Moc dla Davis'a
|
Litmash |
Dodany dnia 19-12-2012 18:31:25
|
Level 8
Postów: 534
Data rejestracji: 09-09-2012
|
obrazek nie działa |
|
|
|
t1ker |
Dodany dnia 19-12-2012 18:36:47
|
Level 2
Postów: 20
Data rejestracji: 16-12-2012
|
WidzÄ™
LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2
|
|
|
|
t1ker |
Dodany dnia 19-12-2012 18:37:09
|
Level 2
Postów: 20
Data rejestracji: 16-12-2012
|
Wytłumaczyć ci o co mi chodzi ;D?
LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2
|
|
|
|
Litmash |
Dodany dnia 19-12-2012 18:38:46
|
Level 8
Postów: 534
Data rejestracji: 09-09-2012
|
Nie jestem specjalistą od daty wytłumacz Hariemu i Gadowi |
|
|
|
t1ker |
Dodany dnia 19-12-2012 18:41:16
|
Level 2
Postów: 20
Data rejestracji: 16-12-2012
|
Chodzi o moc Freeze'na (te kolumny lodowe) chciałbym je dodać do mocy Davis'a
LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2
|
|
|
|
Litmash |
Dodany dnia 19-12-2012 18:44:38
|
Level 8
Postów: 534
Data rejestracji: 09-09-2012
|
<frame> 245 Down_punch
pic: 78 state: 3 wait: 1 next: 246 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 39 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0 mp: 150
wpoint:
kind: 1 x: 35 y: 48 weaponact: 30 attacking: 0 cover: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0
wpoint_end:
bdy:
kind: 0 x: 24 y: 14 w: 31 h: 64
bdy_end:
<frame_end>
<frame> 246 Down_punch
pic: 79 state: 3 wait: 1 next: 247 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 30 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
sound: data\019.wav
wpoint:
kind: 1 x: 35 y: 48 weaponact: 30 attacking: 0 cover: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0
wpoint_end:
bdy:
kind: 0 x: 24 y: 14 w: 31 h: 64
bdy_end:
<frame_end>
<frame> 247 Down_punch
pic: 87 state: 3 wait: 1 next: 248 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 30 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
wpoint:
kind: 1 x: 35 y: 48 weaponact: 30 attacking: 0 cover: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0
wpoint_end:
bdy:
kind: 0 x: 24 y: 14 w: 31 h: 64
bdy_end:
<frame_end>
<frame> 248 Down_punch
pic: 88 state: 3 wait: 1 next: 249 dvx: 2 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 28 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
wpoint:
kind: 1 x: 35 y: 48 weaponact: 30 attacking: 0 cover: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0
wpoint_end:
bdy:
kind: 0 x: 24 y: 14 w: 31 h: 64
bdy_end:
<frame_end>
<frame> 249 Down_punch
pic: 89 state: 3 wait: 1 next: 250 dvx: 2 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 32 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
sound: data\020.wav
wpoint:
kind: 1 x: 35 y: 48 weaponact: 30 attacking: 0 cover: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0
wpoint_end:
bdy:
kind: 0 x: 24 y: 14 w: 31 h: 64
bdy_end:
<frame_end>
<frame> 250 Down_punch
pic: 115 state: 3 wait: 2 next: 251 dvx: 1 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 32 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
opoint:
kind: 1 x: 105 y: 77 action: 100 dvx: 0 dvy: 0 oid: 212 facing: 0
opoint_end:
wpoint:
kind: 1 x: 35 y: 48 weaponact: 30 attacking: 0 cover: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0
wpoint_end:
bdy:
kind: 0 x: 24 y: 14 w: 31 h: 64
bdy_end:
<frame_end>
<frame> 251 Down_punch
pic: 116 state: 3 wait: 4 next: 252 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 32 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
wpoint:
kind: 1 x: 35 y: 48 weaponact: 30 attacking: 0 cover: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0
wpoint_end:
bdy:
kind: 0 x: 24 y: 14 w: 31 h: 64
bdy_end:
<frame_end>
<frame> 252 Down_punch
pic: 119 state: 3 wait: 3 next: 999 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 32 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
wpoint:
kind: 1 x: 35 y: 48 weaponact: 30 attacking: 0 cover: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0
wpoint_end:
bdy:
kind: 0 x: 24 y: 14 w: 31 h: 64
bdy_end:
<frame_end> |
|
|
|
t1ker |
Dodany dnia 19-12-2012 18:45:42
|
Level 2
Postów: 20
Data rejestracji: 16-12-2012
|
Wielkie dzięki można na tobie polegać ! ;]
LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2
|
|
|
|
Litmash |
Dodany dnia 19-12-2012 18:48:27
|
Level 8
Postów: 534
Data rejestracji: 09-09-2012
|
hit_Fj: 245 wklejasz przy klatkach stania chodzenia i obrony
np.
<frame> 0 standing
pic: 0 state: 0 wait: 16 next: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 39 centery: 79 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0 hit_Fj: 245
bpoint:
x: 40 y: 35
bpoint_end:
wpoint:
kind: 1 x: 40 y: 43 weaponact: 35 attacking: 0 cover: 0 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0
wpoint_end:
bdy:
kind: 0 x: 21 y: 18 w: 43 h: 62
bdy_end:
<frame_end> |
|
|
|
Litmash |
Dodany dnia 19-12-2012 18:50:15
|
Level 8
Postów: 534
Data rejestracji: 09-09-2012
|
jak są inne skill'e o tych samych numerach których nie chcesz użyć to je usuń
Pic odpowiada za numer obrazka |
|
|
|
t1ker |
Dodany dnia 19-12-2012 19:01:54
|
Level 2
Postów: 20
Data rejestracji: 16-12-2012
|
Nie ma ;d
LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2
|
|
|
|
Litmash |
Dodany dnia 19-12-2012 19:09:22
|
Level 8
Postów: 534
Data rejestracji: 09-09-2012
|
hit_Fj: 245 wkleiłeś w klatkach standing walking defend i usunąłeś niepotrzebne skille których nie będziesz używał |
|
|
|
t1ker |
Dodany dnia 19-12-2012 19:09:59
|
Level 2
Postów: 20
Data rejestracji: 16-12-2012
|
Jeszcze nie powinno być to:
<bmp_begin>
file(0-27): sprite\sys\freeze_col.bmp w: 109 h: 109 row: 7 col: 4
file(28-37): sprite\sys\freeze_ww.bmp w: 159 h: 159 row: 5 col: 2
weapon_hit_sound: data\072.wav
weapon_drop_sound: data\072.wav
weapon_broken_sound: data\072.wav
<bmp_end>
<frame> 0 column
pic: 0 state: 15 wait: 1 next: 1 dvx: 0 dvy: 0 dvz: 0 centerx: 44 centery: 111 hit_a: 0 hit_d: 0 hit_j: 0
itr:
kind: 0 x: 3 y: 59 w: 42 h: 51 dvx: 7 dvy: -10 fall: 20 vrest: 50 bdefend: 16 injury: 60
effect: 30
itr_end:
bdy:
kind: 0 x: 3 y: 59 w: 42 h: 51
bdy_end:
<frame_end>
ITD....
LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2
|
|
|
|
Litmash |
Dodany dnia 19-12-2012 19:15:44
|
Level 8
Postów: 534
Data rejestracji: 09-09-2012
|
dałem ci tak że to bezpośrednio odnosi się do pliku freeze_column.dat |
|
|
|
Litmash |
Dodany dnia 19-12-2012 19:16:33
|
Level 8
Postów: 534
Data rejestracji: 09-09-2012
|
możesz mi dać linka do postaci zobaczę co jest źle na sendspace
Edytowane przez Litmash dnia 19-12-2012 19:17:26
|
|
|
|
t1ker |
Dodany dnia 19-12-2012 21:14:04
|
Level 2
Postów: 20
Data rejestracji: 16-12-2012
|
podaj gg to zrobimy ;p
LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2LF2
|
|
|
|
Litmash |
Dodany dnia 20-12-2012 11:48:24
|
Level 8
Postów: 534
Data rejestracji: 09-09-2012
|
34696268 |
|
|