Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Deep Edition
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Turnieje » Master of Characters » Oceny postaci
 Drukuj temat
Deep Edition
Pudzian
Tutaj możemy dyskutować o Deepie. Wymieniać jego mocne, jak i słabe strony. I ocenić w skali 1-5, z możliwością dania połowy punktu.
 
Zakuba
Deep jest typowo ofensywną postacią zadającą duże obrażenia za pomocą swojego miecza, który, niestety, spowalnia go. Jest to ulubiona postać Darka. Posiada on skille zadające duże obrażenia. Moim zdaniem, jego najlepszą zdolnością jest szarża. Potrafi ona zadać duże obrażenia kilku przeciwnikom naraz. Jednakże, pominięcie tego ataku przez przeciwnika pozwala na zadanie Deepowi ciosu w plecy. Deep potrafi przenosić ciężkie przedmioty (skrzynia, kamień) znacznie szybciej, niż jego stronnicy, przez co ma nad nimi przewagę pod tym względem. Jego skille pozwalają na wyjście spod oblężenia swojego przeciwnika. Dla przykładu: gdy bronimy się podczas ciosania przez przeciwnika, możemy użyć kombinacji D V A, wtedy nasz oponent zostanie "odrzucony" i nie będzie nas atakować.

ZALETY:
- Duże obrażenia od miecza,
- Szybsze poruszanie się z ciężkimi przedmiotami,
- Możliwość wydostania się spod ataku wroga.

WADY:
- Wolne poruszanie siÄ™,
- Wystawienie na atak po ominięciu ataku przez przeciwnika.

Ocena: 3,5
Hey there, hater...
Hey there, hater!
 
http://lf2.tnb.pl
Pudzian
Ciężko powiedzieć czy Deep jest ofensywny czy defensywny. Myślę, że zależy to od stylu gry.

Ja używam go defensywnie i uważam, że jak najbardziej się do tego nadaje. Szczególnie cenię go za to, że można nie pozwolić przeciwnikowi podejść. To dzięki dwóm umiejętnościom. Pierwszą jest skok z cięciem. Gdy przeciwnik jest wystarczająco blisko wystarczy pojedynczy skok i cięcie tuż po oderwaniu stóp od ziemi. Jeśli oponent przybiera się do uderzenia pięścią, to mamy duże prawdopodobieństwo, że trafimy. Drugą umiejętnością jest podbitka po przyjęciu pierwszego ciosu na gardę.
Odpowiednio wykorzystując te dwie umiejętności, można zniechęcić przeciwnika do bicia na pięści. A większość graczy na tym opiera swoją strategię.
Ale to nie koniec zalet Deepa. D^J jest świetnym rozwiązaniem, jeśli przeciwnik jednak dotrze do nas i uda mu się nas trafić dwukrotnie.
Siła ataku też jest dość spora. Dajmy na to taka szarża. Co prawda łatwo przed nią uciec np po pierwszym ciosie, niemniej każdy z nich zadaje spore obrażenia.

Deep ma też wady. Najpoważniejszą jest słabość w walce na pięści, przez to tej lepiej unikać. Szybkość poruszania się też nie zachwyca.

Podsumowując: Zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie zalety niż wady Deepa i dlatego lubię nim grać. Dlatego oceniam go aż na 4.5 pkt.
 
Dark SoR
Moim zdaniem Deep to jest postać typowo Defensywna którą się wyprowadza contry a w ofensywnie się leci na wymianę.

3 zalety :

- Åšwietna walka w zwarciu
- Unik który wykonuje się atakiem D+^+J
- Podbicie z obrony
- zamiany z Tanka w Berserka
- zabójcze contry przy ścianie
- Bardzo dobrze gra siÄ™ nim defensywnie

3 wady :

- Wolny
- Praktycznie zerowa możliwość walki na dystans (wyjątek rzucanie przedmiotami )
- przy grze ofensywnej Deepem prawie zawsze zdaje się w wymiany które nie zawsze są korzystne.

Na czym się skupić :

To zależy jak chcesz wykreować obraz swojej gry, ja uważam że są 2 style walki Deppem czyli Tank oraz Berserk ( nazwy są mojego autorstwa )

Gra Tankiem :
To typowa defensywna gra która polega na kontrolowaniu środka pola walki Nie skupiamy się na szaleńczych atakach lecz na powolnej destrukcji przeciwnika z contry Nie prowadzimy gry bo robi to za nas przeciwnik my tylko dostosowujemy się do jego tempa gry Jesteśmy skupieni wtedy na zastawaniu pułapek, controwaniu drashów, wyczekiwania okazji do pobić oraz szarż, staramy się mało biegać i ustawiać tak aby przeciwnik nie miał możliwości ataku drashem dążymy z walki z zwarciu nie wdajemy się w wymiany ciosów, jedynie wtedy gdy mamy pewność że atak może dojść celu i jego wyprowadzenie jest słuszne. Tak gra zakrawa o PP lecz w istocie nią nie jest gdyż nie uciekamy od rywala a cały czas krążymy przy nim lecz w bezpiecznej odległości, bardziej doświadczeni gracze Deppem potrafią regenerować swoje HP kręcąc się przy rywalu i symulując pojedyncze ataki lub walkę wręcz.

Gra Berserkiem :
Agresywna mocno chaotyczna gra nastawiona na szaloną wymianę ciosów, zapominamy wtedy o tankowaniu wyprowadzamy serie szarż, aur miecza i innych kombinacji. Powinna być używana tylko wtedy gdy przeciwnik ma mało HP a my mamy zapas many oraz życia i chcemy już go dobić lub gdy złapiemy rywala od ścianą. Błędem wielu graczy którzy próbują grać Deepem jest tylko i wyłącznie takie nastawienie od początku rundy co kończy się przeważnie przegraną z kretesem bo berserka da się łatwo contrować. Powinno się przechodzić w zależności od sytuacji w tryb ( Tank/Berserk ) rzadko kiedy udaje się wygrać rundę grając tylko jednym z wyżej wymienionych sposób.

I słowo ode mnie na koniec :

Muszę przyznać że dopiero kiedy opanowałem sztukę gry na Tanka to coś tam znaczę na scenie lf2. Więc każdemu kto będzie chciał się nauczyć się grać Deepm mówie otwarcie aby nie popełnił mojego błędu kiedy sądziłem że gra tylko na Berserka jest grą słuszną no tak wcale nie jest ! najpierw naucz się być dobrym tankiem i wybuduj solidną oborane potem uczy się ofensywy, oczywiście ktoś może się ze mną nie zgodzić ale wtedy niech zobaczy ilu graczy gra Deepm jako Best Char.

Ocena : 4.5 pkt.
 
As098
Gram Deepem więc wypowiem się na jego temat:
Deep jest obok Davisa najlepszą postacią Defensywną, posiada najlepsze kontry ze wszystkich postaci, ale niestety jest słaby w ofensywie.
Wymienię zalety zaczynając od najważniejszych:
- Skok z cięciem D^J którego należy użyć zwykle po dwóch ciosach za każdym razem jak przeciwnik złapie cię w walce na pięści.
- Podbicie dobre do ataku jak i do obrony. Użycie podbicia po przyjęciu ciosu na gardę, jest dobrym rozwiązaniem w sytuacji kiedy razem z przeciwnikiem ma się mało HP i chcę się zakończyć walkę.
- Aura miecza, też można użyć po przyjęciu ciosu na gardę, można zadać więcej obrażeń jak w przypadku podbicia ale przeciwnik nie może być zbyt blisko nas. Można użyć trzech aur miecza, tego ataku nie można odbić, wadą jest natomiast krótki zasięg.
- Dwa ciosy do sprowadzenia do stanu kiwania.
- Skok z mieczem i dasz które wbijają przeciwnika w ziemię.
Teraz wymienię wady zaczynając od najważniejszych:
- Beznadziejny w walce na pięści.
- Mały zasięg ataków na dystans.
- Wolny.
- Niewygodnie gra siÄ™ nim na lagach.
Typowe błędy:
- Szarża na oślep
- Podbicie na oślep
- brak wniosków podczas gry.
Podsumowując: Kiedy gram Deepem zwykle granicą między zwycięstwem a porażką jest to czy uda się użyć skoku z cięciem [ D^J] w defensywie. Dlatego opanowanie tej umiejętności jest bardzo ważne. Denerwujący jest fakt że często przez całą grę muszę walczyć skilami i daszami bo [na pięści] zazwyczaj jest ciężko.
Ocena: 4,5.
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018