze można iść grać w prostszą grę.

Inna sprawa, o której już napisano co najmniej raz - na starym forum BF: Skopaliśmy sobie balans postaci tymi ograniczeniami. Tworzymy przywileje konkretnym graczom - bo ci którzy mają siłę przebicia a byli w stanie przeforsować jakiś mały przywilej. Natenczas potrzeba albo mocnej rewolucji, albo zgody. Natomiast ograniczenia tylko wzmagają niesnaski.. cóż, może już kiedyś mi wpadło do głowy jak to wykorzystać?

Nacisk ze strony userów jest spory, niezadowolenie rośnie. Jakoś mniej ludzie narzekali za starych czasów!

Więc tak jak 2Fast mówi, tak ja powtarzam: jeśli nie umiemy się dogadać to wróćmy do starych zasad.

A jeśli chcemy mieć jeszcze lepsze niż kiedyś to może ograniczmy samych prawdziwych koksów w walce 1v1 - a do tego są przystosowani trzej bohaterowie. Obrona przed całą resztą przyjdzie z doświadczeniem.

Salve.
Edytowane przez Danken dnia 15-03-2012 15:46:00
 
brejnless
mam rozwiazanie

jedyna dozwolona postacia niech bedzie template. Mozna nim wykonac tylko 1 skok(W MIEJSCU), 2 ataki piescia i jeden krok w prawo. Obrona nie ma ograniczen.

imo balanced
p0wned?
/Twoja sygna została usunięta na prośbę byłego właściciela/
 
ybnn
To co, zgadzamy się, że tak jak jest teraz jest dobrze ?

Można teoretycznie wprowadzać co jakiś czas więcej i więcej ograniczeń, ale do czego to prowadzi.. Grunt, żeby nie zabierać więcej niż 250HP i tyle. Kto nie ogarnia niech poćwiczy, a nie ułatwia sobie życie w ten sposób (pozdro dla wszystkich, którzy uważają, że rudolf i henry 'uciekają' i muszą być zabronieni.. lamusy :) )
 
Ramper
Ja bym jeszcze spamowanie zostawił ;x
 
Krencik
Czym tak bardzo różniły się zasady z roku 2008, od tych co są teraz? Co zostało od tamtego czasu wprowadzone? Rudolfa i Henry'ego nie było, DP Davisa zostało właśnie wtedy zmniejszone do dwóch. Od tamtego czasu do znaczących zmian można wpisać TD Woody'ego i... eee? Nawet dyski wtedy były zabronione, a niedługo prawdopodobnie ich już w regulaminie nie będzie. Transformacji w Louisa EX? Kręciołek Dennisa podczas trzymania (choć nad jego kulkami można by się zastanowić jak chcecie). I co jeszcze jest? Spam, DoP, PP? To się chyba rozumie samo przez się. Do Rudolfa i Henry'ego powracać już nie będziemy, to już jest sprawa zamknięta, która została ustalona całkiem niedawno.
Edytowane przez Krencik dnia 15-03-2012 16:36:35
 
Danken
No i tak, to jest taka alternatywna, najmniej zgubna opcja. Myślę że tak jak już Krencik i Mefju mówili, zajmiemy się jeszcze innymi drobnymi kwestiami spornymi wkrótce. I że wszystkie tematy o ograniczeniach mamy przedyskutowane.
"Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich.
Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie."


Friedrich Nietzsche
 
Krencik
Regulamin OPC


1. Pojedynki odbywają się na mapie HK Coliseum bądźLee on Road.
2. PP (Passive Playing, czyli unikanie walki, ucieczka lub jedynie czekanie na ruch przeciwnika), które wykracza grubo ponad normę jest zabronione.
3. Dozwolone postacie, to te, które są dostępne w LF2 Battle-Network, czyli: Davis, Woody, Dennis, Freeze, Firen, Louis (transformacja zabroniona), John, Deep.
4. LT (lame Techniqe), czyli wykorzystanie błędów (bugów) gry, by zabić przeciwnika jest zabronione.
5. DoP (Dance of Pain), czyli atak, który zabiera przeciwnikowi więcej niż połowę HP (życia), nie mogąc przy tym zblokować ataku bądźgo uniknąć w żaden sposób, jest zabroniony.
6. Booting (Bootowanie) czyli powtarzanie wciąż tych samych ataków i łączenie tych samych kombinacji bez przerwy jest zabronione.
7. Spamowanie (Spam) czyli powtarzanie wciąż tych samych ataków dystansowych (puszczanie kulek dennisem/davisem) nie jest dozwolone.
8. Limity ataków:
- Dennis: max 3 D^A (kula samonaprowadzająca), Whirlwind Kick (kręciołek, D>J) podczas trzymania przeciwnika jest zabroniony.
- Davis: max 2 D^A (Dragon Punch).
- John: max 2 D^J lub DVJ (leczenie), max 2 D^A (dysk samonaprowadzajÄ…cy).
9. W przypadku złamania, bądźprzekroczenia któregoś z limitów/punktów regulaminu, osoba, która dopuściła się wykroczenia oddaje punkt na korzyść przeciwnika. Wyjątkiem jest sytuacja, w której oboje zawodników ustala między sobą powtórkę takiej walki, w przypadku kłótni - punkt oddawany jest według powyższej informacji.


Regulamin z 2008 roku. Ciekawe... Czyli co, najważniejsza zmiana od tego czasu to TD Woody'ego, reszta ograniczeń została. A wy chcecie rewolucji, albo powrotu do tego, podczas gdy różnica jest naprawdę minimalna.
Edytowane przez Krencik dnia 15-03-2012 17:06:03
 
brejnless
nie chcemy zadnych ograniczen.
p0wned?
/Twoja sygna została usunięta na prośbę byłego właściciela/
 
Gri
Krencik - ale tu chodzi o to, że co chwilę wylatują nowe propozycje ograniczeń i koniec końców jakieś pewnie byłyby wprowadzone, bo odzew od administracji musiałby być. 5 propozycji byście odrzucili, a szósta ze względu na 'małą szkodliwość społeczną' (czy coś takiego) by przeszła. I tak to by się przesuwało coraz dalej,
A tu chodzi o propozycję, żeby wrócić do regulaminu z 2008 i zostawić, ew. go jeszcze bardziej złagodzić.

Przykładowo, skoro jest punkt "Booting" i "Spamowanie" to kulki samonaprawadzające i dysk samonaprawadzający nie powinny mieć ograniczeń, o.

Cztery Oskary w jednej kategorii :> Dziękuję :*
 
Krencik
Gri - tyle, że regulamin jest bardzo podobny do tego z roku 2008, więc powracać do niego nie ma po co, bo byłby to powrót po nic. Ale tak, wiem o jaką ideę w tym wszystkim chodzi, bardziej pasowałaby tu sytuacja z roku 2007 czy 2008, kiedy zresztą nie było tyle kłótni na temat ograniczeń, Podly coś powiedział i tak się stało! Koniec kropka, bez dyskusji. Narzekał ktoś? Nie. A nowi gracze pojawiali się i tak, choć ograniczenia były. A teraz? Cały czas jakieś durne propozycje, na które administracja chcąc czy nie chcąc, musi w jakiś sposób zareagować. Dojdzie do zlikwidowania dysków po 2vs2, można ewentualnie zastanowić się nad tymi kulkami, jak już tak bardzo chcecie i tyle.
 
brejnless
byly ograniczenia i wszystko upaldo = z ograniczeniami niedlugo wszystko upadnie.

JUZ WIEMY CO ROBIC
p0wned?
/Twoja sygna została usunięta na prośbę byłego właściciela/
 
2Fast
A Was nie wkurwiają te limity? Granie postacią ze skopanym balansem w stosunku do innych? Prawda taka, że dyski samonaprowadzające, czy kule Dennisa(jak kilka osób powyżej wspomniało:) ) nie powinny być ograniczane na ilość. Fajne by było np. to, że 2 pociski w jednym czasie. Bo chyba po to właśnie stworzono te ataki - jako swoisty "support" dla fightera. Sonata wcale tak uber nie jest, jakby się wydawało ;P
Najważniejsze punkty to m.in:
zakaz pp, lt, dop, 2dp.
@Danken - tak, TD przy ścianie to uciążliwość ale zobacz, przeciwnik sam się "wpierdolił w kabałę", że pozwolił na sobie wykonać ten atak przy ścainie. Można uciec np. po flip kicku z "połowy" Tiger Dasha. Kwestia wyczucia, co zrobi przeciwnik.
@
Mój karakański klan wszystko przegrywa

Elegancko - wiersz jednostrofowy, autor Dark z SOR

elegancko proste słowo które mnie wyraża
elegancko nikogo do siebie nie zrażam
elegancko ja tym słowem władam
bo elegancko kurde jest .... dopisz se co chcesz
ja wiem że mimo to elegancko jest

"odkryłem co było przyczynom mojej słabej gry przez ostatnie 3 miesiące brak słuchawek na uszach podczas gry jestem o 50 % wydajniejszy w słuchawkach" - Dark z SoR
 
Danken
O, ja bym się zgodził z tymi kulkami.
A co do TD, idąc tym tropem nie trzeba zakazywać kręciołka Dennisa przy ścianie. Tak czy inaczej, takiego ograniczenia dla Wooda nie było, więc widocznie nie jest potrzebne. O. :)
"Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich.
Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie."


Friedrich Nietzsche
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018