Little Fighter Polish Center - Forum dyskusyjne: Dodawanie postaci do LF2
Facebook
Youtube
 Zobacz temat
Little Fighter Polish Center » Artykuły » Poradniki
 Drukuj temat
Dodawanie postaci do LF2
bleeq
Zapewne wielu z was, którzy pierwszy raz dowiadują się o tym że do lf2 można dodać nowe postacie, od razu zabiera sie za szukanie. Aż wreszcie pada słowo "ZNALAZŁEM!". Ściągamy, ściągamy. No tak ale jak to wgrać? Jak to w ogóle dodać? Gdzie, co, w którym miejscu? Ten Artykuł pomoże ci poradzić sobie z tym problemem!

Zacznijmy od tego że w folderze ściągniętej postaci są tylko pliki o 2rozszerzeniach (czasami 3, ale to tylko plik readme.txt albo coś w tym stylu, który od razu możesz usunąć. Ja za przykład wziąłem postać o imieniu GodHc. Przystąpmy do roboty. Do rozpakowania postaci potrzebny jest WinRar. Oczywiście nie musi być to koniecznie on, bo może być także 7Zip albo AlZip, mniejsza z tym.

Najpierw należy rozpakować postać. Ja rozpakowuje ją do folderu D:\Inne\GodHC. Otwieramy Folder. Ukaże ci się kilka folderów w moim przypadku takie : sprite, data. My zajmiemy się folderem "sprite"

W folderze będzie jeszcze jeden "sys", klikamy na niego. Ukażą nam się takie pliki : blank.bmp , energy_bolt.bmp , energy_exp.bmp , Godhc_0.bmp , Godhc_1.bmp , Godhc_2.bmp , Godhc_3.bmp , Godhc_f.bmp , Godhc_s.bmp , hellfire.bmp

Wszyystkie pliki kopiujemy do folderu (domyślnie C:\Program Files\LF2 v.1.9c\sprite\sys) z grą. Teraz zajmiemy się folderem Data.

Wszystkie Pliki z tego folderu przenosimy do folderu z grą (domyślnie C:\Program Files\LF2 v.1.9c\data). W folderze znajdują się takie pliki : data.txt godhc.dat godhc_bold.dat hellfire.dat shadow.dat thunder.wav . Plik data.txt można usnąć jeżeli własnoręcznie chcesz zainstalować postacie (ZALECANE).


A teraz końcowa operacja dodawana postaci. Wchodzimy w folder z grą a następne folder data (domyślnie C:\Program Files\LF2 v.1.9c\data). Szukamy pliku data.txt. Otwieramy go np. notatnikiem.

W linijce "1" dodajemy plik główny postaci czyli godhc.dat. (np. id: 13 type: 0 file: data\godhc.dat ) Zaś w drugiej linijce

dodajemy mocne, w moim przypadku godhc_bold.dat hellfire.dat shadow.dat. (np:

id: 350 type: 3 file: data\godhc_bold.dat
id: 351 type: 3 file: data\hellfire.dat
id: 352 type: 3 file: data\shadow.dat

Gotowe! Właśnie zainstalowałeś nową postać w lf2!

UWAGA! W niektórych postaciach jest dodatkowa broń! linjke broni dodajemy w tym dziale :

id: 100 type: 1 file: data\weapon0.dat #stick
id: 101 type: 1 file: data\weapon2.dat #hoe
id: 120 type: 1 file: data\weapon4.dat #knife
id: 121 type: 4 file: data\weapon5.dat #baseball
id: 122 type: 6 file: data\weapon6.dat #milk
id: 150 type: 2 file: data\weapon1.dat #stone
id: 151 type: 2 file: data\weapon3.dat #wooden_box
id: 123 type: 6 file: data\weapon8.dat #beer
id: 124 type: 1 file: data\weapon9.dat #<
id: 217 type: 2 file: data\weapon10.dat #louis_armour
id: 218 type: 2 file: data\weapon11.dat #louis_armour
id: 300 type: 5 file: data\criminal.dat #criminal
id: 450 type: 3 file: data\weapon24.dat



Autor: Kross
źródło: krenciklf2.yoyo.pl/news.php
Poprawki: Bleeq
 
Grzegorzmon417
Ja mam problem...
Pobrałem sobie postać "Bonu"
Wszystko ładnie wgrane itp... Włączam LF2 i się ładuje...
Dochodzi do bonu.dat i wyskoczył komunikat:
"Couldn't createte art sugestion" Po czym gra się wyłącza...
Jak temu zaradzić?
 
Gad
Sprawdź, czy grafika jest umieszczona tam gdzie powinna. (Możesz otworzyć plik dat i na samym poczatku zobaczyc czy sciezki sie zgadzaja)
 
Grzegorzmon417
Już jest ok, tylko w readme.txt było napisane żeby cały folder "bonu" przenieść. I wkleić z readme odpowiednie linijki kodu.
Więc poprawka - nie zawsze trzeba usuwać Readme.txt, ale jest jest to go przeczytać :D
 
Marcin3003
a ja mam tak ściągam se deepsa a jak próbuje wgrać to nie mam folderów sprite i data to se robię foldery o tych nazwach zrobiłem też folder sys a jak wgrywam patrze lf2 do postaci i nic pomożecie bardzo chce mieć deepsa
 
Przejdź do forum:
Copyright © LF2 PC 2003-2018